Ik vergeet wel eens hoe druk dat kan zijn in een hoofd, werken. :$quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik moet zo werken. Ik heb werk gebeld en gevraagd of ik alsjeblieft uurtje later zou mogen beginnen, dat mocht.
Ah, jij bedoeld met loyaliteit gewoon alles!?quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vrij vanzelfsprekend is bij loyaliteit.
Maar ik denk er eigenlijk niet zoveel over na.
Zoals ik al tegen sof zei, ik investeer zelden in vrienden.
Meer mensen waar je dan 1-2 jaar genoeg leuke dingen mee kan doen, maar als ik er genoeg van heb ook zo van de hand doe (of vice versa)
Misshcien beter nietquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vergeet wel eens hoe druk dat kan zijn in een hoofd, werken. :$
Erg alfa van jequote:Op woensdag 4 mei 2016 12:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb niet gevraagd trouwens hoor, ik zei gewoon 'auto kapot ga het niet halen kom uur later'
Niet eens perse. Meer omdat ik die dan niet echt als vrienden zie, maar gewoon mensen waar je het prima mee kan vinden in bepaalde activiteiten. Maar niet echt diepgang in zit. En dan kan het best zijn en is ook wel gebeurd dat er mensen zijn die ik 1-2 jaar lang bijna dagelijks sprak, of iig paar keer per week.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:34 schreef Crack_ het volgende:
Oh, en dat is dan omdat je die loyaliteit mist of andere redenen? Ik heb juist andersom, als je mijn vriend bent en echt goed, dan kan ik je niet meer loslaten zelfs al zou dat moeten.
Mja, dat snap ik wel.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet eens perse. Meer omdat ik die dan niet echt als vrienden zie, maar gewoon mensen waar je het prima mee kan vinden in bepaalde activiteiten. Maar niet echt diepgang in zit. En dan kan het best zijn en is ook wel gebeurd dat er mensen zijn die ik 1-2 jaar lang bijna dagelijks sprak, of iig paar keer per week.
Maar als dan beetje doodbloed vind ik het ook heel snel mooi geweest, puur omdat er niet echt veel diepgang in de eerste plaats zat. En ik daar dan ook geen moeite in wil investeren.
Daar heb ik familie voor eigenlijkquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:37 schreef Crack_ het volgende:
Vind het nog wel lastig te begrijpen datj e verder niet de behoefte hebt aan één goede vriend voor zeg maar, nouja altijd wil ik niet zeggen.. maar voor lang. Maarja, behoefte is niet iets wat je zelf uitkiest dus beetje lastig. En als het niet werkt ja dan niet.
Hmm, wanneer was jouw laatste goed opgebouwde vriendschap denk je?quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Slecht in contact onderhouden vooral. En eigenlijk komt het bijna nooit tot diepgang.
Ehm, 4 of 5 jaar geleden denk ik.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, wanneer was jouw laatste goed opgebouwde vriendschap denk je?
oh, ja kijk.... en daar heb ik dan weer écht niks meequote:
Hmm, maar wil je het ook niet of vind je het zo lastig dat je denkt ja dan laat maar? Ofwattesquote:
Jij bent autistisch toch, of was dat grapje.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Slecht in contact onderhouden vooral. En eigenlijk komt het bijna nooit tot diepgang.
Als ik iets persoonlijks zou bespreken zou ik dat nooit bij iemand anders dan familie doen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja kijk.... en daar heb ik dan weer écht niks mee![]()
dus verklaart wel het een en ander
Nee ik zou het wel willen hoor, maar tegelijkertijd vind ik er de moeite in steken heel moeilijk, heb een beetje van die kluizenaarsneigingen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, maar wil je het ook niet of vind je het zo lastig dat je denkt ja dan laat maar? Ofwattes
Ben het niet echt volgens mij, volgens mij heb ik wel een soort empathisch vermogen. Maar heb altijd nee gezegd tegen de testjes.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent autistisch toch, of was dat grapje.
Ik denk niet dat het Hillary de kop gaat kosten, Elan.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent autistisch toch, of was dat grapje.
Of bij mij, via DMquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik iets persoonlijks zou bespreken zou ik dat nooit bij iemand anders dan familie doen.
Maar ligt dat niet extreem gevoelig dan bij die Amerikanen??quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het Hillary de kop gaat kosten, Elan.
Kon gister niet meer reageren was weg.
Ach, het volk is toch zo dom.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar ligt dat niet extreem gevoelig dan bij die Amerikanen??
Gazzaquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je goed drinkt ga je persoonlijke dingen ook nog vertellen aan wildvreemde in een pub
Ja, mijn vrienden is voor jouw je familiequote:Op woensdag 4 mei 2016 12:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik iets persoonlijks zou bespreken zou ik dat nooit bij iemand anders dan familie doen.
Hmhm, ja het is ook wel lastig. En kost redelijk wat energie en je weet van te voren ook nog niet goed waarvoorquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ik zou het wel willen hoor, maar tegelijkertijd vind ik er de moeite in steken heel moeilijk, heb een beetje van die kluizenaarsneigingen.
[..]
Ben het niet echt volgens mij, volgens mij heb ik wel een soort empathisch vermogen. Maar heb altijd nee gezegd tegen de testjes.
Ik durf het ook niet zo goed.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmhm, ja het is ook wel lastig. En kost redelijk wat energie en je weet van te voren ook nog niet goed waarvoor
Aww. kusje op je koplampenquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoi, mijn auto was vanochtend kapot. Zielig he
Ik vind alleen vrienden onderhouden oneindig veel meer energie kosten altijd.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:48 schreef Crack_ het volgende:
Ja, mijn vrienden is voor jouw je familie.
Oh, waarom niet? Ja het is ook eng hoor, ik vind jou en kaneel hier ook al engquote:
wat ga je zo doenquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoi, je kan nog 10 minuten van me genieten.
Leren ja.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:50 schreef supersof het volgende:
[..]
wat ga je zo doen
leren zeker
nog even genieten dan![]()
welk vak?quote:
hehehehehe moest lachenquote:
Euuhmmm, ja ik heb niet veel meer vrienden dan de vrienden die ik vijf jaar geleden ook al had (en dan nog wat minder dan toenquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind alleen vrienden onderhouden oneindig veel meer energie kosten altijd.
Weet niet, gewoon het gevoel dat ze hun tijd beter hadden kunnen besteden.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, waarom niet? Ja het is ook eng hoor, ik vind jou en kaneel hier ook al eng. Een deel van mijn drukte kwam daar ook wel vandaan.
Ahh echt. Je moet niet andermans gedachten en gevoelens in gaan vullen hoorquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet niet, gewoon het gevoel dat ze hun tijd beter hadden kunnen besteden.
Viel het mee achteraf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |