Hij past er niet meer in.quote:
Vleesquote:
Visjesquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vlees![]()
Ja het seizoen is er weer![]()
Binnenkort een afterkitesessie BBQ met een stel vriendenTot laat in de uurtjes aan het water zitten
Je hebt ook van die bbq-restaurants waar je binnen gaat bbq-en, dat lijkt me dan toch weer een stuk minderquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Visjes![]()
Broodjes, nomnomnomgewoon alles
ja mij ook, doe dan maar gewoon gourmetquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ook van die bbq-restaurants waar je binnen gaat bbq-en, dat lijkt me dan toch weer een stuk minder
Korean BBQquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ook van die bbq-restaurants waar je binnen gaat bbq-en, dat lijkt me dan toch weer een stuk minder
Nah, gourmet alleen met kerstquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja mij ook, doe dan maar gewoon gourmet![]()
Grote pot satesausquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Visjes![]()
Broodjes, nomnomnomgewoon alles
Dat draait toch het hele BBQ concept z'n nek om?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat jaquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja mij ook, doe dan maar gewoon gourmet![]()
Wat is daar anders aan dan normale bbq?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Korean BBQ
Veel beter ga je het echt niet krijgen hoor.
Ik zaterdag waarschijnlijk.quote:
Best wel leuk hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is het concept van bbq dan? Vies veel vlees op een plaat stouwen en stokbrood met saté vreten kan overal toch? Buiten heeft wel meer sfeer jaquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat draait toch het hele BBQ concept z'n nek om?
[..]
Dat ja
Heerlijk met zo'n afzuigkap voor je bakkesquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou juist gezellig met familie of vrienden buitenquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is het concept van bbq dan? Vies veel vlees op een plaat stouwen en stokbrood met saté vreten kan overal toch? Buiten heeft wel meer sfeer javeel meer sfeer
https://en.wikipedia.org/wiki/Korean_barbecuequote:Op woensdag 4 mei 2016 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is daar anders aan dan normale bbq?
Dat vind ik altijd zo matig aan bbq.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:34 schreef Fok-it het volgende:
en stokbrood met saté vreten kan overal toch
In principe is barbecueën wel meer dan dat hoor. Wat jij noemt is wel echt de makkelijke, Nederlandse versie. Je kunt er zoveel meer mee.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is het concept van bbq dan? Vies veel vlees op een plaat stouwen en stokbrood met saté vreten kan overal toch? Buiten heeft wel meer sfeer javeel meer sfeer
Ja maar dat noem je geen conceptquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou juist gezellig met familie of vrienden buiten
Daar geef ik je gelijk inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |