SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 300!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.
Ich hock in meinem Bonker
Ik heb zojuist besloten naar een bandje te gaan met ouwe bekenden, klein lokaal feestjequote:Op donderdag 5 mei 2016 12:58 schreef schommelstoel het volgende:
Mensen van het goede leven!
Wie gaat waar heen vandaag, ik sta met kater en zonnebril op brakke kop alweer op de bus/trein te wachten om naar zwolle te gaan.
Klein lokaal iets had ik ook wel behoefte aan, maar probeer een vrouw maar eens van gedachten te veranderen als je iets hebt afgesproken/beloofd.quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb zojuist besloten naar een bandje te gaan met ouwe bekenden, klein lokaal feestje. Maar eerst nog even wat werk.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klein lokaal iets had ik ook wel behoefte aan, maar probeer een vrouw maar eens van gedachten te veranderen als je iets hebt afgesproken/beloofd.
Nu was het wel relax geweest om aan de rietplas te zitten in de zon met wat drinken en eigen muziek mee.
Rietlas
[ afbeelding ]
Foto heb ik zelf genomen met een crappy mobieltje.
Mooi plaatje, al zeg ik het zelf
CGI ! (psst niburu staat er ook op )quote:Op donderdag 5 mei 2016 14:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland! Schitterend.
Ik heb het originele bestandje ook nog, en hij is niet eens door photoshop gegooidquote:Op donderdag 5 mei 2016 14:37 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
CGI ! (psst niburu staat er ook op )
Wat mooi schommel !quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klein lokaal iets had ik ook wel behoefte aan, maar probeer een vrouw maar eens van gedachten te veranderen als je iets hebt afgesproken/beloofd.
Nu was het wel relax geweest om aan de rietplas te zitten in de zon met wat drinken en eigen muziek mee.
Rietlas
[ afbeelding ]
Foto heb ik zelf genomen met een crappy mobieltje.
Mooi plaatje, al zeg ik het zelf
Jij ook? Het gaat ongemerkt heel hard. Kom je ineens tot de ontdekking dat je knalrood bent. Mijn zwager had dat ineens. Kaal hoofd en helemaal vuurrood verbrand. Zon en wind doen dat.quote:
Ja. Mijn witte huidje kan het slecht hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij ook? Het gaat ongemerkt heel hard. Kom je ineens tot de ontdekking dat je knalrood bent. Mijn zwager had dat ineens. Kaal hoofd en helemaal vuurrood verbrand. Zon en wind doen dat.
Doet pijn he. Yoghurt aan te brengen op de verbrande plekken schijnt te verlichten.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Mijn witte huidje kan het slecht hebben.
Na tentamen paar uur gevoetbald op veldje zonder shirt, ging hard.
Hallo Grootmeester Divquote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:58 schreef Divje het volgende:
Morge!
Gister zo'n 22km gefietst, verdomd, spierpijnkwam thuis, Stardew Valley opgestart en groente gaan verbouwen, was het opeens 4.30
Iedereen een fijne dag gehad gisteren?
Hahaha, geen dankquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Brengt me wel op het idee om nieuwe nagellak te kopen dus thanks
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hallo Grootmeester Div
Goed bezigEn nu ben ik Stardew Valley aan het downloaden. Thanks maar weer.
Gister goeie dag gehad, bij oude bekenden/vrienden geweest. Grootste gros denk 5/6 jaar niet gezien, was gezellig. En ze slepen me mee naar Qlimax eind dit jaar. Als ik ergens nooit had verwacht te komen is het daar wel.
Ja, daarom lijkt me die game wel wat, tijdrovende zooiquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:42 schreef Divje het volgende:
[..]Ik dacht dat het een simpel spelletje was, maar nee! Zoveel te doen in te weinig tijd, en toch heerlijk ontspannend
Haha Qlimax jonge!![]()
tof. Was het ook vanouds gezellig, alsof je elkaar helemaal niet zo lang hebt gezien?
Muziek kan zo prachtig en simpel zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:43 schreef Divje het volgende:
https://www.facebook.com/theshapeshifters/posts/10156780143540456
Blijf deze gast zo geniaal vinden.
Dat is idd mooiquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, daarom lijkt me die game wel wat, tijdrovende zooi
En ja, vanouds gezellig, alsof er niets veranderd is. Mooi is dat..
[..]
Muziek kan zo prachtig en simpel zijnGeniaal inderdaad. Echte artiesten laten zich niet tegenhouden door geen geld
Blijft mooiquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:14 schreef Scrummie het volgende:
Div lul. Dat Stardew Valley. Wil je dat soort games niet meer noemen hier.
quote:
Ja, iets te leukquote:
Hehequote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Ja, iets te leuk. Typisch zo'n spelletje wat simpel lijkt, ingewikkeld is, maar oh zo verslavend.
Ik heb nog niet echt een goed idee wat ik aan het doen ben geloof ikquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Hehede tijd vliegt voorbij he.
Ben overnieuw begonnen want was niet tevreden met de layout van m'n farm.Nu ook niet, maar heb wel een veld van 12 x 3x3 vol met bloemkolen. Money
verder een beetje vissen enzo
Heb ook een cheatmod geïnstalleerd zodat het vissen makkelijker is
Wat een spel. Erg verslavend ja
Verkoop je al het hout/fiber en die dennenappels/eikels/helikopter dingetjes? Die hou ik allemaalquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt een goed idee wat ik aan het doen ben geloof ik. Ik farm wat, vis ook wat idd. Geen cheats overigens
. Verder veel te veel bezig geloof ik met kappen van zooi op mijn farm. Levert wel een boel centjes op als je het verpatst in die magische doos naast je huis
.
Maar jezus wat is er veel te doen. En veel waar je rekening mee moet houden. Ik had al het geld opgemaakt aan seeds, alles geplant, was bijna klaar, en toen was er een earthquake 's nachts. Zit je dan, zonder crops en geldloos. En ik heb nog niet 1 keer gemined.
Haha, normaal bewaar ik ze wel maar had snel geld nodigquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Verkoop je al het hout/fiber en die dennenappels/eikels/helikopter dingetjes? Die hou ik allemaal
Van die eikels enz. kan je energy-repen maken om te etenen al dat hout is voor craften wel makkelijk. Net zoals steen/kool en andere grondstoffen
Loop elke ochtend een rondje over de hele map en pak dan allemaal shit op zoals die dandelions enzo, die verkopen voor 50/60 p/s, ergens onderin is ook zo'n stukje waar allemaal lente-ui groeit, die verkopen ook goed
Je mining skill gaat ook omhoog als je al die steentjes op je farm kapot maakt, soms krijg je een geode waar weer een mineraal in zit wat je kan verkopen, of in kan leveren bij het museum, voor sommige dingen krijg je dan zaad
Man, er is zoveel te doen in dit spel. Heb m'n huis geupgrade voor 10000 gold en 450 hout, dat was echt fantastisch. Heb nu een keuken. Maar heb nooit dat kookprogramma gekeken op tv dus ken geen recepten
Mss spoiler ik nu wel wat, weet het eigenlijk niet. De game legt ook niet zoveel uit heb ik het idee
Het is iig wel handig om zo snel mogelijk 2000 uit te geven aan een grotere rugzak
Zo'n aardbeving heb ik nog niet meegemaaktWel een donderstorm, ben toen gaan vissen, vel gevangen, alles verkocht voor 2200,-
*duikt er weer in*
Heerlijk! Moeder en nichtje komen hier zo naar toe, er zijn allerlei kunstige dingen hier in het centrum.quote:
Op de 2de dag van de lente jaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, normaal bewaar ik ze wel maar had snel geld nodig. En spoilers geven niks, heb zelf ook al een hele start guide gelezen
.
Zo ff kijken voor die energie repen, want ben vaak al in de middag kapot (realisme!).
Heb je die brug al gemaakt bij de zee? Schijnt dat daar over die brug veel goed spul ligt om te verkopen.
Middagquote:
waar praten jullie overquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Op de 2de dag van de lente ja
Daar ligt idd veel spul wat veel waard is, kleine wandeling levert soms zo'n 6-700 goud op, op een goede dagVond er ook een rainbow shell, was 450 waard
en soms, heel soms vang je op de pier daar een legendary vis, die zijn duizenden waard
Zo'n guide is wel handig ja
[..]
Middaghet is idd prachtig weer.
haha dat valt ook wel weer mee hoorquote:
Zover ben ik nog lang niet geloof ikquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Op de 2de dag van de lente ja
Daar ligt idd veel spul wat veel waard is, kleine wandeling levert soms zo'n 6-700 goud op, op een goede dagVond er ook een rainbow shell, was 450 waard
en soms, heel soms vang je op de pier daar een legendary vis, die zijn duizenden waard
Zo'n guide is wel handig ja
ik vind een meisje wel heel leukquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet ik wel. Maar mooi dat het je bevalt. Lekker houden zo dus
Ben op dag 26 van springquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zover ben ik nog lang niet geloof ik. Ik heb total earnings 10,000 ofzo
.
Ik zit nu al in de zomer. Geloof dat ik het nog niet helemaal goed doe als ik jouw verhaal leesquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben op dag 26 van springtotal earnings is iets van 26,000 maar heb nu nog maar 800-900. 'morgen' kan ik die 108 bloemkolen oogsten en verkopen, zal wel wat opleveren. Daarna investeren in zomerzaad
Dit is echt de eerste game waarbij ik dingen in een kladblokje opschrijf, dag van planten -> dag van oogsten enzoen bepaalde dingen die ik tekort kom.
Heb je al wel een huisdier? Heb een kat genaamd Bewbs![]()
Doen wat je zelf wil, da's het voordeel van vrijgezel zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:50 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik vind een meisje wel heel leuk![]()
maar heb geen zin in dat gezeik enzo
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zit nu al in de zomer. Geloof dat ik het nog niet helemaal goed doe als ik jouw verhaal lees. Moet meer planten geloof ik, want ik heb nu maar 5 rijtjes van 6 plantjes ofzo. En ja, dat is wel nodig. Geheugen is waardeloos wat dat betreft. Moet ik ook maar 's doen
En ik heb een hond, HummerMaar ik heb verder nog geen dieren, ben druk zat met verbouwen van zooi
Euh, in het crafting menu (dat hamertje) kan je die energy bars maken als je die seeds in je inventory hebtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:14 schreef Scrummie het volgende:
@Div, die tree seeds, plant je die weer voor die energy bars ofzo? Kan dat niet vinden.
Ja genoeg uurtjes er al inzittenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:16 schreef Divje het volgende:
[..]Dan heb je er al wel wat uurtjes inzitten
De eerste keer kwam ik tot de 2de dag van de zomer, maar had toen verkeerd gezaaid met niet winstgevende parsnip, ging allemaal kapt toen de zomer aanbrak. Zat ook continu in geldnood dus begon overnieuw. M'n farm was ook echt een bij elkaar geraapt zootje
Ik wou eigenlijk kippen, maar las toen dat dat niet zo slim is, want geen winst.
Hondje![]()
[..]
Ah, hier heten dat denk ik dan field snacks, die kan ik met die dingen maken jaquote:Euh, in het crafting menu (dat hamertje) kan je die energy bars maken als je die seeds in je inventory hebtJe kan ze idd ook weer planten als je een mooi bos wil. Dat wil ik nog gaan doen met appelbomen
Melons geven wel winst volgens mij, blueberries zijn het beste dacht ik te lezen ergensquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja genoeg uurtjes er al inzitten(tot vannacht en vandaag dus). Ik ben nu watermeloenen en peppers en hops aan het maken. Geen idee of dat verstandig is
. Maar het is oneindig toch? Bedoel, alles wat ik nu fout doe kan ik nog herstellen lijkt me.
[..]
Ah, hier heten dat denk ik dan field snacks, die kan ik met die dingen maken ja
ik ga volgende week met haar afspreken en hoop eigenlijk dat zij er zelf mee komtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doen wat je zelf wil, da's het voordeel van vrijgezel zijn. En wie weet vind je dat meisje nog steeds leuk als je wel weer zin het gezeik hebt
Ajax de beste!quote:
Hehe, ben benieuwd. Dat was die ene waar je het over had vorige week?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:41 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik ga volgende week met haar afspreken en hoop eigenlijk dat zij er zelf mee komt
Ja, je moet een machine hebben lopen. Zag ook sprinklers, nu besproei ik alles nog handmatigquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Melons geven wel winst volgens mij, blueberries zijn het beste dacht ik te lezen ergens
Field snacks was de naam ja! Kon er niet opkomen
Als je iets fout doet kan je dat in het seizoen een jaar later wel herstellen ja
Het is volgens mij wel een kunst om een mooie winstgevende farm op te zetten, zeker als je ook nog de challenges van het community center wil doen. Pff.
Heb 1 sprinkler die 8 tiles doetquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, je moet een machine hebben lopen. Zag ook sprinklers, nu besproei ik alles nog handmatig. Ach, we leren het vanzelf
. Er is zoooooveeeeeeel alleen
Jasses, jij gaat lekkerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb 1 sprinkler die 8 tiles doetM'n gieter doet er nu 3 tegelijk. M'n 'hoe' ook 3 vakjes
upgrades
Heb nu ongeveer 45,000 en het is bijna herfst. Ga weer zo'n veld met 108 tiles maken, maar dan met cranberriesprofit! En tussendoor een beetje minen, levert ook veel op. Vissen wordt ook zo saai
En probeer m'n farm nu een beetje mooi te maken met stenen paden/muren, en rond het water wat houten paden. Such fun. Much happiness.
En ik wil koeien!
man man man
Yes! Meneer zit gewoon lekker in Spanjequote:
Als je de mines in bent geweest komt Clint (de blacksmith) bij je aan de deur en die geeft je een blueprint voor een furnace, daarmee kan je ore omsmelten naar barsquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jasses, jij gaat lekker. Ben net even een guide aan het lezen voor wat tips.
Ik wil ook upgraden! Hoe maak je copper bars? Ik kan alleen copper ore vinden/kopen.
Dat oogsten dat was toch ook bij een spel van een paar jaar geleden? Ben de naam even kwijt. Mijn laatste game was conquerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Als je de mines in bent geweest komt Clint (de blacksmith) bij je aan de deur en die geeft je een blueprint voor een furnace, daarmee kan je ore omsmelten naar bars5 ore + een beetje coal = 1 bar bij alles volgens mij. M'n laatste oogstdag van de zomer net, tezamen met m'n mining-loot gaf een totaal aan goud van 14,688
tijd voor de grootste backpack denk ik. Je komt wat tegen in die mines
Nu al 4 dagen achter elkaar storm, scheelt wateren
Ja je had op facebook ook zo'n spelletje, Farmville, veeeeeel simpeler. En Harvest Moon was ook zo'n spelletje.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat oogsten dat was toch ook bij een spel van een paar jaar geleden? Ben de naam even kwijt. Mijn laatste game was conqueren nu doe ik bubbleshooter als ik even wil ontspannen maar dat is natuurlijk peanuts vergeleken bij wat jullie doen
Ja! Farmville! Dat is idd niet duur 15 euro en je hebt er uren plezier van.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja je had op facebook ook zo'n spelletje, Farmville, veeeeeel simpeler. En Harvest Moon was ook zo'n spelletje.
Ik vermaak me echt uitstekend, ga 'm denk ik kopen. Kost maar 15,- ofzo. Goedkope verslaving ditnet zoals Bubbleshooter
da's nóg goedkoper, kost helemaal gratis
![]()
Gezeik nu al?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:50 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik vind een meisje wel heel leuk![]()
maar heb geen zin in dat gezeik enzo
Heb mijn harses al verbrandquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ajax de beste!
Nu terrasje zoeken en mensen kijken plus bruin bakken, heerlijk.
Ja goed was ze. Heel jammer dat ze er niet meer isquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Sigaartje en een van de beste albums ooit.
Dat is genot hoor.
Ik denk als ze ouder was geworden en enigzins nuchter had weten te worden dat ze weer terug was gegaan naar haar Frank stijl.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja goed was ze. Heel jammer dat ze er niet meer is
De klere dat is echt veel te veel in zo'n korte tijdquote:Op zondag 8 mei 2016 09:46 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh![]()
Fijne moederdag allemaal.
Hard werken is toch wel de beste manier om af te vallen. Dikke 3 kilo in 5 dagen.
Mag toch hopen dat dat niet doorgaat in dit tempo.![]()
Superboerenquote:Op zondag 8 mei 2016 16:13 schreef donderdopje het volgende:
owjee de graafschap geeft zich niet zomaar over!!
nope!quote:
En nope!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ajax de beste!
Nu terrasje zoeken en mensen kijken plus bruin bakken, heerlijk.
Nu weer ff normaal eten hoor B.quote:Op zondag 8 mei 2016 09:46 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh![]()
Fijne moederdag allemaal.
Hard werken is toch wel de beste manier om af te vallen. Dikke 3 kilo in 5 dagen.
Mag toch hopen dat dat niet doorgaat in dit tempo.![]()
Ik heb zooooooo gelachen hahahahaquote:Op zondag 8 mei 2016 16:34 schreef Divje het volgende:
[..]
En 3 rotterdamse clubs in de Eredivisietoch? JAAAAA
[ afbeelding ]
Zou hij nou tegenover een prullenbak staan, "hou me tegen dan jonge!" schreeuwend?quote:
Volgens mij heeft hij er al een stuk op tien gemold en zit nu in het busjequote:Op zondag 8 mei 2016 16:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Zou hij nou tegenover een prullenbak staan, "hou me tegen dan jonge!" schreeuwend?
Ik zie nog geen prullenbak vliegen.quote:
Leicester zijn eindbazenquote:Op zondag 8 mei 2016 18:35 schreef donderdopje het volgende:
[..]
Ik zie nog geen prullenbak vliegen.
Nja het is niet zo dat ze de prijs nooit meer zullen winnen.
Daarom gun ik het de kleine clubjes altijd meer dat ze winnen.
leicester city
Ik vind het nogal zielig dat je dingen van een ander kapot moet maken als je club verloren heeft.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leicester zijn eindbazen![]()
Zat daar gister nog beelden van te kijken van maandag in het centrum, dat plezier, die vreugde, schitterend om te kijken. Maar vandaag vind ik het verdriet van Ajax nóg leuker
Ja eens uiteraard. Maar geloof dat het overal nog vrij rustig is. Nog geen beelden gezien van gesloopt in elk gevalquote:Op zondag 8 mei 2016 18:40 schreef donderdopje het volgende:
[..]
Ik vind het nogal zielig dat je dingen van een ander kapot moet maken als je club verloren heeft.
Ik heb ooit een fiets naar mijn hoofd geslingerd gekregen omdat ik toevallig langs liep!
Ik snap je frustratie maar verbouw je eigen spul aub!
Was een tering chaos in Doetinchem en ook bij het Leidse hoor.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja eens uiteraard. Maar geloof dat het overal nog vrij rustig is. Nog geen beelden gezien van gesloopt in elk geval
Dat zal het zijn ja!quote:
ja toch wel? Heb nog geen beelden gezien ofzo.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:20 schreef Nouri het volgende:
[..]
Was een tering chaos in Doetinchem en ook bij het Leidse hoor.
Kijk op facebook van Awaydaysquote:Op zondag 8 mei 2016 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja!
[..]
ja toch wel? Heb nog geen beelden gezien ofzo.
ik ook nietquote:Op zondag 8 mei 2016 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is onbegrijpelijk dat Ajax dit zo verspeeld heeft. Snap het echt niet
tja, dat is voetbal!quote:Op zondag 8 mei 2016 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is onbegrijpelijk dat Ajax dit zo verspeeld heeft. Snap het echt niet
Ik eet normaal hoor. Het zijn de in de winter opgebouwde vet reserves die er nu afvliegen. Ik was 79 nu 75. Prima gewichtvoor mij.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu weer ff normaal eten hoor B.
En klote van Ajax
Toch wel heel snel die 4 kg er af. Is dat elk jaar zo of alleen nu?quote:Op maandag 9 mei 2016 09:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik eet normaal hoor. Het zijn de in de winter opgebouwde vet reserves die er nu afvliegen. Ik was 79 nu 75. Prima gewichtvoor mij.![]()
Zwaar klote idd.
Was vorig jaar ook. Blijf dan rond die 75 hangen dus niks aan de hand.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch wel heel snel die 4 kg er af. Is dat elk jaar zo of alleen nu?
En goeiemorgen luitjes
Oh gelukkig maarquote:Op maandag 9 mei 2016 10:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook. Blijf dan rond die 75 hangen dus niks aan de hand.
Heb wel eens 89 gewogen toen ik werkeloos was![]()
Toen had ik weer werk en was ik binnen no time weer onder de 80. Best bizar...aankomen duurt een stuk langer dan afvallen bij mij.
Hahaquote:Op maandag 9 mei 2016 11:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh gelukkig maaren ja meestal is het andersom met aankomen en afvallen. Je bent een bijzonder kind
Nee, vandaag wel nog in de reeks gesnuffeld en ik zit er wel tegenaan te schurenquote:
Doenquote:Op maandag 9 mei 2016 14:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, vandaag wel nog in de reeks gesnuffeld en ik zit er wel tegenaan te schuren.
Ben net begonnen met rebuild 3 man. Voor ik het wist was ik vier uur non stop aan het klik en klotenquote:
Er is een reeks? link?quote:Op maandag 9 mei 2016 14:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, vandaag wel nog in de reeks gesnuffeld en ik zit er wel tegenaan te schuren.
Likequote:
Ja, ik denk dat je het wel zo kan stellen, al doe je SV er eigenlijk te kort mee. Er is wel een verhaal, en er is zoveel content buiten het farmen. Zal rebuild 3 eens opzoeken, kijken wat het isquote:Op maandag 9 mei 2016 15:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Ben net begonnen met rebuild 3 man. Voor ik het wist was ik vier uur non stop aan het klik en kloten. Stardew Valley is de vrolijke variant daarvan als ik het een beetje bekijk. Lekker low graphic maar de niet verplicht sociale variant van Farmville?
Bijna in de winter ookquote:Op maandag 9 mei 2016 15:26 schreef Divje het volgende:
Like
Zit nu op de 26ste in de winterwinter is ideaal om de mijn in te duiken
level 90 nu
M'n boomgaard begint ook eindelijk vorm te krijgen. likey likey
Hoe staat het met jouw boerderijtje?
Lekker lang spelenquote:Op maandag 9 mei 2016 15:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bijna in de winter ook. En ja, mijntje ga ik straks vol in. Zit nu level 35 (en kan de trap telkens niet vinden in lvl 38
). Ik heb nu wel alvast een silo en een zooi gras gekapt. Nu nog diertjes. Denk dat dat ook wel een leuke bezigheid is in de winter, maar schijnt nogal duur te zijn.
Vanavond na het koken/afwassen maar weer even spelen. Kut werk. Komend weekend weer 4 dagen vrij![]()
.
quote:Op maandag 9 mei 2016 15:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat je het wel zo kan stellen, al doe je SV er eigenlijk te kort mee. Er is wel een verhaal, en er is zoveel content buiten het farmen. Zal rebuild 3 eens opzoeken, kijken wat het is
quote:Op maandag 9 mei 2016 15:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat dus. Erg verslavend als je er van houdt.
@Divje, je hebt em al gevonden zie ik.
Zal de trailer vanavond even bekijkenquote:Op maandag 9 mei 2016 15:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat dus. Erg verslavend als je er van houdt.
@Divje, je hebt em al gevonden zie ik.
Jaaaaa. Er is zo fucking veel. Telkens denk ik "Oke, nu heb ik wel een routine". Veranderd er weer vanalles omdat ik ergens vergeten was ofzo.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekker lang spelen![]()
Heb een koe gekocht eind Fall genaamd Pepe. Geeft een beetje melk, koop er straks nog 3 bij denk ik als de lente weer begint, kan dan weer Hay sprokkelen. En heb m'n cranberries opgespaard om jam te maken in de winter. Straks ook maar even beginnen met honing en wijn.
En er is nog zoveel meer wat ik wil doenzoals je zei, een verschrikkelijk verslavend kutspel.
Haha herkenbaar jaquote:Op maandag 9 mei 2016 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jaaaaa. Er is zo fucking veel. Telkens denk ik "Oke, nu heb ik wel een routine". Veranderd er weer vanalles omdat ik ergens vergeten was ofzo.
Ik bewaar nog te weinig geloof ik. Vind het heel lastig om te bepalen wat weg kan of juist niet. Heb nu ook een keuken, maar merk dat ik zoveel ingredients gewoon weg heb gemieterd om maar geld te krijgen. Goeie balans in vinden. Lastig!
Ik voel mij nog steeds niet chill hoor.quote:
Ach tja. Ik ben allang blij dat ik niet agressief wordt en dat soort grappenquote:Op maandag 9 mei 2016 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen. Het is dan ook onbegrijpelijk dat ze dit hebben laten gebeuren
fixed.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen. Het is dan ook onbegrijpelijk schitterend en prachtig dat ze dit hebben laten gebeuren![]()
In goede en slechte tijden blijf je supporterquote:Op maandag 9 mei 2016 16:49 schreef Nouri het volgende:
Heb vandaag wel gewoon hele dag Ajaxtenue aan.
Ach Scrummie zijn haat tegen Ajax is groter dan de liefde voor Feyenoord hoor.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor PSV wel ja . Die hadden dat never nooit verwacht.
Echt nietquote:Op maandag 9 mei 2016 16:53 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ach Scrummie zijn haat tegen Ajax is groter dan de liefde voor Feyenoord hoor.
Respectquote:Op maandag 9 mei 2016 16:49 schreef Nouri het volgende:
Heb vandaag wel gewoon hele dag Ajaxtenue aan.
Ik vind dit óók leuk voor je hoor.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:55 schreef Nouri het volgende:
Ik ga woensdag weer afspreken met dat meisje Lavje.![]()
Leuk hé.
Ja zeker leuk! Echt topquote:Op maandag 9 mei 2016 16:55 schreef Nouri het volgende:
Ik ga woensdag weer afspreken met dat meisje Lavje.![]()
Leuk hé.
Vondelleef beste leef. Hopelijk mag ik weer bij haar slapen.quote:
Ga je dat met die bakfiets doen? Dan wordt het geheid leuk en zit het wel snor met dat blijven slapenquote:Op maandag 9 mei 2016 16:59 schreef Nouri het volgende:
[..]
Vondelleef beste leef. Hopelijk mag ik weer bij haar slapen.
Hoort er ook bij, die grapjes. Zoals jij dat bij ons zou doenquote:Op maandag 9 mei 2016 16:58 schreef Nouri het volgende:
Haha, maak je niet druk ScrumGod. Ik ben niet zo moeilijk met dit soort dingen hoor. Ik baal er echt enorm van, maar zoals altijd kan ik een grapje wel hebben.
Zag ook een filmpje van Ajacieden in de bus naar huis die PSV´ers waren. Ik had daar echt gezongen in plaats van saai op die bank te zitten. Dan laat je je pas als supporter zien.
Dat is echt zo ja. Feyenoorders begrijpen mij ook een stuk beter daar in.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoort er ook bij, die grapjes. Zoals jij dat bij ons zou doen. En ja, jij weet wel wat support is of hoort te zijn. Jij bent net een Feyenoorder wat dat betreft.
Ja.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je dat met die bakfiets doen? Dan wordt het geheid leuk en zit het wel snor met dat blijven slapen
Nou ja, woensdag is al snel en het betekent dat ze je echt graag weer terugzietquote:Op maandag 9 mei 2016 17:06 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ja.
Ze vroeg of ik vandaag samen met haar wou lunchen, maar zat ik al in de trein.
Ik zag een filmpje van een ajax supporter die bij de arena stond en dat riep.quote:
Hahaha echt.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje van een ajax supporter die bij de arena stond en dat riep.
Ja zo'n oude man.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja zo'n oude man.
"shirtje gekocht voor 90 euro en nu STA JE VOOR LUL" riep ie paar keer.
Ik had niet eens scores gekeken omdat ik dacht dat het appeltje eitje voor Ajax zou wordenquote:Op maandag 9 mei 2016 17:13 schreef Nouri het volgende:
Maar dat is meer omdat ik het niet verwacht had.
Het valt bijna niet choken te noemen eerder totale lamlendigheid. De Graafschap was echt vies slecht.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had niet eens scores gekeken omdat ik dacht dat het appeltje eitje voor Ajax zou worden
Tot JC appte dat Ajax ging choken.
Dit, mijn focus staat gericht op komend weekend.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben ook een van de weinige die het eigenlijk ook niet zo heel veel kan interesseren of het nu Ajax of PSV is.
Wel even stevig gelachen, maar dat had ik andersom ook gedaan.
F1 vind ik nog saaier dan de eredivisie.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:19 schreef donderdopje het volgende:
[..]
Dit, mijn focus staat gericht op komend weekend.
Max in een red Bull
Ach die gaat daar echt niet beter in presteren hoor.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:19 schreef donderdopje het volgende:
[..]
Dit, mijn focus staat gericht op komend weekend.
Max in een red Bull
Ik heb hetzelfde. Al is het best leuk om er af en toe een blik op te werpen samen met FOK!quote:Op maandag 9 mei 2016 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
F1 vind ik nog saaier dan de eredivisie.
Ik kijk alleen de highlights altijd even
Een bal kan raar rollen, het is niet altijd de beste die wint.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:18 schreef Nouri het volgende:
[..]
Het valt bijna niet choken te noemen eerder totale lamlendigheid. De Graafschap was echt vies slecht.
Ieder zijn eigen dingquote:Op maandag 9 mei 2016 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
F1 vind ik nog saaier dan de eredivisie.
Ik kijk alleen de highlights altijd even
Ik kijk het niet.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:00 schreef DeMolay het volgende:
Kijk nooit echt voetbal programmas maar VI is nu goed itt studioajax
Klinkt goedquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:36 schreef Divje het volgende:
Hele dag bezig geweest. En voor 't eerst op de fiets door het centrum gegaan. IK LEEF NOG.
Wat voelt dat goed. Een voldaan moe gevoel![]()
Geenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klinkt goed. Hoeveel chickies achterop?
Studentenstadquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Geenmaar het is wel levensgevaarlijk hoor. Al die dames in mooie broekjes en topjes terwijl je op andere levensmoede fietsers/brommers/auto's/voetgangers moet letten. Maar bohhh
Het is prachtig. Liefde voor Groningen groeit met de dagquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
StudentenstadZomer
![]()
Haha maar wel lekker man, beetje beweging doet een mens vaak goed.
Haha, ik heb hier ook een sportschool tegenover, al paar keer zitten twijfelen. Maar ik doe 't voorlopig nog gewoon met hardlopenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is prachtig. Liefde voor Groningen groeit met de dag
Morgen even inschrijven bij de sportschool hier om de hoekk Keihendig als ik 's ochtends wil sportenen al dat bewegen doet een mens idd goed. HEERLIJK.
![]()
Hoe was jouw dag?
zat zo chilll in het park met een vriendinquote:
Lekker manquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:20 schreef Nouri het volgende:
[..]
zat zo chilll in het park met een vriendin
een uur uit
nu trein naar huis
dat is toch veel fijner dan zo´n kaulo festival
Vrouwen blijf ik best fijn vinden als ´vrienden´quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker man. Dat zijn de betere dagen. Zomer
Ik denk het wel ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:34 schreef Nouri het volgende:
[..]
Vrouwen blijf ik best fijn vinden als ´vrienden´
zou ik dan toch homo zijn
haha ik heb je nummer alquote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:46 schreef Nouri het volgende:
[..]
haha ik heb je nummer al
wanneer mag ik je frikandel met mayo x
dan blijf je maar lekker in de kastquote:
Je weet toch. Sorry maar je bent niet mijn typ.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:49 schreef Nouri het volgende:
[..]
dan blijf je maar lekker in de kast
met je homo´s lopen hand in hand
Goeiemorgen!quote:
ja ik zie het nuquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Het trekt hier (niet ver van Amsterdam) net weer een beetje open en de zon schijnt dus ik denk dat het wel mee gaat vallen vandaag Tjack.
Hoeft toch ook niet ? Je kunt ook heerlijk toeven in het Vondelpark zonder bakfiets.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:55 schreef Nouri het volgende:
[..]
ja ik zie het nu
ga geen bakfiets huren hoor
Ik heb niet voor niets zo mn meningen over die stadquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best leuk idee hoor. Zie je veel daar.
Hou je niet van Amsterdam?quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets zo mn meningen over die stad
niet zo veel zin inquote:
Nee, absoluut niet. Ik heb niets tegen Amsterdammers, prima mensen daar in Almere en Purmerend.quote:
Hahahaquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:24 schreef Nouri het volgende:
[..]
niet zo veel zin in
ik wil eigenlijk zo snel mogelijk in bed belanden
quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Ik heb niets tegen Amsterdammers, prima mensen daar in Almere en Purmerend.
Maar de stad vind ik niets. Ik heb een hekel aan het feit dat ik om de 5 minuten gevraagd word of ik cocaine of heroine wil hebben. Ze je overal proberen op te lichten als ze niet door hebben dat je (ook) Nederlands kan. Ik heb een hekel aan de hordes idiote Britten die er huis houden. Ik heb een hekel aan een stad die zich profileert dat ze veel vrouwen achter een raam houden. Ik haat het dat ik er wel eens rekenignen van 100+ heb moeten betalen op terassen. Ik haat de hoeveelheid provinciaaltjes met een "Amsterdams" accent.
De positives:
Het rijksmuseum
Er zit een groot internationaal vliegveld, en dat is wel handig.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een domme vraag
Enige wat ik tof vind aan Amsterdam is de 'bedrijvigheid' die er is. Als je de trein uitstapt en richting de dam loopt heb je wel echt het gevoel dat het leeft ofzo.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:22 schreef Nouri het volgende:
Ik vind de stad prachtig alleen de mensen niet.
ik vind het vreselijk dat ik dan over alle toeristen struikelquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Enige wat ik tof vind aan Amsterdam is de 'bedrijvigheid' die er is. Als je de trein uitstapt en richting de dam loopt heb je wel echt het gevoel dat het leeft ofzo.
En Ajax. Daar ben je dol opquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Enige wat ik tof vind aan Amsterdam is de 'bedrijvigheid' die er is. Als je de trein uitstapt en richting de dam loopt heb je wel echt het gevoel dat het leeft ofzo.
dat heb ik eerder als ik over de wallen loopquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En Ajax. Daar ben je dol op![]()
Dat gevoel van uit de trein stappen en dan naar de Dam heb ik precies zo. Opwindend.
Zit je me nou de gek aan te steken?quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En Ajax. Daar ben je dol op![]()
Dat gevoel van uit de trein stappen en dan naar de Dam heb ik precies zo. Opwindend.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:26 schreef Nouri het volgende:
[..]
dat heb ik eerder als ik over de wallen loop
Nee hoor, is een opwindend gevoel. Die drukke stad en al die mensen en die prachtige oude gebouwen.quote:
Je zit me de gek aan te stekenquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, is een opwindend gevoel. Die drukke stad en al die mensen en die prachtige oude gebouwen.
Oh je hebt het over Ajax
Ho! Jullie vergeten Alkmaarquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:41 schreef Divje het volgende:
Jongens toch. Er gaat niets boven Rotterdam
Fuck die grafstad genaamd Amsterdam.
Alkmaar is zo mooi. Echt de moeite waard.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:47 schreef Divje het volgende:
Kaas
En een familielid woont er.
Ben verder nooit in Alkmaar geweest, dichtste bij was bij het AFAS Stadion.
Zal er nog wel een keer naar toe gaan. Binnenstad verkennenquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alkmaar is zo mooi. Echt de moeite waard.
Ja walgelijkquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:24 schreef Nouri het volgende:
ik vind het vreselijk dat ik dan over alle toeristen struikel
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier is het de incidentele ramptoerist
"I'm gonna be more popular then auntie Pippa's arse"quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet je deze horen wat een leuk liedje
pluskut!quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:41 schreef Divje het volgende:
Jongens toch. Er gaat niets boven Rotterdam
Fuck die grafstad genaamd Amsterdam.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
"I'm gonna be more popular then auntie Pippa's arse"
ik woon er niet meerquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:53 schreef Nouri het volgende:
ja jullie wonen niet in rotterdam
zo leuk is het dus niet
Komt nog wel.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:53 schreef Nouri het volgende:
ja jullie wonen niet in rotterdam
zo leuk is het dus niet
Dankquote:
Ah tofquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Dank
Weer klaar voor vandaag met 'werk'nu inpakken, want morgen kan ik over naar betere kamer
dat zet ik liever niet openbaarquote:
Ja erg leuk.quote:
Hele dag zon op het balkonquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah tof. Wat is er beter aan?
En niet vergeten vandaag nog van de zon te genieten, laatste dag geloof ik voor nu!
Goed geregeldquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Hele dag zon op het balkon
Zit een gigaspiegel aan de muur zodat ik de hele dag mezelf kan aanschouwen![]()
Signaalversterker voor TV zit er nog in, meer ramen waar ik door kan gluren naar studentjes, iets grotere badkamer. Zelfde kosten.
Ben je wel van die schokjes afquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed geregeldIk wil dat ook wel, maar ik moet dan verdorie een hele nieuwe vloer leggen. Misschien volgend jaar ofzo.
Kan nog komen. Geef het tijd en anders lekker genieten van de tijd samen .quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:04 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ja erg leuk.
Leuk meisje ook wel, maar nog niet verliefd.
Top! Druk druk druk dus.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Dank
Weer klaar voor vandaag met 'werk'nu inpakken, want morgen kan ik over naar betere kamer
Precies.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan nog komen. Geef het tijd en anders lekker genieten van de tijd samen .
Haha, ik heb ze soms. Maar die tip van schoenen uit was baas, want dan heb ik 't minder. Loop nu altijd op sokken dusquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben je wel van die schokjes af![]()
of is dat al verholpen? Lag dat überhaupt aan de vloer?
quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, ik heb ze soms. Maar die tip van schoenen uit was baas, want dan heb ik 't minder. Loop nu altijd op sokken dus
Uiteraard, en ik glij als een baas soms. Handjes in de lucht, als 'n pro surfer surf ik door de woonkamer.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben je nu dan een slippery slider door de huiskamer?
http://i.imgur.com/yYSuEX3.webmquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uiteraard, en ik glij als een baas soms. Handjes in de lucht, als 'n pro surfer surf ik door de woonkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |