Hou me even up to datequote:Op maandag 2 mei 2016 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zitten naar Pauw te kijken. Dat is altijd heel multi-culti.
En dan mag jij de kamer niet meer binnen?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:42 schreef isax het volgende:
[..]
Hou me even up to date
Zit even in andere kamer en ginny slaapt al.
Dat wordt een groot feest daar.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lineker al in z'n onderbroek gesignaleerd?
with a splash of cream and a drop of lemonquote:
BCS?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:58 schreef Voxs het volgende:
Hmpf ga niet spioleren, maar in BCS is hmpfgrr zielig figuur enzovoorts.
And maybe we'll might engage ourselves in a little dancing afterwards.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
with a splash of cream and a drop of lemon
better call saul, ik moest even publiekelijk grmblenquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
And maybe we'll might engage ourselves in al little dancing afterwards.
[ afbeelding ]
Oh die kijk ik welquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
better call saul, ik moest even publiekelijk grmblen
jah jammer want sympathie voor de licht obnoxieuze ( ja geen NL woord, maar klinkt lekker) man gekregen. Wil weten hoe het verder gaat.quote:
Het is obnoxelijke.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
jah jammer want sympathie voor de licht obnoxieuze ( ja geen NL woord, maar klinkt lekker) man gekregen. Wil weten hoe het verder gaat.
Jij bent team Chuck denk ikquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
jah jammer want sympathie voor de licht obnoxieuze ( ja geen NL woord, maar klinkt lekker) man gekregen. Wil weten hoe het verder gaat.
Hahaquote:
Om hem te chucken danquote:
Trustenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:21 schreef Voxs het volgende:
Ik vergeet jullie nooit. ben wel soms te zwijgzaam.
Nu ook, want slaap roept.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:21 schreef Voxs het volgende:
Ik vergeet jullie nooit. ben wel soms te zwijgzaam.
Nu ook, want slaap roept.
Zou wel moetenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:23 schreef Joezi het volgende:
Misschien aan Danny vragen om te implementeren
Ik kan daar een hoop bij bedenkenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Een keertje onze barney wereldster maken
[ afbeelding ]
Mooi gemaakt, mafzeltjesquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar niet nu. Nu ga ik slapen. Gelukkig heb ik m'n beste gifje tot het laatst bewaard
[ afbeelding ]
Trusten [ afbeelding ]
Ondertiteling Engels. Die waren ineens verdwenen. En Isax slaaptiept.quote:
Breaking Bad kijken ....!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat FOK! ondertiteling had.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ondertiteling Engels. Die waren ineens verdwenen. En Isax slaaptiept.
Ik hoop niet dat je het erg vond dat ik niet meer online was.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:25 schreef isax het volgende:
Wel tof dat ik vannacht nog antwoord heb gegeven toch?
Oh, een tijdelijk Engels subforum? Leuk! Ik ga nog even kijken voor het er niet meer is.quote:Ik bedoelde het tijdelijke forum eng/Engels
Vast niet en is al wegquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het erg vond dat ik niet meer online was.
[..]
Oh, een tijdelijk Engels subforum? Leuk! Ik ga nog even kijken voor het er niet meer is.
radar ging over ad laatstquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:36 schreef isax het volgende:
Lol kassa dat moeilijk doet over dat je mogelijk suïcidaal word van anti depressieve.
anti depressiva.quote:
dus weer niet zo warm...quote:
Ik zie dat ik het dus ook niet wist.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat FOK! ondertiteling had.
Het is wel een bijzonder gebouw. Een belangrijke exponent van Het Nieuwe Bouwen waarin geëxperimenteerd werd met beton, staal en glas. Meeste mensen dateren het als een jaren 50 gebouw maar het is uit de jaren 20. Wel een vrij oncomfortabel gebouw door enkel glas en zo.quote:Bijzonder, daar heeft mijn man ook gestudeerd. Vind het een mooi gebouw.
Ja dat kan, maar van buiten is het een plezier voor het oog.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is wel een bijzonder gebouw. Een belangrijke exponent van Het Nieuwe Bouwen waarin geëxperimenteerd werd met beton, staal en glas. Meeste mensen dateren het als een jaren 50 gebouw maar het is uit de jaren 20. Wel een vrij oncomfortabel gebouw door enkel glas en zo.
Hij is al weer weg. En nee, natuur natuur laten zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geef 'm wat rauw vlees, dan komt hij vaker buurten.
Ja, het ziet er momenteel weer knap uit. Dat is ook wel eens anders geweest.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar van buiten is het een plezier voor het oog.
Aha, vandaar de gelijkenis. Dat gebouw heeft men ook goed geconserveerd.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het ziet er momenteel weer knap uit. Dat is ook wel eens anders geweest.
De architect en constructeur waren samen ook verantwoordelijk voor de Van Nelle fabriek in Rotterdam.
Hier in de buurt is een vrouwtje met een rollator die wekelijks in het park haar kraai een tartaartje komt brengen. Op die vaste dag wacht het beestje altijd op haar, op andere dagen laat-ie zich niet zien.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hij is al weer weg. En nee, natuur natuur laten zijn.
Die fabriek staat dan ook op de werelderfgoedlijst.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha, vandaar de gelijkenis. Dat gebouw heeft men ook goed geconserveerd.
Dat heeft ook wel weer iets moois.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier in de buurt is een vrouwtje met een rollator die wekelijks in het park haar kraai een tartaartje komt brengen. Op die vaste dag wacht het beestje altijd op haar, op andere dagen laat-ie zich niet zien.
O, het was een gehakt biefstukje, geloof ik. Daarvoor ging ze dan speciaal naar de slager. Het beestje landt dan op haar rollator zodra ze het park inkomt.quote:
Slim beestje. Eet hij uit haar hand?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, het was een gehakt biefstukje, geloof ik. Daarvoor ging ze dan speciaal naar de slager. Het beestje landt dan op haar rollator zodra ze het park inkomt.
Dat denk ik niet, als ze vlees eten gaat het er volgens mij wat ruiger aan toe. Ze had wel eens een dag over moeten slaan omdat ze ziek was of een afspraak had. Als ze dan op een andere dag haar kraai wilde voeren was-ie er niet. Ook het tijdstip schijnt vrij nauw te luisteren. Kraaien houden een strakke agenda, zo lijkt het. Heel apart.quote:
Wat grappig. Kraai heeft dus tijdsbesef.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, als ze vlees eten gaat het er volgens mij wat ruiger aan toe. Ze had wel eens een dag over moeten slaan omdat ze ziek was of een afspraak had. Als ze dan op een andere dag haar kraai wilde voeren was-ie er niet. Ook het tijdstip schijnt vrij nauw te luisteren. Kraaien houden een strakke agenda, zo lijkt het. Heel apart.
Hij zal wel gebruik maken van verschillende 'Zeitgebers'. De dag waarop ergens in de buurt vuil wordt opgehaald en de stand van de zon en zo voor het tijdstip. Misschien ook houdt hij de slagerij in de gaten. Zoiets, denk ik.quote:
O vast wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:50 schreef isax het volgende:
In een vogelboek dat ik ooit heb gehaald staat dat je spek in de boom moeten hangen als je kraaien wilt.
Kan me dus niet voorstellen dat iemand dat echt doet.
Zo zal het inderdaad wel gaanquote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zal wel gebruik maken van verschillende 'Zeitgebers'. De dag waarop ergens in de buurt vuil wordt opgehaald en de stand van de zon en zo voor het tijdstip. Misschien ook houdt hij de slagerij in de gaten. Zoiets, denk ik.
Getsie.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O vast wel.
Er komt ook af en toe iemand in het park een soort van slachtafval brengen. De reigers herkennen hem ook direct, er zitten er binnen no-time een stuk of 15 om hem heen.
Inderdaad. Volgens mij zijn ze ook vrij sociaal-intelligent. Het lijkt er vaak op of ze een inschatting maken of ze voor je moeten opvliegen of niet. Ik passeerde er laatst één op een kleine 30 cm afstand die op een paaltje zat, terwijl ik langsliep bleef hij me aankijken maar maakte geen enkele aanstalten om op te vliegen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo zal het inderdaad wel gaanMooie filmpjes van hun vernuft te vinden op youtube ook.
Zou heel goed kunnen dat ze dat doen. Ze schijnen iig ook een groepsgevoel te hebben. Is eentje aangevallen door anderen, dan 'troosten' ze die door zijn veren te poetsen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij zijn ze ook vrij sociaal-intelligent. Het lijkt er vaak op of ze een inschatting maken of ze voor je moeten opvliegen of niet. Ik passeerde er laatst één op een kleine 30 cm afstand die op een paaltje zat, terwijl ik langsliep bleef hij me aankijken maar maakte geen enkele aanstalten om op te vliegen.
Ik las dat onlangs ook, volgens mij.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen dat ze dat doen. Ze schijnen iig ook een groepsgevoel te hebben. Is eentje aangevallen door anderen, dan 'troosten' ze die door zijn veren te poetsen.
Ik zocht het artikel maar kan het niet vinden.
Ja, was op sciencealert of soortgelijke site.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik las dat onlangs ook, volgens mij.
Dat lijkt mij een leuk boek om te lezenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:17 schreef Disana het volgende:
In dat verband lijkt het laatste boek van Frans de Waal me ook interessant
https://www.bol.com/nl/p/(...)jn/9200000051833656/
Dieren zijn meer zoals wij dan we willen weten.
Ja, het is vaak een ander soort intelligentie. Honden kunnen vaak ook hele vreemde dingen. Zo hadden we een hond die kon horen dat er iemand anders (van de garage) in één van de auto's van mijn vader reed. Dan sloeg ze opeens aan terwijl die auto anders altijd haar aandacht niet waard was.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:17 schreef Disana het volgende:
In dat verband lijkt het laatste boek van Frans de Waal me ook interessant
https://www.bol.com/nl/p/(...)jn/9200000051833656/
Dieren zijn meer zoals wij dan we willen weten.
Ja, mij ook. Hij stelt dat dieren slimmer zijn dan we willen weten, en dat intelligentie niet op het gesproken woord vastzit. Dieren zijn op hun eigen manier slim.quote:
Ha, niet echt volgens mij. Maar ik kijk dan inderdaad net zo indirect naar zo'n beestje als naar een loslopende hond.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:22 schreef Voxs het volgende:
En Scrute heeft waarschijnlijk een heel vriendelijk gezicht
Honden weten en kunnen veel, en zo te horen hebben jullie goede honden gehad. Kraaien schijnen ook goed te kunnen denken, ik meen dat daarvan ook voorbeelden in het boek staan.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het is vaak een ander soort intelligentie. Honden kunnen vaak ook hele vreemde dingen. Zo hadden we een hond die kon horen dat er iemand anders (van de garage) in één van de auto's van mijn vader reed. Dan sloeg ze opeens aan terwijl die auto anders altijd haar aandacht niet waard was.
Verder hadden we ooit een hele domme hond die daarom niet meekon op vakantie. Als mijn ouders of het hele gezin 5 km verderop bij terugkomst de ringweg opreden, werd die hond helemaal gek van blijdschap tot we daadwerkelijk weer thuis waren. Daarbij wist die hond feilloos mensen te vinden die getroost moesten worden en hij week dan niet van hun zijde.
En zo is het natuurlijk ook. Men komt er ook steeds meer achter dat sommige dieren soortgelijke/ ( net zo intelligente) mentale processen hebben als mensen. Reuze interessant.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Hij stelt dat dieren slimmer zijn dan we willen weten, en dat intelligentie niet op het gesproken woord vastzit. Dieren zijn op hun eigen manier slim.
Het betekent wel dat we dieren dan beter moeten gaan behandelen. En dat is een beetje een probleem.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
En zo is het natuurlijk ook. Men komt er ook steeds meer achter dat sommige dieren soortgelijke/ ( net zo intelligente) mentale processen hebben als mensen. Reuze interessant.
We hebben wel eens gedacht dat die eerste domme hond racistisch was. Die hond was een enorme goedzak behalve tegen Molukkers. Maar Molukkers vinden honden vaak onrein en zijn er ook vaak bang voor. Vooral dat bangzijn ruikt een hond meteen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Honden weten en kunnen veel, en zo te horen hebben jullie goede honden gehad. Kraaien schijnen ook goed te kunnen denken, ik meen dat daarvan ook voorbeelden in het boek staan.
Vooral tav varkens is dat nogal een probleem.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Het betekent wel dat we dieren dan beter moeten gaan behandelen. En dat is een beetje een probleem.
Dat ruiken ze inderdaad. Maar het kan natuurlijk ook aan een bepaald soort eten hebben gelegen, dat de hond niet lekker vond ruiken aan Molukkers.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We hebben wel eens gedacht dat die eerste domme hond racistisch was. Die hond was een enorme goedzak behalve tegen Molukkers. Maar Molukkers vinden honden vaak onrein en zijn er ook vaak bang voor. Vooral dat bangzijn ruikt een hond meteen.
Ja, want varkens zijn dus ook heel intelligent en gevoelig. Op transporten sterven ze nogal gauw van de stress - een reden waarom ik jarenlang heb geprotesteerd tegen levend veevervoer.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooral tav varkens is dat nogal een probleem.
jups.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Het betekent wel dat we dieren dan beter moeten gaan behandelen. En dat is een beetje een probleem.
Zal ook meegespeeld hebben. Ik had een tijdje een Molukse judopartner, die rook inderdaad héél anders dan 'wij'.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ruiken ze inderdaad. Maar het kan natuurlijk ook aan een bepaald soort eten hebben gelegen, dat de hond niet lekker vond ruiken aan Molukkers.
Eén enkel varken als huisdier is vaak ook een probleem. Die gaan kapot van de stress als ze teveel alleen zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, want varkens zijn dus ook heel intelligent en gevoelig. Op transporten sterven ze nogal gauw van de stress - een reden waarom ik jarenlang heb geprotesteerd tegen levend veevervoer.
Ik had een Surinaamse vriendin die ook heel anders rook. Zoetig vond ik het.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal ook meegespeeld hebben. Ik had een tijdje een Molukse judopartner, die rook inderdaad héél anders dan 'wij'.
Mensen zijn zo dom wat dat betreft. Wel leuk vind ik varkens op kinderboerderijen. Die zijn samen en vinden het ook wel tof door ons geaaid te worden. Nou ja op een na in het Stadspark die er chagrijnig van wordt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eén enkel varken als huisdier is vaak ook een probleem. Die gaan kapot van de stress als ze teveel alleen zijn.
Die is wat knorrigquote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Mensen zijn zo dom wat dat betreft. Wel leuk vind ik varkens op kinderboerderijen. Die zijn samen en vinden het ook wel tof door ons geaaid te worden. Nou ja op een na in het Stadspark die er chagrijnig van wordt.
quote:
Dat klinkt heerlijk! Ik weet nog niet wat het wordt hier. Gisteren soortgelijke salade gegeten, nu weer iets warms iig.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier een zelfbedachte maaltijdsalade. Rode ui, halve paprika, kappertjes, zwarte olijven, blikje zalm, paar gehakte ansjovisjes, wat peper en een handjevol penne rigate.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier een zelfbedachte maaltijdsalade. Rode ui, halve paprika, kappertjes, zwarte olijven, blikje zalm, paar gehakte ansjovisjes, wat peper en een handjevol penne rigate.
Welke kleur paprika? Vind het wel erg zout klinken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens het blikje is het wilde zalm, dat geloof ik echter niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Koop toch verse zalm in plaats van die chloorzalm!!!
Rood. Ik heb er verder dan ook geen zout in gebruikt. Ook de pasta zoutloos gekookt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:03 schreef isax het volgende:
[..]
Welke kleur paprika? Vind het wel erg zout klinken.
handgevangen? Volgens mij is kweekzalm duurzamerquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens het blikje is het wilde zalm, dat geloof ik echter niet.
Ok dan keur ik het goed want je weet wat zout doet he?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rood. Ik heb er verder dan ook geen zout in gebruikt. Ook de pasta zoutloos gekookt.
Die eten kip.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
handgevangen? Volgens mij is kweekzalm duurzamer
Het is allemaal nogal omstreden. Bij kweekzalm wordt nogal veel antibiotica gebruikt en de wilde zalm wordt bedreigd door ontsnapte kweekzalmen die veel groter en sterker zijn dan hun wilde soortgenoten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
handgevangen? Volgens mij is kweekzalm duurzamer
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:11 schreef isax het volgende:
[..]
Ok dan keur ik het goed want je weet wat zout doet he?
[ afbeelding ]
Ik ben wel suikerverslaafdquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:18 schreef isax het volgende:
[..]
Vrugah toen mensen nog een 10 gangen suiker diner hadden.
Die goede oude tijd
Frankenzalmquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is allemaal nogal omstreden. Bij kweekzalm wordt nogal veel antibiotica gebruikt en de wilde zalm wordt bedreigd door ontsnapte kweekzalmen die veel groter en sterker zijn dan hun wilde soortgenoten.
Ja, maar je moet het niet regelmatig een beetje binnenkrijgen. Dan werkt het uiteindelijk niet meer wanneer je het wel echt nodig hebt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
FrankenzalmAnitbiotica is toch goed tegen ziektes enzo
Beetje hypocriet, die arme dieren geen antibiotica geven als ze ziek zijn en pijn hebben, maar het zelf dan wel nemenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar je moet het niet regelmatig een beetje binnenkrijgen. Dan werkt het uiteindelijk niet meer wanneer je het wel echt nodig hebt.
Daarom vee afschaffen. Meteen honger opgelost.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:31 schreef Joezi het volgende:
Wel lastig dilemma, biologisch en verantwoord eten zorgt voor nog meer honger op den wereld
Antibiotica wordt uit voorzorg aan het voer toegevoegd omdat de beesten dusdanig dicht opeen zitten gepakt dat als er één ziek zou worden, de hele kweek besmet zou raken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Beetje hypocriet, die arme dieren geen antibiotica geven als ze ziek zijn en pijn hebben, maar het zelf dan wel nemen
Zouden ze bij mensen ook moeten doen, die zitten ook opgepropt in kantoren met alle gevolgen van dienquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Antibiotica wordt uit voorzorg aan het voer toegevoegd omdat de beesten dusdanig dicht opeen zitten gepakt dat als er één ziek zou worden, de hele kweek besmet zou raken.
Wat is jouw lievelingsvleesvervanger?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:37 schreef isax het volgende:
[..]
Daarom vee afschaffen. Meteen honger opgelost.
Er zijn voor ons ook andere manieren om weerstand op te bouwen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zouden ze bij mensen ook moeten doen, die zitten ook opgepropt in kantoren met alle gevolgen van dien
Ben niet zo van de vleesvervangers. Vegetarische slager is goed te pruimen en valless ook wel. Quorn ook wel.quote:
Wel stom dat dat duurder is dan echt vleesquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:46 schreef isax het volgende:
[..]
Ben niet zo van de vleesvervangers. Vegetarische slager is goed te pruimen en valless ook wel. Quorn ook wel.
Heb je nog wat tips? Fijnstof happen tijdens het joggen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn voor ons ook andere manieren om weerstand op te bouwen.
Mwah als je het ingepompte water van vlees aftrekt denk ik dat het niet zoveel verschilt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wel stom dat dat duurder is dan echt vlees
Vitamientjes!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb je nog wat tips? Fijnstof happen tijdens het joggen?
Nee, ik eet fruit of ontbijt met zo'n fruitdrank die het equivalent van twee stuks fruit per portie is.quote:
In fruit zit meer suiker en gif dan vitamine, denk daar aanquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik eet fruit of ontbijt met zo'n fruitdrank die het equivalent van twee stuks fruit per portie is.
Tja, suiker. Daarvan zegt men inmiddels dat het toch wat minder schadelijk is dan de laatste jaren wordt beweerd.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
In fruit zit meer suiker en gif dan vitamine, denk daar aan
In amsterdam ruikt toch alles naar uitlaatgasquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, suiker. Daarvan zegt men inmiddels dat het toch wat minder schadelijk is dan de laatste jaren wordt beweerd.
Ik had laatst een appel meegenomen van de plek waar ik zo nu en dan werk. Dat was er eentje van de AH. Die bleef ontzetten lang goed maar ging daar wel van naar benzine ruiken. Heeft het uiteindelijk een maand goed volgehouden. Dat kan niet gezond zijn.
Goede statistiekquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:07 schreef Joezi het volgende:
De aarde telt niet genoeg fruit om een ieder van van 2 stuks fruit te voorzien. Bij elke banaan die je eet sterven er 4 kinderen, bij een appel zijn dat er al 10.
Dat zou mij dan al lang niet meer opvallen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
In amsterdam ruikt toch alles naar uitlaatgas
Kan je beter een bruistablet atten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik eet fruit of ontbijt met zo'n fruitdrank die het equivalent van twee stuks fruit per portie is.
Waarom dat?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die kun je trouwens het beste nemen voordat je gaat slapen.
Je lichaam neemt de vitaminen dan beter op. Overdag wil je nog wel eens dingen eten, drinken of roken die de vitamine-opname verhinderen.quote:
Haal je D liever uit je margarine, de zon is erg verraderlijk op je witte huidquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Leuke slofjes, hoor.![]()
Ik ben nog even buiten om wat vitamine D te scoren.
Er zijn wel meer dingen dom aan die app. Zoals het niet kunnen chatten e.d.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:46 schreef isax het volgende:
[..]
Ik vind het wel dom dat je geen outfit kan geven aan een vriendje ofzo trouwens.
Eigenlijk is het helemaal dom.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen dom aan die app. Zoals het niet kunnen chatten e.d.
Hotdog met klont boter.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zegt het meisje dat weken verkleed ging als ananas.
Nu maar hopen dat ze oktober nog allemaal halen, het is niet zo'n goed jaar voor popartiesten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:25 schreef isax het volgende:
http://mobile.nytimes.com(...)tps://www.google.nl/
Damn.
Wie denk jij dat mogelijk nog afhaakt?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze oktober nog allemaal halen, het is niet zo'n goed jaar voor popartiesten.
Nee die niet. Die heeft nog wel 4 levens.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iedereen maakt kans behalve Keith. Die gaat echt niet dood
De drummer is de oudste. Dat is ook wel een beetje treurig, op zijn leeftijd in een rockband spelen ... dat kan geen mens fysiek opbrengen. Achter of opzij van het podium zit iemand mee te drummen. Als hij gaat zie ik Mick en Keith nog wel gewoon doorgaan met optreden, zijzelf zijn als enigen onvervangbaar.quote:
Stomme SErie, GoT al gekeken?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:21 schreef isax het volgende:
http://sense8.tumblr.com/(...)big-cluster-birthday
Nog jaar wachten
Serieus?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De drummer is de oudste. Dat is ook wel een beetje treurig, op zijn leeftijd in een rockband spelen ... dat kan geen mens fysiek opbrengen. Achter of opzij van het podium zit iemand mee te drummen. Als hij gaat zie ik Mick en Keith nog wel gewoon doorgaan met optreden, zijzelf zijn als enigen onvervangbaar.
Gebeurt meer hoor bij grote bands.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:43 schreef isax het volgende:
[..]
Serieus?dus hij zit er gewoon voor spek en bonen? Germ.
Mijn favo band verslind zequote:
Haiquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:46 schreef isax het volgende:
[..]
Mijn favo band verslind zede huidige is hun 4e of 5e.
Niemand heeft er last van. Deze gaat al wel weer even mee maar de vorige was een groot drama op het einde. Heroïne enzo.
Bij The Spinal Tap gingen ze er ook hard door heen. Spontane zelfontbranding en ontploffende drummerquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:46 schreef isax het volgende:
[..]
Mijn favo band verslind zede huidige is hun 4e of 5e.
Niemand heeft er last van. Deze gaat al wel weer even mee maar de vorige was een groot drama op het einde. Heroïne enzo.
Wut? Das geen urban legend?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij The Spinal Tap gingen ze er ook hard door heen. Spontane zelfontbranding en ontploffende drummer
Ik ben 26 he? Normaal weet je dan niet meer dan de lengte van Justin biebers piemel.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik veronderstelde dat dat basiskennis was.
Oké, vooruit.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:59 schreef isax het volgende:
[..]
Ik ben 26 he? Normaal weet je dan niet meer dan de lengte van Justin biebers piemel.
Valsche bescheidenheid scrut!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben slechts de butler in dit gekkenhuis.
Goed zo.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oké, oké .. ik ben ook een bewoner van dit gekkenhuis.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Goed zo.Ik kom zo weer langs voor de medicijnenronde.
Net Loenatik hier.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oké, oké .. ik ben ook een bewoner van dit gekkenhuis.
Duidelijkquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Joezi is Fats, zoveel is duidelijk.
Ik had BDS als majoor bedacht. Fijne serie. Kinderprogramma's die ook interessant zijn voor volwassenen, dat vind ik wel heel knap.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Duidelijk![]()
Zwab dr doolittle en jij de majoor, maar je mag evt ook nog wel mevrouw de haas zijn
Dan jij dus mevr de haas. oh nee, de directeur natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had BDS als majoor bedacht. Fijne serie. Kinderprogramma's die ook interessant zijn voor volwassenen, dat vind ik wel heel knap.
Welke is dat?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Joezi is Fats, zoveel is duidelijk.
Zwart pak, dat klopt alvast.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan jij dus mevr de haas. oh nee, de directeur natuurlijk!
Die is nog redelijk bij de tijdquote:
Weet ik niet ik ken het nietquote:
Ik had eens een tijdje een collega die op haar leek en ook meer lippenstift om haar mond had dan op haar lippen. Als ze er niet bij was werd ze ook gewoon Bep Brul genoemd door iedereen. Spoorde ook voor geen meter.quote:
Ik zal me er eens in verdiepenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Soury is Mevrouw de Haas, daar is geen twijfel over mogelijk.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had eens een tijdje een collega die op haar leek en ook meer lippenstift om haar mond had dan op haar lippen. Als ze er niet bij was werd ze ook gewoon Bep Brul genoemd door iedereen. Spoorde ook voor geen meter.
Ik weet al genoegquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zij is net zo'n zonnestraaltje als jij.
Is dat die sikkeneurquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Soury is Mevrouw de Haas, daar is geen twijfel over mogelijk.
Yepsquote:
Wie is fats nou weer.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, maar Fats en zij kunnen ook weer niet zonder elkaar.
zijn ma is wel vertrokken naar het volgende hoofdstuk.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag 'm vandaag nog hier in de stad. Hij ging döner halen bij Leeman.
Die vuilnis die ze hier in nl doner noemenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag 'm vandaag nog hier in de stad. Hij ging döner halen bij Leeman.
Oh diequote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is dat iets te dikke mannetje in de rolstoel, degene die de boel trollt.
Die vent in de film big lebosky is baasquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is dat iets te dikke mannetje in de rolstoel, degene die de boel trollt.
En wat verkopen ze?quote:
Hij leek het anders best lekker te vinden.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die vuilnis die ze hier in nl doner noemen
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij leek het anders best lekker te vinden.
Topshelf één van Europa's grootste specialisten op het gebied van sports, fashion en lifestyle.quote:
Oh ik ben niet sportief dat scheeltquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Topshelf één van Europa's grootste specialisten op het gebied van sports, fashion en lifestyle.
Kende het ook niet, maar la Place zit er weer in, zag ook parfum en horloges weer, maar nog niet helemaal verkend
Ben de cruyffies wel zat ondertussen. Je mag tegenwoordig op lompe hardloopschoenen lopen zag ikquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga je daar je nieuwe Cruyffies halen?
Afgewezenquote:
Ik hen geen ideequote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan kun je nog wel een aussie dragen toch?
Ik vind zulke verende schoenen niet prettig om dagelijks op te lopen. En ze zijn meestal spuuglelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben de cruyffies wel zat ondertussen. Je mag tegenwoordig op lompe hardloopschoenen lopen zag ik
denk niet dat de bijenkorf daar mee eens is.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Isax en Soury zouden managers moeten worden van de bijenkorf![]()
![]()
![]()
![]()
Het zou zo maar een succes wordenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:02 schreef isax het volgende:
[..]
denk niet dat de bijenkorf daar mee eens is.
Tuuurlijk welquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:02 schreef isax het volgende:
[..]
denk niet dat de bijenkorf daar mee eens is.
Isax zou met al haar allergieën al die parfumerieën op de begane grond al niet overleven.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
![]()
![]()
![]()
maar ik zou als eerste daad alle cashmier bullshit voor 10 euro de deur uit doen.quote:
Geluulquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Isax zou met al haar allergieën al die parfumerieën op de begane grond al niet overleven.
als je er keer bent: daar tussen het parfum is er ook iemand met kaarsen. die kaarsjes zijn 50 eurie per stuk.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Isax zou met al haar allergieën al die parfumerieën op de begane grond al niet overleven.
Ja hoor primaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:05 schreef isax het volgende:
[..]
maar ik zou als eerste daad alle cashmier bullshit voor 10 euro de deur uit doen.
denk je dat ik daar mee weg kom?
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:06 schreef isax het volgende:
[..]
als je er keer bent: daar tussen het parfum is er ook iemand met kaarsen. die kaarsjes zijn 50 eurie per stuk.
Als je het geld niet rekent is het cadeau.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:06 schreef isax het volgende:
[..]
als je er keer bent: daar tussen het parfum is er ook iemand met kaarsen. die kaarsjes zijn 50 eurie per stuk.
We nemen de tent overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |