Ik vond de eerste film echt verrassend leuk, dat verbaasde me echt! Dit terwijl ik namelijk fan ben van de tekenfilmserie en de originele filmreeksquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:59 schreef picodealion het volgende:
TMNT ziet er echt verschrikkelijk uit, ik stem voor die.
Iedereen is welkom bij mij thuis om films te kijken, maar 't is wel in Heerenveen, niet echt centraal. Daarnaast is het midden juni prachtig terrasjesweer hopelijk en daarvoor kan je veel beter in Utrecht zijn, betere bioscopen ook nog in Utrechtquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:41 schreef drakin het volgende:
Ik dacht dat de meet in Heerenveen zou zijn![]()
Ik moet/wil naar iets eerst in Leeuwarden en dacht mooi, lekker in de buurt, goed combi zo.
Nu weet ik niet of komen wel gaat lukken.
Ik heb een eerste klas trein abonnement, het gaat dus niet om reiskosten ofzo, meer om de reistijd en om iets waar ik toch erg graag naartoe wil eerder in Leeuwarden (en dat duurt tot hooguit 16.00 uur en is erg ver van het treinstation hier vandaan)quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:43 schreef hornage het volgende:
[..]
Iedereen is welkom bij mij thuis om films te kijken, maar 't is wel in Heerenveen, niet echt centraal. Daarnaast is het midden juni prachtig terrasjesweer hopelijk en daarvoor kan je veel beter in Utrecht zijn, betere bioscopen ook nog in Utrecht
Je kan wel met me meerijden als dat helpt, ik ga met de auto vanaf Heerenveen.
We kunnen het toch best plannen dat je dan alleen de film mist, maar gewoon aansluit als we gaan eten?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een eerste klas trein abonnement, het gaat dus niet om reiskosten ofzo, meer om de reistijd en om iets waar ik toch erg graag naartoe wil eerder in Leeuwarden (en dat duurt tot hooguit 16.00 uur en is erg ver van het treinstation hier vandaan)
Utrecht is 2 uur reizen, Heerenveen 20 minuten.
En als Sas al op de meet is, kan ik ook met hem niet meer meerijden.
Als het de tienerschildpadden wordt sla ik hem sowieso liever over.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:59 schreef hornage het volgende:
[..]
We kunnen het toch best plannen dat je dan alleen de film mist, maar gewoon aansluit als we gaan eten?
Tja, de rest van de mensen moet ook reizen he. victorinox en patch moeten 2.5u rijden naar Heerenveen, laat staat als ze het OV nemen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een eerste klas trein abonnement, het gaat dus niet om reiskosten ofzo, meer om de reistijd en om iets waar ik toch erg graag naartoe wil eerder in Leeuwarden (en dat duurt tot hooguit 16.00 uur en is erg ver van het treinstation hier vandaan)
Utrecht is 2 uur reizen, Heerenveen 20 minuten.
En als Sas al op de meet is, kan ik ook met hem niet meer meerijden.
Het is niet waar ik op rekende, ik dacht toch echt dat het in Heerenveen zou zijn bij boer Horny en zijn strobalen zoals hier toch echt de bedoeling bleek te zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tja, de rest van de mensen moet ook reizen he. victorinox en patch moeten 2.5u rijden naar Heerenveen, laat staat als ze het OV nemen.
Mag ik ook op de misschien-lijst?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:11 schreef hornage het volgende:
Op de misschien-lijst staat nu nog:
DragonFodder
Het idee is om 's middags ergens in Utrecht naar de film te gaan om daarna lekker na te praten op een terras/ in een cafe om daarna lekker wat te eten
Ik wil je op zeker-lijst verdoriequote:
Bij welke film ligt jouw voorkeur? Zou jij deze week daarover een special willen doen?quote:
Ah-ga-ssiquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:23 schreef picodealion het volgende:
Ik weet echt helemaal niks over de films die eraan komen. Ik wil de nieuwe van Chan-Wook Park zien maar ik heb geen idee wanneer die überhaupt gaat draaien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |