Moeite met pillen slikken?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom die?
[..]
Ohja, die neem ik ook. Maar heb daar tabletjes van die je onder je tong moet doen. Veel fijner
[..]
hm visolie zie ik altijd wel staan, maar weet nooit waar het nou goed voor is. waarom slik jij die?
http://www.bodybuilding.com/fun/4-main-fish-oil-benefits.htmquote:Op maandag 2 mei 2016 23:25 schreef supersof het volgende:
hm visolie zie ik altijd wel staan, maar weet nooit waar het nou goed voor is. waarom slik jij die?
Jaquote:
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Jamaar heb vandaag voor het eerst zo'n grote vitamine C 1000 tr geslikt en ging wel oke.
Maar die b12 doe ik dan onder mijn tong als ik de deur uit ga en dan heb ik een lekker smaakje in mijn mond. Beetje ritueeltje geworden nu.
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tof. As usual.
Al had ik na jouw hysterie wel wat meer WAT!?! momentjes verwachtHaha, ja dat zei Kaneel ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Dat is dan niet meer nodigquote:Op maandag 2 mei 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Dat kan dan ook makkelijk gecombineerd worden
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, ja dat zei Kaneel ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Je kan alsnog vitamines en voedingsstoffen te kort komen.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dan zou ik ragequitten van de hele serie denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Waarom?quote:
Jij praat erg veel onzin.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Het overtollige verdwijnt toch weer uit je lichaam. En met een fatsoenlijk dieet krijg je genoeg van alles binnen.
Ga anders lekker de hele dag crackers eten met vitaminepillen. Goedkoop en gezond
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan zou ik ragequitten van de hele serie denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |