Op campings heb ik het wel 1 keer gehad ja. Strakke zwembroek aan toenquote:
Snap wel opzich.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op campings heb ik het wel 1 keer gehad ja. Strakke zwembroek aan toenAntigenot is dat
Ben je helemaal gek ja als je daar zoveel geld voor weglegtquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets moet ik alleen dan niet 275$
Fijne is wel lekker hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je helemaal gek ja als je daar zoveel geld voor weglegt
Heb nog 2 chille korte broeken maar denk dat ze nog iets te strak zittenquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fijne is wel lekker hoor.
Zwem er toch niet in.
Ik moet binnekort echt even gaan indelen wat ik mee neem naar Thailandquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb nog 2 chille korte broeken maar denk dat ze nog iets te strak zittenPaar kilootjes nog
Wanneer gaj e nou?quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Engeland shirtje sowieso voor tijdens EK wedstrijden
En je weet nog niet waar je heen gaat ofwelquote:
Nee, echt geen idee.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je weet nog niet waar je heen gaat ofwel
Straks eindig je in Pattaya manquote:
Hahah wtfquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zag laatst een filmpje van een man die een hoer op straat lag te beffen.
quote:
Wilde zeggen gewoon goed regelen met hotel maar je zit in Chillax natuurlijkquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel zin in BKK weer opzich.
Hopelijk krijg ik er dit keer niet een halve depressie van de eerste 48 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |