Ieuwquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:59 schreef Crack_ het volgende:
Heb groente van de chinees, echt het idee dat ik bak vet zit weg te slurpen maar oke
Mij vragen ze nooit... maar ik zou waarschijnlijk antwoorden dat het het belangrijkste is dat ze er zelf blij mee zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:01 schreef Crack_ het volgende:
Als iemand mn mening vraagt over een tat die hij/zij heeft.. dan lieg ik eigenlijk standaard als ik 'm niet mooi vind. Ja wtf, hij zit er toch al of niet dan
De eerste paar die in me opkomen zijn Watergate, waar ze is ontslagen uit een commissie omdat ze zat te liegen.quote:
En dat is in mijn mening dan misschien wel het meest kutte antwoord, om te beginnen; je beantwoord de vraag nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mij vragen ze nooit... maar ik zou waarschijnlijk antwoorden dat het het belangrijkste is dat ze er zelf blij mee zijn
Hmmm, speelt een groot deel hiervan niet ook gewoon bij de andere kandidaten vraag ik me dan af. Vooral liegen en bedriegen en shit, ik denk dat ze dat allemaal doen. Maar ik weet er niks van en hou me er eigenlijk gewoon compleet van afzijdig.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De eerste paar die in me opkomen zijn Watergate, waar ze is ontslagen uit een commissie omdat ze zat te liegen.
Schimmigheid met donaties (ze zou geld in eigen zak steken), een stichting hebben waardoor ze haar geldstromen niet hoeft te openbaren, miljoenen krijgen voor praatjes aan vrienden op Wallstreet, tientallen miljoenen verduistert van de VN die bedoeld zijn voor HIV bestrijding, etc.
Ze zit in de zak van Wallstreet en stemt wat zij willen dat ze stemt.
Het Benghazi schandaal, waar ze verantwoordelijk was voor Amerikaanse doden.
Geheime technologie verkopen aan China.
Lekken geheime emails en daarover liegen.
Daarnaast krijgt ze enorm veel geld uit landen als Saudi Arabië en Oman geloof ik. Nou is het sowieso raar om presidentskandidaten uit andere landen geld te geven voor campagne, maar uit zulke dubieuze landen is het wel heel raar. Dat komt goed overeen met haar bereidheid om oorlogen te starten in het Midden-Oosten, en ze durft uiteraard niks te zeggen over de abominabele vrouwen rechten daar terwijl ze haar mond niet houdt over hun rechten in het westen. hypocriet dus.
Wellicht zeg ik ook dat ik het niks vindquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dat is in mijn mening dan misschien wel het meest kutte antwoord, om te beginnen; je beantwoord de vraag niet
lolquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt reuze mee.
Als zelfs jij het kan, kunnen wij het zeker
Ik zou dat een fijner antwoord vinden (en volgens mij echt heel veel meer mensen) dan 'als je er zelf maar blij mee bentquote:
Mijn volledige mening gaat een discussie uitlokken, en daar heb ik geen zin in.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou dat een fijner antwoord vinden (en volgens mij echt heel veel meer mensen) dan 'als je er zelf maar blij mee bent![]()
![]()
'
Het is toch eigenlijk precies hetzelfde antwoord.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou dat een fijner antwoord vinden (en volgens mij echt heel veel meer mensen) dan 'als je er zelf maar blij mee bent![]()
![]()
'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |