SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 300!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.
Ich hock in meinem Bonker
Ik heb zojuist besloten naar een bandje te gaan met ouwe bekenden, klein lokaal feestjequote:Op donderdag 5 mei 2016 12:58 schreef schommelstoel het volgende:
Mensen van het goede leven!
Wie gaat waar heen vandaag, ik sta met kater en zonnebril op brakke kop alweer op de bus/trein te wachten om naar zwolle te gaan.
Klein lokaal iets had ik ook wel behoefte aan, maar probeer een vrouw maar eens van gedachten te veranderen als je iets hebt afgesproken/beloofd.quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb zojuist besloten naar een bandje te gaan met ouwe bekenden, klein lokaal feestje. Maar eerst nog even wat werk.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klein lokaal iets had ik ook wel behoefte aan, maar probeer een vrouw maar eens van gedachten te veranderen als je iets hebt afgesproken/beloofd.
Nu was het wel relax geweest om aan de rietplas te zitten in de zon met wat drinken en eigen muziek mee.
Rietlas
[ afbeelding ]
Foto heb ik zelf genomen met een crappy mobieltje.
Mooi plaatje, al zeg ik het zelf
CGI ! (psst niburu staat er ook op )quote:Op donderdag 5 mei 2016 14:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland! Schitterend.
Ik heb het originele bestandje ook nog, en hij is niet eens door photoshop gegooidquote:Op donderdag 5 mei 2016 14:37 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
CGI ! (psst niburu staat er ook op )
Wat mooi schommel !quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klein lokaal iets had ik ook wel behoefte aan, maar probeer een vrouw maar eens van gedachten te veranderen als je iets hebt afgesproken/beloofd.
Nu was het wel relax geweest om aan de rietplas te zitten in de zon met wat drinken en eigen muziek mee.
Rietlas
[ afbeelding ]
Foto heb ik zelf genomen met een crappy mobieltje.
Mooi plaatje, al zeg ik het zelf
Jij ook? Het gaat ongemerkt heel hard. Kom je ineens tot de ontdekking dat je knalrood bent. Mijn zwager had dat ineens. Kaal hoofd en helemaal vuurrood verbrand. Zon en wind doen dat.quote:
Ja. Mijn witte huidje kan het slecht hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij ook? Het gaat ongemerkt heel hard. Kom je ineens tot de ontdekking dat je knalrood bent. Mijn zwager had dat ineens. Kaal hoofd en helemaal vuurrood verbrand. Zon en wind doen dat.
Doet pijn he. Yoghurt aan te brengen op de verbrande plekken schijnt te verlichten.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Mijn witte huidje kan het slecht hebben.
Na tentamen paar uur gevoetbald op veldje zonder shirt, ging hard.
Hallo Grootmeester Divquote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:58 schreef Divje het volgende:
Morge!
Gister zo'n 22km gefietst, verdomd, spierpijnkwam thuis, Stardew Valley opgestart en groente gaan verbouwen, was het opeens 4.30
Iedereen een fijne dag gehad gisteren?
Hahaha, geen dankquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Brengt me wel op het idee om nieuwe nagellak te kopen dus thanks
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hallo Grootmeester Div
Goed bezigEn nu ben ik Stardew Valley aan het downloaden. Thanks maar weer.
Gister goeie dag gehad, bij oude bekenden/vrienden geweest. Grootste gros denk 5/6 jaar niet gezien, was gezellig. En ze slepen me mee naar Qlimax eind dit jaar. Als ik ergens nooit had verwacht te komen is het daar wel.
Ja, daarom lijkt me die game wel wat, tijdrovende zooiquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:42 schreef Divje het volgende:
[..]Ik dacht dat het een simpel spelletje was, maar nee! Zoveel te doen in te weinig tijd, en toch heerlijk ontspannend
Haha Qlimax jonge!![]()
tof. Was het ook vanouds gezellig, alsof je elkaar helemaal niet zo lang hebt gezien?
Muziek kan zo prachtig en simpel zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:43 schreef Divje het volgende:
https://www.facebook.com/theshapeshifters/posts/10156780143540456
Blijf deze gast zo geniaal vinden.
Dat is idd mooiquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, daarom lijkt me die game wel wat, tijdrovende zooi
En ja, vanouds gezellig, alsof er niets veranderd is. Mooi is dat..
[..]
Muziek kan zo prachtig en simpel zijnGeniaal inderdaad. Echte artiesten laten zich niet tegenhouden door geen geld
Blijft mooiquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:14 schreef Scrummie het volgende:
Div lul. Dat Stardew Valley. Wil je dat soort games niet meer noemen hier.
quote:
Ja, iets te leukquote:
Hehequote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Ja, iets te leuk. Typisch zo'n spelletje wat simpel lijkt, ingewikkeld is, maar oh zo verslavend.
Ik heb nog niet echt een goed idee wat ik aan het doen ben geloof ikquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Hehede tijd vliegt voorbij he.
Ben overnieuw begonnen want was niet tevreden met de layout van m'n farm.Nu ook niet, maar heb wel een veld van 12 x 3x3 vol met bloemkolen. Money
verder een beetje vissen enzo
Heb ook een cheatmod geïnstalleerd zodat het vissen makkelijker is
Wat een spel. Erg verslavend ja
Verkoop je al het hout/fiber en die dennenappels/eikels/helikopter dingetjes? Die hou ik allemaalquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt een goed idee wat ik aan het doen ben geloof ik. Ik farm wat, vis ook wat idd. Geen cheats overigens
. Verder veel te veel bezig geloof ik met kappen van zooi op mijn farm. Levert wel een boel centjes op als je het verpatst in die magische doos naast je huis
.
Maar jezus wat is er veel te doen. En veel waar je rekening mee moet houden. Ik had al het geld opgemaakt aan seeds, alles geplant, was bijna klaar, en toen was er een earthquake 's nachts. Zit je dan, zonder crops en geldloos. En ik heb nog niet 1 keer gemined.
Haha, normaal bewaar ik ze wel maar had snel geld nodigquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Verkoop je al het hout/fiber en die dennenappels/eikels/helikopter dingetjes? Die hou ik allemaal
Van die eikels enz. kan je energy-repen maken om te etenen al dat hout is voor craften wel makkelijk. Net zoals steen/kool en andere grondstoffen
Loop elke ochtend een rondje over de hele map en pak dan allemaal shit op zoals die dandelions enzo, die verkopen voor 50/60 p/s, ergens onderin is ook zo'n stukje waar allemaal lente-ui groeit, die verkopen ook goed
Je mining skill gaat ook omhoog als je al die steentjes op je farm kapot maakt, soms krijg je een geode waar weer een mineraal in zit wat je kan verkopen, of in kan leveren bij het museum, voor sommige dingen krijg je dan zaad
Man, er is zoveel te doen in dit spel. Heb m'n huis geupgrade voor 10000 gold en 450 hout, dat was echt fantastisch. Heb nu een keuken. Maar heb nooit dat kookprogramma gekeken op tv dus ken geen recepten
Mss spoiler ik nu wel wat, weet het eigenlijk niet. De game legt ook niet zoveel uit heb ik het idee
Het is iig wel handig om zo snel mogelijk 2000 uit te geven aan een grotere rugzak
Zo'n aardbeving heb ik nog niet meegemaaktWel een donderstorm, ben toen gaan vissen, vel gevangen, alles verkocht voor 2200,-
*duikt er weer in*
Heerlijk! Moeder en nichtje komen hier zo naar toe, er zijn allerlei kunstige dingen hier in het centrum.quote:
Op de 2de dag van de lente jaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, normaal bewaar ik ze wel maar had snel geld nodig. En spoilers geven niks, heb zelf ook al een hele start guide gelezen
.
Zo ff kijken voor die energie repen, want ben vaak al in de middag kapot (realisme!).
Heb je die brug al gemaakt bij de zee? Schijnt dat daar over die brug veel goed spul ligt om te verkopen.
Middagquote:
waar praten jullie overquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Op de 2de dag van de lente ja
Daar ligt idd veel spul wat veel waard is, kleine wandeling levert soms zo'n 6-700 goud op, op een goede dagVond er ook een rainbow shell, was 450 waard
en soms, heel soms vang je op de pier daar een legendary vis, die zijn duizenden waard
Zo'n guide is wel handig ja
[..]
Middaghet is idd prachtig weer.
haha dat valt ook wel weer mee hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |