Dat was in Winterfell? Ik dacht in huize bolton zeg maar. Hoe heet dat.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
feebs, dat was best wel even een momentje hoor, dat ramsay d'r voor de ogen van reek van achter nam
God ECHT HE!quote:Op maandag 2 mei 2016 22:18 schreef padlarf het volgende:
Ik vond Tommen de loser van de ep. Met zn plofkop.
Jep, Littlefinger maakt er een heel punt van dat Sansa naar huis gaat en Winterfell weer van haar kan worden als ze met Ramsay trouwt, terwijl ze onderweg daar naartoe zijn.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat was in Winterfell? Ik dacht in huize bolton zeg maar. Hoe heet dat.
quote:Op maandag 2 mei 2016 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep, Littlefinger maakt er een heel punt van dat Sansa naar huis gaat en Winterfell weer van haar kan worden als ze met Ramsay trouwt, terwijl ze onderweg daar naartoe zijn.
Het komt op hetzelfde neer maar ik vond de serievariant minder:quote:Op maandag 2 mei 2016 21:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Euron zei een deel van de quote tegen Balon. Dit is de volledige:
Godless? Why? I am the godliest man ever to raise sail! You serve one god, but I have served ten thousand. From Ib to Asshai, when men see my sails, they pray.
Dit is zijn verhaal. Hij gaat het verleden inwargen, hij wordt een betere greenseer en daarna als we Meera's dialoog mogen geloven komt hij de grot uit om iets te doen. Dat is al veel meer dan we eerder wisten en eerlijk gezegd had ik verwacht dat Bran voor de rest van de serie aan het Weirwood-netwerk gekoppeld zou blijven.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:53 schreef maho_91 het volgende:
Vond bran z'n flashback scene wel leuk, alleen niet veel opheldering over zijn verhaal
quote:
Beetje het gedrag van Arya en de looks van Sansa. Best of both worldsquote:Op maandag 2 mei 2016 22:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had eigenlijk gedacht dat ze of knapper zou zijn of jongensachtiger afhankelijk van haar leeftijd. Wel fijn om haar eindelijk te zien natuurlijk.
Vond het wel mooi dat ze constant in beweging is, maar dat maakt het dan weer wel moeilijker redelijke stills van haar te vinden.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Beetje het gedrag van Arya en de looks van Sansa. Best of both worlds
Dat stond in de vlammenquote:Op maandag 2 mei 2016 23:24 schreef RijstNatie het volgende:
Maar wie en waarom is die vader van theon greyjoy vermoord?
Hij werd vermoord door de twee-eenheid van de Storm God en zijn tegenpool de Drowned God in opdracht van R'hllor dankzij Melisandres magie. Kom op zo moeilijk is het niet!quote:Op maandag 2 mei 2016 23:24 schreef RijstNatie het volgende:
Maar wie en waarom is die vader van theon greyjoy vermoord?
Naar huis. Dat zei hij letterlijk. Dat kan twee dingen betekenen. Of Winterfell om weer voor Ramsey's Reek te spelen of het eiland Pyke, zijn vaders zetel.quote:En waar de fuck ging theon nou eigenlijk heen?
Haha, in het Amerikaanse forum zei iemand iets soortgelijks. De reactie was: dude wtf she's 10.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ze heeft wel een dik gezicht vind ik hoor. De beide actires die Myrcella speelden waren knapper.
[ afbeelding ]
Dat sowieso niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Of Winterfell om weer voor Ramsey's Reek te spelen
winterfell lijkt me nietquote:Op maandag 2 mei 2016 23:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Naar huis. Dat zei hij letterlijk. Dat kan twee dingen betekenen. Of Winterfell om weer voor Ramsey's Reek te spelen of het eiland Pyke, zijn vaders zetel.
hij heeft namelijk geen andere home (meer)quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:01 schreef Jasonjj90 het volgende:
[..]
Ik ben bijna zeker dat hij richting Pyke gaat.
Lyanna is degene die in de populaire overleving een soort Helena van Troje die met haar laakbare schoonheid een oorlog heeft veroorzaakt. Het heeft zes seizoenen geduurd voordat we haar nu eindelijk zien, dus natuurlijk toetsen we haar aan alles dat Ned, Benjen en Robert over haar gezegd hebben.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:50 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Haha, in het Amerikaanse forum zei iemand iets soortgelijks. De reactie was: dude wtf she's 10.
Die hippocrisie is ongelofelijk.
In zo'n filmpje over top 10 knapste vrouwen in GoT: Sansa doet niet mee want die is te jong. Conclusie: Arya is dus te lelijk.
Volgens mij zitten ze met raging hard ons te kijken across the narrow sea... Atlantische oceaan bedoel ik
Alle emotionele toespraken over hoe hij Ned als een vader zag en Robb als zijn broer daargelaten dan natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
hij heeft namelijk geen andere home (meer)
hij doet eindelijk eens iets en dan is ie opeens een loser....quote:Op maandag 2 mei 2016 22:18 schreef padlarf het volgende:
Ik vond Tommen de loser van de ep. Met zn plofkop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |