abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 mei 2016 @ 09:21:49 #51
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_161891260
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 09:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ken ook een stel dat al 10 jaar bezig was met hun kinderwens, wel de medische molen in. Conclusie los van elkaar kunnen zij wel kinderen krijgen, met elkaar niet, daar kwamen zij vrij snel achter en zijn bij elkaar gebleven.

Omdat deze twee niet de medische molen in wilde, wisten ze misschien ook niet in hoeverre ze niet/wel vruchtbaar waren. Er staat nu in de krant dat hij het pas een paar dagen wist en hij dus 7 weken in de veronderstelling was dat de tweeling van hem was.

Persoonlijk vind ik het wel erg naïef van Mattie en die brief van gisteren niet heel erg chique.
Hij misbruikt zijn radiostation om haar zwart te maken en zichzelf goed te praten. Kijk eens wat mij is overkomen... Dat in een periode die voor alle omstanders al zwaar genoeg is.

Hij had nooit zo hoog van de toren moeten blazen, real men make twins, wat voor domme actie was dat? Alles delen op de radio... Ik kan me voorstellen dat het voor haar zo alleen maar moeilijker werd om hem te vertellen wat er gebeurt was. Tel daar de nodige portie stress bij op en daar hebben we de ideale mix voor de vernietiging van een jong gezin.

Kirsten heeft niet goed gehandeld maar die Mattie heeft het haar ook niet makkelijk gemaakt.
Alles delen, zelfs de echo'foto's stonden in de krant. En nu weer de vuile was buiten hangen..
Domme en naïeve man... Beetje zelfreflectie zou goed geweest zijn.
Jan? :o
  dinsdag 3 mei 2016 @ 09:22:46 #52
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161891269
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 09:21 schreef NoXia het volgende:

[..]

Jan? :o
Dacht post ook ff een column, zag dat het niet zo moeilijk was :+
  dinsdag 3 mei 2016 @ 09:23:06 #53
62419 CherryLips
chocoholic
pi_161891279
quote:

[..]

Ken ook een stel dat al 10 jaar bezig was met hun kinderwens, wel de medische molen in. Conclusie los van elkaar kunnen zij wel kinderen krijgen, met elkaar niet, daar kwamen zij vrij snel achter en zijn bij elkaar gebleven.

Omdat deze twee niet de medische molen in wilde, wisten ze misschien ook niet in hoeverre ze niet/wel vruchtbaar waren. Er staat nu in de krant dat hij het pas een paar dagen wist en hij dus 7 weken in de veronderstelling was dat de tweeling van hem was.

Persoonlijk vind ik het wel erg naïef van Mattie en die brief van gisteren niet heel erg chique.
Hij misbruikt zijn radiostation om haar zwart te maken en zichzelf goed te praten. Kijk eens wat mij is overkomen... Dat in een periode die voor alle omstanders al zwaar genoeg is.

Hij had nooit zo hoog van de toren moeten blazen, real men make twins, wat voor domme actie was dat? Alles delen op de radio... Ik kan me voorstellen dat het voor haar zo alleen maar moeilijker werd om hem te vertellen wat er gebeurt was. Tel daar de nodige portie stress bij op en daar hebben we de ideale mix voor de vernietiging van een jong gezin.

Kirsten heeft niet goed gehandeld maar die Mattie heeft het haar ook niet makkelijk gemaakt.
Alles delen, zelfs de echo'foto's stonden in de krant. En nu weer de vuile was buiten hangen..
Ja hij had z'n blijdschap voor zich moeten houden, stel dat ze niet van hem waren.
Tap tap tap
pi_161891281
quote:

[..]

Maar hoe kan hij daar wat aan doen? Hij wist natuurlijk op dat punt niet dat ze niet van hem waren, dus dat hij die blijdschap deelde was gewoon oprecht en geen sneer naar haar lijkt me. Overigens weten we uberhaupt ook niet of zij op dat punt wél al wist dat hij niet de vader was. Ik heb geen idee in hoeverre ze wisten wat de oorzaak was dat het niet lukte.

Ik vind 'm nog vrij netjes in die brief, hij vraagt om rust en respect, óók voor haar. Ik kan me voorstellen dat het onwijs pijnlijk is, ook voor zijn familie, als je continu vragen krijgt over die tweeling, mensen je sterkte wensen etc, en je dan maar moet doen alsof alles koek en ei is. Dát is de reden dat hij hier nu mee naar buiten komt. En natuurlijk heeft hij zichzelf in die positie gebracht, door eerder in het traject zo open te zijn. Maar ik zie niet hoe dat een steek naar haar was/is.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 09:23:45 #55
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_161891282
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 09:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja hij had z'n blijdschap voor zich moeten houden, stel dat ze niet van hem waren.
Nou idd zeg...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_161891304
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 09:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou idd zeg...
Eigenlijk weet je het als man natuurlijk sowieso nooit zeker, ook als er geen vruchtbaarheidsproblemen zijn.

Ik stel voor dat alle mannen een verbod krijgen op het plaatsen van echo's, uitdelen van taart, jubelen om het 'blije nieuws' totdat er een vaderschapstest heeft plaatsgevonden :Y
  dinsdag 3 mei 2016 @ 09:26:25 #57
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_161891319
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 09:25 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Eigenlijk weet je het als man natuurlijk sowieso nooit zeker, ook als er geen vruchtbaarheidsproblemen zijn.

Ik stel voor dat alle mannen een verbod krijgen op het plaatsen van echo's, uitdelen van taart, jubelen om het 'blije nieuws' totdat er een vaderschapstest heeft plaatsgevonden :Y
Tenzij je ze in een kelder opsluit. Maar dat gaat zo ver he?
  dinsdag 3 mei 2016 @ 09:26:57 #58
62419 CherryLips
chocoholic
pi_161891326
Die trui was ook echt bedoeld als steek naar andere mannen :Y het was allemaal een complot.
Tap tap tap
pi_161891346
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Die trui was ook echt bedoeld als steek naar andere mannen :Y het was allemaal een complot.
Die foto is nu zó pijnlijk. En daarom ook stiekem een beetje om te giechelen :@
  Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 09:36:24 #60
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_161891452
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 09:26 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Tenzij je ze in een kelder opsluit. Maar dat gaat zo ver he?
Moet kunnen :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_161891460
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 09:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nou,dit inderdaad!
Wat een belachelijke beredenering dat hij maar niet zo blij alles had moeten verkondigen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 3 mei 2016 @ 09:48:37 #62
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161891586
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 09:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar hoe kan hij daar wat aan doen? Hij wist natuurlijk op dat punt niet dat ze niet van hem waren, dus dat hij die blijdschap deelde was gewoon oprecht en geen sneer naar haar lijkt me. Overigens weten we uberhaupt ook niet of zij op dat punt wél al wist dat hij niet de vader was. Ik heb geen idee in hoeverre ze wisten wat de oorzaak was dat het niet lukte.

Ik vind 'm nog vrij netjes in die brief, hij vraagt om rust en respect, óók voor haar. Ik kan me voorstellen dat het onwijs pijnlijk is, ook voor zijn familie, als je continu vragen krijgt over die tweeling, mensen je sterkte wensen etc, en je dan maar moet doen alsof alles koek en ei is. Dát is de reden dat hij hier nu mee naar buiten komt. En natuurlijk heeft hij zichzelf in die positie gebracht, door eerder in het traject zo open te zijn. Maar ik zie niet hoe dat een steek naar haar was/is.
Ik had het er gisteren met mijn man over, ik net als jij hier in veronderstelling dat het een goed bedoelde brief was. Mijn man vond Mattie wel heel erg perfect, te perfect.

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 09:36 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Nou,dit inderdaad!
Wat een belachelijke beredenering dat hij maar niet zo blij alles had moeten verkondigen
Er was een verschil tussen delen en het meerdere malen wereldkundig maken in je eigen programma en andere programma's.

Hij doet dat ook alleen, ik zie haar nergens. Vaak doen stellen dat samen.
Ik wordt vader...
pi_161891603
Ik denk echt dat hij dat enkel heeft gedaan om de roddelmachine voor te zijn en ik vind dat hij het erg netjes heeft gedaan.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 09:50:57 #64
382129 crew  Donna
pi_161891605
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 09:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk echt dat hij dat enkel heeft gedaan om de roddelmachine voor te zijn en ik vind dat hij het erg netjes heeft gedaan.
Mee eens.
pi_161891638
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 09:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik had het er gisteren met mijn man over, ik net als jij hier in veronderstelling dat het een goed bedoelde brief was. Mijn man vond Mattie wel heel erg perfect, te perfect.

[..]

Er was een verschil tussen delen en het meerdere malen wereldkundig maken in je eigen programma en andere programma's.

Hij doet dat ook alleen, ik zie haar nergens. Vaak doen stellen dat samen.
Ik wordt vader...
Tjah, zij is nu eenmaal geen 'publiek persoon'. Hoe vaak zie je de vriendin van Wietze in de media? Of van Coen of Sander? Dat kan ook best háár keuze zijn natuurlijk. Ik snap niet hoe je van dat punt ineens terechtkomt bij 'ja hij is gewoon gemeen en zet haar te kakken en had nooit zo openbaar blij mogen doen!'
pi_161891651
Eigenlijk vind ik het te bizar om waar te zijn. Die ex van hem ziet er ook niet uit alsof ze dit zou doen en hij ziet er ook niet uit als iemand die dit zou overkomen. Zo van die brave typetjes. Maar wel dus :')
  dinsdag 3 mei 2016 @ 09:56:28 #67
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_161891653
Maar toen ze positief pieste had ze al haar muil open kunnen trekken...
pi_161891659
Dit is iets wat ik bij Barbie en Michael verwacht. Of Amanda en afrojack. Of zo. Niet bij deze types.
pi_161891675
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 09:56 schreef Ticootje het volgende:
Ja, maar hoe groot is de kans dat een man erachter komt dat de kinderen niet van hem zijn als je het bed hebt gedeeld met iemand die ook blank is en zo? Niet zo groot toch?
  dinsdag 3 mei 2016 @ 09:59:39 #70
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_161891686
quote:

[..]

Domme en naïeve man...
De natuur had dat al lang gezien en maatregelen getroffen.
pi_161891693
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 09:56 schreef Wimperkruller het volgende:
Eigenlijk vind ik het te bizar om waar te zijn. Die ex van hem ziet er ook niet uit alsof ze dit zou doen en hij ziet er ook niet uit als iemand die dit zou overkomen. Zo van die brave typetjes. Maar wel dus :')
Aldus een comment op mediacourant hadden ze al tijden een open relatie. Dus dan zou het misschien íets minder echt opzettelijk vreemdgaan etc zijn. Al is het dan op z'n minst ultiem dom dat je dan met een neukertje dus onveilige seks hebt, zelfs als je denkt dat je mogelijk onvruchtbaar bent.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 10:00:32 #72
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_161891702
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 09:58 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ja, maar hoe groot is de kans dat een man erachter komt dat de kinderen niet van hem zijn als je het bed hebt gedeeld met iemand die ook blank is en zo? Niet zo groot toch?
Dat is de verkeerde vraag. De goede vraag is: wil ik eerlijk zijn tegenover mezelf, mijn man en mijn kinderen?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 3 mei 2016 @ 10:00:42 #73
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_161891705
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 09:58 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dat er achter komen niet snel zal gebeuren maakt het toch geen reden om het niet te vertellen. Dit vertel je direct, of het nou met een neger is of niet :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_161891723
Als ze echt een open relatie hadden kan het nog zijn dat zij dacht dat al haar seks veilig was, maar dat er toch ergens iets door of langsheen gezwommen is...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_161891729
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 09:56 schreef Ticootje het volgende:
Ik snap niet hoe je zo een leugen zó lang volhoudt. Na een weekend knap je toch uit elkaar van zweet van je leugen?

Of wist hij het al eerder en wilden ze het samen doen? :+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')