oke, heb je een dm gestuurdquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe. Stuur de link maar, zal ik er morgen naar kijken.
lijkt me nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja vraag me af of die mattie zo beta is dat ie nog voor gaat zorgen
Is gewoon uit IVF kliniek man. Kan niet anders.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dat lijkt me evident
maar of 1 van die mannen zich geroepen gaat voleen
Das waar, maar mss ook vreemd gegaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Is gewoon uit IVF kliniek man. Kan niet anders.
Dan heb je ook veel meer kans op tweeling
nou, als die mattie ervoor gaat zorgen is hij gekquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dat lijkt me evident
maar of 1 van die mannen zich geroepen gaat voleen
zou echt raar opkijken als mattie voor die tweeling zou zorgenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:06 schreef supersof het volgende:
[..]
nou, als die mattie ervoor gaat zorgen is hij gek
tenzij hij al zo'n goede band heeft opgebouwd ofzo, kan
Denk het niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Das waar, maar mss ook vreemd gegaan.
maar ja kan ook IVF wat je zegt is waar
voel je je ook vies opgelichtquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk het niet.
Ze konden moeilijk tot geen kinderen krijgen en zij is toen stiekem naar kliniek gegaan voor laatste kans gezien leeftijd.
Denk dat het zo gegaan is ongeveer.
dat overleg je ook niet FFquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk het niet.
Ze konden moeilijk tot geen kinderen krijgen en zij is toen stiekem naar kliniek gegaan voor laatste kans gezien leeftijd.
daar praat je toch over als partnersquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk het niet.
1e sowiesoquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
Wat zou erger zijn, dat je vrouw een ongelukje heeft gehad met vreemdgaan of dat ze buiten je om in een kliniek zich van een zaaddonor heeft laten bevruchten?
die Mattie leek redelijk anti daarop.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar praat je toch over als partners
als mijn meid dit zou flikken zou ik het er echt niet mee eens zijn hoor
ja leukquote:
Kan ook inschattingsfout van zijn kant zijn geweest.quote:
ja en hij zal zijn redenen daarvoor wel hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die Mattie leek redelijk anti daarop.
Maar vrouw met tikkende klok
vrouwen zijn niet rationeel daarinquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja en hij zal zijn redenen daarvoor wel hebben
als zij kinderen wil prima maar niet achter de rug van je partner om toch
of ben ik nou heel erg wereldvreemd
hoezo dan?quote:
Moet daar wel ruimte voor zijn. Blijkbaar was de relatie al kut hoe dan ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar praat je toch over als partners
Al zou ik ook niet erg blij zijn als ik als man niet potent blijk te zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Kinderwens kan extreme vormen aannemen idd
Sommige mensen doen het nog als ze 60+ zijn. Dat vind ik dus oprecht walgelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Kinderwens kan extreme vormen aannemen idd
zou niet erg vindenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:13 schreef supersof het volgende:
gewoon stoppen met de pil
"oeps, schatje, was er per ongeluk twee vergeten"
tjaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet daar wel ruimte voor zijn. Blijkbaar was de relatie al kut hoe dan ook.
Bijzonder slecht voor je mannelijkheid kan ik je uit ervaring vertellen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al zou ik ook niet erg blij zijn als ik als man niet potent blijk te zijn
dan doe je het toch ook stiekemquote:
Dat moet je dus nooit doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:13 schreef supersof het volgende:
gewoon stoppen met de pil
"oeps, schatje, was er per ongeluk twee vergeten"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |