abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161918373
https://www.bellingcat.co(...)5/03/the_lost_digit/

Mooi maar toch jammer dat een klein onafhankelijk clubje en stuk sneller is met feiten naar buiten dan het officiële onderzoek
  woensdag 4 mei 2016 @ 12:17:52 #2
438758 zeer
Opritsjniki
pi_161918395
Te meer ook omdat zulke clubjes nagenoeg geen verantwoordelijkheid hebben af te leggen en dus de wereld in kunnen sturen wat ze ook willen, ongeacht eventuele politieke gevolgen.
pi_161918528
Wat ik me dan afvraag; moeten die mensen niet werken? Ik bedoel; waar smeren hun de boterhammen van ?
U MAD?
pi_161918540
Leugens, het is de schuld van Oekraïne!!!!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_161918710
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2016 12:25 schreef Ludachrist het volgende:
Leugens, het is de schuld van Oekraïne!!!!
Inderdaad. Daarom weigert de Oekraïense regering tot op de dag van vandaag hun radarbeelden vrij te geven.
  woensdag 4 mei 2016 @ 12:37:22 #6
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_161918740
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2016 12:25 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik me dan afvraag; moeten die mensen niet werken? Ik bedoel; waar smeren hun de boterhammen van ?
Telefoonhoesjes verkopen via ebay
pi_161919302
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2016 12:25 schreef de_boswachter het volgende:
https://www.kickstarter.com/projects/1278239551/bellingcat#
pi_161919323
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 12:36 schreef Elzies het volgende:

[..]

Inderdaad. Daarom weigert de Oekraïense regering tot op de dag van vandaag hun radarbeelden vrij te geven.
Oekraine is vast Rusland binnengeslopen, heeft honderden kilometers verderop op een militaire basis een Boek gestolen, die dwars door Rusland gereden, over de grens heen, en toen de MH17 neergeschoten.

Heb je daar bewijs voor?
pi_161919670
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:02 schreef Oekelpeer het volgende:

[..]

Oekraine is vast Rusland binnengeslopen, heeft honderden kilometers verderop op een militaire basis een Boek gestolen, die dwars door Rusland gereden, over de grens heen, en toen de MH17 neergeschoten.

Heb je daar bewijs voor?
Oekraïne was in het bezit van eenzelfde BUK raketinstallatie waarmee MH17 is neergeschoten. Russische satellietbeelden hebben de aanwezigheid van diezelfde BUK-raketinstallatie in datzelfde gebied bevestigd.

Als dit allemaal op valse gronden zou zijn gebaseerd, waarom weigert de Oekraïense regering dan radarbeelden vrij te geven aan de onderzoekscommissie?
pi_161919940
Off topic: btw iemand die docu op BBC gezien gister? Ik ben het vergeten iig.
I´m back.
pi_161920017
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:19 schreef Elzies het volgende:Russische satellietbeelden hebben de aanwezigheid van diezelfde BUK-raketinstallatie in datzelfde gebied bevestigd.
Waren dat dezelfde radarbeelden die ook Oekraïense straaljagers daar bevestigden?
pi_161920120
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:32 schreef Ryan3 het volgende:
Off topic: btw iemand die docu op BBC gezien gister? Ik ben het vergeten iig.
Same here. Maar is al te zien via joetoep:

Kijk het zo meteen in de trein wel even.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_161920135
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:39 schreef Montagui het volgende:

[..]

Same here. Maar is al te zien via joetoep:

Kijk het zo meteen in de trein wel even.
Okee, mooi, bedankt, ga ik zo ook even kijken.
I´m back.
pi_161920206
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:35 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Waren dat dezelfde radarbeelden die ook Oekraïense straaljagers daar bevestigden?
Nee. Het ging om de aanwezigheid van een BUK raketinstallatie van Russische makelij. Van hetzelfde type wat in het bezit is van het Oekraïense leger. Er is ook een verplaatsing van datzelfde systeem geconstateerd vlak na het neerhalen van MH-17.

Als dat waar zou zijn dan zou dat kunnen verklaren waarom de Oekraïense regering tot op de dag van vandaag weigert hierover informatie vrij te geven. De Russen waren daarentegen al heel snel met het vrijgeven van informatie. De Amerikanen hebben tot nu toe idem geweigerd hun satellietbeelden vrij te geven. Dat is toch opmerkelijk indien je hiermee de schuld van de Russen kunt aantonen? Maar niets van dit alles.
pi_161920251
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:43 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nee. Het ging om de aanwezigheid van een BUK raketinstallatie van Russische makelij. Van hetzelfde type wat in het bezit is van het Oekraïense leger. Er is ook een verplaatsing van datzelfde systeem geconstateerd vlak na het neerhalen van MH-17.
De Russen hadden ook radarbeelden van een Oekraïense straaljager in de buurt van MH17, die bleken naderhand vals. Wat doet je vermoeden dat deze 100e theorie van Russische hand wel correct is? Immers met alles waarmee ze tot nu toe kwamen gingen ze de mist in.
quote:
Als dat waar zou zijn dan zou dat kunnen verklaren waarom de Oekraïense regering tot op de dag van vandaag weigert hierover informatie vrij te geven. De Russen waren daarentegen al heel snel met het vrijgeven van informatie. De Amerikanen hebben tot nu toe idem geweigerd hun satellietbeelden vrij te geven. Dat is toch opmerkelijk indien je hiermee de schuld van de Russen kunt aantonen? Maar niets van dit alles.
Als de Russische informatie zo duidelijk het tegendeel bewijst, waarom is dat dan niet breder uitgemeten dan bij RT en Spoetnik?
pi_161920404
quote:
2s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:45 schreef 99.999 het volgende:

[..]

De Russen hadden ook radarbeelden van een Oekraïense straaljager in de buurt van MH17, die bleken naderhand vals.
Nee hoor. Er is nooit onomstotelijk aangetoond dat die beelden vals waren. Er zijn pro-Europeanen die dat hebben geclaimd.
pi_161920462
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:50 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nee hoor. Er is nooit onomstotelijk aangetoond dat die beelden vals waren. Er zijn pro-Europeanen die dat hebben geclaimd.
Maar dit maakt het wel erg ingewikkeld want MH17 kan lastig door een Oekraïense BUK en straaljager tegelijk zijn neergeschoten, toch?
pi_161920529
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:52 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Maar dit maakt het wel erg ingewikkeld want MH17 kan lastig door een Oekraïense BUK en straaljager tegelijk zijn neergeschoten, toch?
Waar rep ik over een straaljager als dader? Ja, er was vliegverkeer ter plaatse toen MH-17 werd neergeschoten. Informatie die de Oekraïense regering tot op de dag van vandaag weigert te delen met de onderzoekscommissie. Dat is opmerkelijk te noemen als je niets hebt te verbergen.
pi_161920578
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:55 schreef Elzies het volgende:

[..]

Waar rep ik over een straaljager als dader? Ja, er was vliegverkeer ter plaatse toen MH-17 werd neergeschoten. Informatie die de Oekraïense regering tot op de dag van vandaag weigert te delen met de onderzoekscommissie. Dat is opmerkelijk te noemen als je niets hebt te verbergen.
Maar als MH17 door een BUK is neergeschoten, hoe komen de Russen dan aan radarbeelden die een straaljager beschuldigen? Er zitten toch wat vreemde elementen in je verhaal.
pi_161920782
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:57 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Maar als MH17 door een BUK is neergeschoten, hoe komen de Russen dan aan radarbeelden die een straaljager beschuldigen? Er zitten toch wat vreemde elementen in je verhaal.
De Russen hebben enkele opties genoemd. De straaljager optie is overigens nooit via een onafhankelijke partij ontkracht. Louter door een partijdige onderzoekscommissie. Het zou voor de onschuld van de Oekraïense regering pleiten als ze daarvoor hun informatie zouden vrijgeven. Wonderlijk genoeg doen ze dat niet. Waarom? Waarom weigeren ze de beelden vrij te geven van het vliegverkeer wat op dat moment vloog op die desbetreffende plek?

Feit blijft overeind staan dat met beelden is aangetoond dat het Oekraïense leger in het bezit was van eenzelfde BUK-raketinstallatie waar verondersteld MH-17 mee uit de lucht is geschoten. En dat diezelfde BUK-raketinstallatie op dezelfde plek was waar MH-17 werd neergehaald. En dat vlak na die ramp er een verplaatsing vond van die BUK.
pi_161920814
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 14:08 schreef Elzies het volgende:

[..]

De Russen hebben enkele opties genoemd. De straaljager optie is overigens nooit via een onafhankelijke partij ontkracht. Louter door een partijdige onderzoekscommissie. Het zou voor de onschuld van de Oekraïense regering pleiten als ze daarvoor hun informatie zouden vrijgeven. Wonderlijk genoeg doen ze dat niet. Waarom? Waarom weigeren ze de beelden vrij te geven van het vliegverkeer wat op dat moment vloog op die desbetreffende plek?

Feit blijft overeind staan dat met beelden is aangetoond dat het Oekraïense leger in het bezit was van eenzelfde BUK-raketinstallatie waar verondersteld MH-17 mee uit de lucht is geschoten. En dat diezelfde BUK-raketinstallatie op dezelfde plek was waar MH-17 werd neergehaald. En dat vlak na die ramp er een verplaatsing vond van die BUK.
Kan je trouwens wel even aangeven waar dat als feit is aangetoond? Want de stelligheid waarmee je het brengt lijkt me wat aan de optimistische kant.
  woensdag 4 mei 2016 @ 14:11:20 #22
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_161920836
"stapje dichter bij daders"? Betreft het dan info over de rebellen die opgeleid werden in het gebruik van de Buk, of negeert Bellingcat die informatie nog steeds?
are we infinite or am I alone
pi_161920842
quote:
2s.gif Op woensdag 4 mei 2016 14:09 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Kan je trouwens wel even aangeven waar dat als feit is aangetoond? Want de stelligheid waarmee je het brengt lijkt me wat aan de optimistische kant.
Die links zijn toch in den treure binnen vorige draadjes opgevoerd? :?
  woensdag 4 mei 2016 @ 14:14:38 #24
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161920896
Tjonge. Down the rabbit hole. Fascinerend om mee te maken.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_161921134
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 14:11 schreef Elzies het volgende:

[..]

Die links zijn toch in den treure binnen vorige draadjes opgevoerd? :?
Niet bepaald overtuigend in elk geval. Daar werden ze immers keer op keer afgeserveerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')