Ben je helemaal gek ja als je daar zoveel geld voor weglegtquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets moet ik alleen dan niet 275$
Fijne is wel lekker hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je helemaal gek ja als je daar zoveel geld voor weglegt
Heb nog 2 chille korte broeken maar denk dat ze nog iets te strak zittenquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fijne is wel lekker hoor.
Zwem er toch niet in.
Ik moet binnekort echt even gaan indelen wat ik mee neem naar Thailandquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb nog 2 chille korte broeken maar denk dat ze nog iets te strak zittenPaar kilootjes nog
Wanneer gaj e nou?quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Engeland shirtje sowieso voor tijdens EK wedstrijden
En je weet nog niet waar je heen gaat ofwelquote:
Nee, echt geen idee.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je weet nog niet waar je heen gaat ofwel
Straks eindig je in Pattaya manquote:
Hahah wtfquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zag laatst een filmpje van een man die een hoer op straat lag te beffen.
quote:
Wilde zeggen gewoon goed regelen met hotel maar je zit in Chillax natuurlijkquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel zin in BKK weer opzich.
Hopelijk krijg ik er dit keer niet een halve depressie van de eerste 48 uur
Ja moet nog wel die taxi fixen. Durf niet weer om persoonlijke chauffeur te vragenquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wilde zeggen gewoon goed regelen met hotel maar je zit in Chillax natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |