Heerlijke fatty van me.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik word wel forens, anders kan ik nooit meer stiekem onderweg een patatje eten.
Ik las in dat topic dat jij tegen de Joden zou zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Graag reageren op mijn VBL topic.
(Gaarne met olie op het vuur)
Sterker nog, ik zou er zelfs op jagen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las in dat topic dat jij tegen de Joden zou zijn.
Betrokkenheid bij aanslagen van 9/11,ligt nu een voorstel in de Senaat om openbaring te geven van geheim dossier dat Bush krampachtig classified heeft proberen te houden.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke (ik lees vanavond, ben weg nu denk ik)
Nicequote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb dit shirt nodig.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Graag reageren op mijn VBL topic.
(Gaarne met olie op het vuur)
Niks kost haar de kop.quote:
wat dan? Volg t zelf nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks kost haar de kop.
Nu al zoveel schandalen aan haar reet, maakt echt niks meer uit.
Moet jij eens opletten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks kost haar de kop.
Nu al zoveel schandalen aan haar reet, maakt echt niks meer uit.
Ja, maar ze (de drie leden van de band) hebben vandaag (of weet ik veel vandaag, vandaag iig foto online) waarbij ze dus nu in verband staan met hun tat.quote:
? okequote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar het heeft een diepe betekenis hoor
Nou ja, het is tenminste geen naamtat en als je het niet wist zouden ze los van elkaar ook best oke zijn, dus wat dat betreft hebben ze het wel goed gedaan nog.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar ze (de drie leden van de band) hebben vandaag (of weet ik veel vandaag, vandaag iig foto online) waarbij ze dus nu in verband staan met hun tat.
De meest rechter = kleurplaat tattoo boy, ja bij hem maakt het niet meeru it wat je erop zet.. maar die andere twee?Straks band uit elkaar of ruzie of of of of o.. maar idee is wel leuk.
Behalve dat het echt mega groot isquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, het is tenminste geen naamtat en als je het niet wist zouden ze los van elkaar ook best oke zijn, dus wat dat betreft hebben ze het wel goed gedaan nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |