tl;dr versie?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
https://madeinmyr.wordpre(...)tential-dark-powers/
Moet je deze eens lezen. Als @MadeinMyr gelijk heeft dan ben ik bang van wat er gaat komen.
Euron is een warlock, greenseer, skinchanger en wil de ovens van het vergane Valyeria weer opstarten en is in zijn dromen bezocht is door Bloodraven.quote:
Zo klinkt het wel een beetje teveel van het goeie allemaal.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Euron is een warlock, greenseer, skinchanger en wil de ovens van het vergane Valyeria weer opstarten en in zijn dromen bezocht is door Bloodraven.
Onderbouwing en de griezelige implicaties van dat alles achter de link.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:37 schreef Funzel het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel een beetje teveel van het goeie allemaal.
jammer, Val schijnt wel hot te zijnquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Dalla, de baby van Mance en Val zijn geheel weggelaten in de serie.
Dit.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:30 schreef Young_David het volgende:
Ik lees het allemaal wel wanneer al die hoofdstukken mooi gebundeld uitkomen
Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met Dorne.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:28 schreef Jasonjj90 het volgende:
Mensen nieuw chapter van the Winds of Winter. Een 2e Arianne chapter.
http://www.georgerrmartin.com/excerpt-from-the-winds-of-winter/
Kunnen we het voorlezen aan onze kinderen.quote:
Dan heeft hij nog wel even om die boeken uit te brengen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Kunnen we het voorlezen aan onze kinderen.
Dit hoofdstuk heeft al eens voorgelezen op een conventie. Dat zal wel de reden zijn dat hij het nu juist dit hoofdstuk vrijgeeft. Martin's Dorne is ook wel het saaiste onderdeel van ASoIaF.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:56 schreef Jasonjj90 het volgende:
Niet geheel ontoevallig dat hij een chapter over Dorne dropt nu. Hij dropte ook een chapter over Allayne toen hij merkte dat ze zijn Sansa storyline lieten vallen in de serie. Dorne is nu officieel verneukt in de Serie dus dropt hij nu dit.
Las laatst dat die hoofdstukken juist goed waren om te laten zien hoe de War of the Five Kings invloed had op de lokale bevolkingquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wat mij betreft is Briënne's kansloze rondtocht door heel Westeros nog wel wat saaier dan Dorne.
Precies, vanuit alle POVs krijg je eigenlijk alleen maar te zien hoe het er in de hogere kringen aan toe gaat. Met Brienne's hoofdstukken in FFC krijg je juist te zien wat voor ellende de lokale bevolking in leeft.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Las laatst dat die hoofdstukken juist goed waren om te laten zien hoe de War of the Five Kings invloed had op de lokale bevolking
Ik ben erg benieuwd hoe ze Randyll in de serie gaan neerzetten.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
Die mening deel ik. Je merkt er ook enorm in hoe de Brotherhood without Banners afgegleden is na Dondarrion's laatste overlijden. Daarnaast is er Randyll fucking Tarly die Brienne redt en daarna constant beledigt kleineert en haar vertelt dat ze het verdient om verkracht te worden.
Nee joh, dat blijft nog altijd voorbehouden aan de Dany storyline.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dit hoofdstuk heeft al eens voorgelezen op een conventie. Dat zal wel de reden zijn dat hij het nu juist dit hoofdstuk vrijgeeft. Martin's Dorne is ook wel het saaiste onderdeel van ASoIaF.
brienne vond ik heerlijk om te lezen, lekker banjeren door de modder, going nowhere en dan eindigen aan de galg bij LSHquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:24 schreef Jasonjj90 het volgende:
Ik vond persoonlijk ook de Brienne hoofdstukken het moeilijkst om doorheen te komen. Dit voornamelijk omdat haar character mij totaal niet kan boeien, al hebben die hoofdstukken inderdaad wat coole dingen zoals: Randyll Tarly, Gravedigger en Stoneheart.
Ik vond Dorne wel ok om te lezen verder. Sandsnakes van de boeken vind ik zeer interessante personages. vond het nieuwste gepubliceerde hoofdstuk wel ok, doordat we meer te weten komen over een 5e Sandsnake waar we eigenlijk nog maar weinig van wisten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |