Lulliputter ook?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ongeveer zes TT's gingen over hem de afgelopen weken.
Idem. Alleen zoals normaal in het weekend gewoon werken..quote:
De naam van het account is ook mijn naam op last.fm, setlist.fm en nog een paar dingen. Ik stuur hem wel in een DM dan.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je standaard ingelogd bent kan je toch heel simpel even kijken hoe je heet?Je mag ook best zeggen dat je het liever niet deelt hoor.
geen plannen. Weet nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
Gaan jullie nog naar een bevrijdingsfestival donderdag? Het wordt lekker weer, dus zal wel druk worden.
Moet je ver reizen om naar een bevrijdingsfestival te gaan? Voor mij is het een half uurtje om in Zwolle te komen. Manu Chao treedt er op en het blijft droog, dus is het voor mij reden genoeg om daarheen te gaanquote:
10min fiets.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Moet je ver reizen om naar een bevrijdingsfestival te gaan? Voor mij is het een half uurtje om in Zwolle te komen. Manu Chao treedt er op en het blijft droog, dus is het voor mij reden genoeg om daarheen te gaan
Wacht, wat!?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nog nooit iemand ontmoet die kan discussiëren en geen universiteit gedaan heeft eigenlijk.
Nog drie daagjes werken en dan weekendquote:
Hij is nog jong he, dan is alles nog school gerelateerdquote:
Sad, but true.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij is nog jong he, dan is alles nog school gerelateerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |