Iemand postte hier net een link, dat is gewoon te regelen, hij heeft er drie jaar de tijd voor.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:09 schreef Coritchando het volgende:
Hij heeft de kinderen aangegeven en erkend etc., zie dat maar terug te draaien.
Kunnen is nog het makkelijkste, willen een tweede. En als je pech hebt wil hij er juist WEL zijn voor die kinderen maar laat Kirsten en/of de biologische vader het niet toe. Want heel veel rechten heeft hij ook niet meer als zíj juist hem er uit willen werken.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:11 schreef Toeps het volgende:
[..]
Iemand postte hier net een link, dat is gewoon te regelen, hij heeft er drie jaar de tijd voor.
veranderd niets aan de uitkomstquote:Op maandag 2 mei 2016 11:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of ze wilde gewoon érg graag kindjes. En heeft ze een érg lieve buurman.
waar halen jullie vandaan dat hij geen kinderen wilde?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:17 schreef frietenstamp het volgende:
Aangezien hij geen kinderen eigenlijk wel een prima vooruitzicht vond en het een meerling is zou ze ook zelf een kliniek bezocht kunnen hebben zonder zijn medeweten. Genoeg naaistreek (hihaho) om voor uit elkaar te gaan, maar emotioneel niet zo heftig als vreemdgaan. Dit haal ik uit de brief.
De medische pogingen. Ik neem aan dat ze wel gewoon seks hadden en geen anticonceptie gebruikten, want geen 'noodzaak'.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:26 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
waar halen jullie vandaan dat hij geen kinderen wilde?
ze wilden juist wel kinderen, maar het lukte niet via de natuurlijke weg
samen hebben ze besloten nog even niet de medische molen in te gaan en vervolgens bleek ze wonder boven wonder ineens tóch zwanger
ze wilden heel graag kinderen samen, maar hadden de pogingen voorlopig uitgesteld.
ja dat bedoel ik iddquote:Op maandag 2 mei 2016 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De medische pogingen. Ik neem aan dat ze wel gewoon seks hadden en geen anticonceptie gebruikten, want geen 'noodzaak'.
Presenteert de ochtendshow van Q-Music samen met Wietze de Jager.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:34 schreef tong80 het volgende:
Is hij een bekende Nederlander ? Zo ja, waarvan ? Ik ken mijn biologische vader ook niet. Leuk voor z'n kinderen dat ie dat aan de grote klok hangt. Schandalig. Wat een zelfmedelijden en wat een groot ego.
Wietze de Jagerquote:Op maandag 2 mei 2016 11:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Presenteert de ochtendshow van Q-Music samen met Wietze de Jager.
Godver, dat tandvleeschquote:Op maandag 2 mei 2016 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heeft Wietske (of hoe heettie) het beter bekeken:
[ afbeelding ]
Die van Mattie is een soort Stacy met extra tandvlees. Ook qua gedrag blijkt nu
heb je een relatie van 12 jaarquote:Valk voegt eraan toe dat hij inmiddels weg is bij zijn vriendin, met wie hij twaalf jaar een relatie had.
http://nos.nl/artikel/210(...)n-niet-de-vader.html
maar tis ook best pijnlijk als je ziet dat t zoveelste topic je voorbij streeft, wat moet je danquote:Op maandag 2 mei 2016 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok man, ga maar weer topics openen over de plaatselijke FC van Zaltbommel ofzo, dat getuigt helemaal niet van een groot ego ofzo.
Dan denk ik zo dat het waarschijnlijk niet de eerste keer is dat ze vreemd gegaan is.. Gokje hoor.quote:
Haha nou, de meeste babies lijken vlak na de geboorte nu eenmaal op hun vader. Dat is de manier van moeder natuur om ervoor te zorgen dat mannen voor het kind blijven zorgen.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:58 schreef Idisrom het volgende:
Ik meende een keer gelezen te hebben gemiddeld een op de tien kinderen.
Dat is ook de reden dat altijd de vrouwen om de wieg staan te kraaien dat de baby zo op zijn vader lijkt. Ter geruststelling zogenaamd.
Misschien was de wens om moeder te worden wel zo groot dat ze daarvoor alles wilde opofferen.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:47 schreef agter het volgende:
[..]
Dan denk ik zo dat het waarschijnlijk niet de eerste keer is dat ze vreemd gegaan is.. Gokje hoor.
Ken hem ook niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:34 schreef tong80 het volgende:
Is hij een bekende Nederlander ? Zo ja, waarvan ? Ik ken mijn biologische vader ook niet. Leuk voor z'n kinderen dat ie dat aan de grote klok hangt. Schandalig. Wat een zelfmedelijden en wat een groot ego.
Als ze op tijd waren geboren had hij het nooit geweten.quote:Op maandag 2 mei 2016 09:30 schreef NoXia het volgende:
[..]
Kindjes zijn te vroeg geboren. Dan ga je beide door een medische molen waaronder DNA onderzoeken enzo.
Dan zijn daar toch nog genoeg opties voor die toch net wat netter zijn richting je vent?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:49 schreef June. het volgende:
[..]
Misschien was de wens om moeder te worden wel zo groot dat ze daarvoor alles wilde opofferen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |