Ja, zodat ze winkeliers gaan beroven. Goed idee.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:36 schreef tralalala het volgende:
Zowaar de eerste keer dat ik het met een D66'er eens ben, gewoon uitkeringen van de ouders verlagen/stopzetten. Dan doen de ouders misschien wat ze moeten doen; hun koters opvoeden.
(Net d66 vrouwtje bij TV Gelderland)
We hebben het hier over de joden in Europa, kom jij weer aan met dat anti-Israel gejankquote:Op donderdag 5 mei 2016 19:33 schreef D1990 het volgende:
[..]
Een aanslag op een joodse instelling wordt gezien als een "structurele" aanslag op alle joden? Vreemde redenering. Zal eventjes wat reportages voor jou opzoeken, volgens jou zal dat namelijk een "structurele aanval op moslims" zijn:
Dezelfde reflex als de mensen die altijd lopen te kankeren op Marokkanen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
We hebben het hier over de joden in Europa, kom jij weer aan met dat anti-Israel gejankWat hebben de joden hier te maken met wat er in Israel gebeurt? Dat is iets wat de gemiddelde jodenhater blijkbaar maar niet los van elkaar kan zien.
Ligt Frankrijk in Nederland dan? Jij mag wel voorbeelden aanhalen in het buitenland, maar ik niet? Lekkere manier van discussie voeren heb je dan. Welke regels ga je hierna opstellen? "ja mag enkel argumenten gebruiken die mijn stelling niet ondermijnt".quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
We hebben het hier over de joden in Europa, kom jij weer aan met dat anti-Israel gejankWat hebben de joden hier te maken met wat er in Israel gebeurt? Dat is iets wat de gemiddelde jodenhater blijkbaar maar niet los van elkaar kan zien.
Nee, maar kankeren op moslims mag. Want dat zijn minderwaardige wezens weet je wel.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dezelfde reflex als de mensen die altijd lopen te kankeren op Marokkanen.
Marokkanen zijn oververtegenwoordigd in de 'negatieve lijstjes' en zijn gewoon een zeer groot maatschappelijk probleem. Joden daarentegen veroorzaken geen overlast.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, zodat ze winkeliers gaan beroven. Goed idee.
mensen die lopen te kankeren op Marokkanen doen dat op basis van het gedrag dat deze groep hier in NL toont, niet wat ze doen in hun thuisland.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En vervolgens janken over anti-semitisme. Het is overduidelijk niet waard om met jou in discussie te gaan. Aangezien je overduidelijk niet vatbaar bent voor rationaliteit en logica.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Marokkanen zijn oververtegenwoordigd in de 'negatieve lijstjes' en zijn gewoon een zeer groot maatschappelijk probleem. Joden daarentegen veroorzaken geen overlast.
Apart, anti-semieten gebruiken die drog redenen ook. Dan pakken ze een lijstje, over bijvoorbeeld oligarchen in Oekraïne, en wat blijkt? De meeste van hun zijn joods, volgens jou debiele logica betekent dat dan dat alle joden crimineel zijn? En telt het dan opeens niet? Dan tellen lijstjes en statistieken opeens niet meer? Komt even niet goed uit?quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
mensen die lopen te kankeren op Marokkanen doen dat op basis van het gedrag dat deze groep hier in NL toont, niet wat ze doen in hun thuisland.
En waar hoopten ze op?quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, maar dit viel te verwachten. Het is de hele week al hommeles in Ede. Je weet dat je als verslaggever geen goed gesprek aan gaat knopen met die klootzakjes.
PowNed heeft dus gekregen waar ze op hoopte.
Nee, die doen dat op basis van gedrag van anderen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
mensen die lopen te kankeren op Marokkanen doen dat op basis van het gedrag dat deze groep hier in NL toont, niet wat ze doen in hun thuisland.
Dar dacht Hitler anders over en die heeft daar dus wat aan gedaan zoals je misschien wel weet.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:17 schreef D1990 het volgende:
[..]
Komt me de strot uit, dat gezeik over joden. Mensen doen net alsof joden übermenschen zijn. Het leven van een jood is niet meer noch minder waard dan een niet-jood. En vind het nogal walgelijk dat er zo geschrokken wordt gereageerd, kijk hoe Nederlanders reageren wanneer het gaat over oorlogsmisdaden begaan in Indonesië, dat mag men wel vrolijk bagatelliseren.
Of je zorgt dat de politie de daders zelf oppakt?quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:36 schreef tralalala het volgende:
Zowaar de eerste keer dat ik het met een D66'er eens ben, gewoon uitkeringen van de ouders verlagen/stopzetten. Dan doen de ouders misschien wat ze moeten doen; hun koters opvoeden.
(Net d66 vrouwtje bij TV Gelderland)
Waar zei ik dat joden mij de strot uit komen?quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dar dacht Hitler anders over en die heeft daar dus wat aan gedaan zoals je misschien wel weet.
Wat er in Indonesië is gebeurd is ook vreselijk zoals elke oorlogsmisdaad vreselijk is. Maar dat de joden je de strot uitkomen vind ik een kwalijke uitspraak. Zeker in deze tijd van herdenking .
Ja, en wat denk je wat ze gaan doen als hun ouders gekort worden?quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:51 schreef tralalala het volgende:
[..]Het is ze alleen maar om het rellen te doen, ouders gooien de 12-jarige (!) kindjes de straat op zodat ze er zelf geen last van hebben. Laat ze het maar voelen.
Zich netter gedragen?quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, en wat denk je wat ze gaan doen als hun ouders gekort worden?
Uiteraard heb jij een veel betere oplossingquote:
jouw obsessie met joden is echt verontrustend, en deze reactie van jou gaat nergens over en is totaal niet relevant voor dit topic. Ga naar psych of zo, of verhuis naar SAquote:Op donderdag 5 mei 2016 19:55 schreef D1990 het volgende:
[..]
Apart, anti-semieten gebruiken die drog redenen ook. Dan pakken ze een lijstje, over bijvoorbeeld oligarchen in Oekraïne, en wat blijkt? De meeste van hun zijn joods, volgens jou debiele logica betekent dat dan dat alle joden crimineel zijn? En telt het dan opeens niet? Dan tellen lijstjes en statistieken opeens niet meer? Komt even niet goed uit?
Volgens mij pretendeer ik niet een oplossing te hebben. Maar als je iets doet is het wel handig dat je iets doet wat werkt.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:18 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Uiteraard heb jij een veel betere oplossing
gedrag van groep hier in Nederland, joden worden beoordeeld op gedrag van andere joden in ander land. Is dat te moeilijk voor je?quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, die doen dat op basis van gedrag van anderen.
En oh grote wijze meneer, hoe weet jij dan zo zeker dat het niet werkt?quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:21 schreef Xa1pt het volgende:
Volgens mij pretendeer ik niet een oplossing te hebben. Maar als je iets doet is het wel handig dat je iets doet wat werkt.
Duidelijk, je hebt geen argumenten. Ik heb jouw eigen logica tegen jou gebruikt en heb jou islamofobische argumentatie onderuit gehaald. Dus ga je maar beledigen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
jouw obsessie met joden is echt verontrustend, en deze reactie van jou gaat nergens over en is totaal niet relevant voor dit topic. Ga naar psych of zo, of verhuis naar SA
En moslims worden beoordeeld op daden van andere moslims in het buitenland, dus wat is je punt?quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:21 schreef computergirl het volgende:
[..]
gedrag van groep hier in Nederland, joden worden beoordeeld op gedrag van andere joden in ander land. Is dat te moeilijk voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |