Klopt ja. Maar volgens mij niet veel problemen met die mengeling netals in Singaporequote:Op donderdag 5 mei 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ze doen ook maar wat die Thai
Boeddhisme/Hindoeisme door elkaar
In het zuiden gooien ze er ook nog Islam doorheen.
In zuiden wel probleem.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar volgens mij niet veel problemen met die mengeling netals in Singapore
Onder Bangkok niet geweest. Zou niet weten wat voor gebieden dat zijnquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
In het Zuiden word je simkaart ook automatisch gejammed
Diep Zuid schijnt echt ERG arm te zijn en erg gevaarlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onder Bangkok niet geweest. Zou niet weten wat voor gebieden dat zijn
Ach, als je een beetje zoekt zijn ze nog lang niet allemaal overbevolktquote:
Wij hadden op Koh Samui kilometer strand elke dag voor onszelfquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, als je een beetje zoekt zijn ze nog lang niet allemaal overbevolkt
Lekker lekkerquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij hadden op Koh Samui kilometer strand elke dag voor onszelf
Geloof dat je het daar ook niet merkt, is toch allemaal maffia controlled.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker lekker
Oh in het centrum van Krabi wel geweest een avondje. Dat is wel zuid volgens mij ook
?quote:
en terechtquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Would still science the shit out of her.
Jawel johhh, lekker drinkiequote:Op donderdag 5 mei 2016 11:22 schreef JanCees het volgende:
Ik heb om 12 uur een borrel maar nog niet zo'n zin
denk dat dat niet de oorzaak van de borrel isquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]goede manier om je vrijheid te vieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |