SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ja maar er moet toch ook ham op?quote:
Ik eet geen vlees hequote:Op woensdag 4 mei 2016 23:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar er moet toch ook ham op?![]()
Dat heb ik dus niet altijd in huis
Trouwens, moet je eens met kaas en jam doen![]()
!
En dan ben ik op m`n teentjes getraptquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat zal VA jou uiteraard wel zo verteld hebben ja. Tevens moet ik die hele gast niet. Weet niet waar jij je mee bemoeit.
Is ook, enkel vis is lekker maar vega shit is allemaal kei droogquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb zaterdag bbq.
Lijkt me wel matig hoor, zonder vlees crack
Beter 0xquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:59 schreef Fok-it het volgende:
2x pw vlees is toch totaal nietveel verder?
quote:
Dag mannen van het goede levenquote:
Moet nog zelf vis gaan halen ook, manmanmanquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is ook, enkel vis is lekker maar vega shit is allemaal kei droog
Nee, neit op een tosti.. doe wel eens op pistoletje maar dan wel met gesmolten kaas en jam koudquote:
Over kleuterklasjes gesproken.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb voor mn lang weekendje limburg mijn kleurboekje mee
lol, preciesquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan ben ik op m`n teentjes getrapt
Terwijl ik gewoon grappie maakte, maar maakt het uit allemaal
Is goede bezigheidstherapie hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Over kleuterklasjes gesproken.
Niets zo debiels als volwassenen die kleuren in een kleurboek .
quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Of gewoon fatsoenlijk eten naar binnen werkenquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het tekort aan vitaminen en mineralen kan je mooi aanvullen met supplementen
quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar ga je?quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb voor mn lang weekendje limburg mijn kleurboekje mee
Mja dat klinkt ook wel primaquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, neit op een tosti.. doe wel eens op pistoletje maar dan wel met gesmolten kaas en jam koud
Tosti met tomaatjes.. of roomkaas met kruiden ipv kaas en dan tomaatjes
Ik vind het oprecht raar bij volwassenen .quote:
Ow nu opeens wel?quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of gewoon fatsoenlijk eten naar binnen werken
Zin is een groot woord omdat deze clash al zo vaak gespeeld is, maar Atletico heeft meer kans dan ooit op eindzege. De verhoudingen liggen in vergelijking met twee jaar geleden héél anders. Ik gun het ze enorm gezien het feit dat hun weg naar de finale allerminst makkelijk was en Real Madrid ook met een B-elftal vol gehandicapten had kunnen doorstoten naar de finale. Verder, het verhaal achter Atletico is zo groot: in hun prijzenkast ontbreken alleen nog de CL en de Wereldbeker.quote:
Nee. niet weer..quote:
Bungalow?quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar ga je?
Ik ga volgende week naar LimburgErgens bij Weert in de buurt.
Het komt van iemand die tostis met kaas en jam propageert.quote:
Gelukkig Real wel door. Wat een troosteloze bedoeling is dat City zeg. Wens Pep veel succes.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zin is een groot woord omdat deze clash al zo vaak gespeeld is, maar Atletico heeft meer kans dan ooit op eindzege. De verhoudingen liggen in vergelijking met twee jaar geleden héél anders. Ik gun het ze enorm gezien het feit dat hun weg naar de finale allerminst makkelijk was en Real Madrid ook met een B-elftal vol gehandicapten had kunnen doorstoten naar de finale. Verder, het verhaal achter Atletico is zo groot: in hun prijzenkast ontbreken alleen nog de CL en de Wereldbeker.
Derhalve #teamAtletico.
Dat is best een goede combinatie van vitamines en mineralen hoorquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het komt van iemand die tostis met kaas en jam propageert.
Ik eet nog liever de tostis van JR.
quote:
Nooit. Alleen zonnebrand als ik het water op ga.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:06 schreef supersof het volgende:
Smeren jullie je wel eens in met olie? Ik hoorde dat dat goed is voor je huid, maar duurt echt lang voordat alles is ingetrokken
Waarom zou ik dat doenquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:06 schreef supersof het volgende:
Smeren jullie je wel eens in met olie? Ik hoorde dat dat goed is voor je huid, maar duurt echt lang voordat alles is ingetrokken
Hosselbaasquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik werd ge-appt dat cachie weer ongesteld aan het doen is omdat we 3(!) jaar geleden hebben gezoend?
ik was het nietquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik werd ge-appt dat cachie weer ongesteld aan het doen is omdat we 3(!) jaar geleden hebben gezoend?
Haha wat?quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ook nietquote:
weet niet, vrouwen misschien hier welquote:
https://twitter.com/FilipBorowski/status/727942920632946690quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig Real wel door. Wat een troosteloze bedoeling is dat City zeg. Wens Pep veel succes.
Wel, maar een lurker was je voorquote:
Iets meer richting Roermond, in Beesel.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar ga je?
Ik ga volgende week naar LimburgErgens bij Weert in de buurt.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
JA OPSO KOM MAAR TE VOORSCHIJNquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel, maar een lurker was je voor
quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit komt echt smerig treurig over jongens.
Jij komt uit die richting?quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iets meer richting Roermond, in Beesel.
In Weert heb ik mijn zwemdiploma's gehaald
[..]![]()
![]()
waar de fuck heb je het over
Jezusquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://twitter.com/FilipBorowski/status/727942920632946690
Yaya gaat sowieso weg, maar toch gruwelijk hard gelachen.
jaquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit komt echt smerig treurig over jongens.
Gaapquote:
Zei Hitler ook maar okquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:10 schreef supersof het volgende:
Er is werkelijk niks aan de hand maar ok
kusquote:
Ik vind bier niet zo lekkerquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, kent niemand hoor. Dommelsch bier enzo weet je wel![]()
daarom werd er even geappt natuurlijkquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:10 schreef supersof het volgende:
Er is werkelijk niks aan de hand maar ok
Het is gewoon een hobby. Ter ontspanning. Even lekker je gedachten verzetten. Soms helpt het gewoon om ergens mee bezig te zijn. En je maakt iets. Geeft ook een bepaalde voldoening.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht raar bij volwassenen .
Als kleuters dat doen ontdekken ze nieuwe vormen, vragen zich af welke kleur een ananas nu eigenlijk heeft.
va en ik appen 24/7 duhhhquote:
Mijn Jojoba olie trekt redelijk snel in.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:06 schreef supersof het volgende:
Ik kan dit beamenquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is gewoon een hobby. Ter ontspanning. Even lekker je gedachten verzetten. Soms helpt het gewoon om ergens mee bezig te zijn. En je maakt iets. Geeft ook een bepaalde voldoening.
Je wat oliequote:Op donderdag 5 mei 2016 00:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn Jojoba olie trekt redelijk snel in.
Jaja 't is al goedquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het gaat er omdat Dommelen = Dommelsch bier
quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat jullie deze praktijken op je 16e in JNG wilden doen.
Mensen houden van dramaquote:
Kon ze lekker zoenen?quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Mensen houden van drama
Haha. Mensen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Mensen houden van drama
of jijquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Mensen houden van drama
Maar dit hoort niet ect in de categorie dramaquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Mensen houden van drama
oh, ik heb babyolie gebruiktquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn Jojoba olie trekt redelijk snel in.
Kun je toch net zo goed tv aanzetten.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is gewoon een hobby. Ter ontspanning. Even lekker je gedachten verzetten. Soms helpt het gewoon om ergens mee bezig te zijn. En je maakt iets. Geeft ook een bepaalde voldoening.
Over TV's gesproken, heb je al spijt van je aankoop?quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je toch net zo goed tv aanzetten.
Neem aan dat uitdaging toch ver te zoeken is als je iets doet dat eigenlijk voor 5/6- jarigen bedoelt is.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:14 schreef Fok-it het volgende:
Misschien kunnen we Toto ook even appen en dan over Jhali praten of de andere 300 namen die TOto nog uit z`n hoofd weet
Je zit er wel mee he?quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht raar bij volwassenen .
Als kleuters dat doen ontdekken ze nieuwe vormen, vragen zich af welke kleur een ananas nu eigenlijk heeft.
Je snapt toch wel het verschil tussen kijken en daadwerkelijk iets doen ondanks de hoeveelheid hersenen je daarbij nodig hebtquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Neem aan dat uitdaging toch ver te zoeken is als je iets doet dat eigenlijk voor 5/6- jarigen bedoelt is.
Dat is toch niet te vergelijken? Dan ben je niet zelf bezig met iets. Je ziet geen resultaat van hetgeen wat je maakt. Zelf met iets bezig zijn, hoe simpel dan ook, kan zoveel rust en voldoening geven. Veel meer dan doelloos TV kijken.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog niet binnen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over TV's gesproken, heb je al spijt van je aankoop?
quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil wel even boodschappen doen in Duitsland
Ik vind het nog wat eng om te gastmodden en ik ben mentaal niet in de mood daarvoor.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog niet binnen.
En kun je misschien even gastmodden hier
Dit klopt wel ja.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelf met iets bezig zijn, hoe simpel dan ook, kan zoveel rust en voldoening geven.
Aaaaaaaaaaaahwwwwwwwquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het nog wat eng om te gastmodden en ik ben mentaal niet in de mood daarvoor.
jaaquote:
Oh ppfpfpt, ja ik wil alles zien.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet nog niet. Maar sowieso Duits brood
gadsiequote:Op donderdag 5 mei 2016 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet nog niet. Maar sowieso Duits brood
Ik zie oprecht de lol die je er aan kunt hebben niet, maar het zal wel dan.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je snapt toch wel het verschil tussen kijken en daadwerkelijk iets doen ondanks de hoeveelheid hersenen je daarbij nodig hebt
Ik vind alleen Duits brood lekker (als het gaat om een plak brood).quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:18 schreef Fok-it het volgende:
Nederland heeft als enige land lekker brood
Stokbrood dan niet meegerekend want France
Ik doe het in het bij zijn van allemaal andere mensen. Krijg er alleen maar leuke reactie's op.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zie oprecht de lol die je er aan kunt hebben niet, maar het zal wel dan.
Ga je dan ook aan je vriend laten zien dat je bijvoorbeeld een slak ingekleurd hebt. Of doe je het stiekem/alleen?
Ik zie de lol van voetbal ook niet.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je dan ook aan je vriend laten zien dat je bijvoorbeeld een slak ingekleurd hebt. Of doe je het stiekem/alleen?
Das het Poolse bloed.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Insomnia_ doet aan corruptie.
Ik schrik hiervan.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Insomnia_ doet aan corruptie.
Ik schrik hiervan.
Verblijf je in een GGZ-instelling dan?quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik doe het in het bij zijn van allemaal andere mensen. Krijg er alleen maar leuke reactie's op.
Er is maar 1 valide antwoord.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil je op Kosovo stemmen, stem je opeens op Servië.
Doe lief elanquote:
Ik doe graag aan schijndemocratie.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan had je geen poll moeten maken.
Het is ook niet perse lol wat je er aan hebt, het is gewoon.. ja weet niet. Niks doen maar toch bezig zijn. Ach joh weet ik veel, misschien wel vrouwending.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
lol jaquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil je op Kosovo stemmen, stem je opeens op Servië.
Als iemand van 20+ jou zijn of haar kleurplaat laat zien neem je diegene dan nog serieus ja of nee?quote:
Totaal te vergelijken ook natuurlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:22 schreef Fok-it het volgende:
Gewoon onafhankelijk verklaard
Suriname hoort ook bij Suriname
quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Totaal te vergelijken ook natuurlijk.
Een natuurlijke gang van dekolonisatie tegen een ondemocratische manier van serven wegjageen uit hun land.
Nou, ja.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Als iemand van 20+ jou zijn of haar kleurplaat laat zien neem je diegene dan nog serieus ja of nee?
Een stomme poll gemaakt door een stomme pool jaquote:
Op deze manier nooit.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik lokte je alleen maar uit de tent
Ik weet te weinig van die voorgeschiedenis om te oordelen. Maar in principe vind ik het een valide argument om een land te betitelen als een zelfstandig land
hahahahaquote:
Oke dan zal ik wel ouderwets zijn, bij ons stopte je na de basisschool met kleurplaten.quote:
Jaquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:24 schreef Typisch het volgende:
hee fokvrienden
zijn de supermarkten open morgen?
Ja, het is misschien kinderachtig. Maar zie geen reden om te stoppen als je een bepaalde leeftijd hebt bereikt. Als je het leuk vindt moet je dat lekker doenquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Oke dan zal ik wel ouderwets zijn, bij ons stopte je na de basisschool met kleurplaten.
Dan ging je tekenen of schilderen als je interesse op creatief gebied lag.
de Schilderswijk is een wijk in een stad in een provincie van een landquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op deze manier nooit.
Dan zou de schilderswijk zich ook onafhankelijk mogen verklaren als er een islamitische meerderheid zou zijn.
Nee, Kosovo heeft altijd toegehoord aan Servie.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Kosovo is gewoon een land geweest alleen altijd toebehorend aan een ander land. Vind dat nou ook niet echt te vergelijken
oh ik al welquote:
Oh nou ja, 1 land dan. Dacht ook aan Albaniequote:Op donderdag 5 mei 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, Kosovo heeft altijd toegehoord aan Servie.
oké zijn we daarover uitquote:
Omdat er groot onrecht wordt aangedaan aan een hele bevolking.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
Maar al zou het Kosovo is Servie zijn, waar maak je je dan precies zo druk om?
Klopt. NL en UK snap ik.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:30 schreef Elan het volgende:
Zowel NL als UK als Polen erkennen het als soevereine staat Inso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet van mij.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:31 schreef Amarantha het volgende:
Denken dat een kind dit ook kanOh dacht dat jij Jaqcue T. heette.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet van mij.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:31 schreef Amarantha het volgende:
Denken dat een kind dit ook kanZijn dat soort kleurplaten dan die jullie maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet van mij.blablablabla
Die onderste twee maak ik ook ja. Maar ik kan het niet zo goed als deze mensenquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn dat soort kleurplaten dan die jullie maken?
jaquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Zullen we een partij oprichten JC.
Voor meer begrip voor deze kwestie.
Lol zeg dat dan.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die onderste twee maak ik ook ja. Maar ik kan het niet zo goed(heb ook nog geen potloden)
Altijd gedacht dat Ama schapen van 1 blokje kleurde.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol zeg dat dan.
Dacht gewoon klassieke kleurboeken welke kinderen hebben. Vond al gek dat niemand raar vond
Hahaquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol zeg dat dan.
Dacht gewoon klassieke kleurboeken welke kinderen hebben. Vond al gek dat niemand raar vond
quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat Ama schapen van 1 blokje kleurde.
ligt eraan welkequote:Op donderdag 5 mei 2016 00:36 schreef JanCees het volgende:
Denk je dat jullie leger in waren gegaan tijdens WO2
Gastquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat Ama schapen van 1 blokje kleurde.
Zal vice versa niet anders zijn geweest met Milosevicquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat er groot onrecht wordt aangedaan aan een hele bevolking.
neequote:Op donderdag 5 mei 2016 00:36 schreef JanCees het volgende:
Denk je dat jullie leger in waren gegaan tijdens WO2
Ja. En wat heeft de Servische bevolking daar precies mee te maken.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal vice versa niet anders zijn geweest met Milosevic
slechtquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://static1.squarespac(...)9f439/1438389793336/
Mandela mandala.![]()
Ik ga daar geen oordeel over vellen want daar sta ik te ver vanaf. Maar het lijkt wel alsof jij Kosovanen haat ofzo terwijl je er helemaal geen binding mee hebtquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. En wat heeft de Servische bevolking daar precies mee te maken.
Westen gaat de zelfde fout maken als ze in het MO hebben gedaan?
Uit schuldgevoel onrust maken?
Slaat toch nergens op.
Er is eeuwenlang geen conflict geweest.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga daar geen oordeel over vellen want daar sta ik te ver vanaf. Maar het lijkt wel alsof jij Kosovanen haat ofzo terwijl je er helemaal geen binding mee hebtServen zijn in het hele conflict ook (vast) geen lieverdjes geweest. Het is hetzelfde als Israel-Palestina
aanstaande zondagquote:
Waarom vidn je het trouwens logisch dat Nederland en UK Kosovo erkennen en vind je het schandalig dat Polen het doet?quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik haat het idee van Kosovo als land. Want dat is zo verschrikkelijk walgelijk.
Niet het volk, de regio of wat dan ook.
M`n moeder is op vakantie dan.quote:
Logisch, omdat Nederland en UK daar simpelweg te grote diplomatieke belangen bij hebben. En het de moeite niet voor ze waard is om druk over te maken.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom vidn je het trouwens logisch dat Nederland en UK Kosovo erkennen en vind je het schandalig dat Polen het doet?
gngnquote:
ahhh wat liefquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
M`n moeder is op vakantie dan.
En we doen er eigenlijk nooit echt iets aan.
Ik ga op haar katjes passen, dus dat is een goed cadeau
ja ik verveel me en ben moequote:
Makes sense jaquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Logisch, omdat Nederland en UK daar simpelweg te grote diplomatieke belangen bij hebben. En het de moeite niet voor ze waard is om druk over te maken.
Polen als land wat eeuwenlang zijn landgrenzen kwijt is geraakt zou moeten inzien dat een land haar eigen landsgrenzen gewoon mag beschermen en niet op een ondemocratische manier hoeft aft e geven omdat er toevallig een minderheid woont (die relatief nieuw zijn)
koop je op beide dagen wat dan?quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in polen pas 26 mei en in uk al geweest
Het is dat jij het nu zegtquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vergeet steeds dat het vandaag ook Hemelvaart is.
leukquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja maar op dag van UK koop ik wat kleins.
Misje morgen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vergeet steeds dat het vandaag ook Hemelvaart is.
Pinkstergodquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
24 mei 2026 1e Pinksterdag 2026 zondag 21 3671
Afstrepen
Waarom?quote:
huh wat is ditquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
24 mei 2026 1e Pinksterdag 2026 zondag 21 3671
Afstrepen
Ik ging even de feestdagen van 2016 bekijkenquote:
Oh jaquote:
Ahaquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ging even de feestdagen van 2016 bekijken
Nog 3671 dagen te gaan tot Pinksteren over 10 jaar.
ik wil graag op vakantie met kerstquote:
ligt eraan hoeveel geld ik heb. Al is het maar Duitsland ofzo.quote:
Dusseldorf is wel leukquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ligt eraan hoeveel geld ik heb. Al is het maar Duitsland ofzo.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
sorry kan er niets aan doen
Lijkt wel erger dan voorgaande jaren
Lol watquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Zal ik een nieuwe zwembad kopen voor de zomer.
bedoel zwembroekquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol wat
Een nieuwe?
Heb je er al 1 in je tuin dan nu?
Vroeger gingen we altijd half jaar sparen voor de botsauto'squote:Op donderdag 5 mei 2016 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]Lekker toch
Ik kan me er weinig bij voorstellen omdat ik er niet mee opgegroeid ben denk ik
In je tuin kan ook gewoon ondiepquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
kan niet eens zwemmen wat moet ik met zwembad
heb hier niet groot tuinquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In je tuin kan ook gewoon ondiep
Beetje chillen in zwembadje
Botsautos zijn wel leuk ja,quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vroeger gingen we altijd half jaar sparen voor de botsauto's
tegenwoordig?quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
maar tegenwoordig die vieze dingen die 10 nmeter de lucht in gaan
Was vroeger nog niet echt tochquote:
zover ik kan herinneren altijd hoorquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was vroeger nog niet echt tochOf ik ben op erg weinig kermissen geweest
huhquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Botsautos zijn wel leuk ja,
maar tegenwoordig die vieze dingen die 10 nmeter de lucht in gaan
Rode Bermuda zwembroekquote:
hier niet iigquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dit soort dingen![]()
Toen ik nog jong was had je dat niet geloof ik hoor, of het was een kut kermis kan ook
Heb allene rotterdam gezienquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dit soort dingen![]()
Toen ik nog jong was had je dat niet geloof ik hoor, of het was een kut kermis kan ook
in wel meer landenquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:11 schreef Fok-it het volgende:
Lol die Bermuda zwembroeken zijn verboden in Frankrijk
Op campings heb ik het wel 1 keer gehad ja. Strakke zwembroek aan toenquote:
Snap wel opzich.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op campings heb ik het wel 1 keer gehad ja. Strakke zwembroek aan toenAntigenot is dat
Ben je helemaal gek ja als je daar zoveel geld voor weglegtquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets moet ik alleen dan niet 275$
Fijne is wel lekker hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je helemaal gek ja als je daar zoveel geld voor weglegt
Heb nog 2 chille korte broeken maar denk dat ze nog iets te strak zittenquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fijne is wel lekker hoor.
Zwem er toch niet in.
Ik moet binnekort echt even gaan indelen wat ik mee neem naar Thailandquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb nog 2 chille korte broeken maar denk dat ze nog iets te strak zittenPaar kilootjes nog
Wanneer gaj e nou?quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Engeland shirtje sowieso voor tijdens EK wedstrijden
En je weet nog niet waar je heen gaat ofwelquote:
Nee, echt geen idee.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je weet nog niet waar je heen gaat ofwel
Straks eindig je in Pattaya manquote:
Hahah wtfquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zag laatst een filmpje van een man die een hoer op straat lag te beffen.
quote:
Wilde zeggen gewoon goed regelen met hotel maar je zit in Chillax natuurlijkquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel zin in BKK weer opzich.
Hopelijk krijg ik er dit keer niet een halve depressie van de eerste 48 uur
Ja moet nog wel die taxi fixen. Durf niet weer om persoonlijke chauffeur te vragenquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wilde zeggen gewoon goed regelen met hotel maar je zit in Chillax natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |