SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Paranoten, cashew, amandelen, hazelnotenquote:Op maandag 2 mei 2016 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker
welke noten? ik moet noten leren eten, maar vind er zoveel niet echt lekker
Van die paranoten mag je er niet te veel hebben toch?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:56 schreef Fok-it het volgende:
x
[..]
Paranoten, cashew, amandelen, hazelnoten
Paranoten zijn echt lekker. Brainfood. Wel duur
En verder, tsja. ongezouten cashews zijn ook wel goed opzich. Die vind je vast wel lekker toch?
Niet meer dan 5/6 per dag geloof ik neequote:Op maandag 2 mei 2016 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Van die paranoten mag je er niet te veel hebben toch?
En cashew, nahhh, misschien. Weet niet eigenlijk
Zo'n gedoe johquote:Op maandag 2 mei 2016 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
Hazel vind ik denk ik het lekkerst. Vooral als je erbij de charme van het zelf kraken hebt.
vroeger altijd van die pinda's open maken, maar ze vervolgens niet etenquote:Op maandag 2 mei 2016 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
Hazel vind ik denk ik het lekkerst. Vooral als je erbij de charme van het zelf kraken hebt.
Vond laatst shampoo in de kast met arganoliequote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vond laatst shampoo in de kast met arganolie
Gelijk weggegooid natuurlijk
MINDER MINDER MINDER
oh nee ik ben ook niet bang dat ik aan kom. maar dacht dat het niet goed was als je er veel at.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Maar kom je toch nooit aan Sof. Die noten zijn zo rijk aan shit dat je er al snel vol gevoel van krijgt
Klopt. Kan je haar uitvallenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:02 schreef supersof het volgende:
[..]
oh nee ik ben ook niet bang dat ik aan kom. maar dacht dat het niet goed was als je er veel at.
lekkerquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:03 schreef Elan het volgende:
Vandaag munt gehaald bij Turk Inso.
Grote kan maken met witte thee, genot hoor.
Doe je het op zn marrokaans maken?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:03 schreef Elan het volgende:
Vandaag munt gehaald bij Turk Inso.
Grote kan maken met witte thee, genot hoor.
Ik vertrouw geen vrouwen die graag noten krakenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee dat is juist leuk.
Net als pinda's pellen. Ik ben dol op prutsen aan eten.
Ja klopt en zo'n grote bos kost maar 50 cent daarquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:03 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker
is ook lekker door groente/fruitshake
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |