Waarom zou je niet van een klein wondertje uit kunnen gaan? Ik was bezig met ICSI (ivf een stapje verder zeg maar) en bleek ook spontaan zwanger...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:11 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Zou zo'n arts nou niet vanaf het begin er al het zijne van denken? Ik snap dat je dat niet zegt tegen de aanstaande ouders, maar zou hij dan echt denken dat het een klein wondertje is?
De dokter vertelde hen samen dat zij zwanger was, maar zij vertelde hem van de tweeling- misschien was hij niet mee naar de echo omdat ze al een vroege echo hadden gehad oid? Want de meeste mannen proberen bij de eerste echo wel aanwezig te zijn, dus misschien is het zoiets.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:49 schreef Burdie het volgende:
Wat ik altijd raar gevonden heb in het verhaal hè... Kennelijk kreeg Miep een echo zonder te weten zwanger te zijn (waarom??? Ze zaten niet in de medische molen) en Mattie was daar kennelijk zelf niet bij (want zijn vriendin vertelde later dat het een tweeling is).
meest schokkende feiten tot nu toe:quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:44 schreef JaneDoe het volgende:
verdomme, ga je een dag werken loop je bijna 2 topics achter
effe bijlezen
Nee, niet weer hèquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:02 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
meest schokkende feiten tot nu toe:
- loveless85 heeft een gigantische tampeloeres
- mattie is een gekke gelovige die een open relatie had
- ootjekatootje heeft zich in deze reeks volkomen belachelijk gemaakt/geweldig zitten trollen*
- victor reinier is de biologische vader
*doorstrepen wat niet van toepassing is
Wietze is de gelovigequote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:02 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
meest schokkende feiten tot nu toe:
- loveless85 heeft een gigantische tampeloeres
- mattie is een gekke gelovige die een open relatie had
- ootjekatootje heeft zich in deze reeks volkomen belachelijk gemaakt/geweldig zitten trollen*
- victor reinier is de biologische vader
*doorstrepen wat niet van toepassing is
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, niet weer hè
Wietze is de religieuze van het stel.
ach ja, gelukkig klopt de rest welquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:14 schreef zatoichi het volgende:
En hoe moet die gast nu een nieuwe relatie krijgen? Het eerste wat iemand denkt als je hem tegenkomt is dat zijn ex in ieder geval wel degene was die vruchtbaar was...
Jij denkt dat elke vrouw broeds is en zit te wachten op die jankerds?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:14 schreef zatoichi het volgende:
En hoe moet die gast nu een nieuwe relatie krijgen? Het eerste wat iemand denkt als je hem tegenkomt is dat zijn ex in ieder geval wel degene was die vruchtbaar was...
Vraag blijft: waarom liet zij een echo maken als ze niet wist dat ze zwanger was?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De dokter vertelde hen samen dat zij zwanger was, maar zij vertelde hem van de tweeling- misschien was hij niet mee naar de echo omdat ze al een vroege echo hadden gehad oid? Want de meeste mannen proberen bij de eerste echo wel aanwezig te zijn, dus misschien is het zoiets.
Her gebeurt op zich wel vaker dat de vrouw dan toch zwanger blijkt. In mijn omgeving ook gezien en die vrouw was echt wel trouw. Er staat ook "waarschijnlijk".quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:11 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Zou zo'n arts nou niet vanaf het begin er al het zijne van denken? Ik snap dat je dat niet zegt tegen de aanstaande ouders, maar zou hij dan echt denken dat het een klein wondertje is?
3quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:53 schreef Burdie het volgende:
Trouwens wel shocking te realiseren dat ze eigenlijk nog twee hele maanden zwanger had moeten zijn.
Als dat jouw eerste gedachte zou zijn, zegt dat meer over jou.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:14 schreef zatoichi het volgende:
Maar waar haal je dat uit dan? Ik denk dat ze wel wist dat ze zwanger was (en hij ook, want ze waren samen bij de dokter toen ze hoorden van de zwangerschap), maar niet van een tweeling- dat heeft ze haar vriend dus na de echo verteld.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vraag blijft: waarom liet zij een echo maken als ze niet wist dat ze zwanger was?
En op de echofoto die hij overal laat zien, zie je duidelijk een tweeling, op de foto echt niet ouder dan een week of 8. Oktober verwekt, echo van begin december, dat kan kloppen, maar Mattie was er dus kennelijk niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |