Volgende de legende zijn ze tot op de dag van vandaag nog steeds aan het rondrollen in de woestijn.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Die Abu Hadjer is de grootste mongool
Die doet echt alles fout
ga je binnenkort al kindje proberen te maken?quote:Op maandag 2 mei 2016 20:54 schreef Crip het volgende:
[..]
hij lijkt best wel op pewdiepie
mr dn beter
denk t welquote:Op maandag 2 mei 2016 20:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga je binnenkort al kindje proberen te maken?
Pffffquote:Op maandag 2 mei 2016 20:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer beginnen wij met oefenenquote:Op maandag 2 mei 2016 20:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe hem opnieuw in de wasmachine. Op centrifugerenquote:Op maandag 2 mei 2016 21:32 schreef Chai het volgende:
Gvd net toen ik mijn jas ging wassen liep de wasmachine vast. Nu is hij er net uit, maar nog steeds kletsnat. Moet hem over 9 u weer aan kunnen.
Alleen dat dan.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:29 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Beetje in bed liggen netflixen toch wel
klein, dik en kalend.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
weet niet hoe de man in kwestie eruit ziet
dus kan nie oordele
Ja had ik gedaan, maar hij stopt aan het einde en gijzelt mijn jas opnieuw (deurtje wil niet open vanwege beveiliging), want hij lijkt het water niet weg te kunnen spoelen.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:34 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Doe hem opnieuw in de wasmachine. Op centrifugeren
Ik zou het nog een keer proberen.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja had ik gedaan, maar hij stopt aan het einde en gijzelt mijn jas opnieuw (deurtje wil niet open vanwege beveiliging), want hij lijkt het water niet weg te kunnen spoelen.
Heb mijn jas er nu iig uit.
Nee joh is grapje, ik care niet. Als je maar gelukkig bentquote:
Nope hollanderquote:Op maandag 2 mei 2016 21:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee joh is grapje, ik care niet. Als je maar gelukkig bent![]()
Maare Marokkaanse pewdiepie? Is dat hetzelfde als Zakariya al-Hollandi??
[ afbeelding ]
Ja dat bedoel ik, bekeerling?quote:
Ja, maar is hij moslim?quote:
gut gutquote:
Blond staat je mooi! Niet rood vervenquote:Op maandag 2 mei 2016 21:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal ik mijn haar weer knalrood verven?
quote:Op maandag 2 mei 2016 21:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je pewdiepie al thuis voorgesteld?
[ afbeelding ]
Jepquote:Op maandag 2 mei 2016 21:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je pewdiepie al thuis voorgesteld?
[ afbeelding ]
minder besmet zaad slikken oempiequote:Op maandag 2 mei 2016 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Help ik sterf van de keelpijn. Alsof ik spijkers slik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |