Nee maar ik ben zo vaak afgewezen om uiterlijk dat ik er tegenwoordig om moet lachenquote:
Ik geef toe, ze is duidelijk out of my league. jazeker ... graag zelfs. Maar ook lelijke vrouwen zijn te goed voor mij.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:08 schreef Strani het volgende:
Zou je zelf ook een minder knap meisje aanspreken? Of heb je deze vooral op uiterlijk geselecteerd?
Alsof ik daar wat aan heb als dat zo zou zijn. Ik ben het zat dat ik altijd om uiterlijk wordt afgewezen en blijkbaar mag dit nooit gezegd worden.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar TS blijkbaar is je stem wel teringgeil
Inderdaad... Dat zou jij ook niet chill vinden TSquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:10 schreef Raskolnikow het volgende:
Waarom plaats je haar naam en foto (hoe klein ook) hier?
zodat de mensen die haar kennen haar kunnen uitlachenquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:10 schreef Raskolnikow het volgende:
Waarom plaats je haar naam en foto (hoe klein ook) hier?
Nee ik wil ermee bewijzen dat het niet in mijn kop zit dat ik super onaantrekkelijk ben.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:12 schreef Strani het volgende:
Tja.. maar wat wil je nou eigenlijk met dit topic TS? We kunnen dat meisje moeilijk met z'n allen gaan whatsappen dat ze toch met je op date moet gaan..
Nou, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:12 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee ik wil ermee bewijzen dat het niet in mijn kop zit dat ik super onaantrekkelijk ben.
Okay. Dus eigenlijk wil je gewoon geen commentaren als 'ach kom, je bent vast helemaal niet lelijk' meer?quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:12 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee ik wil ermee bewijzen dat het niet in mijn kop zit dat ik super onaantrekkelijk ben.
Dan kan je beter een foto van jezelf plaatsen. Als je inderdaad super onaantrekkelijk bent dan heeft dat wel een voordeel: je hebt dan waarschijnlijk geen BDD.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:12 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:14 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Dan kan je beter een foto van jezelf plaatsen. Als je inderdaad super onaantrekkelijk bent dan heeft dat wel een voordeel: je hebt dan waarschijnlijk geen BDD.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:14 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Dan kan je beter een foto van jezelf plaatsen. Als je inderdaad super onaantrekkelijk bent dan heeft dat wel een voordeel: je hebt dan waarschijnlijk geen BDD.
Nee , ik ben letterlijk 100 van de 100 keer afgewezen, tot op de punt dat het me niks meer doet.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:16 schreef Toto69 het volgende:
Tja, shit happens, next.
Zal nog wel vaker gebeuren, en uiteindelijk komt er vast iemand die je wel haar type vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |