Inderdaad, hij heeft iets van een maatschappelijk werker over zich.quote:
Daarom #stemPVVquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die kansenpareltjes zijn echt niet meer te redden.
Voor Joden is dat geen optie meer gezien de onfrisse vrienden van de PVV in Europa.quote:
dit boeit echt niemandquote:
Sorry schatquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:08 schreef KingRoland het volgende:
Ow nee nu gaat iedereen die post van Ties quoten.
Ik kom zo terug.
minder minderquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:08 schreef DrDentz het volgende:
Is er meer antisemitisme of meer islamofobie?
Islamofobie bestaat niet.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:08 schreef DrDentz het volgende:
Is er meer antisemitisme of meer islamofobie?
quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:07 schreef BlackLining het volgende:
Man man man benoem nou verdomme het PROBLEEM ook eens een keer zeg. Dat continue overal omheen draaien, gaat dat ooit nog een keer ophouden of blijven we dat debiele spelletje in Nederland daadwerkelijk tot het einde der tijden opvoeren?
Doe er dan wat aan flopmod.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:08 schreef KingRoland het volgende:
Ow nee nu gaat iedereen die post van Ties quoten.
Ik kom zo terug.
Ik ben een zelfverklaard islamofoob. Ik vind mannen in jurken met lange baarden eng als ze geen Sinterklaas heten.quote:
Het zit GGMM een beetje dwars dat hij als mod nooit geliefd was. Daarvoor en daarna ook niet trouwens.quote:
miauwquote:
De islam heeft dezelfde oorsprong als het jodendom. Dat is heel wat anders.quote:
Begin bij de oorsprong en alles stort in, vrindquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De islam heeft dezelfde oorsprong als het jodendom. Dat is heel wat anders.
Vrind
Nee alleen je moeder, maar volgens andere je vader juistquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:12 schreef DrDentz het volgende:
Als ik me bekeer tot jood ben ik dan een jood of is dat iets genetisch en moeten je ouders joods zijn?
En zelfs dat doet er niks aan af dat er momenteel in Nederland heel veel moslims zijn die heel veel joden lastigvallen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Begin bij de oorsprong en alles stort in, vrind
Je kan niet een jood wordenquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:12 schreef DrDentz het volgende:
Als ik me bekeer tot het jodendom ben ik dan een jood of is dat iets genetisch en moeten je ouders joods zijn?
Kan wel, moet je wel heeel heeeeeel erg veel moeite voor doenquote:
Jawel hoor, kost wel een hoop moeite maar het kan wel degelijk.quote:
Laten we op school leren dat zij joden zijn, en Israel volgens het jodendom niet hoort te bestaan.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En zelfs dat doet er niks aan af dat er momenteel in Nederland heel veel moslims zijn die heel veel joden lastigvallen.
En dag met je voorhuidjequote:Op woensdag 4 mei 2016 23:15 schreef KingRoland het volgende:
Ik word alleen jood als er een heel leuk joods meisje is die ook toevallig streng gelovig is opgevoed.
Zit je weer op Solomonica te geilen?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:15 schreef KingRoland het volgende:
Ik word alleen jood als er een heel leuk joods meisje is die ook toevallig streng gelovig is opgevoed.
Laten we ons op scholen gewoon bij bewijsbare feiten en ideeën houden.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Laten we op school leren dat zij joden zijn, en Israel volgens het jodendom niet hoort te bestaan.
Precies, dat zeg ikquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Laten we ons op scholen gewoon bij bewijsbare feiten en ideeën houden.
Haar instaquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zit je weer op Solomonica te geilen?
Dat lijkt me een leuk meisje voor KingRoland.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zit je weer op Solomonica te geilen?
Meisje Van Weezel wilde de mooiste aan tafel zijn vanavond.quote:
Victoria Justice lieverquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:17 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een leuk meisje voor KingRoland.
Chinezen veroorzaken geen overlastquote:
RACIST!!!!quote:
Frits?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:19 schreef KingRoland het volgende:
Die man zou wel een prima match zijn met Karina.
Uh, okéquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:20 schreef Zipportal het volgende:
Derde Wereld Oorlog is ook allang uitgebroken, maar niemand wil het zo benoemen.
Ligt eraan waar je de grens legt tussen een golf van aanslagen en een burgeroorlog.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:20 schreef Zipportal het volgende:
Derde Wereld Oorlog is ook allang uitgebroken, maar niemand wil het zo benoemen.
Ze komen hier om opgevoed te worden.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:21 schreef Ties02 het volgende:
Gelukkig komen al die Syriers gezellig deze kant op
President Trump maakt wel korte metten met IS.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je de grens legt tussen een golf van aanslagen en een burgeroorlog.
Ik denk dat de casus belli (meerdere Europese steden tegelijk) er nog aan zit te komen, en dat dan de beer pas echt los gaat.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
President Trump maakt wel korte metten met IS.
Pax is in slaap gevallen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:21 schreef Ties02 het volgende:
Gelukkig komen al die Syriers gezellig deze kant op
Ja, en dan mogen we als Europa zijnde voor de derde keer in 100 jaar de rol van slagveld op ons nemen. Dikke pretquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Meld me ff hoe laat de wekker gaat...quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:24 schreef KingRoland het volgende:
Soooow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Antisemitisme is veel ouder dan dat conflictquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:24 schreef MakkieR het volgende:
In de kern ligt het antisemitisme toch gewoon bij het conflict tussen Israël en Palestina. Wil je iets doen aan het antisemitisme dan moet je beginnen bij dat conflict.
Uh, nee. Hillary kon niets tegen Sanders brengen, laat staan tegen Trump tijdens de live debatten.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:24 schreef Joezi het volgende:
Trump wordt helemaal afgeslacht als een speenvarkentje
Dat is hij niet, en daarmee verwijs ik naar mijn onderschriftquote:
Dat was echt al uren geleden bekendquote:
Owja denk het ook ja.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Uh, nee. Hillary kon niets tegen Sanders brengen, laat staan tegen Trump tijdens de live debatten.
Welkom in Amerikaquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is vooral een ordinaire schreeuwlelijkerd.
Maar het is wel een start waar je kunt beginnen, dat heropvoeden gaat echt niet lukkenquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Antisemitisme is veel ouder dan dat conflict
quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:24 schreef KingRoland het volgende:
Geloof er geen kut van, of gewoon één keertje een wissel als straf voor Kvyat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moeten we dan maar ff Israel van de kaart vegen zodat de schreeuwende mocros rustig worden..quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:27 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Maar het is wel een start waar je kunt beginnen, dat heropvoeden gaat echt niet lukken
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)ed-Bull-Racing.dhtmlquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Geloof er geen kut van, of gewoon één keertje een wissel als straf voor Kvyat?
Liever Trump, dan een zwaar corrupte vrouw die steeds haar standpunten aan het veranderen is wanneer het haar goed uitkomt.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat is hij niet, en daarmee verwijs ik naar mijn onderschrift
Trump heeft een vocabulaire van 5-jarige en zelfs die kleine van mij heeft een grotere woordenschat...quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Uh, nee. Hillary kon niets tegen Sanders brengen, laat staan tegen Trump tijdens de live debatten.
Titel tussen aanhalingstekens, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)ed-Bull-Racing.dhtml
Je beschrijft nu Donald?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Liever Trump, dan een zwaar corrupte vrouw die steeds haar standpunten aan het veranderen is wanneer het haar goed uitkomt.
Nou ja, het is kiezen tussen twee kwaden natuurlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Liever Trump, dan een zwaar corrupte vrouw die steeds haar standpunten aan het veranderen is wanneer het haar goed uitkomt.
niet zo zuurpietenquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Titel tussen aanhalingstekens, dat bedoel ik.
Geruchten en zulks...
En voor ISquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, het is kiezen tussen twee kwaden natuurlijk.
Momenteel zou een snelle wetswijziging die een derde termijn voor Obama mogelijk maakt nog het beste zijn voor de VS.
Vervang Jehova door Allah en we hebben morgen kamervragen...quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:27 schreef wuuht het volgende:
Ach, in dat filmpje wordt verder niets lelijks over homo's gezegd
En hoe gaat Trump IS oplossen dan? Op dezelfde manier als Bush dat met Al-Qaeda heeft gedaan?quote:
Bernie lager dan dat en Hillary en hem waren al gelijk kun je nagaan.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:29 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Trump heeft een vocabulaire van 5-jarige en zelfs die kleine van mij heeft een grotere woordenschat...
Hij heeft kinderen met een vrouw dus ik ga ervan uit dat hij zelf geen vrouw is.quote:
Tsja dat beschrijft hoe erg het is met de Amerikaanse politiek.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Doet er niks aan af dat Trump een hele slechte debater is.
De bestrijding van IS bedoel je? Met beperkte hoeveelheid boots on the ground zijn ze IS toch aan het terugdringen. En volgens mij heeft niemand zo veel prominente terroristen neergelegd als het Obama-beleid.quote:
Obama lost IS niet op , die helpt ze juistquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En hoe gaat Trump IS oplossen dan? Op dezelfde manier als Bush dat met Al-Qaeda heeft gedaan?
Jodendom gaat in de joodse traditie vooral via overerving. Als je moeder joods is, ben jij ook joods. Volgens de joden dan, en volgens veel moslims dus ook.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:31 schreef Paxcon het volgende:
dat jehova's filmpje vond ik trouwens walgelijk
Leg uit?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Obama lost IS niet op , die helpt ze juist
En hoe gaat Trump IS oplossen dan?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Obama lost IS niet op , die helpt ze juist
Hey jij ook hierquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:31 schreef Paxcon het volgende:
dat jehova's filmpje vond ik trouwens walgelijk
Gedraagt zich er wel naarquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij heeft kinderen met een vrouw dus ik ga ervan uit dat hij zelf geen vrouw is.
Dat komt omdat de muur steeds hoger aan het worden isquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Gedraagt zich er wel naar
Ik ga een muur bouwen en die kost 1 miljoen
Ik ga een muur bouwen en die kost 2 miljoen
Ik ga een muur bouwen en die kost 10 miljoen
Ik ga een muur bouwen en die kost 20 miljoen
Maar muur bouwen kun je ook vervangen hoeveel de net gekochte schoenen kosten
Als ie maar Chinezen inhuurtquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Gedraagt zich er wel naar
Ik ga een muur bouwen en die kost 1 miljoen
Ik ga een muur bouwen en die kost 2 miljoen
Ik ga een muur bouwen en die kost 10 miljoen
Ik ga een muur bouwen en die kost 20 miljoen
Maar muur bouwen kun je ook vervangen hoeveel de net gekochte schoenen kosten
Die gaat zich op Amerika zelf concentrerenquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En hoe gaat Trump IS oplossen dan?
Is geen uitleg.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Vrije Syrische Amerikaans getrainde leger''
quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Muur bouwen tussen Amerika en ISIS en ISIS gaat die betalen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zie het hem nog zo zeggen jaquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Muur bouwen tussen Amerika en ISIS en ISIS gaat die betalen.
Nou nou nouquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:37 schreef Evertjan het volgende:
die vetklep kan zich beter druk maken over zijn dikke plofkop daar sterft hij eerder aan dan aan Jodenhaat
wowowowquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:37 schreef Evertjan het volgende:
die vetklep kan zich beter druk maken over zijn dikke plofkop daar sterft hij eerder aan dan aan Jodenhaat
nou nou nouquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:37 schreef Evertjan het volgende:
Hoe zou dat gaan met die jonge mocro's in de klas, die kun je toch nooit 50 minuten rustig houden zeker niet in een grote groep.. laat staan iets bijbrengen over de geschiedenis..quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:38 schreef Djoetma het volgende:
Ze hebben het steeds over geschiedenis op school, maar volgens mij vinden kinderen zonder uitzondering het een ontzettend saai vak en bannen ze deze info uit. Bijna puur een tool om een toets te halen, that's it. Het wordt dus zo goed als niet verteld.
Geschiedenis was mijn favoriete vakquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:38 schreef Djoetma het volgende:
Ze hebben het steeds over geschiedenis op school, maar volgens mij vinden kinderen zonder uitzondering het een ontzettend saai vak en bannen ze deze info uit. Bijna puur een tool om een toets te halen, that's it. Het wordt dus zo goed als niet verteld.
Dat wordt vannacht weer golfjes maken.quote:
Ik zit nu in Ede :Squote:Op woensdag 4 mei 2016 23:39 schreef Ties02 het volgende:
Als ik in zo'n Franse moslimwijk zou wonen zou ik ook de koffers pakken
quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:39 schreef Ties02 het volgende:
Als ik in zo'n Franse moslimwijk zou wonen zou ik ook de koffers pakken
quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:39 schreef Ties02 het volgende:
Als ik in Amsterdam zou wonen zou ik ook de koffers pakken
mehquote:
Pauw kapt het gelijk af.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:41 schreef DrDentz het volgende:
Wow Hanneke noemt de moslims een ziekte in de samenleving
Rabbijn Jacobs' woonbootquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat wordt vannacht weer golfjes maken.
De enige plaats waar er alleen nog maar meer kerken bij komenquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[quote]
gewoon lekker verhuizen naar Barneveld
en dan in Jeruzalem in een Franse wijk alleen Frans lullen en jeu de boellers spelenquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:41 schreef KingRoland het volgende:
Frans = tsja Fransen![]()
Moslimwijk = Religie
----------------------------------------+
Ik overleef dit niet, dus meteen vertrekken.
JAAAAAAquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:43 schreef KingRoland het volgende:
Binnenkort ESFgenot weer boys
ik weet nog niet of ik klaar ben voor het topic der topics
Genot inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:43 schreef KingRoland het volgende:
Tjaptjoepgenot. Dinsdag toch?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:43 schreef KingRoland het volgende:
nee, dat gaan we gewoon niet doenquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:43 schreef KingRoland het volgende:
morgen + overmorgen vrij dus ik ga nog niet pitten. Weet niet wat ik ga doen nuquote:
Dit is meestal wel het tijdstip dat er niks boeiends meer isquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
morgen + overmorgen vrij dus ik ga nog niet pitten. Weet niet wat ik ga doen nu
Die kwoot is uit zijn verband gerukt. Himmler had slechte geschiedenislessen gehad, maar hij was toch wel onze Himmler.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
The quote van Himmler komt overigens uit de Posen speech van 6 oktober 1943.
Nog meer naïviteit geldt voor het idee over opvoeding, aangezien daar ook een bepaalde mentaliteit plus vermogen voor nodig is, waar velen niet over beschikken.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hoe zou dat gaan met die jonge mocro's in de klas, die kun je toch nooit 50 minuten rustig houden zeker niet in een grote groep.. laat staan iets bijbrengen over de geschiedenis..
Ik ookquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:49 schreef tralalala het volgende:
Wacht, Pauw is echt afgelopen?
Dacht dat ze gewoon even een minuutje live over gingen.
Maar als er een camera op me gericht staat met die knakker van BNN ga ik dat toch niet zeggen. :squote:Op woensdag 4 mei 2016 23:48 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Nog meer naïviteit geldt voor het idee over opvoeding, aangezien daar ook een bepaalde mentaliteit plus vermogen voor nodig is, waar velen niet over beschikken.
Maar goed, hetzelfde kan over jou gezegd worden met je anti-racism-is-anti-white en white genocide-sympathieën.
Soldaat van Oranjequote:Op woensdag 4 mei 2016 23:50 schreef Ties02 het volgende:
Zit weer helemaal in de oorlog stemming, iemand nog aanraders qua WOII films? Klassiekers mogen ook
moet dit gevat zijn ofzo?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die kwoot is uit zijn verband gerukt. Himmler had slechte geschiedenislessen gehad, maar hij was toch wel onze Himmler.
Schlinders List, let op de rode detailsquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:50 schreef Ties02 het volgende:
Zit weer helemaal in de oorlog stemming, iemand nog aanraders qua WOII films? Klassiekers mogen ook
Op de basisschool? Dat is waar zaken over de 2e wereldoorlog en het gegeven over hoe vreselijk het is, dus het besef over het foute vooral ter sprake komen. Denk dat je dan een van de weinigen bent. Al hangt het eea ook af van de leraar die je hebt. Op de middelbare school was het ook een ontzettend stoffig vak bij ons. Ze sectiegeschiedenis hadden ook de lokalen op de begane grond, als enige. Bruine tegels, etc.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:50 schreef Ties02 het volgende:
Vooral op de middelbare, Vietnamquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:51 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Op de basisschool? Dat is waar zaken over de 2e wereldoorlog en het gegeven over hoe vreselijk het is, dus het besef over het foute vooral ter sprake komen. Denk dat je dan een van de weinigen bent. Al hangt het eea ook af van de leraar die je hebt. Op de middelbare school was het ook een ontzettend stoffig vak bij ons. Ze sectiegeschiedenis hadden ook de lokalen op de begane grond, als enige. Bruine tegels, etc.
We hadden welgeteld één leraar die er met passie over kon vertellen. En die vertelde ook vooral, in plaats van saaie opdrachten te maken wat vooral tekst-verklarings-oefeningen waren.
Der Untergang. En als serie Unsere Mütter, unsere Väter.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:50 schreef Ties02 het volgende:
Dit helpt natuurlijk wel. Goede geschiedenisleraren zijn er niet veel. Niet dat wat andere vakken betreft het per definitie veel beter is, maar bij geschiedenis is het hebben van een goede leraar wel belangrijker als je echt het besef wil creëren en goede kennisoverdracht wil hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vooral op de middelbare, Vietnam
We hadden een erg goede leraar die inderdaad ook veel vertelde
Inglorious Bastards.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:50 schreef Ties02 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |