Ik ook, serieus dat is toch niet te doenquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik HAAAT tentamenvragen over gare, vage artikelen
ik had een vraag op mijn eindexamen geschiedenis wie met wie getrouwd was ergens in de 17de eeuw ofzoquote:Op woensdag 4 mei 2016 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook, serieus dat is toch niet te doen. Hadden zelfs een vraag wie de auteur was, ja en dat moet ik weten omdat?
Ja, en bij sommige dingen die echt echt echt belangrijk zijn.. kan het nog. Maar dit soort dingenquote:Op woensdag 4 mei 2016 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had een vraag op mijn eindexamen geschiedenis wie met wie getrouwd was ergens in de 17de eeuw ofzo
ja ik had ook maar een 5 toen lolquote:Op woensdag 4 mei 2016 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en bij sommige dingen die echt echt echt belangrijk zijn.. kan het nog. Maar dit soort dingen
Jammer. Een van de weinige normaal lijkende republikeinenquote:
Ja geen kansquote:Op woensdag 4 mei 2016 19:27 schreef Crack_ het volgende:
Waarom stoppen ze, omdat ze t sowieso niet zouden worden?
Campagne voeren daar is niet goedkoop neequote:Op woensdag 4 mei 2016 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh, ja beetje verspilling van geld om dan wel door te gaan
Zo'n tentamen had ik ook begin van het jaar. Je moest uit 32 artikelen kunnen citeren in je antwoorden, uit je hoofd.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook, serieus dat is toch niet te doen. Hadden zelfs een vraag wie de auteur was, ja en dat moet ik weten omdat?
Ze hadden al maanden geen kans, maar nu hebben ze 0% kans.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:27 schreef Crack_ het volgende:
Waarom stoppen ze, omdat blijkt dat ze t sowieso niet zouden worden?
Pfffquote:Op woensdag 4 mei 2016 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo'n tentamen had ik ook begin van het jaar. Je moest uit 32 artikelen kunnen citeren in je antwoorden, uit je hoofd.
Met naam+jaartal.
Ahh oke oke.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hadden al maanden geen kans, maar nu hebben ze 0% kans.
Trump heeft genoeg stemmen om kandidaat te zijn.
Kasich en Cruz konden het al niet meer halen, maar ze konden nog zorgen dat Trump ook niet voldoende stemmen kreeg. Dan zou de partij iemand aan moeten wijzen (en dat zou Trump niet worden).
In hoeverre zou dat invloed hebben? Dat de partijtop niet achter de gekozene staatquote:Op woensdag 4 mei 2016 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hadden al maanden geen kans, maar nu hebben ze 0% kans.
Trump heeft genoeg stemmen om kandidaat te zijn.
Kasich en Cruz konden het al niet meer halen, maar ze konden nog zorgen dat Trump ook niet voldoende stemmen kreeg. Dan zou de partij iemand aan moeten wijzen (en dat zou Trump niet worden).
Ja hoor. Dat vak bestond ook voornamelijk uit die artikelen. Als je over elk artikel een presentatie hebt gehoord en zelf voor het grootste gedeelte ook hebt gelezen lukt het op zich nog wel om dat te onthouden, als je het van tevoren weert.quote:
Geen idee. Ze kunnen best wat druk uitoefenen op senatoren en dergelijke. Gewoon om dwars te zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In hoeverre zou dat invloed hebben? Dat de partijtop niet achter de gekozene staat
Bedoel je bij een gekozen partijkandidaat of later, tijdens zijn eventuele presidentschap?quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In hoeverre zou dat invloed hebben? Dat de partijtop niet achter de gekozene staat
Vooral voor de GE jaquote:Op woensdag 4 mei 2016 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bedoel je bij een gekozen partijkandidaat of later, tijdens zijn eventuele presidentschap?
Trots op jequote:Op woensdag 4 mei 2016 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja hoor. Dat vak bestond ook voornamelijk uit die artikelen. Als je over elk artikel een presentatie hebt gehoord en zelf voor het grootste gedeelte ook hebt gelezen lukt het op zich nog wel om dat te onthouden, als je het van tevoren weert.
Maar vind het nog steeds belachelijk om dat te eisen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |