Sorryquote:
hahaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 06:19 schreef Oberkullie het volgende:
Hoerenzooitje waarom ben ik in mijn vakantie elke dag om 06.00 uur klaarwakker
Kut is dat jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 06:19 schreef Oberkullie het volgende:
Hoerenzooitje waarom ben ik in mijn vakantie elke dag om 06.00 uur klaarwakker
natuurlijk komt die terugquote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:37 schreef Chai het volgende:
Braddie heeft zijn FOK!afscheidsafscheidsvlog verwijderd, betekent dit dat hij terugkomt?
haha shitquote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:37 schreef Chai het volgende:
Braddie heeft zijn FOK!afscheidsafscheidsvlog verwijderd, betekent dit dat hij terugkomt?
vloggenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:37 schreef Chai het volgende:
wat vertelde hij in de vlog? had chloro hem pijn gedaan?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:37 schreef Chai het volgende:
dat 'ie zich al te zeer liet opfokken en dat 'ie dat gewoon niet relaxed vond en gewoon niet meer wil gewoon gewoonquote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat vertelde hij in de vlog? had chloro hem pijn gedaan?
en nog 32 voordat ik echt op vakantie ga waarschijnlijkquote:
oh, dus vanmiddag is hij er weerquote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:40 schreef zeer het volgende:
[..]
dat 'ie zich al te zeer liet opfokken en dat 'ie dat gewoon niet relaxed vond en gewoon niet meer wil gewoon gewoon
4 daagjes vrij zelfsquote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:45 schreef MAHL het volgende:
Goedemorgen deze morgen
Zo nog twee daagjes en dan al weer een dagje vrij
Heb hem niet gezienquote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat vertelde hij in de vlog? had chloro hem pijn gedaan?
nope. bij ons bedrijf worden atv dagen allemaal vast ingepland. dus vrijdag is het bedrijf gewoon dichtquote:
Lolquote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:40 schreef zeer het volgende:
[..]
dat 'ie zich al te zeer liet opfokken en dat 'ie dat gewoon niet relaxed vond en gewoon niet meer wil gewoon gewoon
andere mensen zeggen gewoon "goedenacht, ik ga een paar uurtjes slapen"quote:
32 weken, damnquote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en nog 32 voordat ik echt op vakantie ga waarschijnlijk
ja, bijna kerstquote:
zweden (als het doorgaat)quote:
In juni 15 dagen Menorca, in augustus een weekje Ardennen, in oktober een lang weekendje centerparcs en in november nog een midweekje veluwe.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat zijn jouw vakantieplannen dan Haags?
Mooi landquote:
geen werk en geen school?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:28 schreef Yiha3 het volgende:
ik heb elke dag vakantie, verveelt ook soms hoor
Een week Samsų via Billund vd Zomer.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In juni 15 dagen Menorca, in augustus een weekje Ardennen, in oktober een lang weekendje centerparcs en in november nog een midweekje veluwe.
En jij?
billund ben ik afgelopen winter wel langs gekomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |