abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 mei 2016 @ 09:27:10 #26
33189 RM-rf
1/998001
pi_161891330
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 00:31 schreef Fairytale80 het volgende:

... want ik ben ook na een hele tijd samen nog steeds blij met mijn relatie.
meen je dat werkelijk?
of denk je dat het 'hoort' zo over je bestaande relatie te praten, zolang je hem nog niet verlaten hebt, en die relatie al 'een hele lange tijd' aanhoud?

Imho komt het een beetje over alsof het probleem in je bestaande relatie ligt, daar kennelijk wat 'mist'...
het is hooguit 'afleiding' dat te projecteren op iemand anders, waarbij het zeker als je er niks verder mee doet dan 'flirten' het meestal blijft bij 'het gras is groener'
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_161891969
:O Weer zo een die al die aandacht helemaal prachtig vindt en straks toch vreemdgaat omdat het 'zo goed voelt' allemaal zeker :r
pi_161892440
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 04:58 schreef Allures het volgende:

[..]

Dit. En het gaat ook nog wel vaker gebeuren. Alsof mensen 50 jaar samen zijn en nooit wat voor een ander voelen

Het voeden door flirten en jezelf voor houden dat hij je ook leuk vind is misschien niet zo slim als je hier niet zo goed mee om kunt gaan.
Maar persoonlijk vind ik er zo weinig mis mee dat ik er gewoon van zou genieten. Als je toch zeker weet dat je je huidige relatie niet kwijt wil. Vertrouw gewoon op jezelf daarin
Ja en nee. Ik vind verliefdheid toch wel wat anders dan 'gevoelens voor iemand'.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 11:00:58 #29
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_161892607
TS schrijft haar OP alsof ze al bijna overstag is en lekker deze bezette knul wil bevoelen en haar vriend wil verneuken.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_161892687
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 09:26 schreef Chai het volgende:

[..]

Als daar met mij over gecommuniceerd wordt en mijn vriend het contact met die collega minimaal houdt zou ik dat niet erg vinden.

Natuurlijk, behaaglijk is anders.
Dat. Ik heb dit zelf meegemaakt in een langdurige relatie (vader van mijn kinderen) en ben er open en eerlijk over geweest met mijn toen partner. Dat ik er over sprak en open over was maakte de behoefte om meer te doen met die gevoelens al veel kleiner. Ook werd ik er waakzaam van dat het niet door zou schieten en ging vanzelf minder flirten. Het bespreken met mijn partner maakte dus dat het niet escaleerde. "Fuck, wat overkomt me nu... ik voel me wel erg aangetrokken tot die en die en dat wil ik niet want ik wil trouw zijn."

Maar dan moet je wel een partner hebben die daar tegen kan en ik denk dat die zeldzaam zijn.
pi_161892738
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 10:49 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ja en nee. Ik vind verliefdheid toch wel wat anders dan 'gevoelens voor iemand'.
beide gebeurt hoor. En het is een definitie kwestie. De ene keer zijn de gevoelens heftiger dan de andere
pi_161893290
Nu nog wat uitdagender gaan kleden en het flirten intensiveren. Succes!
pi_161911402
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 08:34 schreef motorbloempje het volgende:
Verlangen / lust mbt het onbekende, gras groener, onbewuste sleur. Maak een keuze en blijf daarbij / handel daar naar.
Hormonen die je een dopamine-kick geven. Karma is a bitch. >:)
pi_161911637
Je gaat in een langdurige relatie wel vaker verliefd worden op een ander.
Een goede relatie kan daar wel tegen. Soms vertel je het je partner. Soms ook niet.
Maar je moet er hoe dan ook mee om leren gaan.
De verliefdheid gaat meestal vanzelf weer over.
Soms door gewoon wat extra te investeren in je huidige relatie, bijv samen een weekendje weg.
En soms gewoon door de tijd.

Geen reden om je baan op te zeggen. Bepaal gewoon zelf hoe je ermee om wil gaan. En je kunt het thuis vaak ook gewoon bespreekbaar maken. Het is een normaal iets.
Make my day!
  woensdag 4 mei 2016 @ 03:11:16 #35
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_161914570
Ik zou ten eerste met je huidige partner gaan praten over je verliefdheid , dan ben je eerlijk
Kan hij alleen maar waarderen denk ik
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 4 mei 2016 @ 12:23:09 #36
441956 RaveNeef
Raven is leven
pi_161918487
Wat voor tips wil je precies dat we geven? Iets als:

- Tik een liter Bisolvon achterover, als je knock-out bent heb je geen last meer van die gevoelens.
- Ga lekker naar buiten, een gans dood trappen schijnt te helpen in deze situaties.
- Mahjong bevredigt de ziel.

Echt, het is al eerder gezegd, met verliefde gevoelens hoef je niks te doen. Als je niet vreemd wil gaan kan je twee dingen doen, je niet zo ontiegelijk aanstellen als een tienermeisje en voor je vent gaan, óf, je verbreekt de relatie en gaat achter die ander aan.

Man man man, wat is het toch met deze topics, het is weer lente zeker? Verliefdheid is niets meer dan een ontzettende boost hormonen op basis van allerlei verschillende impulsen, als je dat weet kan je prima relativeren dat het onzin is dat je zo met die collega in je maag zit. Anderzijds denk ik dat jij al een keus hebt gemaakt, waarom anders bevestiging zoeken?
pi_161918678
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 12:23 schreef RaveNeef het volgende:
Verliefdheid is niets meer dan een ontzettende boost hormonen op basis van allerlei verschillende impulsen, als je dat weet kan je prima relativeren dat het onzin is dat je zo met die collega in je maag zit.
Dit _O_
Als nu meer mensen dit zouden begrijpen.. Zo heb ik ook een keer een verliefdheid genegeerd, gewoon omdat het niet uitkwam op dat moment. Met een paar weekjes was het gewoon weg.
  Moderator woensdag 4 mei 2016 @ 19:06:24 #38
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_161926404
TS komt niet meer terug. Die heeft hier nog wat mee gelezen, kreeg niet de reacties die ze wilde en dacht toen ik blijf weg.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 5 mei 2016 @ 10:37:18 #39
452665 proxyservies
viva argentina
pi_161940561
Ts is zo simpel.Krijgt een relatie wordt verliefd op een ander, krijgt daar weer een relatie mee en wordt na een tijd weer verliefd op een ander etc etc etc. Simpele zielen.
pi_161940572
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 19:06 schreef CoolGuy het volgende:
TS komt niet meer terug. Die heeft hier nog wat mee gelezen, kreeg niet de reacties die ze wilde en dacht toen ik blijf weg.
De realiteit is altijd wat hard.. Is ook...
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')