Beetje bitchy.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:12 schreef amaranta het volgende:
Ik vind Thysa niet zo sympathiek overkomen.
ik dacht van wel ja. nu niet meer denk ik, hij acteert nu.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:08 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Zit hij bij een modellenburo? IMG Models wordt regelmatig gebruikt door mega-sterren om knappe meiden en jongens in te huren, heb je meteen wel een topmodel.
Stacey zou het niet weten. Ik mis Stacey.quote:
Rookhuizen?quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stacey zou het niet weten. Ik mis Stacey.
Terecht.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:14 schreef iBenny het volgende:
De finalekaarten zijn nog niet eens uitverkocht
quote:
Ik heb ook niet echt het gevoeld dat het programma 'leeft' in Nederland.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:14 schreef iBenny het volgende:
De finalekaarten zijn nog niet eens uitverkocht
Mwa, vindt het niet vreemd gedaan.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niks.
Die zongen het niet voor elkaar. Dat doen zij nu wel.
Stacey en Jojo?quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stacey zou het niet weten. Ik mis Stacey.
Ik ben wekelijks verbaast dat ik het tegenkom.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt het gevoeld dat het programma 'leeft' in Nederland.
Het probeert op nostalgie weer publiek te vinden, maar ja, het publiek heeft het allemaal al gezien.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt het gevoeld dat het programma 'leeft' in Nederland.
en dat ze het op woensdags uitzenden werkt ook absoluut niet mee denk ikquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het probeert op nostalgie weer publiek te vinden, maar ja, het publiek heeft het allemaal al gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |