? neequote:
Ja, dat is wel shitje. Weet ook nog niet of ik het lang kan doen doordat druk enzo. Maar zie wel, en anders ga ik fitnessen denk ikquote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Leuk, ik wilde gisteren en vandaag eigenlijk gaan, maar was te laat wakker. Donderdag dan maar
viesdik zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben ontzettend gedemotiveerd om ooit nog te gaan sporten.
Vind je niet leuk?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben ontzettend gedemotiveerd om ooit nog te gaan sporten.
Nou als ik eenmaal ga vind ik het niet heel vreselijk. Maar beter dan dat wordt het niet echt.quote:
nee, maar ik heb ook nooit de motivatie om te sporten. heb ook een conditie van niksquote:
sportte je vroeger wel?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou als ik eenmaal ga vind ik het niet heel vreselijk. Maar beter dan dat wordt het niet echt.
Ja, maarrrr.. dat kun je ook stimuleren eventueel natuurlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou als ik eenmaal ga vind ik het niet heel vreselijk. Maar beter dan dat wordt het niet echt.
Ik nooit, ik had een hekel aan gym en dat kwam voornamelijk omdat hééél veel groepsspellen waar ik niet van hield en veel was niet afgestemd op kleine meisjes, wat logisch is maar daardoor was gym wel kut.quote:
Nee, vond het vroeger echt afschuwelijk. Nu alleen nog maar iets dat ik liever niet zou doen maar niet heel vreselijk.quote:
Oh das wel nadeel dan.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik nooit, ik had een hekel aan gym en dat kwam voornamelijk omdat hééél veel groepsspellen waar ik niet van hield en veel was niet afgestemd op kleine meisjes, wat logisch is maar daardoor was gym wel kut.
Dat kan ik me opzich wel voorstellen in groepssporten ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:38 schreef Lokasenna het volgende:
Sporten is echt heel frustrerend als je overal HEEL slecht in bent.
Smerig spul.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:39 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik heb geld weggegooid, net 6 flesjes vitamin water gekocht. Is fucking ranja man![]()
ja met groepssport bedoel je dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:38 schreef Lokasenna het volgende:
Sporten is echt heel frustrerend als je overal HEEL slecht in bent.
Ja, en shit zoals steeds als laatste gekozen worden, hoe goed de reden ook is, is niet leuk.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik tennis met mn vriendin heb ik ook heel snel geen zin meer omdat ik gewoon vies slechter ben.
Dus herken wel.
Ik ben ook groot voorstander van gescheiden jongens/meisjes gym.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:42 schreef Crack_ het volgende:
Ja, en shit zoals steeds als laatste gekozen worden, hoe goed de reden ook is, is niet leuk.
Ja, ik ook wel. Maar niet allesquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben ook groot voorstander van gescheiden jongens/meisjes gym.
Groepssporten kun je beter apart doen, en dingen als ringen enzo kan gewoon samen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Maar niet alles. Wij hadden 2x in de week gym, ik zou 1x apart en 1x samen doen oid
Ik ben langzaam, heb slechte ogen dus balsporten kunnen ook niet echt, en leer motorische dingen maar heel traag. Dus eigenlijk elke sport is dan kut.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja met groepssport bedoel je dan?
Of nouja, sommige shit kan door groepsdingen lijken alsof je er heel slecht in bed. Als je langzaam bent met hardlopen, ben je zeker niet standaard slecht maar in een groepje voelt dat nogal wel zo![]()
\Softbal was ik vies goed inquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en shit zoals steeds als laatste gekozen worden, hoe goed de reden ook is, is niet leuk.
Al liet ik bij honkbal enzo gewoon iedereen voor, 'ja ik ben slecht, ga jij maar![]()
'
Nouja, sommige groepssporten ook wel beter om samen te doen zodat je daar wat van leert. Alleen gewoon niet altijd samen, laat jongens evne lekker ruw tegen bal aan trappen en soms samen trefbal oid bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Groepssporten kun je beter apart doen, en dingen als ringen enzo kan gewoon samen.
Turnen vond ik SUPER leuk altijd.
Ahhhh, ja dan val je al snel buiten het bootjequote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben langzaam, heb slechte ogen dus balsporten kunnen ook niet echt, en leer motorische dingen maar heel traag. Dus eigenlijk elke sport is dan kut.
wat dan?!quote:
Staat tegenover dat je wel weer intelligent bentquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben langzaam, heb slechte ogen dus balsporten kunnen ook niet echt, en leer motorische dingen maar heel traag. Dus eigenlijk elke sport is dan kut.
dat is het punt dus ook nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat tegenover dat je wel weer intelligent bent
Met een beetje mazzel kun je je later een verdomd aantrekkelijk persoonlijke trainer veroorloven,, die geen problemen heeft met je motorische gestoordheid.
Pitchen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat dan?!scoren of rennen of vangen ofwat?!
Wow chill, dat hadden we niet. Mega chill.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:48 schreef Lokasenna het volgende:
Was altijd hopen op als laatste gekozen worden bij een oneven aantal, en dan scheidsrechter kunnen zijn.
dat zij het niet kan, dus daarom vervelend.quote:
nice nice, ja dan ben je wel popijopi als je dat kan. Al is het maar voor het uurtje gymquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pitchen.
Net als bij volleybal met serveren.
Vind het ook wel mooi daar, maar ja, baan hequote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:56 schreef Crack_ het volgende:
En huizen + grond goedkoop, grote tuin.. mooi huisje. Ja, hier ga ik wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |