http://qmusic.nl/nieuws/een-bericht-van-mattiequote:Beste allemaal,
Zoals jullie merken heb ik even wat tijd voor mezelf genomen.
Mijn leven staat op dit moment bol van emoties waardoor ik mezelf moet terugvinden en herpakken. Dit kost meer tijd dan ik gehoopt had.
De kwetsbaarheid van twee pasgeboren kinderen brengt me naar plekken van mezelf die ik nog niet kende. Er is in de meeste extreme vormen angst, geluk, verdriet.
Maar de afgelopen periode heeft vooral ongeloof de boventoon gevoerd toen bleek dat ik niet de biologische vader ben van de twee vechtertjes.
Iets wat ik op het moment van schrijven nog steeds niet lijk te beseffen. Ik ben in de war.
Het liefst had ik ervoor gekozen om dit op mijn eigen tijd, onder de radar, met alle betrokkenen vorm te geven. Echter de situatie bleek onhoudbaar. Ik en mijn familie kunnen niet langer het enorme medeleven rondom de kinderen op de juiste manier ontvangen.
Wel wil ik iedereen vragen niet primair verwijten te maken of te veroordelen. Dat doe ik zelf ook niet. Deze situatie kent alleen maar verliezers, en van alle emoties brengt boos zijn je altijd het minst ver.
Dit met Kirsten op een vredige manier en als volwassen mensen oplossen geeft me nu de meeste kracht en houvast.
De komende periode zullen we gaan gebruiken om ons verhaal af te sluiten, en daarna los van elkaar opnieuw te beginnen.
Bedankt voor al jullie liefde, en tot binnenkort.
Mattie
We vragen iedereen de privacy van Mattie, Kirsten en hun familie en vrienden te respecteren.
WTF.twitter:mattievalk twitterde op maandag 02-05-2016 om 08:54:03Mijn verhaal:https://t.co/B7Ltxd2cqF reageer retweet
quote:Op maandag 2 mei 2016 14:25 schreef NoXia het volgende:
Zal hij vanavond aan de desk staan bij Boulevard?
Dat. Echt enorm pijnlijk nu, maar zeker die kop van Wietze erbijquote:Op maandag 2 mei 2016 14:29 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik blijf lachen als ik hem zie. Ik bedoel, kutsituatie en alles, maar hilarisch plaatje.
quote:Op maandag 2 mei 2016 14:29 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik blijf lachen als ik hem zie. Ik bedoel, kutsituatie en alles, maar hilarisch plaatje.
Wordt pas echt priceless als Wietze de vader blijkt te zijn.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat. Echt enorm pijnlijk nu, maar zeker die kop van Wietze erbijpriceless.
Ik gun je hetzelfde.quote:
Ik hoop het ook, aangezien ik alles behalve kinderen wil. Verder toch bedankt voor de mededeling.quote:
En natuurlijk de implicatie dat hij geen echte man is.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is zo bizar dat je bijna denkt dat het gespeeld is. Wat enorm genant.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoax gespot.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is zo bizar dat je bijna denkt dat het gespeeld is. Wat enorm genant.
Behalve dat je als (ex-)vader van vroeggeboren kindjes 't wel uit je hoofd laat hiermee te geinen.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is zo bizar dat je bijna denkt dat het gespeeld is. Wat enorm genant.
Denk niet dat ze toen al geboren waren.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Behalve dat je als (ex-)vader van vroeggeboren kindjes 't wel uit je hoofd laat hiermee te geinen.
Oh wacht, Lavender had 't over die foto specifiek, niet over de situatie als geheel. Ff gemist.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:34 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Denk niet dat ze toen al geboren waren.
True. Het is echt tragisch, alleen begrijp ik niet dat hij er zo mee in de publiciteit is gegaan. Je kan toch dingen privé houden?quote:Op maandag 2 mei 2016 14:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Behalve dat je als (ex-)vader van vroeggeboren kindjes 't wel uit je hoofd laat hiermee te geinen.
Over de rest zal denk ik vrijwel niemand het in zijn hoofd halen er geintjes over te maken, dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Oh wacht, Lavender had 't over die foto specifiek, niet over de situatie als geheel. Ff gemist.
Hij had geen zin meer in toneelspelen, zoals ie aangaf. En als het blijkt dat hij zonder opgaaf van redenen bij zijn vriendin plus kids weg is, krijg je sowieso de wildste geruchten.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
True. Het is echt tragisch, alleen begrijp ik niet dat hij er zo mee in de publiciteit is gegaan. Je kan toch dingen privé houden?
Wietze weet meer, tijd voor een special van Peter R de Vries die dit gaat onderzoeken .quote:Op maandag 2 mei 2016 14:31 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Wordt pas echt priceless als Wietze de vader blijkt te zijn.
ik zit an de buis geklinknageltquote:Op maandag 2 mei 2016 14:38 schreef WammesWaggel het volgende:
weet meer, tijd voor een special van Peter R de Vries die dit ga
Wij kunnen dat zeker maar dat is als bekende Nederlander toch wel wat lastiger.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
True. Het is echt tragisch, alleen begrijp ik niet dat hij er zo mee in de publiciteit is gegaan. Je kan toch dingen privé houden?
Kan me wel voorstellen dat je, om speculaties van De Telegraaf te voorkomen, dit zo naar buiten brengt. En wie weet hoeveel (privé)berichten hij van luisteraars ontvangt om te vragen hoe het met de kindjes is, dat lijkt me vreselijk confronterend. Dan kan je maar beter het zo doen.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
krstnquote:Op maandag 2 mei 2016 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ze zijn nog wel vriendjes op Facebook, al heeft zij haar naam daar wat 'aangepast'
/Sherlock
In Hilversum schijnen ze ter ere van Mattie een straat te vernoemen. De Tweelingweg.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:40 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Maar niet zo slecht als Mattie, want die is helemaal geen vader.
Ja, hij's fijn.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:44 schreef Dven het volgende:
[..]
In Hilversum schijnen ze ter ere van Mattie een straat te vernoemen. De Tweelingweg.
Dan nam Wietze dat programma wel heel serieus.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:45 schreef NoXia het volgende:
Wat wel opvallend is bij Mattie: "Heeft gewerkt bij Qmusic - Nederland". Ontslag genomen nadat hij erachter kwam dat Wietze de vader van de kindjes bleek te zijn?
Er zouden er nu zo'n 40-45 moeten zijn.quote:
Als dit echt haar werk isquote:Op maandag 2 mei 2016 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
Gelukkig kan ze op haar werk wat ondersteuning krijgen:
[ afbeelding ]
Volgens haar Facebook wel, maarja, je weet nu niks meer zeker hé. Wie zegt dat ze écht Kirsten heet?quote:
TRquote:Op maandag 2 mei 2016 14:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien was ze wel in verwachting van de hond van de buurman, wat de draagtijd aanzienlijk heeft verkort.
Bokito zou ook een verklaring zijn.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien was ze wel in verwachting van de hond van de buurman, wat de draagtijd aanzienlijk heeft verkort.
Krstn Wllmstn tochquote:Op maandag 2 mei 2016 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens haar Facebook wel, maarja, je weet nu niks meer zeker hé. Wie zegt dat ze écht Kirsten heet?
Jup, oftewel Kirsten Willemstein (En nee, wie er ook op die rooie knop zit te drukken, dit is niet 'privé', zelfs het AD vermeld haar volledige naam).quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 14:55 schreef NoXia het volgende:
Deze foto krijgt nu wel een hele andere context...
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Zwembad, sauna, de buurman had een keer over haar strings aan de waslijn gespoten, ditdatquote:Op maandag 2 mei 2016 14:57 schreef Apotheose het volgende:
of er lag sperma op een wc bril ergens op een openbaar toilet
ik denk dan eerder bij 'dna onbekend' of hoe het nu heetquote:Op maandag 2 mei 2016 15:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Over 18 jaar zitten er dus twee sippe kids bij een bedaagde Derk Bolt in een aflevering van Spoorloos![]()
Ik ben het nietquote:
Qua uiterlijk vooral heel gewóóntjes. Over het algemeen trekken die dj's toch meer van die stereotype knappe meisjes aan (ongeacht hoe de dj in kwestie er zelf uit ziet).quote:Op maandag 2 mei 2016 15:02 schreef ssebass het volgende:
Wat een lelijk wijf, zowel uiterlijk als innerlijk.
Mattie heeft *ahum* het uiterlijk van een echte radio manquote:Op maandag 2 mei 2016 15:06 schreef female81 het volgende:
[..]
Qua uiterlijk vooral heel gewóóntjes. Over het algemeen trekken die dj's toch meer van die stereotype knappe meisjes aan (ongeacht hoe de dj in kwestie er zelf uit ziet).
O, d'r zullen genoeg "ratten" zijn, die ervoor zogenaamd "goedbedoeld" voor gaan zorgen dat deze meisjes dit nooit zullen vergeten.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:05 schreef Ticootje het volgende:
Maar als mattie de kinderen heeft erkent en aangegeven dan dragen ze waarschijnlijk ook zijn achternaam. Blijft dat niet altijd in bepaalde papieren zichbaar? Als de geboorteakte wordt opgevraagd ofzo?
De moeder zal dan dus ooit ook open kaart moeten spelen net de meisjes hoe en wat.
Lekker boeiend. Die koters zijn niet van hem. Optyfen ermee.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:05 schreef Ticootje het volgende:
Maar als mattie de kinderen heeft erkent en aangegeven dan dragen ze waarschijnlijk ook zijn achternaam. Blijft dat niet altijd in bepaalde papieren zichbaar? Als de geboorteakte wordt opgevraagd ofzo?
De moeder zal dan dus ooit ook open kaart moeten spelen net de meisjes hoe en wat.
Dat lijkt me wel ja, geen idee in het huidige digitale bestaan in hoeverre zoiets te veranderen is, maar als je echt een ouderwetse papieren akte hebt dan kan daar hoogstens iets doorgehaald worden en/of notitie gemaakt.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:05 schreef Ticootje het volgende:
Net alsof dat iets uitmaakt. Nu het zo uitgebreid op internet staat wordt dit nooit meer vergeten.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O, d'r zullen genoeg "ratten" zijn, die ervoor zogenaamd "goedbedoeld" voor gaan zorgen dat deze meisjes dit nooit zullen vergeten.
Het is al openbaar...quote:Op maandag 2 mei 2016 15:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja, geen idee in het huidige digitale bestaan in hoeverre zoiets te veranderen is, maar als je echt een ouderwetse papieren akte hebt dan kan daar hoogstens iets doorgehaald worden en/of notitie gemaakt.
Dat ook ja, geheim houden voor die kids gaat uberhaupt niet meer lukken, maar volgens mij was het meer een 'stel dat' vraag. In hoeverre je bij een niet-BN'er dit kan wijzigen/'terugdraaien' zonder dat het vindbaar is.quote:
Op de een of andere manier had het stel gemakkelijk broer & zus kunnen zijn.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mattie heeft *ahum* het uiterlijk van een echte radio man
Vind ik ook jaquote:Op maandag 2 mei 2016 15:11 schreef female81 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier had het stel gemakkelijk broer & zus kunnen zijn.
Mosterd na de maaltijdquote:Op maandag 2 mei 2016 15:11 schreef NoXia het volgende:
Dit topic zal over 18 jaar ook vast naar boven komen wanneer de dames op zoek zullen gaan.
Damian kan hier ook zijn familie geschiedenis terugvinden, net als het kind van meneer Kaktus.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:11 schreef NoXia het volgende:
Dit topic zal over 18 jaar ook vast naar boven komen wanneer de dames op zoek zullen gaan.
Zo blijven de psychiaters iig aan het werk.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Damian kan hier ook zijn familie geschiedenis terugvinden, net als het kind van meneer Kaktus.
Ook de meid van Bahr en het kleinkind van Rochel weten straks de ins en outs van de gehele stamboom.
Zouden die Bnn-ers daar nu echt geen rekening mee houden?
Die van mijn kinderen evengoed....quote:Op maandag 2 mei 2016 15:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Damian kan hier ook zijn familie geschiedenis terugvinden, net als het kind van meneer Kaktus.
Ook de meid van Bahr en het kleinkind van Rochel weten straks de ins en outs van de gehele stamboom.
wie is bahr? en die ene dochter van kaktus is allang oud genoeg om te lezen en zo op de hoogte te blijven van de strapatsen van haar ouwequote:Op maandag 2 mei 2016 15:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je bent een beetje zuur. Er wordt alom gespeculeerd in dit topic en nu moet je opeens een TR plaatsen. Misschien tijd om die augurk uit je kut te halen.quote:
Tuurlijk is het niet van Wietze. Zijn vriendin presenteert ook gewoon nog vrolijk op Q-Music.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:19 schreef amaranta het volgende:
Ik geloof echt niet dat het van Wietze is.
Daarbij was die levensruil ergens in 2014.
En waarom zijn er geen beelden van hoe Wietze die verklaring voorleest? Was er geen stream op dat moment?
Badr, en ik heb het over dat kleuterdochtertje.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:24 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wie is bahr? en die ene dochter van kaktus is allang oud genoeg om te lezen en zo op de hoogte te blijven van de strapatsen van haar ouwe
Je moet gewoon niet als een achterlijke gaan trollen.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent een beetje zuur. Er wordt alom gespeculeerd in dit topic en nu moet je opeens een TR plaatsen. Misschien tijd om die augurk uit je kut te halen.
Die tweede dochter, dat duurt nog wel een jaar of tien voor die een volle zin kan lezen.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:24 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wie is bahr? en die ene dochter van kaktus is allang oud genoeg om te lezen en zo op de hoogte te blijven van de strapatsen van haar ouwe
Ze hebben al wel eens samen een kinderkamer ingericht..quote:Op maandag 2 mei 2016 15:19 schreef amaranta het volgende:
Ik geloof echt niet dat het van Wietze is.
Daarbij was die levensruil ergens in 2014.
En waarom zijn er geen beelden van hoe Wietze die verklaring voorleest? Was er geen stream op dat moment?
http://qmusic.nl/nieuws/mattie-wietze-weer-terug-hun-eigen-levenquote:Wietze bekende namelijk samen met Kirsten, de vriendin van Mattie, een kinderkamer te hebben gebouwd in zijn huis.
25-8-2014quote:Op maandag 2 mei 2016 15:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze hebben al wel eens samen een kinderkamer ingericht..
[..]
http://qmusic.nl/nieuws/mattie-wietze-weer-terug-hun-eigen-leven
Maar was ze al zwanger dan toen? Sorry, ik luister nooit naar hun zender dus het hele voorverhaal heb ik gemistquote:Op maandag 2 mei 2016 15:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze hebben al wel eens samen een kinderkamer ingericht..
[..]
http://qmusic.nl/nieuws/mattie-wietze-weer-terug-hun-eigen-leven
Dat was in 2014.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:31 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Maar was ze al zwanger dan toen? Sorry, ik luister nooit naar hun zender dus het hele voorverhaal heb ik gemist
Lijkt me ook, maar wie weet kwamen ze later nog op het idee terug?quote:Op maandag 2 mei 2016 15:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
25-8-2014
En dat is natuurlijk gewoon een kutgeintje van dat moment geweest.
Vast ja.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt me ook, maar wie weet kwamen ze later nog op het idee terug?
Het zou niet de eerste keer zijn dat er iemand vreemd ging met een goede vriend van zijn partner iig..quote:
nee precies, kan uit ervaring sprekenquote:Op maandag 2 mei 2016 15:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat er iemand vreemd ging met een goede vriend van zijn partner iig..
Joh, Per,quote:Op maandag 2 mei 2016 15:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat er iemand vreemd ging met een goede vriend van zijn partner iig..
Giel ook, maar...quote:Op maandag 2 mei 2016 15:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mattie heeft *ahum* het uiterlijk van een echte radio man
Mattie en Wietze zijn niet eens vrienden, dus al helemaal geen goede vrienden. Het zijn collega's.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ah ja idd.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:47 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Mattie en Wietze zijn niet eens vrienden, dus al helemaal geen goede vrienden. Het zijn collega's.
Nou ja, volgens mij was Mattie niet eens op Wietzes bruiloft.quote:
Klopt. Misschien voelde Wietze zich wel genaaid waarop Wietze Mattie's vriendin goed naaide.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij was Mattie niet eens op Wietzes bruiloft.
Wel als feestgast, maar niet als daggast zeg maar. (was de bruiloft niet 3 dagen???)
Dat is best wel tragisch voor die manquote:Op maandag 2 mei 2016 14:55 schreef NoXia het volgende:
Deze foto krijgt nu wel een hele andere context...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |