raam open?quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb het gewoon benauwd onder de douche ofzo, weet ik het. Nooit fijn gevonden ook![]()
Omdat je 's avonds geen verplichtingen meer hebt waar je je druk over kan maken onder de douche, waardoor je een opgejaagd gevoel krijgt 's ochtends?quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en 's ochtends douchen is duizend keer erger dan 's avonds.
quote:
Hehe tofquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij ziet ze mijn vriend ook niet meer als baasjeTerwijl hij haar ooit van de straat heeft gehaald als kleine kitten.
Nee, helpt niet.. En heb in mn eigen huis geen raam in de badkamerquote:
Whut? Nee ik weet niet wat de reden is, weer gewoon gevoelquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Omdat je 's avonds geen verplichtingen meer hebt waar je je druk over kan maken onder de douche, waardoor je een opgejaagd gevoel krijgt 's ochtends?
[..]
Ik zit ook maar wat te gissen hoorquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Whut? Nee ik weet niet wat de reden is, weer gewoon gevoel
's ochtends vind ik ehct niet fijn, moet mn lichaam niette grote schock misschien? Ik weet het niet, het voelt gewoon naar
. En 's avonds heb ik dat niet. En fysiek raar dus
APARTquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik zit ook maar wat te gissen hoor
Da's wel apart ja
Als ik met mijn hoofdje tegen de muur mag leunen en jij mij verder insopt en ik niks hoef te doen, dat kan nog wel.quote:
quote:
is goedquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ik met mijn hoofdje tegen de muur mag leunen en jij mij verder insopt en ik niks hoef te doen, dat kan nog wel.
Oke, en mijn bovenrug/schouderbladen zitten altijd vast, als je die los kan maken, GRAAGquote:
Ik heb best sterk haar, ja dat is kort haar al snel denk ikquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:49 schreef Amarantha het volgende:
Nog steeds geen nieuwe shampoo gekochtHeb nog wel maar dat is kokosshampoo en maakt mijn haar droog. (Maar mijn Gliss Kur anti-klit spray maakt dat wel weer goed
)
Dat is klote. Altijd al gehad ?quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, want gisteren gewerkt en dan extra vast
Ik wil weer zomerblond van Andrélonquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb best sterk haar, ja dat is kort haar al snel denk ik
Neequote:
Lekkie lekkiequote:Op donderdag 5 mei 2016 11:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil weer zomerblond van AndrélonHeb bij mams ook nog een volle fles staan, binnenkort maar weer even meenemen
Ja wil ik ook weten, kan ik hem hier in de 'stad' misschien eens spotten.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wil ik ook weten, kan ik hem hier in de 'stad' misschien eens spotten.
O lekker is datquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee![]()
Pas toen ik ben begonnen met werken bij Ikea eigenlijk. Maar komt omdat ik daar echt té veel boven mn hoofd moet tillen. Ja sowieso mega veel tilwerk en ik probeer er wel op te letten ook dat ik shit goed doe, maarja.. Goed is vaak langzaam
![]()
quote:
Heb geen recente pics.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wil ik ook weten, kan ik hem hier in de 'stad' misschien eens spotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |