Toen waren jullie allebei nog niet geboren. Schitterende tijden inderdaad.quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger heette het Onzin Radio
2011. Schitterende tijden, Fylax.
Leugens, ik registreerde me in oktober 2010.quote:Op donderdag 5 mei 2016 14:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen waren jullie allebei nog niet geboren. Schitterende tijden inderdaad.
Toen was je voornamelijk in KFB te vinden.quote:
Nee. ONZ/GC/SPT/SRquote:Op donderdag 5 mei 2016 14:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen was je voornamelijk in KFB te vinden.
Wij op de FP noemen dat ook wel bevrijdingsdagquote:Op donderdag 5 mei 2016 15:53 schreef Fokker89 het volgende:
Vandaag is het een jaar geleden dat mijn eerste frontpage carrière stopte...
Die grap maakte ik vorig jaar zelf al.quote:Op donderdag 5 mei 2016 15:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij op de FP noemen dat ook wel bevrijdingsdag
quote:Op donderdag 5 mei 2016 15:53 schreef Fokker89 het volgende:
Vandaag is het een jaar geleden dat mijn eerste frontpage carrière stopte...
Is moeilijk, zit aan de Jillzquote:
Elke grap is beter als ik hem maakquote:Op donderdag 5 mei 2016 15:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die grap maakte ik vorig jaar zelf al.
Ik heb anders gehoord dat je behoorlijk makkelijk bent als je aan de Jillz zitquote:
Fylax heeft dus ook een topdag. Fantastisch!quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
KLB / Caitlyn Jenner gaat naakt poseren
Triggeranus is nu even online omdat hij straks met kransen moet voetballen.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Fylax heeft dus ook een topdag. Fantastisch!
Verstappen naar Red Bull Racing, vind ik dan weer helemaal mooi. Zonnetje schijnt, broek uit, gordijnen open, wat een prachtige dag!
Ik begrijp um niet.quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Triggeranus is nu even online omdat hij straks met kransen moet voetballen.
Ik ook! Heb er zin an!quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Echt heh, als hij volgende week gewoon nog even meteen P3 pakt dan ga ik een dansje doen.
Zou Triggers tweede naam 'rex' zijn?quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Triggeranus is nu even online omdat hij straks met kransen moet voetballen.
Wie wil jou nou een DM sturen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik had graag de mening van Elf gehoord over het nieuwe nummer van Radiohead.
Misschien leest hij nog mee en wil hij me een DM sturen.
Ik weet niet wie jij bent of wat jij hier doet.quote:
Ik vind je nog steeds een beetje het vrouwtje van deze SC hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:41 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb net een grasmaaier gemaakt met alleen een stok, ik voel me heel mannelijk nu.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:06 schreef Fylax het volgende:
Kuttuig
http://frontpage.fok.nl/w(...)-marokaans-tuig.html
Dit dus.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:12 schreef Woelwater het volgende:
[..]
PowNed kennende zal ze er wel om gevraagd hebben ja.
Wat vind je eigenlijk van Marokkanen Fylax?quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:06 schreef Fylax het volgende:
Kuttuig
Wordt tijd dat jij die enorme spelfout corrigeert.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:06 schreef Fylax het volgende:
Kuttuig
waarquote:Op donderdag 5 mei 2016 19:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wordt tijd dat jij die enorme spelfout corrigeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |