Of in de schmink bij Boulevard.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:04 schreef MariMiep het volgende:
De biologische vader zal inmiddels wel op het vliegtuig naar Timboektoe zitten, enkele reis!
Vervormde stem, dit dat.quote:
Wat zou ze gedacht hebben toen deze foto gepubliceerd werd:quote:Op maandag 2 mei 2016 12:48 schreef _Joy_ het volgende:
Sta je daar bij je veel te vroeg geboren kindjes terwijl je weet dat de man die naast je staat en je gesteund heeft vermoedelijk niet eens de vader is...
Of er zijn meerdere kandidaten en die zitten nu peentjes te zweten.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De grote vraag is:
Had ie voorkennis? Wist ie het al voordat Mattie het wist?
En wie is het?
"Eindelijk ben ik 't een keer met 'm eens"quote:Op maandag 2 mei 2016 14:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat zou ze gedacht hebben toen deze foto gepubliceerd werd:
[ afbeelding ]
Dan zou hij niet die brief voorgelezen hebben denk ik zomaar.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
Is Wietze nog wel met z'n vriendin? Dat zou wel de ultieme naaistreek zijn, tijdens die life swap gewoon z'n vriendin versieren.
dan moet ze wel willen natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2016 14:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hmm dan had ik toch die van wietze gepakt
Wietze is niet zo heel lang geleden getrouwd.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
Is Wietze nog wel met z'n vriendin? Dat zou wel de ultieme naaistreek zijn, tijdens die life swap gewoon z'n vriendin versieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |