Inderdaad. Daarom weigert de Oekraïense regering tot op de dag van vandaag hun radarbeelden vrij te geven.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:25 schreef Ludachrist het volgende:
Leugens, het is de schuld van Oekraïne!!!!
Telefoonhoesjes verkopen via ebayquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:25 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik me dan afvraag; moeten die mensen niet werken? Ik bedoel; waar smeren hun de boterhammen van ?
https://www.kickstarter.com/projects/1278239551/bellingcat#quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:25 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik me dan afvraag; moeten die mensen niet werken? Ik bedoel; waar smeren hun de boterhammen van ?
Oekraine is vast Rusland binnengeslopen, heeft honderden kilometers verderop op een militaire basis een Boek gestolen, die dwars door Rusland gereden, over de grens heen, en toen de MH17 neergeschoten.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:36 schreef Elzies het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom weigert de Oekraïense regering tot op de dag van vandaag hun radarbeelden vrij te geven.
Oekraïne was in het bezit van eenzelfde BUK raketinstallatie waarmee MH17 is neergeschoten. Russische satellietbeelden hebben de aanwezigheid van diezelfde BUK-raketinstallatie in datzelfde gebied bevestigd.quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:02 schreef Oekelpeer het volgende:
[..]
Oekraine is vast Rusland binnengeslopen, heeft honderden kilometers verderop op een militaire basis een Boek gestolen, die dwars door Rusland gereden, over de grens heen, en toen de MH17 neergeschoten.
Heb je daar bewijs voor?
Waren dat dezelfde radarbeelden die ook Oekraïense straaljagers daar bevestigden?quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:19 schreef Elzies het volgende:Russische satellietbeelden hebben de aanwezigheid van diezelfde BUK-raketinstallatie in datzelfde gebied bevestigd.
Same here. Maar is al te zien via joetoep:quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:32 schreef Ryan3 het volgende:
Off topic: btw iemand die docu op BBC gezien gister? Ik ben het vergeten iig.
Okee, mooi, bedankt, ga ik zo ook even kijken.quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:39 schreef Montagui het volgende:
[..]
Same here. Maar is al te zien via joetoep:
Kijk het zo meteen in de trein wel even.
Nee. Het ging om de aanwezigheid van een BUK raketinstallatie van Russische makelij. Van hetzelfde type wat in het bezit is van het Oekraïense leger. Er is ook een verplaatsing van datzelfde systeem geconstateerd vlak na het neerhalen van MH-17.quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waren dat dezelfde radarbeelden die ook Oekraïense straaljagers daar bevestigden?
De Russen hadden ook radarbeelden van een Oekraïense straaljager in de buurt van MH17, die bleken naderhand vals. Wat doet je vermoeden dat deze 100e theorie van Russische hand wel correct is? Immers met alles waarmee ze tot nu toe kwamen gingen ze de mist in.quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:43 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nee. Het ging om de aanwezigheid van een BUK raketinstallatie van Russische makelij. Van hetzelfde type wat in het bezit is van het Oekraïense leger. Er is ook een verplaatsing van datzelfde systeem geconstateerd vlak na het neerhalen van MH-17.
Als de Russische informatie zo duidelijk het tegendeel bewijst, waarom is dat dan niet breder uitgemeten dan bij RT en Spoetnik?quote:Als dat waar zou zijn dan zou dat kunnen verklaren waarom de Oekraïense regering tot op de dag van vandaag weigert hierover informatie vrij te geven. De Russen waren daarentegen al heel snel met het vrijgeven van informatie. De Amerikanen hebben tot nu toe idem geweigerd hun satellietbeelden vrij te geven. Dat is toch opmerkelijk indien je hiermee de schuld van de Russen kunt aantonen? Maar niets van dit alles.
Nee hoor. Er is nooit onomstotelijk aangetoond dat die beelden vals waren. Er zijn pro-Europeanen die dat hebben geclaimd.quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De Russen hadden ook radarbeelden van een Oekraïense straaljager in de buurt van MH17, die bleken naderhand vals.
Maar dit maakt het wel erg ingewikkeld want MH17 kan lastig door een Oekraïense BUK en straaljager tegelijk zijn neergeschoten, toch?quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:50 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nee hoor. Er is nooit onomstotelijk aangetoond dat die beelden vals waren. Er zijn pro-Europeanen die dat hebben geclaimd.
Waar rep ik over een straaljager als dader? Ja, er was vliegverkeer ter plaatse toen MH-17 werd neergeschoten. Informatie die de Oekraïense regering tot op de dag van vandaag weigert te delen met de onderzoekscommissie. Dat is opmerkelijk te noemen als je niets hebt te verbergen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar dit maakt het wel erg ingewikkeld want MH17 kan lastig door een Oekraïense BUK en straaljager tegelijk zijn neergeschoten, toch?
Maar als MH17 door een BUK is neergeschoten, hoe komen de Russen dan aan radarbeelden die een straaljager beschuldigen? Er zitten toch wat vreemde elementen in je verhaal.quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:55 schreef Elzies het volgende:
[..]
Waar rep ik over een straaljager als dader? Ja, er was vliegverkeer ter plaatse toen MH-17 werd neergeschoten. Informatie die de Oekraïense regering tot op de dag van vandaag weigert te delen met de onderzoekscommissie. Dat is opmerkelijk te noemen als je niets hebt te verbergen.
De Russen hebben enkele opties genoemd. De straaljager optie is overigens nooit via een onafhankelijke partij ontkracht. Louter door een partijdige onderzoekscommissie. Het zou voor de onschuld van de Oekraïense regering pleiten als ze daarvoor hun informatie zouden vrijgeven. Wonderlijk genoeg doen ze dat niet. Waarom? Waarom weigeren ze de beelden vrij te geven van het vliegverkeer wat op dat moment vloog op die desbetreffende plek?quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar als MH17 door een BUK is neergeschoten, hoe komen de Russen dan aan radarbeelden die een straaljager beschuldigen? Er zitten toch wat vreemde elementen in je verhaal.
Kan je trouwens wel even aangeven waar dat als feit is aangetoond? Want de stelligheid waarmee je het brengt lijkt me wat aan de optimistische kant.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:08 schreef Elzies het volgende:
[..]
De Russen hebben enkele opties genoemd. De straaljager optie is overigens nooit via een onafhankelijke partij ontkracht. Louter door een partijdige onderzoekscommissie. Het zou voor de onschuld van de Oekraïense regering pleiten als ze daarvoor hun informatie zouden vrijgeven. Wonderlijk genoeg doen ze dat niet. Waarom? Waarom weigeren ze de beelden vrij te geven van het vliegverkeer wat op dat moment vloog op die desbetreffende plek?
Feit blijft overeind staan dat met beelden is aangetoond dat het Oekraïense leger in het bezit was van eenzelfde BUK-raketinstallatie waar verondersteld MH-17 mee uit de lucht is geschoten. En dat diezelfde BUK-raketinstallatie op dezelfde plek was waar MH-17 werd neergehaald. En dat vlak na die ramp er een verplaatsing vond van die BUK.
Die links zijn toch in den treure binnen vorige draadjes opgevoerd?quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kan je trouwens wel even aangeven waar dat als feit is aangetoond? Want de stelligheid waarmee je het brengt lijkt me wat aan de optimistische kant.
Niet bepaald overtuigend in elk geval. Daar werden ze immers keer op keer afgeserveerd.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:11 schreef Elzies het volgende:
[..]
Die links zijn toch in den treure binnen vorige draadjes opgevoerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |