nohquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noord-Ierland is nooit een land geweest, nooit zelfstandig geweest of iets. Het was hiervoor gewoon een stuk Ierland.
Ze hebben wat autonomie binnen het VK, maar niet meer dan dat. Het is meer een provincie dan iets anders. De term regio zie ik regelmatig gebruikt worden.
Er is ook geen land ter wereld dat Noord-Ierland ooit in de hoedanigheid van een land heeft erkent. Ze hebben nb. geen eens een vlag.
Dat dit geen land isquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:49 schreef hhh38 het volgende:
Gibraltar, Taiwan, Hong Kong, de landen binnen het VK en de Palestijnse gebieden hebben ook allemaal een elftal bij hun continentale bond en/of bij de FIFA, ik zie het probleem niet.
Maar wel een nationale voetbalploeg hebben dat gewoon interlands en kwalificatiewedstrijden speelt, als er dan geen enkel land is dat N-Ierland erkent, waarom spelen ze er dan wel tegen in officiele interlands?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noord-Ierland is nooit een land geweest, nooit zelfstandig geweest of iets. Het was hiervoor gewoon een stuk Ierland.
Ze hebben wat autonomie binnen het VK, maar niet meer dan dat. Het is meer een provincie dan iets anders. De term regio zie ik regelmatig gebruikt worden.
Er is ook geen land ter wereld dat Noord-Ierland ooit in de hoedanigheid van een land heeft erkent. Ze hebben nb. geen eens een vlag.
Het een staat niet geheel los van het ander, maar een nationaal voetbalteam hebben is geen doorslaggevende factor bij het wel of niet een land zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar wel een nationale voetbalploeg hebben dat gewoon interlands en kwalificatiewedstrijden speelt, als er dan geen enkel land is dat N-Ierland erkent, waarom spelen ze er dan wel tegen in officiele interlands?
Als de haast heel de EU (op Spanje en Griekenland na, maar dat is logisch), de VS, Canada, Australië, Japan, Korea, NZ en Saoedi-Arabië achter jouw onafhankelijkheid hebt staan doe je het imo prima.quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WAUW Servië is best groot (Grijs is alle landen die Kosovo niet erkend)
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:39 schreef Villas__Rubin het volgende:
Zijn moslims hoor. Straks neme ze de hele UEFA over!
Dat was Kroatië.quote:
Wat een kinderlijke gedachtequote:Op woensdag 4 mei 2016 12:48 schreef Hallojo het volgende:
Lijkt me lachen als Vaticaanstad zich bij de UEFA aansluit. Al die bejaarde christengekkies op het veld
Ik ben 12. Wat is deze?quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Net zo kinderlijk als Kosovo bij de UEFA
Je bedoelt de USA en de rest loopt erachteraan als schoothondjes, alsof Nederland of wat dan ook enig idee hebben van Kosovoquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:16 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Als de haast heel de EU (op Spanje en Griekenland na, maar dat is logisch), de VS, Canada, Australië, Japan, Korea, NZ en Saoedi-Arabië achter jouw onafhankelijkheid hebt staan doe je het imo prima.
Op Brazilië, Rusland, China en India na heb je alle grote wereldspelers in je zak.
Wat is er mis met Kosovo - Albanië?quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zal serieus ingewikkeld worden bij de UEFA loting voor de voorronde
Denk niet dat het een goed idee is om Kosovo - Albanië of Kosovo - Serviê in een groep te hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |