Wat doet iedereen toch moeilijk zeg, tering. Hij heeft gewoon een net verhaaltje opgesteld, wellicht zelfs in samenspraak met haar. Er staat nergens 'die gore kuthoer heeft zich door een ander laten volsauzen dus die jong zijn niet van mij'. Maar oh nee, ineens is HIJ de gebeten hond, omdat hij ook dit stukje van het traject deelt, om verdere verwarring en/of pijnlijke situaties te voorkomen. En ook voor Kirsten, lijkt me voor haar ook niet zo fijn als ze continu sterkte gewenst krijgt 'ook voor Mattie'. Of 'hoe is het met Mattie, doe hem de groetjes, spannend zo voor het eerst vader en dan gelijk twee'.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit
De enige die vol de publiciteit opzoekt is die Mattie. Als hij het allemaal zo goed bedoelde had hij samen met haar een persverklaring eruit gedaan.
Het zou wel een heerlijke plot-twist zijn als zij nu een persbericht uit stuurt met 'Mattie wel de vader, maar probeert gewoon onder de alimentatie uit te komen'.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:48 schreef ootjekatootje het volgende:
We kennen het hele verhaal niet, alleen de bijzondere versie van Mattie.
Hij pleegt keihard karaktermoord op een net bevallen vrouw in een heftige periode. Maakt imo misbruikt van zijn spreekbuis.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daarom wacht ik dus op een optreden van Kirsten plus haar nieuwe vlam bij RTL Late Night ofzo. Hoor en wederhoor.
Nog zo iemand met een bord voor haar kopquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij pleegt keihard karaktermoord op een net bevallen vrouw in een heftige periode. Maakt imo misbruikt van zijn spreekbuis.
OK, hij is bedrogen maar ik vind dit openbaar afhandelen wel niet zo laag...
Nee hoor, dit komt uit zijn naam. Is geschreven in de ik vorm en afkomstig van hem.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat doet iedereen toch moeilijk zeg, tering. Hij heeft gewoon een net verhaaltje opgesteld, wellicht zelfs in samenspraak met haar. Er staat nergens 'die gore kuthoer heeft zich door een ander laten volsauzen dus die jong zijn niet van mij'. Maar oh nee, ineens is HIJ de gebeten hond, omdat hij ook dit stukje van het traject deelt, om verdere verwarring en/of pijnlijke situaties te voorkomen. En ook voor Kirsten, lijkt me voor haar ook niet zo fijn als ze continu sterkte gewenst krijgt 'ook voor Mattie'. Of 'hoe is het met Mattie, doe hem de groetjes, spannend zo voor het eerst vader en dan gelijk twee'.
Karaktermoord, straf, waar héb je het over. Hij vertelt gewoon de feiten, en geeft geen waardeoordeel. Hij vraagt zelfs anderen geen oordeel te geven en respect te tonen voor deze situatie. Wat de neuk had hij nog meer moeten doen dan? Misschien had zij gewoon direct moeten vertellen dat het mogelijk zijn kinderen niet waren. Of, gek idee, haar benen niet voor een ander moeten spreiden. Dan was hij überhaupt nooit in deze lastige situatie gekomen. Want niks zeggen en weer terugkeren op de radio lijkt me ook geen optie, zeker niet als je over het hele traject al zo open bent geweest.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee hoor, dit komt uit zijn naam. Is geschreven in de ik vorm en afkomstig van hem.
Hij is voor mij de gebeten hond omdat hij juist karaktermoord pleegt tegenover heel Nederland, is dat haar welverdiende straf?
Dat weten we niet, we weten niets behalve dan dat hij de media heeft opgezocht.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nog zo iemand met een bord voor haar kop![]()
Hoe dan ook, het is de schuld van de man.
Ik geloof het ook niet. Ik heb alle topics teruggelezen en in ieder deel komt er wel een idioot die vindt dat het allemaal de schuld van Mattie is nuquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:55 schreef LurkJeRot het volgende:
Echt joh, al die mensen die vinden dat hij zo erg bezig is, is het vandaag omgekeerd dag ofzo?
Weet jij meer dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:55 schreef LurkJeRot het volgende:
Echt joh, al die mensen die vinden dat hij zo erg bezig is, is het vandaag omgekeerd dag ofzo?
Je weet dat hij de biologische vader niet is. Dat lijkt me een feit waar een verklaring van haar verder niks aan gaat veranderen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat weten we niet, we weten niets behalve dan dat hij de media heeft opgezocht.
We kennen zijn versie, en niet de hare.
Ik oordeel dan niet inhoudelijk maar op zijn manier van reageren in de media.
Dat verdient niemand, hou prive eens lekker prive.
Die vrouw staat letterlijk voor lul voor heel Nederland, en waarom?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Karaktermoord, straf, waar héb je het over. Hij vertelt gewoon de feiten, en geeft geen waardeoordeel. Hij vraagt zelfs anderen geen oordeel te geven en respect te tonen voor deze situatie. Wat de neuk had hij nog meer moeten doen dan? Misschien had zij gewoon direct moeten vertellen dat het mogelijk zijn kinderen niet waren. Of, gek idee, haar benen niet voor een ander moeten spreiden. Dan was hij überhaupt nooit in deze lastige situatie gekomen. Want niks zeggen en weer terugkeren op de radio lijkt me ook geen optie, zeker niet als je over het hele traject al zo open bent geweest.
Er is echt helemaal niks dat zij in een persverklaring kan zeggen dat haar er beter uit doet komen dan nu. Hij pakt het heel respectvol aan.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit
De enige die vol de publiciteit opzoekt is die Mattie. Als hij het allemaal zo goed bedoelde had hij samen met haar een persverklaring eruit gedaan.
En is het dan serieus nodig om dat in de krant te zetten?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je weet dat hij de biologische vader niet is. Dat lijkt me een feit waar een verklaring van haar verder niks aan gaat veranderen.
Ja. Je hebt genoeg uitleg gehad in de vorige 1000 posts om te weten waarom dat nodig zou zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En is het dan serieus nodig om dat in de krant te zetten?
Dus hij moet zijn leven lang de schijn ophouden dat hij de vader van de kinderen is?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat weten we niet, we weten niets behalve dan dat hij de media heeft opgezocht.
We kennen zijn versie, en niet de hare.
Ik oordeel dan niet inhoudelijk maar op zijn manier van reageren in de media.
Dat verdient niemand, hou prive eens lekker prive.
Daar zijn de meningen dan over verdeeld. Ik vind het gehele naar buiten brengen van de reden al iets wat je in samenspraak moet doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er is echt helemaal niks dat zij in een persverklaring kan zeggen dat haar er beter uit doet komen dan nu. Hij pakt het heel respectvol aan.
Net als kindjes maken bedoel je?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen dan over verdeeld. Ik vind het gehele naar buiten brengen van de reden al iets wat je in samenspraak moet doen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja. Je hebt genoeg uitleg gehad in de vorige 1000 posts om te weten waarom dat nodig zou zijn.
Idd zeg! En daarbij ... voor haar gaat het normale leven straks gewoon weer doodleuk verder. Peopluiers verschonen, gebroken nachten en 's ochtends Oprah kijken. Mattie moet nog maar zien hoe hij hieruit komt. Er staat straks een hele horde tienergroupies die de ene na de andere verhaal komen halen bij hem. Dat gaat je niet in je koude kleren zitten, deze man is DJ notabene! Speculaas overal, maar de zomer van 2017 wordt voor Mattie een zware!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat doet iedereen toch moeilijk zeg, tering. Hij heeft gewoon een net verhaaltje opgesteld, wellicht zelfs in samenspraak met haar. Er staat nergens 'die gore kuthoer heeft zich door een ander laten volsauzen dus die jong zijn niet van mij'. Maar oh nee, ineens is HIJ de gebeten hond, omdat hij ook dit stukje van het traject deelt, om verdere verwarring en/of pijnlijke situaties te voorkomen. En ook voor Kirsten, lijkt me voor haar ook niet zo fijn als ze continu sterkte gewenst krijgt 'ook voor Mattie'. Of 'hoe is het met Mattie, doe hem de groetjes, spannend zo voor het eerst vader en dan gelijk twee'.
Nou ja het feit dat ze zwanger is van iemand anders dan haar vriend geeft wel even aan dat er iets in ieder geval niet helemaaaaal goed ging. En op z'n minst is dat een open relatie waar een 'ongelukje' gebeurde, tot aan simpelweg vreemdgaan (al dan niet met deze uitkomst als voorbedachte rade) aan toe.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die vrouw staat letterlijk voor lul voor heel Nederland, en waarom?
Das prive, dat is iets tussen Mattie en Kirsten, prima en daar gaat het fout.
Die vrouw is ws vreemdgegaan, weten we helemaal niet zeker. En wordt als lijdend voorwerp met toch eens even door de mangel gehaald, hier op Fok en in de media...
Gaat die ff lekker?
Uitleg als in, ze moet dit leed en haar gedrag en public veroordeeld zien worden..quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja. Je hebt genoeg uitleg gehad in de vorige 1000 posts om te weten waarom dat nodig zou zijn.
Wat ben jij ineens een moraalridder geworden, joh!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen dan over verdeeld. Ik vind het gehele naar buiten brengen van de reden al iets wat je in samenspraak moet doen.
Hahah ja wie pleegde er nou exact karaktermoord toen mevrouw besloot even iemand anders te knallen terwijl ze zwanger wilde worden van haar vriend en het pas besloot te vertellen toen het via een DNA test uitkwam.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
omdat hij juist karaktermoord pleegt tegenover heel Nederland, is dat haar welverdiende straf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |