abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161895638
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit

De enige die vol de publiciteit opzoekt is die Mattie. Als hij het allemaal zo goed bedoelde had hij samen met haar een persverklaring eruit gedaan.
Wat doet iedereen toch moeilijk zeg, tering. Hij heeft gewoon een net verhaaltje opgesteld, wellicht zelfs in samenspraak met haar. Er staat nergens 'die gore kuthoer heeft zich door een ander laten volsauzen dus die jong zijn niet van mij'. Maar oh nee, ineens is HIJ de gebeten hond, omdat hij ook dit stukje van het traject deelt, om verdere verwarring en/of pijnlijke situaties te voorkomen. En ook voor Kirsten, lijkt me voor haar ook niet zo fijn als ze continu sterkte gewenst krijgt 'ook voor Mattie'. Of 'hoe is het met Mattie, doe hem de groetjes, spannend zo voor het eerst vader en dan gelijk twee'.
pi_161895644
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:48 schreef ootjekatootje het volgende:
We kennen het hele verhaal niet, alleen de bijzondere versie van Mattie.
Het zou wel een heerlijke plot-twist zijn als zij nu een persbericht uit stuurt met 'Mattie wel de vader, maar probeert gewoon onder de alimentatie uit te komen'. ;)
  dinsdag 3 mei 2016 @ 13:53:39 #103
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161895693
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:50 schreef Perrin het volgende:

[..]

Daarom wacht ik dus op een optreden van Kirsten plus haar nieuwe vlam bij RTL Late Night ofzo. Hoor en wederhoor.
Hij pleegt keihard karaktermoord op een net bevallen vrouw in een heftige periode. Maakt imo misbruikt van zijn spreekbuis.

OK, hij is bedrogen maar ik vind dit openbaar afhandelen wel niet zo laag...
pi_161895729
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:53 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hij pleegt keihard karaktermoord op een net bevallen vrouw in een heftige periode. Maakt imo misbruikt van zijn spreekbuis.

OK, hij is bedrogen maar ik vind dit openbaar afhandelen wel niet zo laag...
Nog zo iemand met een bord voor haar kop :')

Hoe dan ook, het is de schuld van de man.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 3 mei 2016 @ 13:55:36 #105
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161895748
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:50 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wat doet iedereen toch moeilijk zeg, tering. Hij heeft gewoon een net verhaaltje opgesteld, wellicht zelfs in samenspraak met haar. Er staat nergens 'die gore kuthoer heeft zich door een ander laten volsauzen dus die jong zijn niet van mij'. Maar oh nee, ineens is HIJ de gebeten hond, omdat hij ook dit stukje van het traject deelt, om verdere verwarring en/of pijnlijke situaties te voorkomen. En ook voor Kirsten, lijkt me voor haar ook niet zo fijn als ze continu sterkte gewenst krijgt 'ook voor Mattie'. Of 'hoe is het met Mattie, doe hem de groetjes, spannend zo voor het eerst vader en dan gelijk twee'.
Nee hoor, dit komt uit zijn naam. Is geschreven in de ik vorm en afkomstig van hem.

Hij is voor mij de gebeten hond omdat hij juist karaktermoord pleegt tegenover heel Nederland, is dat haar welverdiende straf?
pi_161895752
Echt joh, al die mensen die vinden dat hij zo erg bezig is, is het vandaag omgekeerd dag ofzo?
pi_161895793
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee hoor, dit komt uit zijn naam. Is geschreven in de ik vorm en afkomstig van hem.

Hij is voor mij de gebeten hond omdat hij juist karaktermoord pleegt tegenover heel Nederland, is dat haar welverdiende straf?
Karaktermoord, straf, waar héb je het over. Hij vertelt gewoon de feiten, en geeft geen waardeoordeel. Hij vraagt zelfs anderen geen oordeel te geven en respect te tonen voor deze situatie. Wat de neuk had hij nog meer moeten doen dan? Misschien had zij gewoon direct moeten vertellen dat het mogelijk zijn kinderen niet waren. Of, gek idee, haar benen niet voor een ander moeten spreiden. Dan was hij überhaupt nooit in deze lastige situatie gekomen. Want niks zeggen en weer terugkeren op de radio lijkt me ook geen optie, zeker niet als je over het hele traject al zo open bent geweest.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 13:57:41 #108
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161895796
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:54 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nog zo iemand met een bord voor haar kop :')

Hoe dan ook, het is de schuld van de man.
Dat weten we niet, we weten niets behalve dan dat hij de media heeft opgezocht.
We kennen zijn versie, en niet de hare.

Ik oordeel dan niet inhoudelijk maar op zijn manier van reageren in de media.
Dat verdient niemand, hou prive eens lekker prive.
  Redactie Sport dinsdag 3 mei 2016 @ 13:58:01 #109
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_161895803
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:55 schreef LurkJeRot het volgende:
Echt joh, al die mensen die vinden dat hij zo erg bezig is, is het vandaag omgekeerd dag ofzo?
Ik geloof het ook niet. Ik heb alle topics teruggelezen en in ieder deel komt er wel een idioot die vindt dat het allemaal de schuld van Mattie is nu :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  dinsdag 3 mei 2016 @ 13:58:01 #110
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161895804
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:55 schreef LurkJeRot het volgende:
Weet jij meer dan?
pi_161895811
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:58 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Weet jij meer dan?
Nee, daarom vroeg ik ook of het omgekeerd dag was, ik vergeet namelijk altijd wanneer dat is.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 14:01:04 #112
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161895858
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Je weet dat hij de biologische vader niet is. Dat lijkt me een feit waar een verklaring van haar verder niks aan gaat veranderen.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 14:01:32 #113
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161895866
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Karaktermoord, straf, waar héb je het over. Hij vertelt gewoon de feiten, en geeft geen waardeoordeel. Hij vraagt zelfs anderen geen oordeel te geven en respect te tonen voor deze situatie. Wat de neuk had hij nog meer moeten doen dan? Misschien had zij gewoon direct moeten vertellen dat het mogelijk zijn kinderen niet waren. Of, gek idee, haar benen niet voor een ander moeten spreiden. Dan was hij überhaupt nooit in deze lastige situatie gekomen. Want niks zeggen en weer terugkeren op de radio lijkt me ook geen optie, zeker niet als je over het hele traject al zo open bent geweest.
Die vrouw staat letterlijk voor lul voor heel Nederland, en waarom?
Das prive, dat is iets tussen Mattie en Kirsten, prima en daar gaat het fout.

Die vrouw is ws vreemdgegaan, weten we helemaal niet zeker. En wordt als lijdend voorwerp met toch eens even door de mangel gehaald, hier op Fok en in de media...
Gaat die ff lekker?
  † In Memoriam † dinsdag 3 mei 2016 @ 14:02:23 #114
43556 miss_dynastie
pi_161895885
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit

De enige die vol de publiciteit opzoekt is die Mattie. Als hij het allemaal zo goed bedoelde had hij samen met haar een persverklaring eruit gedaan.
Er is echt helemaal niks dat zij in een persverklaring kan zeggen dat haar er beter uit doet komen dan nu. Hij pakt het heel respectvol aan.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 14:02:23 #115
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161895886
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 14:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je weet dat hij de biologische vader niet is. Dat lijkt me een feit waar een verklaring van haar verder niks aan gaat veranderen.
En is het dan serieus nodig om dat in de krant te zetten?
  Redactie Sport dinsdag 3 mei 2016 @ 14:03:02 #116
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_161895896
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 14:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En is het dan serieus nodig om dat in de krant te zetten?
Ja. Je hebt genoeg uitleg gehad in de vorige 1000 posts om te weten waarom dat nodig zou zijn.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_161895897
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dus hij moet zijn leven lang de schijn ophouden dat hij de vader van de kinderen is?

En dat hij moet leven met het feit dat zijn vriendin achter zijn rug om met een ander heeft geneukt om kinderen te krijgen?

Terwijl half Nederland hem feliciteert met het feit dat hij vader is geworden terwijl hij van binnen kapot gaat van verdriet?

Wat een egocentrische reacties van een paar vrouwen hier :N Echt ongelooflijk :r
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 3 mei 2016 @ 14:03:33 #118
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161895907
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 14:02 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Er is echt helemaal niks dat zij in een persverklaring kan zeggen dat haar er beter uit doet komen dan nu. Hij pakt het heel respectvol aan.
Daar zijn de meningen dan over verdeeld. Ik vind het gehele naar buiten brengen van de reden al iets wat je in samenspraak moet doen.
pi_161895915
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 14:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen dan over verdeeld. Ik vind het gehele naar buiten brengen van de reden al iets wat je in samenspraak moet doen.
Net als kindjes maken bedoel je? :')
pi_161895917
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 14:03 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ja. Je hebt genoeg uitleg gehad in de vorige 1000 posts om te weten waarom dat nodig zou zijn.
_O_
Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.
pi_161895918
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:50 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Idd zeg! En daarbij ... voor haar gaat het normale leven straks gewoon weer doodleuk verder. Peopluiers verschonen, gebroken nachten en 's ochtends Oprah kijken. Mattie moet nog maar zien hoe hij hieruit komt. Er staat straks een hele horde tienergroupies die de ene na de andere verhaal komen halen bij hem. Dat gaat je niet in je koude kleren zitten, deze man is DJ notabene! Speculaas overal, maar de zomer van 2017 wordt voor Mattie een zware!

:P :P
pi_161895920
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 14:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die vrouw staat letterlijk voor lul voor heel Nederland, en waarom?
Das prive, dat is iets tussen Mattie en Kirsten, prima en daar gaat het fout.

Die vrouw is ws vreemdgegaan, weten we helemaal niet zeker. En wordt als lijdend voorwerp met toch eens even door de mangel gehaald, hier op Fok en in de media...
Gaat die ff lekker?
Nou ja het feit dat ze zwanger is van iemand anders dan haar vriend geeft wel even aan dat er iets in ieder geval niet helemaaaaal goed ging. En op z'n minst is dat een open relatie waar een 'ongelukje' gebeurde, tot aan simpelweg vreemdgaan (al dan niet met deze uitkomst als voorbedachte rade) aan toe.

En Mattie kan bijzonder weinig aan die reacties doen. Hij toont respect, hij vraag respect, wat moet hij nog meer doen dan? Wat dat wordt even niet beantwoord. Je weet wel dat hij dit NIET had moeten doen, maar ziet hopelijk toch ook wel in dat hij hier niet z'n hele leven z'n bek over had kunnen houden. Weer op de radio komen, over koetjes en kalfjes lullen, wellicht zelfs ook over 'zijn' babies. En dan in de media als ultieme klootzaak afgeschilderd worden omdat ze nooit meer samen worden gesignaleerd en/of met andere partners. De Q-Music DJ die zijn prematuur geboren babies in de steek liet.

Maar dát kan dan vast weer wel, das geen onrecht.

Aanvulling: Hij zegt overigens nergens dat ze vreemd is gegaan hé, hij beticht haar van niks. Das allemaal opvulling door andere media en FOK! Hij houdt het bij de feiten; hij is niet de biologische vader en ze zijn uit elkaar. Nou zeg, de horror, wat haalt hij die vrouw door het slijk.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2016 14:05:16 ]
  dinsdag 3 mei 2016 @ 14:04:58 #123
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161895936
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 14:03 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Uitleg als in, ze moet dit leed en haar gedrag en public veroordeeld zien worden..
Nee, dat heeft Mattie beslist voor haar.

Zijn we in de middeleeuwen beland?
  dinsdag 3 mei 2016 @ 14:05:03 #124
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161895937
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 14:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat ben jij ineens een moraalridder geworden, joh! :D
The love you take is equal to the love you make.
pi_161895951
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
omdat hij juist karaktermoord pleegt tegenover heel Nederland, is dat haar welverdiende straf?
Hahah ja wie pleegde er nou exact karaktermoord toen mevrouw besloot even iemand anders te knallen terwijl ze zwanger wilde worden van haar vriend en het pas besloot te vertellen toen het via een DNA test uitkwam.
Die gozer roept zelfs nog op om niet boos te worden. Dat had ik echt niet gekunt na zo'n kutstreek.

Man man jouw wereldbeeld is echt volkomen krom.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')