meen je dat werkelijk?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:31 schreef Fairytale80 het volgende:
... want ik ben ook na een hele tijd samen nog steeds blij met mijn relatie.
Ja en nee. Ik vind verliefdheid toch wel wat anders dan 'gevoelens voor iemand'.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 04:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Dit. En het gaat ook nog wel vaker gebeuren. Alsof mensen 50 jaar samen zijn en nooit wat voor een ander voelen
Het voeden door flirten en jezelf voor houden dat hij je ook leuk vind is misschien niet zo slim als je hier niet zo goed mee om kunt gaan.
Maar persoonlijk vind ik er zo weinig mis mee dat ik er gewoon van zou genieten. Als je toch zeker weet dat je je huidige relatie niet kwijt wil. Vertrouw gewoon op jezelf daarin
Dat. Ik heb dit zelf meegemaakt in een langdurige relatie (vader van mijn kinderen) en ben er open en eerlijk over geweest met mijn toen partner. Dat ik er over sprak en open over was maakte de behoefte om meer te doen met die gevoelens al veel kleiner. Ook werd ik er waakzaam van dat het niet door zou schieten en ging vanzelf minder flirten. Het bespreken met mijn partner maakte dus dat het niet escaleerde. "Fuck, wat overkomt me nu... ik voel me wel erg aangetrokken tot die en die en dat wil ik niet want ik wil trouw zijn."quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Als daar met mij over gecommuniceerd wordt en mijn vriend het contact met die collega minimaal houdt zou ik dat niet erg vinden.
Natuurlijk, behaaglijk is anders.
beide gebeurt hoor. En het is een definitie kwestie. De ene keer zijn de gevoelens heftiger dan de anderequote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:49 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik vind verliefdheid toch wel wat anders dan 'gevoelens voor iemand'.
Hormonen die je een dopamine-kick geven. Karma is a bitch.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:34 schreef motorbloempje het volgende:
Verlangen / lust mbt het onbekende, gras groener, onbewuste sleur. Maak een keuze en blijf daarbij / handel daar naar.
Ditquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:23 schreef RaveNeef het volgende:
Verliefdheid is niets meer dan een ontzettende boost hormonen op basis van allerlei verschillende impulsen, als je dat weet kan je prima relativeren dat het onzin is dat je zo met die collega in je maag zit.
De realiteit is altijd wat hard.. Is ook...quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:06 schreef CoolGuy het volgende:
TS komt niet meer terug. Die heeft hier nog wat mee gelezen, kreeg niet de reacties die ze wilde en dacht toen ik blijf weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |