0108daniel | dinsdag 3 mei 2016 @ 20:31 |
![]() ![]() Dit pareltje van Paradox kwam op 10 maart 2015 uit ![]() Let's play youtube clips https://www.youtube.com/r(...)uery=cities+skylines Handige links en guides: • Fok!frontpage: Cities: Skylines - De beste grafische mods • Officiele wiki: http://www.skylineswiki.com/Cities:_Skylines_Wiki • Officiele forum: http://forum.paradoxplaza(...)?859-Cities-Skylines • Bugs en de fixes (door mods): http://forum.paradoxplaza(...)8-Bugs-fixed-by-Mods • How to manage traffic (v2): https://imgur.com/a/z1rM1 • Genereer jouw eigen map via Google Maps: http://terrain.party/ (meer info hier) • Template mod https://github.com/SkylinesModEngineer/CitiesSkylinesSkeletonSrc • Zie je een error in je scherm en kan je niet spelen? ![]() Hier de oplossing. • Tip door FOK!user SuperHarregarre voor het maken van een 3D object voor in de game: Alvast een paar mooie features in dit spel. • Workshop support met duizenden assets (gebouwen, parken, wegen en dergelijke) om je stad mee op te fleuren. En Mods om de functionaliteit van het spel zelf aan te passen. Zie ook het lijstje met de beste mods hier voor een goed begin. • Maximaal 36km2 aan ruimte om te bouwen, of met mod kan je alle 25 tegels unlocken vor nog veel meer plezier en eventueel een smeltende pc. • Vaste en volgbare inwoners in je stad, geen statistische weergave en ook geen random agents die maar gewoon overal en nergens gaan wonen. • Je kan districten maken en in die districten zogeheten policies instellen zodat een beleid voor een verplichte roetfilter alleen in de industrie geld en niet in een woonwijk bijvoorbeeld of maak het zo gek als je zelf wil • Uitgebreide opties voor wegen, rails, metro, bussen en havens voor je steden. • Meer klimaten om in te spelen (heeft nog geen effect op het soort huizen die er gebouwd worden helaas) Noordelijk, Warm en Tropisch • Je kan de hele stad hun eigen poep laten drinken. Must have mods voor nog meer stadplezier • ChirpFilter, alleen belangrijke chirps, de rest blijft weg • Zonebare wandelpaden • Elevated train tracks • Meer opties om je al aangelegde wegen aan te passen • Traffic Query tool • Geen verdwijnende auto's • Proper hardness (Niet te combineren met despawn) • First person camera • Dynamic resolution • Automatic bulldoze • 25 tile unlock mod • Mods en toch achievements • Tree Brush Mod • Isometric camera(Niet te combineren met first person camers) • Terraform tool • Extended Public Transport UI • Web Server (gebruiken als 2e monitor met live stats) • Lane Changer: No left/right turn Saved Games / Maps • Circle City
| |
sjappiehunter | vrijdag 10 juni 2016 @ 01:56 |
Ik heb gemerkt dat bepaalde reizigers uit bus of tram stappen, en vervolgens de volgende tram of bus nemen van DEZELFDE lijn. Bug? | |
0108daniel | vrijdag 10 juni 2016 @ 11:17 |
Jup, er zitten nog wel meer van dat soort bugs in helaas. Volgens mij doen ze daar niets meer aan gezien al de patches die ze al hebben uitgebracht. | |
#ANONIEM | vrijdag 10 juni 2016 @ 11:57 |
| |
Luctor.et.Emergo | vrijdag 10 juni 2016 @ 12:08 |
Dat is wel leuk. Is ook bekend wanneer die patch uitkomt dan? | |
Divje | vrijdag 10 juni 2016 @ 12:11 |
![]() Hoop ik dat er wat kleinere stadions in zitten, a la amateurverenigingen, zodat m'n dorpjes tegen elkaar kunnen spelen. ![]() ![]() | |
Luctor.et.Emergo | vrijdag 10 juni 2016 @ 12:13 |
Dat zou inderdaad wel leuk zijn. | |
Fir3fly | vrijdag 10 juni 2016 @ 12:15 |
Ik heb het opgegeven, de problemen met het verkeer gaan nooit opgelost worden en in plaats daarvan brengen ze dit soort onzin uit. Ik had gehoopt dat we zo lang na de release een keer fatsoenlijke snelwegen en dergelijke zouden hebben ![]() Gelukkig bestaat SC4 nog. | |
Divje | vrijdag 10 juni 2016 @ 12:15 |
Iig de mogelijkheid om in stadions te spelen die in de workshop verkrijgbaar zijn zou al tof zijn. Maar een soort competitie binnen je stad ook, wel zo realistisch. | |
Luctor.et.Emergo | vrijdag 10 juni 2016 @ 12:16 |
Watvoor snelwegen zoek je dan? | |
#ANONIEM | vrijdag 10 juni 2016 @ 12:16 |
Haha, dat zou briljant zijn ja. Al kriebelt het om een nieuw stadion park te ontwikkelen nu ![]() | |
Divje | vrijdag 10 juni 2016 @ 12:18 |
Zulk soort dingen begin ik nu steeds mee ja ![]() Eindigt altijd met een paar wegen, wat parkeerplaatsen en 2 winkels waar niemand werkt. ![]() | |
Luctor.et.Emergo | vrijdag 10 juni 2016 @ 12:21 |
Wellicht dat voor de bouwers die optie nu wel beschikbaar is. | |
Fir3fly | vrijdag 10 juni 2016 @ 12:43 |
Alles behalve drie-baans. En fatsoenlijke afritten en dergelijke. | |
Luctor.et.Emergo | vrijdag 10 juni 2016 @ 12:48 |
gewoon deze gebruiken: https://steamcommunity.co(...)l=dutch&id=478820060 | |
Fir3fly | vrijdag 10 juni 2016 @ 12:51 |
Is het allemaal weer net niet, helaas. | |
Luctor.et.Emergo | vrijdag 10 juni 2016 @ 12:55 |
![]() | |
Fir3fly | vrijdag 10 juni 2016 @ 13:05 |
Geeft niet, je kunt niet alles hebben. Ik ben wat bitter omdat ik hoop had ![]() | |
Luctor.et.Emergo | vrijdag 10 juni 2016 @ 13:31 |
Hoop is nooit verkeerd. | |
Divje | vrijdag 10 juni 2016 @ 17:19 |
Silvarret heeft mijn nietszeggende voetbalvaldje-asset in z'n collectie opgenomen ![]() ![]() toch grappig, bijna 6,5k downloads ff fappen | |
Luctor.et.Emergo | vrijdag 10 juni 2016 @ 17:26 |
Mag ik je aanraken? | |
Divje | vrijdag 10 juni 2016 @ 17:56 |
Alleen als je SuperHarreGarre ook aanraakt, met zijn Feyenoord stadion ![]() | |
EnGCatjuh | zaterdag 11 juni 2016 @ 13:36 |
Gisteren. | |
Baas_bas | maandag 27 juni 2016 @ 09:58 |
Wie is er hier een beetje goed met de map-editor dan? Ik was gvd zowat een dag bezig om een rivier te maken en nu is alles nog steeds lelijk ![]() | |
sjappiehunter | donderdag 14 juli 2016 @ 20:09 |
Hoi, Ik zie wel eens filmpjes van Cities Skylines, waar men hele ander soort wegen heeft... dus snelwegen met 2 of 4 banen, of meer van dat soort variaties. Is daar een leuke pack of mod of iets voor? Zitten zoeken in de steam workshop - zag het (nog) niet. | |
EnGCatjuh | donderdag 14 juli 2016 @ 20:15 |
Network Extension Project heet dat. | |
mschol | donderdag 14 juli 2016 @ 21:09 |
als het netjes was had je een kanaal, wat is daar nou leuk aan? ![]() | |
sjappiehunter | donderdag 14 juli 2016 @ 21:46 |
Merci! | |
sjappiehunter | donderdag 14 juli 2016 @ 22:50 |
Nog een vraagje... er zijn blijkbaar mods om je kaart groter te maken dan de 9 stukken die je maximaal kan doen. Ik las over 25, en zelfs 81... Zijn er do's en dont's op dit punt? Zijn er mods die je beter kan nemen dan een andere, en zijn er ook die je kan toepassen op een bestaande stad die al 9 stuks groot is? Ik ben vrij voorzichtig met mods (stuk gaan van steden na een update of zo). Eigenlijk vraag ik me af waarom ze eerst beperken tot 9 als je met een mod wel tot 81 mag. | |
EnGCatjuh | donderdag 14 juli 2016 @ 23:17 |
Beperking tot 9 is in principe vanuit CPU-beschermings oogpunt. In principe is er met die mods (zeker de 25 variant) niet heel veel mis. De 25 tiles mod heb je overigens alleen nodig om de tiles te kopen, daarna mag hij volgens mij weer uit (maar moet je ff checken in de beschrijving op Steam). | |
sjappiehunter | donderdag 21 juli 2016 @ 20:36 |
Effe een polder aanleggen, voor landbouwgebied: Men make een ring-dam: ![]() Pompen plaatsen voor extra snelle inpoldering: ![]() Drooggevallen, 1 pomp voor evt. overstroming laten staan: ![]() Wegen, zoneren, polder klaar: ![]() | |
sjappiehunter | vrijdag 22 juli 2016 @ 19:02 |
Als ik nu grond wil verhogen, moet ik elders eerst grond verlagen... omslachtige shit, kun je ook op een andere manier editen, zonder dat ik met soil-waarden moet vogelen? | |
EnGCatjuh | vrijdag 22 juli 2016 @ 20:31 |
Dat hoeft niet per se hoor. Je kan ook gewoon lokaal land verhogen met de terrascaping tool. | |
sjappiehunter | vrijdag 22 juli 2016 @ 20:36 |
Is dat die built-in tool? Want daar kan ik eerst mee graven tot de soil-bar vol is, en dan moet ik eerst dumpen... | |
EnGCatjuh | vrijdag 22 juli 2016 @ 20:37 |
Dat heb ik echt nog nooit gehoord. | |
sjappiehunter | vrijdag 22 juli 2016 @ 20:39 |
tijd voor een printscreen... momentke.. | |
EnGCatjuh | vrijdag 22 juli 2016 @ 20:40 |
http://simnation.tv/citiesskylines/guides/terraforming-tutorial/ Dit zijn de terrain tools uit de editor, en die heb ik ook (via een mod) in-game. Maar in een van de updates (bij AD volgens mij) zijn er ook terrain tools in de main game gekomen en volgens mij waren dat gewoon dezelfde. | |
sjappiehunter | vrijdag 22 juli 2016 @ 21:38 |
In jouw vid zitten veel meer opties etc lijkt het... ik heb dus de basic die in de game zit:![]() Als ik ga graven loopt de bar met soil vol, wanneer vol kan ik niet meer graven. Als ik ga dumpen, loopt de bar leeg, als de bar leeg is, is er niks meer te dumpen. | |
EnGCatjuh | vrijdag 22 juli 2016 @ 22:18 |
Ok, dat heb ik niet. Zal dan wel door een van mijn mods zijn. | |
sjappiehunter | vrijdag 22 juli 2016 @ 23:23 |
Ik denk dat het verschil is of je in de map-editor zit of gewoon in het spel. | |
EnGCatjuh | zaterdag 23 juli 2016 @ 10:43 |
Nee, want ik gebruik nooit de map editor. | |
sjappiehunter | zondag 24 juli 2016 @ 12:46 |
Iemand wel eens last van gebroken trams? Gebeurt met deze, maar ook met de standaard trams van CS. Rijdt er een los deeltje ergens rond, of een tweetal. ![]() In dit geval zie ik nu dat de voorkant 180 graden is gedraaid. | |
sjappiehunter | zondag 24 juli 2016 @ 15:18 |
en weer, nu met een file erachter:![]() | |
Sfeermaker | zondag 7 augustus 2016 @ 10:12 |
Goedemorgen stad ![]() ![]() | |
Asschen_sukar | zondag 7 augustus 2016 @ 10:28 |
![]() | |
Fred | donderdag 18 augustus 2016 @ 16:04 |
Nieuwe DLC in aankomst: | |
MrTorture | maandag 29 augustus 2016 @ 00:27 |
![]() Is dit op te lossen zonder Traffic++ of andere netwerk-mods? Korte samenvatting: Linksboven: alle auto's op de verhoogde 2-baans-éénrichtingweg pakken de afslag, wachten op het verkeerslicht en rijden vervolgens de oprit weer op... Rechtsboven: uit twee richtingen komt verkeer naar een 2-baans-éénrichtingweg. Iedereen wil rechts rijden, dus knellen ze elkaar af. Onder: het gevolg. Alles vast. ![]() | |
mschol | maandag 29 augustus 2016 @ 00:35 |
Wat betreft probleem 2: links ipv rechts de weg laten invoegen? probleem 1: ik vermoed dat die avenue (4 baans weg) aantrekkelijk is ofzo, maak dat laatate stukje eens b. v. een 2 baans weg en kijk eens of het dan nog steeds voorkomt? | |
Fir3fly | maandag 29 augustus 2016 @ 00:41 |
Best wel bizar dat het verkeer nog steeds slechter is dan Simcity 4 dat in 2003 uit kwam... | |
mschol | maandag 29 augustus 2016 @ 00:50 |
je bedoelt die random opstoppingen die nergens op sloegen? in c:s kan je het allemaal oplossen, kost alleen meer tijd... | |
Fir3fly | maandag 29 augustus 2016 @ 00:52 |
Oh, SC4 had ook zo zijn problemen natuurlijk. Maar ik vind het gewoon jammer dat na zoveel tijd die domme dingen die het verkeer doet niet gewoon opgelost zijn. In plaats daarvan komen ze met halfslachtige DLC met sneeuw of rampen... | |
mschol | maandag 29 augustus 2016 @ 00:57 |
het probleem is niet het verkeer he.. het probleem is dat de gamer de wegen niet goed neerlegt.. toen die nederlander nog werkte voor de studio (vlak voor release weggegaan dacht ik?) heeft hij laten zien dat je, met slim uitsplitsen van verkeersstromen, een prima doorstroming kan krijgen.. | |
Fir3fly | maandag 29 augustus 2016 @ 01:08 |
Prima, en dat is natuurlijk de uitdaging van het spel. Maar ik vind het gedrag van het verkeer toch niet echt logisch genoeg om realistisch over te komen. | |
mschol | maandag 29 augustus 2016 @ 01:36 |
wat precies vind je niet logisch genoeg? | |
Asschen_sukar | maandag 29 augustus 2016 @ 07:42 |
Uitvoegen van de snelweg, omdat de afslag meer banen heeft. Ieder weldenkend mens zou met 130 over de snelweg blijven knallen ipv een afslag met bijhorende snelheid en stoplichten pakken. Verder wel met je eens dat alles op te lossen is, al dan niet met hulp van mods. | |
mschol | maandag 29 augustus 2016 @ 09:38 |
als de afslag meer banen heeft dan de snelweg, dan wordt toch ergens een verkeerde weg gebruikt | |
Asschen_sukar | maandag 29 augustus 2016 @ 10:02 |
Maakt het alsnog niet logisch dat auto's de snelweg verlaten. Logischerwijs gebeurd dit pas als het ook echt hun afslag is, en niet omdat er meer banen zijn. | |
MrTorture | maandag 29 augustus 2016 @ 10:25 |
Oh, dat laatste zou ik eens kunnen proberen. Dat links uitvoegen vind ik geen oplossing ![]() | |
mschol | maandag 29 augustus 2016 @ 10:32 |
het is ook niet zozeer een oplossing, maar je kan kijken of je verkeer dan wel doorstroomt, als dat zo is moet je een andere echte oplossing gaan zoeken.. nu zit je met het probleem, als ik je screenshot nog eens bekijk, dat het verkeer van 2 kanten snelweg op een dubbelbaans weg terechtkomt, en vervolgens wil iedereen de stad in, dus die gaan rechts rijden, bij de afslag boven in (onderste screenshot) is slechts 1 baan voor rechtsaf, en vervolgens ook nog stoplichten voor de 4baans avenue andere optie dus: meer banen voor rechtsaf creeeren | |
MrTorture | maandag 29 augustus 2016 @ 10:52 |
Oh! Mensen willen helemaal niet rechtsaf, ze willen rechtdoor (daarom gaan ze ook weer de oprit op). Als ik dat oplos, gaan ze misschien aan het begin van die avenue weer gebruik maken van beide stroken ![]() | |
EnGCatjuh | maandag 29 augustus 2016 @ 18:19 |
Dit is niet heel moeilijk op te lossen. 1) De snelheid op de afritten is 80 of 90 km per uur, die op de doorgaande weg lager (30 p.u. ws omdat het gewone éénrichtingswegen zijn). Omdat de pathfinding uitgaat van de snelste weg met uitzondering van opstoppingen/stoplichten, zijn de afritten in dit geval dus sneller. Verander de afritten (en opritten) in gewone 1-richtingswegen en het probleem is opgelost na verloop van tijd. Een andere oplossing is de maximumsnelheid van de op- en afritten aanpassen (met bijvoorbeeld Traffic Manager: President Edition, dit bevat alle functionaliteit van T++ en meer). Een derde oplossing is de afritten verlengen in de richting van de avenue, zodat de afritten links- en rechts van de doorgaande weg verder van elkaar zitten en de afritten zelf ook langer zijn zodat de uiteindelijke tijd om ze gebruiken langer is dan de tijd om de doorgaande weg te pakken. Deze optie is ook best aan te raden, omdat het kruisingen met stoplichten betreft en die wil je het liefst niet dicht bij elkaar hebben. 2) Is geen probleem meer als 1 is opgelost. De baankeuze in CS is een beetje apart, maar in principe moet je er vanuit gaan dat al het verkeer wil voorsorteren voor de eerstvolgende kruizing/afrit. | |
EnGCatjuh | maandag 29 augustus 2016 @ 20:27 |
Dit is mijn huidige projectje:![]() Het is best een chille plek. ![]() | |
mschol | maandag 29 augustus 2016 @ 20:48 |
dan maar geen planet coaster of no mans sky vanavond.. cities skylines wordt het.. eens kijken wat ik uit de grond kan stampen.. | |
MrTorture | dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:02 |
Krijg ik dan niet het probleem dat twee 2-baans wegen samenvoegen naar 1 2-baans? Ik had altijd het idee dat van 2x1 naar 1x2 het meest soepel zou gaan. Die Traffic Manager ga ik eens uitchecken. Hopen dat dat wat oplevert ![]() Anders probeer ik het zoals de afrit A10/S112 in Amsterdam. Dat zou ook beter moeten gaan. Ik wil de afritten liefst kort houden, beetje stads. Je eigen project ziet er goed uit btw ![]() | |
icecreamfarmer_NL | dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:54 |
Welke map is dat? Met cheats? | |
Drizzt_DoUrden | dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:15 |
Ziet er strak uit, chef! ![]() | |
EnGCatjuh | dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:54 |
Zoals je al gemerkt hebt, gebruiken de mensen in je stad alleen meerbaanswegen als ze er ook daadwerkelijk op kunnen voorsorteren. Ze gebruiken het niet om bijvoorbeeld een file (in afstand) te verkorten. Als je de afritten dus tweebaans maakt, zullen ze echter allemaal de rechter rijstrook gebruiken als ze allemaal naar rechts willen. Dit is een nadeeltje, maar je kan het ook in je voordeel leren gebruiken. Afritten met twee banen maakt in dit geval dus niks uit, omdat iedereen toch naar rechts wil en de rechter baan gebruikt. Als je de stad uitbreidt naar de linkerkant van de weg, zullen ze ook de linkerbaan gaan gebruiken. "Stadse" korte afritten zijn natuurlijk prima, al moet je je wel beseffen dat korte afritten ook daar lang niet altijd zo kort zijn als in je plaatje omdat je nogal snel afritfiles kan krijgen als er direct na de afrit een druk kruispunt volgt. Andere afritconfiguraties zoals je voorbeeld (2x cloverleaf) is natuurlijk ook een optie idd. Verder bedankt voor het compliment ![]() Als ik het spel weer aanslinger zal ik het ff opzoeken, weet niet uit mijn hoofd welke map het is. En cheats... weet niet precies wat je ermee bedoelt. Ja, er zijn meerdere mods gebruikt, maar het is niet met unlimited money. Thanks! | |
mschol | dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:49 |
zo, even een map gestart met sneeuw.. ![]() kan je ergens die popups van "er is een nieuw gebouw beschikbaar" uitzetten? (desnoods via mod) | |
EnGCatjuh | dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:38 |
Bedoel je de milestones als je die gehaald hebt (bij zoveel inwoners)? Zou niet weten of daar een setting of mod voor is. | |
mschol | dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:45 |
dat ja, bij x inwoners krijg je een melding dat b. v. de bussen zijn unlocked of dat je nieuw land kan kopen, zolang je die niet weg klikt blijven ze terugkomen, heel irritant als ik er straks 1 heb zal ik wel een screenshot bouwen | |
EnGCatjuh | dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:53 |
Poole harbor: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=690204195 | |
G3F | woensdag 31 augustus 2016 @ 01:31 |
Edit: Wow spuit 11 ![]() Bij probleem 1 komt het waarschijnlijk doordat je afritten (on-/offramps) hebt gebruikt, deze hebben een hogere toegestane snelheid dan de normale 2 baans 1 richting die je voor de brug gebruikt. Tijdens het calculeren van de route van een agent wordt daar wel rekening mee gehouden en verkeerslichten niet, vandaar dat ze de route onderlangs nemen omdat ze denken dat die sneller is. Dit probleem kan je oplossen door de afritten te upgraden naar 2 baans 1 richtingswegen of de brug bovenlangs van afritten te maken. Probleem 2 zou je mogelijk een betere doorstoom kunnen creëren door de 2 baans weg te upgraden naar een afrit of snelweg. Alle voertuigen kiezen de rechterbaan omdat ze de afrit willen nemen naar de 4 baans weg, verkeer in C:S kiest altijd zo vroeg mogelijk de juiste baan. [ Bericht 2% gewijzigd door G3F op 31-08-2016 01:45:03 ] | |
G3F | woensdag 31 augustus 2016 @ 01:38 |
Ik voel je pijn... volgensmij is het helaas niet mogelijk ![]() | |
icecreamfarmer_NL | woensdag 31 augustus 2016 @ 09:00 |
Ik merk trouwens dat er steeds meer mods verdwijnen. Hebben meer mensen daar last van? | |
mschol | woensdag 31 augustus 2016 @ 09:05 |
hoe bedoel je dat? ingame of van de workshop? | |
icecreamfarmer_NL | woensdag 31 augustus 2016 @ 09:06 |
Workshop dat er assets verdwijnen. | |
mschol | woensdag 31 augustus 2016 @ 09:09 |
enige dat ik zie dat veel mods niet bijgewerkt wordt , assets let ik niet echt op.. (door hoe de content manager in elkaar steeks is dat echt een ramp om veel van dat spul te managen) | |
icecreamfarmer_NL | woensdag 31 augustus 2016 @ 09:22 |
Ik mis dan bijvoorbeeld opeens kleine politieposten. | |
mschol | woensdag 31 augustus 2016 @ 09:26 |
als ik zoek op small police komen er 75 resultaten naar boven | |
G3F | woensdag 31 augustus 2016 @ 09:41 |
Ngon heeft uit protest al zijn assets verwijderd, hij vond dat de C:S community te toxic was en mensen alleen maar dingen bleven eisen en nooit dankbaarheid toonden. Hij was oa van de rural police en fire stations en assets zoals grote gassilos e.d. ![]() Verder weet ik niet of er meer zijn geweest die de plug gepulled hebben uit hun assets/mods.. | |
icecreamfarmer_NL | woensdag 31 augustus 2016 @ 09:41 |
Ah, dat zou het een en ander kunnen verklaren waarom ik opeens met gaten in mijn stad zit. | |
G3F | woensdag 31 augustus 2016 @ 09:42 |
Beste kan je je content via de Steam Workshop managen, ingame is hij idd ruk en beperkt | |
G3F | woensdag 31 augustus 2016 @ 09:46 |
Grote kans idd, was een tijdje terug een hele discussie over op de C:S Reddit, dit ging specifiek over Ngon's assets die verwijderd waren en dat mensen idd met hetzelfde probleem als jij zaten. Er waren wel manieren om de assets te houden mits je Steam nog niet in online mode had opgestart (sinds het verwijderen van de assets), maar daar was ik zelf helaas ook te laat mee.. Toch jammer dat het zo gegaan is, Ngon leverde echt top werk ![]() | |
mschol | woensdag 31 augustus 2016 @ 09:46 |
via steam is het net zo ruk ![]() ooit had ik 150+ pagina's aan assets.. en vervolgens kwam er een update die iets brak.. good luck... http://steamcommunity.com(...)rchtext=small+police een reupload van ngon | |
G3F | woensdag 31 augustus 2016 @ 09:53 |
Steam Workshop kan je sorteren op laatst ge-update, mocht een mod juist verkeerd ge-update zijn of juist een hele tijd niet kun je dat zo tackellen. Als je het over de game hebt die een update heeft en daardoor een aantal mods niet meer werken; over het algemeen is dat gewoon geduld hebben tot de maker van de mod hem update, wat bij de populairste mods meestal wel binnen 48h is. Op Reddit verschijnt altijd een topic over welke mods ge-update zijn en welke niet als er een grote game update is. ![]() | |
mschol | woensdag 31 augustus 2016 @ 20:28 |
![]() great day for walking, ![]() | |
Luctor.et.Emergo | woensdag 31 augustus 2016 @ 22:21 |
Vast sneller dan de file. | |
MrTorture | donderdag 1 september 2016 @ 00:07 |
![]() ![]() ![]() | |
EnGCatjuh | donderdag 1 september 2016 @ 11:46 |
Goed om te horen. Hoewel de traffic agents wat anders werken dan real life, is er altijd wel een oplossing voor. En dat is erg fijn. | |
mschol | donderdag 1 september 2016 @ 11:53 |
dat reed, wonder boven wonder, nog wel door, ze stonden niet helemaal stil ![]() dit is ook wel een mooie: sloop ik politiebureau's om de crimerate omhoog te krijgen, gaattie naar beneden ![]() [ Bericht 14% gewijzigd door mschol op 01-09-2016 12:06:24 ] | |
Luctor.et.Emergo | donderdag 1 september 2016 @ 12:22 |
Corrupte agenten dus? | |
mschol | donderdag 1 september 2016 @ 12:40 |
dat moet wel ![]() zowiezo snap ik niet hoe je die achievement van 20/40% crime kan halen.. met 60-70k inwoners heb ik nu nog steeds slechts 7% crime... | |
Luctor.et.Emergo | donderdag 1 september 2016 @ 12:44 |
Ik denk, weinig werk, weinig scholen, weinig/geen politiebureau's. | |
mschol | donderdag 1 september 2016 @ 12:45 |
i did that, zie boven ![]() | |
Luctor.et.Emergo | donderdag 1 september 2016 @ 12:45 |
Maar dan wel in combinatie met die anderen. ![]() | |
mschol | donderdag 1 september 2016 @ 12:46 |
![]() vanavond nog even rommelen in mijn stad, eens kijken wat ik voor elkaar krijg... | |
Luctor.et.Emergo | donderdag 1 september 2016 @ 12:54 |
Succes in ieder geval. Is mij trouwens ook nog niet gelukt. | |
MrTorture | donderdag 1 september 2016 @ 13:41 |
Een beetje als: defensie moet weg, want oorlog is stom ![]() Zonder politiebureau kunnen ze ook geen aangifte doen he... | |
Luctor.et.Emergo | donderdag 1 september 2016 @ 13:53 |
Als je alle wetten afschaft.... | |
mschol | donderdag 1 september 2016 @ 18:08 |
35% aangetikt, met ongeveer dezelfde hoeveelheid inwoners.. geen/nauwelijks educatie (een aantal school gebouwen om ze tevreden te houden, funding helemaal omlaag idem voor politie | |
mschol | vrijdag 2 september 2016 @ 16:58 |
wtf.. laad een save game van gister, opeens het gros van mijn wegen en services weg ![]() wellicht is er een update langsgekomen.. even kijken.. | |
EnGCatjuh | vrijdag 2 september 2016 @ 23:10 |
Er is geen patch geweest voor zover ik weer ![]() | |
mschol | vrijdag 2 september 2016 @ 23:16 |
mja, hij stond hier in steam wel tussen de updates lijst, maar geen patch notes ofzo.. achja..maar een nieuwe stad gestart ![]() | |
Luctor.et.Emergo | zaterdag 3 september 2016 @ 07:09 |
Voor degene die het nog niet gezien hadden, maar Paradox games zijn dit weekend in de aanbieding op Steam. Dus mocht je de dlc van Cities Skylines nog niet hebben, maar wel willen, dan is dit wellicht een goed moment. | |
EnGCatjuh | zaterdag 3 september 2016 @ 10:46 |
Hij staat heel vaak in de updates lijst, maar dat zijn vrijwel altijd mods/assets die zijn geupdate volgens mij. | |
mschol | zaterdag 3 september 2016 @ 11:07 |
dan staat erbij dat het workshop content is ![]() | |
MrTorture | donderdag 8 september 2016 @ 11:25 |
![]() ![]() Gigantische plaatjesspam, dus ik gooi em maar effe onder een spoiler ![]()
| |
EnGCatjuh | donderdag 8 september 2016 @ 12:06 |
Lekker bezig hoor! Vooral die eerste screenshot ziet er goed uit! | |
MrTorture | donderdag 8 september 2016 @ 13:15 |
Thanks ![]() | |
mschol | donderdag 8 september 2016 @ 13:26 |
nice, welk station is dat? | |
EnGCatjuh | donderdag 8 september 2016 @ 13:57 |
Volgens mij heet die (gewoon) Modular Train Station. Maar gebaseerd op Rotterdam CS natuurlijk ![]() Elevated Metro is bijna klaar ![]() http://community.simtropo(...)ment&comment=1635789 | |
MrTorture | donderdag 8 september 2016 @ 14:03 |
Modular Through Station | Modern Central | BadPeanut en gerelateerde uitbreidingen | |
Drizzt_DoUrden | donderdag 8 september 2016 @ 14:41 |
Wauw ![]() | |
Luctor.et.Emergo | vrijdag 9 september 2016 @ 10:03 |
Ziet er mooi uit. | |
MrTorture | vrijdag 9 september 2016 @ 21:22 |
thanks ![]() | |
EnGCatjuh | dinsdag 13 september 2016 @ 14:40 |
Binnenkort deze mod maar even testen: Reddit: https://www.reddit.com/r/(...)ame_load_super_fast/ Steam Workshop: https://steamcommunity.co(...)26792339&searchtext= | |
sjappiehunter | zaterdag 1 oktober 2016 @ 12:22 |
Hoi... ik weet niet of het aan de grootte van mijn stad ligt, of aan het aantal buslijnen (ca 90)... of dat er in een update iets is veranderd... ... maar, bussen wachten heel lang bij de halte (boardingtijd)... het lijkt langer dan eerder. Gevolg is dat er files bij bushaltes ontstaan van bussen... vooral waar meerdere lijnen op een halte halteren. Hebben jullie dat ook? | |
EnGCatjuh | dinsdag 11 oktober 2016 @ 18:03 |
Ik heb vakantie, dus lekker een beetje werken aan mijn huidige WIP ![]() ![]() ![]() ![]() Nog wat meer plaatjes in het album: C:SL - Koningshaven WIP - Album on Imgur | |
ElmarO | dinsdag 11 oktober 2016 @ 21:59 |
Netjes hoor. ![]() | |
EnGCatjuh | donderdag 13 oktober 2016 @ 16:02 |
Even een paar screenshots van mijn nieuwste gebied, een "entertainment area" met stadion en aquarium. ![]() ![]() ![]() ![]() Heel album: Cities: Skylines; Koningshaven Entertainment Area - Album on Imgur | |
Drizzt_DoUrden | donderdag 13 oktober 2016 @ 16:38 |
Reactie op je album:
![]() Ziet er verder goed uit hoor! ![]() ![]() | |
EnGCatjuh | donderdag 13 oktober 2016 @ 17:17 |
Ik ben pas sinds recent wat meer van het detailen. Eerst een aantal basis structuren neerleggen (die evt later gesloopt kunnen worden), en dan wijken en gebieden gaan bouwen + detailen. Heerlijk relaxend. Het knooppunt wat je hierboven ziet heb ik ook wel een dag of 2 over nagedacht, want er kwam behoorlijk wat verkeer vanuit de commercial area rechtsboven en vanuit de underpass onder het station. | |
T_Killer | maandag 17 oktober 2016 @ 20:27 |
Is er een mod waardoor verkeer 'slimmer' wordt en dus bijvoorbeeld van beide banen gebruik maakt i.p.v. slechts 1 zoals hieronder te zien is? Het merendeel van het verkeer in de file wil rechtsaf slaan, maar ze gebruiken slechts de meest rechter rijstrook.![]() | |
Fred | dinsdag 18 oktober 2016 @ 00:35 |
Maar als ze rechtsaf willen slaan moeten ze toch ook juist op de rechter rijbaan zijn? Je zou met een mod de rijrichtingen op de kruispunten nog wat kunnen verbeteren. | |
T_Killer | dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:26 |
Die mod met die rijrichtingen heb ik en gebruik ik ook (zie ook de wegmarkeringspijlen). Echter omdat alles dubbelbaans is (zowel wegen als rotonde) zouden ze naast de rechterbaan ook de linkerbaan kunnen pakken om beter door te stromen. Echter doen ze dat niet. Ik heb meerdere van dit soort drukkere punten in de stad. De AI van het verkeer schiet op die plekken te kort om het goed door te laten stromen, vandaar mijn vraag naar een mod die dat kan verbeteren. | |
Luctor.et.Emergo | dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:53 |
De AI is niet zo slim helaas. Heb je aangegeven dat ze van de rechterbaan enkel de rechterbaan mogen pakken en op de linkerbaan, enkel de linkerbaan? | |
#ANONIEM | donderdag 27 oktober 2016 @ 21:58 |
Net 60 pagina's aan workshop subscriptions weg gehaald omdat er iets niet helemaal klopte en ik de game niet op kon starten. ![]() Wil graag weer starten met de game, heb zin om wat steden te bouwen. Zijn de DLCs de moeite waard en welke (up to date) Steam Workshop items moet ik sowieso even checken als terugkerende speler? [ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2016 21:59:01 ] | |
EnGCatjuh | vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:13 |
Ik vind de DLCs niet heel erg de moeite waard (heb ze zelf wel), omdat de belangrijkste functies ook in de gratis patches zaten. Misschien dat de trams van Snowfall je nog kunnen bekoren, maar ik zou wachten tot ze weer een keer in een (Steam)sale zitten. Wat mods betreft is dit een behoorlijk uitgebreide collectie waaruit je kunt shoppen: https://www.reddit.com/r/CitiesSkylines/wiki/modlist waar ik de "Move It!"-mod nog aan wil toevoegen. Dat is ook echt een zegen. Wat assets betreft zou ik gewoon kijken naar wat er de laatste 3 maanden het meest gesubscribed is. Of de collecties pakken van bekende Youtubers. | |
EnGCatjuh | zaterdag 29 oktober 2016 @ 12:15 |
nu 75% korting op Steam tot 1 Nov. http://store.steampowered.com/app/255710/?snr=1_7_7_204_150_2 | |
j95 | zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:11 |
Iemand enig idee hoe het kan dat ik mijn tijd niet meer sneller kan laten lopen? Als ik op die pijltjes klik gebeurt er niets.. | |
Sjeeser | zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:20 |
Heb ik ook, althans als mijn steden groter worden. Vanaf 150.000 inwoners. Ik vermoed dat het spel dan gewoon teveel vraagt van de CPU. | |
Danny | zondag 30 oktober 2016 @ 06:18 |
j95 | zondag 30 oktober 2016 @ 17:16 |
Net m'n computer weer gemaakt, veel zin om te gaan bouwen, crasht dat spel zonder reden. ![]() | |
Drizzt_DoUrden | maandag 31 oktober 2016 @ 23:20 |
Godsamme, ik dacht vanmiddag "laat ik weer eens Cities spelen". Er stond tot vanmiddag 99 uur op de klok. Ik sluit net af en de gespeelde tijd is nu 109 uur ![]() | |
Luctor.et.Emergo | dinsdag 1 november 2016 @ 05:04 |
![]() | |
Drizzt_DoUrden | dinsdag 1 november 2016 @ 11:28 |
Mwa, ben drie of vier keer opnieuw begonnen en uiteindelijk gewoon een grid city gebouwd op de manier die ik altijd deed. Sandboxen, alvast wat extra gebied kopen, snelweg doortrekken naar beneden met tussendoor 3 mogelijkheden om naar links en rechts af te slaan. Vervolgens linksboven wat industrie, rechtsboven de huizen met een "main street" voor winkels en vervolgens lekker uitbreiden ![]() De echte ellende begon meteen zodra ik linksonder high rise + dense commercial aanlegde. In no-time stond de hele snelweg vast omdat iedereen wilde winkelen en wiet wilde roken ![]() ![]() Achja, ik bouw wel lekker verder en zie wel hoe ik dat een keer op ga lossen. | |
Drizzt_DoUrden | dinsdag 1 november 2016 @ 18:17 |
Bovenstaande game gewist en vanmiddag wederom opnieuw begonnen, maar deze keer heb ik eerst de snelwegen aangelegd en ging daarna pas de rest bouwen. Er loopt geen snelweg door de stad zelf, maar er zijn per "blok" minstens drie afslagen/opritten, waardoor men in een mum van tijd geheel ergens anders is: Linksboven: standaardindustrie Linksmidden: dikke winkels Linksonder: standaardindustrie Rechtsboven: standaardhuisjes en standaardwinkels Rechtsmidden: dikke huizen en standaardwinkels Rechtsonder: kantorenpark Het mooie hiervan is dat de woonwijken betrekkelijk rustig zijn en de chaos tot nu toe alleen linksboven plaatsvindt ![]() Ik heb het gebied ten zuiden van de eerste tile ook gekocht, daar staan het voetbalstadion, kantoren en een handjevol landfills. | |
Drizzt_DoUrden | woensdag 2 november 2016 @ 00:57 |
Pfff, heb vandaag bijna 9 uur zitten spelen ![]() | |
Drizzt_DoUrden | donderdag 3 november 2016 @ 15:44 |
Heuj, meer dan 100.000 inwoners. | |
jogy | donderdag 3 november 2016 @ 16:37 |
Hier begint het toch ook weer te jeuken. Ik vind het alleen zo verschrikkelijk kut van mezelf dat ik het geduld en kunde niet heb om het heel ver vooruit te plannen en er ook echt een stadsgevoel aan te geven die boven het fugly uitstijgt. ![]() | |
Drizzt_DoUrden | donderdag 3 november 2016 @ 17:02 |
Heb ik ook, maar blijf nu maar gewoon doorgaan met m'n lelleke grid city: ![]() ![]() ![]() | |
jogy | donderdag 3 november 2016 @ 17:04 |
Die vind ik nog best mooi eigenlijk. ik ga ff kijken of ik nog screenshots online heb staan. | |
Drizzt_DoUrden | donderdag 3 november 2016 @ 17:08 |
Het lijkt misschien heel wat, maar zowat alle districten zijn rechttoe-rechtaan zonder enige fantasie ![]() | |
jogy | donderdag 3 november 2016 @ 17:11 |
Ja oké maar er is in ieder geval over nagedacht en op langere termijn lijkt het ook nog eens te werken. ik begin met één straatje tot het een stadsblok is, daarna kom ik er ergens achter dat ik de verkeersader volledig vergeten ben en prop ik die er tussen als een verschrikkelijk mislukte lasnaad, dan gaat er ergens anders weer iets mis en sloop ik de bende om er iets anders in te proppen en door mijn plopmanie flikker ik ergens tussen in ook een dierentuin midden in een industrieterrein. | |
Drizzt_DoUrden | donderdag 3 november 2016 @ 17:14 |
Ja dat ken ik maar al te goed ![]() Daarom heb ik bij deze map eerst de snelwegen aangelegd, afslagen gemaakt en toen een invulling gegeven. Het helpt ook wel dat ik sandbox speel, want op de normale manier had ik het net zo hard verneukt als anders ![]() | |
EnGCatjuh | vrijdag 4 november 2016 @ 10:49 |
Moet gewoon kunnen toch? Zolang je maar de wegenhierarchie een beetje in stand houdt. Ik bouw zelf vrijwel alles organisch, zonder heel veel vooruit te plannen (hooguit heel globaal waar op de map ik een centrum etc. wil hebben) en bij mij gaat dat vrijwel altijd goed of is het met wat hoofdbrekens echt wel op te lossen. Het allerbelangrijkste waar je aan moet denken is niet te veel kruispunten op je verkeersaders, want anders loopt het binnen no-time vast. | |
Drizzt_DoUrden | vrijdag 4 november 2016 @ 11:19 |
Ach, dat valt wel op te lossen met zo'n traffic manager. Flink wat bouwen, Ctrl + T doen, rechtermuis op het stoplichticoontje en op "remove all traffic lights" klikken. Klaar ![]() | |
MrTorture | vrijdag 4 november 2016 @ 13:57 |
Momenteel te druk met Civ VI, maar dat album sla ik op als studieobject ![]() | |
EnGCatjuh | vrijdag 4 november 2016 @ 16:30 |
Nee dat is lekker realistisch ![]() Thanks! Ik ben na mijn vakantie weer begonnen aan een nieuw project, maar misschien keer ik ooit nog eens terug bij Koningshaven. | |
Drizzt_DoUrden | vrijdag 4 november 2016 @ 16:48 |
Ach, om druk verkeer maak ik me geen zorgen, ze zoeken het zelf maar mooi uit. Ik blijf gewoon bouwen en zie wel wat er van komt ![]() | |
Fred | vrijdag 4 november 2016 @ 17:53 |
Heeft iemand enig idee welke mod de Ctrl-functie van Precision Engineering in de weg zit? Edit: Blijkt een knopje voor te zitten wat ik niet door had ![]() [ Bericht 48% gewijzigd door Fred op 04-11-2016 23:24:44 ] | |
Drizzt_DoUrden | maandag 7 november 2016 @ 22:55 |
Ik zoek een mod waardoor er minder workers nodig zijn in industry (alles, dus incl. farms) zodat ik een dorp met enorm veel farms kan bouwen. Ik was eergisteren bezig met zoiets, alleen had ik nog steeds betrekkelijk weinig farms en waren er zelfs ondanks de afwezigheid van scholen nog steeds maar erg weinig cims te porren voor dat werk ![]() | |
EnGCatjuh | maandag 7 november 2016 @ 23:04 |
De enige die ik ken die dat misschien zou kunnen doen, is deze: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=426163185 | |
#ANONIEM | donderdag 10 november 2016 @ 19:37 |
Zojuist ook aangeschaft door jullie verhalen, ben benieuwd! | |
Drizzt_DoUrden | donderdag 10 november 2016 @ 20:20 |
![]() | |
j95 | woensdag 16 november 2016 @ 16:18 |
Ik zit in zak en as. Doordat mijn game een keer gecrasht was heb ik de autosave op een minuut staan zodat ik niet veel verlies mocht de game weer crashen. Nu heb ik de game dus steeds afgesloten zonder te saven, aangezien hij dat toch automatisch doet. Nu ging ik voor de gein in een andere stad van me kijken, maar nu is die dus over die andere game heen geschreven en is die game weg. Terwijl dat mijn mooie stad was en ik er al best wat werk in had gestoken ![]() Kan ik het nog ergens vinden? | |
mschol | woensdag 16 november 2016 @ 16:42 |
worden er niet meerdere auto saves aangehouden? | |
j95 | woensdag 16 november 2016 @ 17:00 |
blijkbaar niet.. hij staat er niet meer tussen | |
EnGCatjuh | woensdag 16 november 2016 @ 20:16 |
Ik vrees het ergste voor je. Die autosave van C:SL zelf is vrij ruk volgens mij, zeker wat naamgeving van savefiles betreft dus. Gecondoleerd ![]() | |
Saninl | dinsdag 29 november 2016 @ 23:12 |
Nu op steam met 75% korting! Helaas loopt het spel niet lekker op mijn Macbook Air 2011, anders had ik nog steeds graag het spel uitgeprobeerd... | |
EnGCatjuh | dinsdag 29 november 2016 @ 23:22 |
En de nieuwste DLC is vandaag uit (dus zijn veel mods vooralsnog kapot...) | |
sjappiehunter | woensdag 30 november 2016 @ 19:01 |
Ik kreeg een error bij opstarten... dat een radiostream niet kon streamen ... Gold FM... wtf??? | |
EnGCatjuh | woensdag 30 november 2016 @ 20:07 |
De gratis update van gisteren heeft een aantal zogenaamde radiostations toegevoegd. | |
sjappiehunter | woensdag 30 november 2016 @ 20:15 |
Wel apart altijd dat zo'n update opeens komt, en niet bij opstarten wordt "kenbaar gemaakt"... zo van "hey we hebben je spel geupdate, en dit zijn de nieuwe dingen".. | |
EnGCatjuh | donderdag 1 december 2016 @ 08:40 |
Ja dat is eigenlijk wel raar. Er popt niet automatisch een changelog omhoog ofzo. | |
mschol | donderdag 1 december 2016 @ 08:56 |
een scenario editor, nice ![]() | |
sjappiehunter | donderdag 1 december 2016 @ 22:54 |
Ik zie nu ook bij de wegen nieuwe types: Eentje met 1x heen en 2x terug Eentje met 1x heen en 3x terug Echter, bij aanleggen lukt het me niet ze om te draaien als ik ze de andere kant op wil aanleggen. | |
mschol | donderdag 1 december 2016 @ 23:12 |
iemand nog een praktisch voorbeeld hoe dat handige wegen kunnen zijn? | |
sjappiehunter | vrijdag 2 december 2016 @ 00:00 |
Eeh.... wanneer er meer verkeer een kant op is dan de andere? | |
G3F | vrijdag 2 december 2016 @ 01:34 |
Als je ze upgrade naar one-way roads en daarvan de richting wijzigt en m vervolgens weer naar een asymmetrische upgrade is deze andersom ![]() | |
Luctor.et.Emergo | vrijdag 2 december 2016 @ 07:18 |
![]() | |
EnGCatjuh | vrijdag 2 december 2016 @ 08:34 |
Met voorsorteren van kruispunten vooral. Een baan voor linksaf, een baan voor rechtdoor/rechtsaf. De andere kant op is één baan dan voldoende. | |
mschol | vrijdag 2 december 2016 @ 08:39 |
maar meer banen is lang niet altijd de oplossing | |
G3F | vrijdag 2 december 2016 @ 11:06 |
Je kan er oa geinig voorsorteerstroken mee maken bij kruispunten ed | |
valek | zaterdag 3 december 2016 @ 18:54 |
Er zit een bug in het spel na de nieuwste update. OA bij het international airport wordt het vuilnis niet opgehaald. Ik lees op internet dat Paradox er al mee bezig is om het asap op te lossen. | |
sjappiehunter | zaterdag 3 december 2016 @ 22:31 |
Ik heb hetzelfde bij de transport hub (haven met trein). Vuilnis blijft liggen, en wanneer vuilniswagen nadert is ie gelijk 100% en gaat terug naar verbrandingsoven. | |
MrTorture | zondag 4 december 2016 @ 00:39 |
Ben met een nieuwe stad begonnen. Nieuwe ideeën op gedaan door te kijken naar Parijs, Athene en Barcelona. Ben nu de belangrijkste verkeersaders aan het leggen, om daarna op te gaan vullen. Iets andere volgorde dan ik eerder deed. Gelukkig op tijd screenshots gemaakt, na wat updates en downloads gisteren is ineens een deel van m'n wegen weg, waaronder de meeste van m'n knooppunten... Eerst de belangrijkste wegen leggen, van boven gezien: ![]() Berg met wandelroutes (allemaal verdwenen inmiddels ![]() ![]() Waarschijnlijk komt hier m'n centraal station ergens te liggen: ![]() Knooppunten met rotondes, ovatondes, etc... ![]() ![]() ![]() "Kunnen jullie misschien een klein stukkie omvaren? Niet? Eeuh, geen probleem joh" ![]() Maar goed, ik probeer dus ook een haven aan te leggen/terraformen: ![]() | |
Drizzt_DoUrden | zondag 4 december 2016 @ 00:42 |
Ziet er nice uit ![]() Ik ben zelf helaas nog steeds van het rechttoe-rechtaan, al is er af en toe een leuke slingerweg te bekennen. | |
valek | zondag 4 december 2016 @ 08:44 |
Klopt, daar wordt het ook niet opgehaald. | |
MrTorture | zondag 4 december 2016 @ 12:36 |
Was ik ook wel. Kwestie van geduldig bouwen. Ik had eerder standaard een commerciële kern met wat residential er doorheen, daar omheen wat rommelige wijkjes. Industrie leek wel een apart dorp, hoe dichtbij ik het soms ook bouwde: je kon altijd twee "kernen" ontdekken. Mijn eerste poging tot realistisch bouwen (een of twee pagina's terug) was een rommelige stadskern, daar omheen een ring (in dit geval een gracht, maar het had ook een ringweg mogen zijn). Daar omheen de massaler aangelegde wijken. Zo zie je het veel in Nederlandse steden. Snelle groei wordt beantwoord met projectmatige bouw. Deze tweede poging is wat geplander: eerst alle hoofdwegen, daarna invullen. Overigens is er een hele mooie tutorial voor realistisch bouwen: maps.google.com ![]() ![]() | |
Droopie | zondag 4 december 2016 @ 12:45 |
In welke prijscategorie laptop kan je dit spelen spelen? Ik wil geen pc kopen, staat niet in mijn huis ![]() | |
motorbloempje | donderdag 8 december 2016 @ 10:42 |
He! er is een actief topic ![]() ![]() ![]() Ben nog flink aan het uitproberen, even zien wat alles doet, wat niet werkt en wel werkt.... ![]() | |
mschol | donderdag 8 december 2016 @ 10:45 |
imho moet je voor games gewoon geen laptop kopen, ik zag het ook met de launch van planet coaster: allemaal laptop gebruikers die niet wisten of het konden wel draaien (en uiteindelijk draaide het bij het gros ook niet) maar ik denk dat je moet kijken bij laptops vanaf 800-900 euro met een dedicated videokaart | |
jogy | donderdag 8 december 2016 @ 10:47 |
![]() ![]() | |
Divje | donderdag 8 december 2016 @ 11:12 |
Nadat ik wat oude screens tegen kwam van m'n dorpjes (die inmiddels overleden zijn ![]() ![]() ![]() ![]() RIP ![]() En de energievoorziening is ook dood ![]() ![]() | |
motorbloempje | donderdag 8 december 2016 @ 12:01 |
Even al 'cheatend' met unlimited money even wat dingen uitproberen en de eerste mods geinstalleerd, waaronder een leuke kaart om mee te beginnen. ![]() | |
Drizzt_DoUrden | donderdag 8 december 2016 @ 12:37 |
Wauw ![]() | |
Luctor.et.Emergo | donderdag 8 december 2016 @ 12:37 |
Als je een gaming laptop koopt, kan het wel. Maar de goedkopere huis-, tuin- en keukenlaptop, daar gaan de meeste games niet op werken. | |
motorbloempje | donderdag 8 december 2016 @ 16:28 |
![]() Mail order babies? WHAT? ![]() | |
jogy | donderdag 8 december 2016 @ 16:34 |
Leuk dorpje voor een eerste poging. | |
Divje | donderdag 8 december 2016 @ 17:02 |
Mooie vrouwelijke vormen inderdaad. | |
motorbloempje | donderdag 8 december 2016 @ 17:29 |
Rechte lijnen zijn saai, al moeten er wel een paar inzitten ![]() Ben iig lekker op weg. ![]() | |
EnGCatjuh | donderdag 8 december 2016 @ 17:42 |
Lekker bezig, maar ik zou als ik jou was alvast even goed nadenken over je connectie van de industrie met de snelweg. Nu moeten alle vrachtwagens door dat linker stukje dorp heen... | |
motorbloempje | donderdag 8 december 2016 @ 17:54 |
Ja, al reeds opgelost ![]() | |
mschol | donderdag 8 december 2016 @ 20:33 |
lastig , lastig: planet coaster of deze vanavond | |
MrTorture | donderdag 8 december 2016 @ 21:56 |
Heb de hele avond gespeeld ![]() (en alle veranderingen weer gesloopt, want ik was niet tevreden ![]() | |
Luctor.et.Emergo | donderdag 8 december 2016 @ 23:16 |
En wat is het uiteindelijk geworden? | |
mschol | donderdag 8 december 2016 @ 23:17 |
optie 3: werken... ![]() | |
Luctor.et.Emergo | donderdag 8 december 2016 @ 23:36 |
![]() ![]() | |
motorbloempje | donderdag 8 december 2016 @ 23:36 |
Tsk! Wij zitten hier nu naast elkaar te Citiezen ![]() Allebei nieuwe laptop, nieuw spel, wij vermaken ons wel ![]() | |
Drizzt_DoUrden | donderdag 8 december 2016 @ 23:49 |
Gief moar screens! | |
mschol | donderdag 8 december 2016 @ 23:59 |
eigen bedrijf enzo, dan moet je soms ook 's avonds werken helaas.. | |
motorbloempje | vrijdag 9 december 2016 @ 00:46 |
moargen ![]() Gut, wat een gepruts, maar wel een leuk en verslavend gepruts ![]() ![]() Zit nu op >11,000 inwoners, wel leuk om even vrij 'onbezonnen' te spelen en gewoon te zien wat er gebeurt zonder ál te veel te plannen. | |
motorbloempje | vrijdag 9 december 2016 @ 11:56 |
![]() Gut, wat een dooie mensen in m'n stad.... ![]() ![]() [ Bericht 16% gewijzigd door motorbloempje op 09-12-2016 12:06:08 ] | |
MrTorture | vrijdag 9 december 2016 @ 13:00 |
Als je een crematorium of begraafplaats plaatst, zie je aan de straten wat hun bereik is. Voor mijn gevoel heb je belachelijk veel faciliteiten nodig voor de paar mensen die je in je stad hebt ![]() | |
motorbloempje | vrijdag 9 december 2016 @ 13:13 |
Bereik is best groot, de capaciteit ook, en toch nog genoeg dooien. Misschien dan te weinig medische klinieken om ervoor te zorgen dat dooien ook daadwerkelijk opgehaald kunnen worden? ![]() Ben een beetje aan het kloten met treinen nu. Maar dat heb ik natuurlijk niet vooruit gepland, dus die trein loopt vreemd ![]() ![]() | |
Drizzt_DoUrden | vrijdag 9 december 2016 @ 13:31 |
Dit zijn de leukste games ![]() | |
MrTorture | vrijdag 9 december 2016 @ 13:42 |
Rommelen is leuk ![]() en misschien te laag opleidingsniveau? Dat ze zichzelf steeds per ongeluk omleggen? Je hebt zo iedere dag een paar doden en paar geboortes in je dorpje van een paarduizend man ![]() oh en gameplay filmpjes: https://www.youtube.com/user/Fluxtrance Heb daar zelf amper het geduld voor ![]() ![]() | |
motorbloempje | vrijdag 9 december 2016 @ 13:43 |
Ik lees net dat het vaak voorkomt als je te snel zone't. Als er ineens heel veel mensen inkomen, dan gaan ze blijkbaar ook op hetzelfde moment dood. ![]() | |
MrTorture | vrijdag 9 december 2016 @ 13:44 |
Klopt ja. Daarom moet je ook niet hele wijken ineens zonen, maar meerdere wijken gefaseerd. | |
motorbloempje | vrijdag 9 december 2016 @ 13:44 |
Ik ga nu 'opnieuw' beginnen aan de andere kant van het water met m'n 'kennis' ( ![]() ![]() ![]() | |
EnGCatjuh | vrijdag 9 december 2016 @ 14:00 |
Wat traffic betreft is dit imo de beste tutorial: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=522776740 Oorzaken van je probleem met de doden is inderdaad dat mensen die tegelijk geboren worden/je stad binnen komen tegelijk dood gaan, maar ook gebrekkige path finding van de AI. Voor beiden zijn overigens wel mods voor. | |
MrTorture | vrijdag 9 december 2016 @ 14:10 |
En deze mods zijn onmisbaar voor mooie wegen: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=478820060 http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=445589127 http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=409184143 [ Bericht 47% gewijzigd door MrTorture op 09-12-2016 14:20:27 ] | |
EnGCatjuh | vrijdag 9 december 2016 @ 15:58 |
Voor Network Extensions is inmiddels een nieuwe versie die beter werkt met (toekomstige) DLC: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=812125426 En zelf verkies ik Traffic Manager: President Edition boven Traffic ++: http://steamcommunity.com(...)text=traffic+manager | |
MrTorture | vrijdag 9 december 2016 @ 16:03 |
Thanks voor de tip ![]() ![]() | |
motorbloempje | vrijdag 9 december 2016 @ 16:20 |
Ik heb al een paar mods, waaronder precision building inderdaad, de rest moet ik nog even rustig naar kijken. Ben nu zo tussen de hoofdstukken door even aan het spelen. Beslissingen maken is lastig ![]() ![]() ![]() | |
Drizzt_DoUrden | vrijdag 9 december 2016 @ 16:22 |
Ach, je begint iig niet met een grid city ![]() | |
MrTorture | vrijdag 9 december 2016 @ 20:33 |
Ik vraag me altijd af wat die mensen doen als ze een nieuwe stad bouwen. Gewoon weer precies het zelfde trucje ![]() | |
mschol | vrijdag 9 december 2016 @ 20:41 |
automatisme is a bitch ![]() | |
EnGCatjuh | vrijdag 9 december 2016 @ 23:14 |
Ben zelf bezig met een Rotterdam-achtige WIP. Doel is om een hele regio te maken met voorsteden (daar heb ik al een aantal van inmiddels). Heb nog amper detailing gedaan though. Screens: ![]() ![]() ![]() ![]() | |
motorbloempje | vrijdag 9 december 2016 @ 23:57 |
Gaaf! Wat een werk ook! Ik vind een beetje bedenken hoe m'n gewone wegen moeten lopen nu al een uitdaging ![]() Ben vanavond met een nieuw kaartje begonnen, even ergens een map gedownload, en gewoon eens gaan kijken. Tot nu toe: ![]() Het ingangskruispunt zat bij de kaart inbegrepen. En heb inmiddels 2 extra veldjes unlocked ![]() | |
EnGCatjuh | zondag 11 december 2016 @ 20:19 |
Jaaa, eindelijk ![]() http://steamcommunity.com(...)16260433&searchtext= | |
motorbloempje | zondag 11 december 2016 @ 21:57 |
Ik zag 'm net op Reddit verschijnen. Gut, wat is er nog veel te doen en vooral leren. Ik ben inmiddels weer wat instortlessen rijker, en nu een dagje bezig (lang leve zondagen) met een wat rustiger opgebouwde game. ![]() ![]() ![]() ![]() | |
mschol | zondag 11 december 2016 @ 22:03 |
bohh ![]() | |
EnGCatjuh | zondag 11 december 2016 @ 22:47 |
Ja nou misschien was ik nog wat voorbarig... In ieder geval nog wat issues met mijn Modern Central station, ik krijg de metro-lijnen nog niet werkend en ik ben niet zo blij met dat de tunnels soms (?) aan wegen willen snappen waardoor het best moeilijk aanleggen is. | |
Fred | zondag 11 december 2016 @ 23:07 |
Nu baal ik als een stekker dat ik laptop niet meegenomen heb. Morgen 8-9u vliegen, die tijd had ik mooi kunnen vullen met kloten met metro's ![]() | |
MrTorture | maandag 12 december 2016 @ 00:28 |
![]() Hmz, een klaverblad is misschien effectiever, maar ik hou wel van knooppunten ![]() | |
Fred | maandag 12 december 2016 @ 01:10 |
Voor de afhandeling van het verkeer is zo'n stacked knooppunt beter, zeker als je ook speelt met rijbanen met verschillend aantal rijstroken. | |
motorbloempje | maandag 12 december 2016 @ 22:08 |
Rustig nadenken over m'n planning en stad en niet teveel in één keer bouwen loont! Genoeg geld, eigenlijk niet zoveel problemen, en het is zo een stuk leuker! Alleen nog even op zoek naar visual effects mods die het doen op m'n laptop, want dit's natuurlijk allemaal vrij basic ![]() ![]() ![]() ![]() | |
jogy | maandag 19 december 2016 @ 15:02 |
Nice. Ik ben gisteren ook wee begonnen, eerst alle dlc's binnen gehaald en toen begonnen met bouwen. Het ziet er weer mooi vierkant uit ![]() | |
EnGCatjuh | dinsdag 20 december 2016 @ 09:42 |
Binnenkort maar even wat screentjes posten van mijn WIP havengebied. | |
TheJanitor | woensdag 21 december 2016 @ 10:35 |
Ben begonnen aan een Steam achievement run. Zonder mods spelen is wel klote. ![]() | |
mschol | woensdag 21 december 2016 @ 10:38 |
je kan (kon) gewoon met mods spelen en achievements halen... there is a mod for that... | |
TheJanitor | woensdag 21 december 2016 @ 10:49 |
Haha ja? Is wel cheaten. ![]() | |
mschol | woensdag 21 december 2016 @ 11:08 |
dat ligt een beetje aan de mods die je gebruikt ![]() probleem is dat een normaal custom gebouwtje al een mod is maar niets meer dan een skin is.. | |
EnGCatjuh | woensdag 21 december 2016 @ 22:44 |
Overzicht van mijn WIP havengebied. Vooruitgang is niet zo snel als gehoopt omdat ik de hele tijd op geld moet wachten voor al die RICO-gebouwen. Maar dan ga je er wel goed over nadenken en heb je wat meer tijd voor detail.![]() | |
Fred | donderdag 22 december 2016 @ 07:40 |
Nice. | |
MrTorture | donderdag 22 december 2016 @ 08:37 |
Bijna vakantie, bijna alle tijd om te bouwen ![]() | |
Simmertje | vrijdag 23 december 2016 @ 09:49 |
7 euro nu op Steam sale, voor degene die nog aan het twijfelen waren! | |
mschol | vrijdag 23 december 2016 @ 10:22 |
helaas zijn niet alle dlc in de aanbieding | |
EnGCatjuh | vrijdag 23 december 2016 @ 13:23 |
Het hele pakket is wel (maar) ¤34,- ofzo. Ik had ook gehoopt dat de ND-uitbreiding in de aanbieding was, maar die is nog te recent denk ik. | |
EnGCatjuh | zaterdag 24 december 2016 @ 23:01 |
Update-je van het havengebied:![]() | |
mschol | zaterdag 24 december 2016 @ 23:56 |
yup, net eff te vroeg voor een aanbieding.. die, de art deco en het footbal dlc ding mis ik volgens mij nog.. gaan er wel komen uiteindelijk nice ![]() close up/dag screenshots? | |
EnGCatjuh | dinsdag 27 december 2016 @ 23:14 |
![]() Heb inmiddels de wegen naar het vliegveld 3-4 keer overnieuw gedaan, maar nu wel redelijk tevreden. Eigenlijk zit alles nét ff te dicht op elkaar. Maar goed... Verbeterpunten zijn altijd welkom ![]() Detail-shots komen wel als het echt af is ![]() | |
Drizzt_DoUrden | woensdag 28 december 2016 @ 00:20 |
Dat ziet er wel überfunky uit, zeg ![]() | |
T_Killer | woensdag 28 december 2016 @ 15:48 |
Ik heb net alle gebouwen via de RICO ploppable mod aangepast zodat er meer worker / households in gaan. Ik vond het zo onrealistisch dat er in grote wolkenkrabbers maar 27 workers konden. Maar nu zijn al de aangepaste gebouwen weggevallen uit mijn building theme's. Building not loaded geeft ie aan. Dus nu kan ik alleen nog maar ploppen, en niet meer growen. Iemand bekend met dit probleem en een gemakkelijke fix ervoor? Ik wil graag de gebouwen kunnen ploppen op prominente plekken, maar in de rest van de stad wil ik ze laten groeien. | |
EnGCatjuh | woensdag 28 december 2016 @ 20:06 |
Ik heb geen directe oplossing voor je probleem, maar je had het niet per se handmatig aan hoeven passen. Met deze mod krijg je onder andere een vergelijkbaar effect zonder de problemen met de themes. | |
EnGCatjuh | woensdag 28 december 2016 @ 22:54 |
Bijna-dagelijkse update screenshot ![]() ![]() | |
Drizzt_DoUrden | woensdag 28 december 2016 @ 23:36 |
Worden al die havens en vliegvelden ook echt gebruikt of is het puur voor de looks? | |
EnGCatjuh | donderdag 29 december 2016 @ 08:33 |
De daadwerkelijke haven- en vliegveldgebouwen worden weldegelijk echt gebruikt. Maar zoals je kan zien, niet in elke inham zit een havengebouw, dus sommige van die zijn gewoon voor de looks. Em het vliegveld is echt belachelijk druk ![]() | |
MrTorture | zaterdag 31 december 2016 @ 15:31 |
![]() ![]() ![]() | |
EnGCatjuh | zondag 1 januari 2017 @ 17:57 |
![]() Één van mijn meest complexe op-/afritten tot nu toe ![]() | |
Rezania | zondag 1 januari 2017 @ 23:50 |
Hoi![]() | |
MrTorture | maandag 2 januari 2017 @ 00:17 |
Tellen we goed ![]() | |
Rezania | maandag 2 januari 2017 @ 00:29 |
Thanks ![]() Tevens, die AI van traffic manager. ![]() ![]() | |
Rezania | maandag 2 januari 2017 @ 00:30 |
Er is een mod voor realistische populaties per gebouw. Gewoon die gebruiken. | |
Drizzt_DoUrden | maandag 2 januari 2017 @ 00:34 |
Nice ![]() | |
MrTorture | maandag 2 januari 2017 @ 00:34 |
Heb m'n Hydro plant werkend ![]() ![]() Verder maar eens begonnen met "invullen" van mijn stadje Narreyroux, dat een kruising tussen Parijs en Marseille moet worden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Rezania | maandag 2 januari 2017 @ 10:07 |
Weet niet of deze guide hier al bekend is maar is iig handig: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=823267366 | |
Drizzt_DoUrden | maandag 2 januari 2017 @ 13:53 |
Ik zie een wel héél ielig verbindingsstukje op je tweede plaatje (onderaan in het midden van het scherm, waar die paar auto's achter elkaar rijden) ![]() | |
MrTorture | maandag 2 januari 2017 @ 14:01 |
Dat worden wel twee stroken zodra het nodig is. Denk wel dat dat gaat gebeuren. Ze kunnen ook altijd nog via de rotonde ![]() Overigens zie ik nu pas dat er 2 bomen in mijn voetbalstadion staan ![]() | |
Drizzt_DoUrden | maandag 2 januari 2017 @ 14:03 |
Die bomen idd ![]() | |
Sfeermaker | maandag 2 januari 2017 @ 16:19 |
Thanks man. Ik zie trouwens dat jij ook de mappen van die ene Nederlander gebruikt. Die stad van jou ziet er iig goed uit. Ik zal binnenkort eens wat laten zien van mijn Europese stad. | |
Rezania | maandag 2 januari 2017 @ 16:45 |
Godverdomme, mijn stad is net geraakt door een tsunami. Alles naar de gallemoeren! | |
Rezania | maandag 2 januari 2017 @ 16:50 |
Oh, ze zijn van een Nederlander? Dat verklaart wat. ![]() | |
Divje | maandag 2 januari 2017 @ 17:06 |
Drebbeldam ![]() Mallemoer ![]() De Gallemiezen ![]() Spykerbrook ![]() | |
Sfeermaker | maandag 2 januari 2017 @ 17:15 |
Jij hebt ze gemaakt? | |
Rezania | maandag 2 januari 2017 @ 17:32 |
Nee, maar zien er erg Nederlands uit over het algemeen. ![]() | |
Rezania | maandag 2 januari 2017 @ 17:36 |
FML![]() ![]() Gelijk van 55k naar 30k gegaan. Aantal zakt nog steeds, omdat er nergens stroom en parken en whatever zijn. ![]() | |
Sfeermaker | maandag 2 januari 2017 @ 17:36 |
en hebben de namen die Divje noemt ![]() | |
Drizzt_DoUrden | maandag 2 januari 2017 @ 17:38 |
Ai ![]() | |
Divje | maandag 2 januari 2017 @ 17:40 |
Aww, je hart werd overspoeld met liefde vanuit de zee ![]() Klote man ![]() | |
Drizzt_DoUrden | maandag 2 januari 2017 @ 17:41 |
Ik had een tijdje terug ook iets vaags. Ruim voldoende electriciteit, alles met elkaar verbonden, maar een gigantische wijk zat zonder dat ik het merkte ineens zonder stroom èn water. Ik zit linksboven in de kaart "Fun Town" te bouwen en me alleen daar op te concentreren, liet het spel doorlopen terwijl ik buiten een peukje ging roken, kom terug en zie dat ik van 80k naar 43k was gegaan. Hele wijk verlaten ![]() | |
Rezania | maandag 2 januari 2017 @ 17:53 |
Willekeurige rampen nu maar uit gezet. Alleen rampen als ik het wil. ![]() | |
Rezania | maandag 2 januari 2017 @ 18:09 |
Mijn bushaltes zijn verplaats door de tsunami. Wtf. ![]() | |
Rezania | maandag 2 januari 2017 @ 18:23 |
Hmmm, 705 mensen gebruiken nog iedere week de bus volgens het infopanel. Knap, want ik heb geen buslijnen meer. ![]() | |
MrTorture | maandag 2 januari 2017 @ 19:28 |
Heb je toevallig een seriemoordenaar in je stad? ![]() | |
Rezania | maandag 2 januari 2017 @ 23:59 |
Stad is ondertussen weer 70k, stabiel inkomen, geen grote verkeersproblemen, veel gebruik van het OV. Gaat wel lekker. Net eerste vliegveld neergezet, zoveel vliegtuigen dat ze door mekaar heen vliegen. ![]() | |
mschol | dinsdag 3 januari 2017 @ 00:41 |
is die dlc zijn geld waard? | |
Rezania | dinsdag 3 januari 2017 @ 00:44 |
Nee, tenzij je graag de haren uit je kop trekt uit frustratie. | |
Rezania | dinsdag 3 januari 2017 @ 12:32 |
Zo.![]() En dit werkt. ![]() ![]() | |
Droopie | dinsdag 3 januari 2017 @ 12:36 |
Nu wil ik ook dit spelen ![]() En ik heb geen pc ![]() | |
TheJanitor | dinsdag 3 januari 2017 @ 12:45 |
Dit ziet er mooi uit. | |
Rezania | dinsdag 3 januari 2017 @ 16:17 |
Iemand nog tips voor het versieren van de randen van de kanalen? Nu zijn het gewoon kale betonnen bakken met water eigenlijk. ![]() | |
Rezania | dinsdag 3 januari 2017 @ 16:19 |
![]() Heb nu dit, maar zoals je ziet is het er niet helemaal voor gemaakt. Zijn parkjes, maar bochten en zo gaat dus niet. [ Bericht 14% gewijzigd door Rezania op 03-01-2017 16:29:05 ] | |
Rezania | dinsdag 3 januari 2017 @ 16:28 |
![]() Druk. ![]() | |
EnGCatjuh | dinsdag 3 januari 2017 @ 20:42 |
Wat je zou kunnen doen is houten bruggen plaatsen (de gravel voetgangerspaden van NExt worden houten vlonders als je ze als brug bouwt), en daar dan props op plaatsen. Zie bijvoorbeeld het album in post #120. Maar dan heb je wel een aantal mods nodig (Road Anarchy, Move It, More Beautification, NExt oa). | |
Droopie | dinsdag 3 januari 2017 @ 20:47 |
Jongens. Vraagje een iMAC uit 2015. Kan je dit spel hier ook op spelen? Zoja, heb ik even een computer geregeld om te lenen voor een tijdje 😊 | |
Rezania | dinsdag 3 januari 2017 @ 20:56 |
Heb alleen more beautification nog niet. Zal morgen even kijken. | |
EnGCatjuh | dinsdag 3 januari 2017 @ 20:56 |
Ik denk het wel, maar je kan het altijd proberen. Als je 'm op Steam koopt, kan je het max. 2 uur proberen (bij minder dan 2 uur speeltijd kan je je geld terugvragen). | |
T_Killer | woensdag 4 januari 2017 @ 14:07 |
Ik ben een beetje gestopt met het realistisch bouwen van NL'se steden. Is me toch te moeilijk en er zijn altijd imperfecties. Ben nu bezig met een HongKong achtige stad: ![]() ![]() ![]() | |
Drizzt_DoUrden | woensdag 4 januari 2017 @ 14:45 |
Wauw ![]() | |
Droopie | woensdag 4 januari 2017 @ 17:36 |
Fok it.. Game laptop gekocht en ik speel hem nu. Uiteraard volgt tzt een eerste impressie van mijn stadje. Het is nu nog een straat met winkels en stroom. | |
DJKoster | woensdag 4 januari 2017 @ 18:37 |
Mods geüpdatet en wat nieuwe gevonden, ik ben ook weer een beetje verslaafd. ![]() | |
Rezania | woensdag 4 januari 2017 @ 18:42 |
Er is een nieuwe loading mod uit waardoor er meer resources worden gebruikt tijdens het laden en het dus veeeel sneller gaat. https://www.reddit.com/r/(...)s_loading_time_from/ | |
Rezania | woensdag 4 januari 2017 @ 18:43 |
![]() | |
Drizzt_DoUrden | woensdag 4 januari 2017 @ 19:07 |
Hoe spelen jullie eigenlijk? "Normaal" of sandbox waarin alles al meteen beschikbaar is? Ik zie hier de mooiste steden voorbijkomen en kan me niet aan het gevoel onttrekken dat iedereen hier sandbox speelt, vooral niet als ik sommige weggetjes, infrastructuur en boulevards zie... Of iedereen behalve ik heeft enorm veel geduld ![]() edit: en waar haalt iedereen toch die dikke trainstations vandaan? | |
Droopie | woensdag 4 januari 2017 @ 19:28 |
Een MSI GP72 met iets van een 960 nvidia kaart erin 😊 | |
Rezania | woensdag 4 januari 2017 @ 19:37 |
Noice! ![]() | |
Rezania | woensdag 4 januari 2017 @ 19:37 |
Mijn stad was volledig zonder cheats. Maar normaal gesproken heb ik weinig geduld en stop ik zo rond de 20k. | |
Drizzt_DoUrden | woensdag 4 januari 2017 @ 19:59 |
En dicht ![]() |