Deed ze stom?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee, geen zin meer om haar te zien
Dat is het soort man dat we nodig hebben als president.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is het soort man dat we nodig hebben als president.
Niet een vrouw wiens man aan de lopende band vreemd gaat.
Goeie vraagquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:13 schreef Crack_ het volgende:
Wat zijn jullie kernwaarden voor een vriendschap?
eerlijkheid, vertrouwen, met elkaar kunnen lachen, maar ook serieus zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb niet echt vrienden.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:13 schreef Crack_ het volgende:
Bedanktquote:
Jaa, je doe-vriendjes zeg maar. Maar echt je goede vriendschappen, ja ik ook wat jij zegt denk ikquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
eerlijkheid, vertrouwen, met elkaar kunnen lachen, maar ook serieus zijn.
al heb je sommige vriendschappen wel alleen voor de lol, maarja
Oh, maar kernwaarden?quote:
Voor een echte vriendschap? Loyaliteit.quote:
Hm ja, dat ook wel. Maar er zijn altijd wel dingen die botsenquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
Jaa, je doe-vriendjes zeg maar. Maar echt je goede vriendschappen, ja ik ook wat jij zegt denk ik. En respect he, nog zo een. Ja maar wel gewoon belangrijk
En ik vind het wel belangrijk dat je ongeveer op zelfde niveau staat met denken oid anders botst het zo vaak![]()
.
[..]
Oh, maar kernwaarden?![]()
Misschien is dan de vraag 'welke waarden heeft iemand nodig om een vriend te KUNNEN WORDEN' bij je dan beter?!quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor een echte vriendschap? Loyaliteit.
Maar ik denk niet dat je dat heel erg vaak gaat vinden bij mensen buiten je familie. Als je geluk hebt een paar keer in je leven.
Loyaliteit.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien is dan de vraag 'welke waarden heeft iemand nodig om een vriend te KUNNEN WORDEN' bij je dan beter?!
ja true true, moet in balans zijn. Kan natuurlijk niet dat er nooit wat botst ook hoor.. of nouja, ik vind het belangrijk dat er openheid is naar elkaar waarin dit soort dingen besproken kunnen worden enzoquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm ja, dat ook wel. Maar er zijn altijd wel dingen die botsen
Hoeveel echte echte vrienden heb jij?quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja true true, moet in balans zijn. Kan natuurlijk niet dat er nooit wat botst ook hoor.. of nouja, ik vind het belangrijk dat er openheid is naar elkaar waarin dit soort dingen besproken kunnen worden enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |