Misschien dat ze ergens in een talkshow opduikt?quote:Op maandag 2 mei 2016 13:01 schreef agter het volgende:
ik ben benieuwd naar haar kant van het verhaal.
en hoe het nu juridisch verder moet..... Hij heeft ongetwijfeld de kinderen erkend tijdens het aangeven bij het gemeente huis. Moet hij nu wel alimentatie gaan betalen?quote:Op maandag 2 mei 2016 13:01 schreef agter het volgende:
ik ben benieuwd naar haar kant van het verhaal.
Hoe of waar doet hij dat? Ik vond zijn brief nogal voorzichtig..quote:Op maandag 2 mei 2016 13:04 schreef agter het volgende:
Wel matig dat hij haar zo als hoer wegzet in de media.
Mag je binnen drie jaar terugdraaien als je toch niet de biologische vader blijkt te zijn:quote:Op maandag 2 mei 2016 13:02 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
en hoe het nu juridisch verder moet..... Hij heeft ongetwijfeld de kinderen erkend tijdens het aangeven bij het gemeente huis. Moet hij nu wel alimentatie gaan betalen?
Wat?quote:Op maandag 2 mei 2016 13:04 schreef agter het volgende:
Deed ie dat maar. Hij komt hier een beetje over als een slapjanus.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:04 schreef agter het volgende:
Idd?!quote:Op maandag 2 mei 2016 13:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat?
Hij brengt het juist respectvol naar buiten.
Hij heeft als niet-biologische vader niet veel rechten, dus als hij gewoon in het leven van die kinderen wil blijven is het niet slim om zijn (ex-)vriendin zwart te gaan lopen maken.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:08 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Deed ie dat maar. Hij komt hier een beetje over als een slapjanus.
Ergens waar ze grof betalen, in elk geval, dat kan ze nu wel gebruiken.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien dat ze ergens in een talkshow opduikt?
luisteraars gaan toch wel vragen stellen, en het lekt toch wel uit.... kun je het beter voor zijn.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:13 schreef Copycat het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom hij dit zo wereldkundig moet maken. Alles moet maar door de lens meebeleefd worden. Zal wel mooie luistercijfers opleveren.
Ik zou dat lekker overlaten aan de biologische papa. Tussen de lakens een man, de achttien jaren na de geboorte ook een man.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft als niet-biologische vader niet veel rechten, dus als hij gewoon in het leven van die kinderen wil blijven is het niet slim om zijn (ex-)vriendin zwart te gaan lopen maken.
Je kunt het ook heel sjiek bij 'dat is privé, geen commentaar' houden.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:13 schreef CarltonBanks het volgende:
luisteraars gaan toch wel vragen stellen, en het lekt toch wel uit.... kun je het beter voor zijn.
om het vervolgens in de prive te moeten lezen dat ze hem afschilderen als de man die zijn vrouw en kind heeft laten stikkenquote:Op maandag 2 mei 2016 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kunt het ook heel sjiek bij 'dat is privé, geen commentaar' houden.
Had gekund, maar als hij bij haar weg was gegaan was hij een lul enz.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of met koeienletters op de cover plaatsen dat hij niet de vader is.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:15 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
om het vervolgens in de prive te moeten lezen dat ze hem afschilderen als de man die zijn vrouw en kind heeft laten stikken
Als hij daadwerkelijk nog van plan is voor die kinderen te gaan zorgen maakt dat 'm juist een nog grotere slapjanusquote:Op maandag 2 mei 2016 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft als niet-biologische vader niet veel rechten, dus als hij gewoon in het leven van die kinderen wil blijven is het niet slim om zijn (ex-)vriendin zwart te gaan lopen maken.
Als je erboven staat ...quote:Op maandag 2 mei 2016 13:15 schreef CarltonBanks het volgende:
om het vervolgens in de prive te moeten lezen dat ze hem afschilderen als de man die zijn vrouw en kind heeft laten stikken
Was misschien ook om zijn familie tegemoet te komen, want die moeten ook meegaan in het blijven zwijgen.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
En het gedrag van de moeder? Wat vind je daarvan?quote:Op maandag 2 mei 2016 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je erboven staat ...
Ik vind dit eigenlijk een beetje van hetzelfde niveau. Ik snap zijn verdriet, maar de uiting vind ik allerminst fraai.
Ook niet fraai. maar two wrongs maken nog steeds geen right.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:19 schreef Perrin het volgende:
En het gedrag van de moeder? Wat vind je daarvan?
beetje rare reactie. Hij word door zijn ex aan alle kanten genaaid en bedrogenquote:Op maandag 2 mei 2016 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je erboven staat ...
Ik vind dit eigenlijk een beetje van hetzelfde niveau. Ik snap zijn verdriet, maar de uiting vind ik allerminst fraai.
Waarom zou hij nog moeten moeten lijden onder het (wan) gedrag van zijn ex-vriendin ? In zijn geval vind ik het niet meer dan logisch dat hij er gewoon mee naar buiten komt. Hij doet het immers op een hele nette manier.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je erboven staat ...
quote:Op maandag 2 mei 2016 13:20 schreef CarltonBanks het volgende:
beetje rare reactie. Hij word door zijn ex aan alle kanten genaaid en bedrogen
quote:Op maandag 2 mei 2016 13:19 schreef Copycat het volgende:
Ook niet fraai. maar two wrongs maken nog steeds geen right.
Dit.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je erboven staat ...
Het zijn zijn kinderen toch niet?quote:Op maandag 2 mei 2016 13:21 schreef agter het volgende:
[..]
Dit.
En ook is het niet fraai dat hij die 2 kindjes kennelijk gewoon in de steek laat.
Die vechten voor hun leven.
Wie weet heeft hij wel zo'n Jan Smit-moeder. Dan kan het maar beter eerst een nette brief zijn in plaats van gelijk de gehele vuile was.quote:
Nou ja!quote:Op maandag 2 mei 2016 13:21 schreef agter het volgende:
[..]
Dit.
En ook is het niet fraai dat hij die 2 kindjes kennelijk gewoon in de steek laat.
Die vechten voor hun leven.
Ook alleen maar omdat zijn partner hem (op meerdere manieren) bedroog.quote:
Daar kunnen die kinderen niets aan doen.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat zijn partner hem (op meerdere manieren) bedroog.
Moet dat dan?quote:
Dan trommelt de mama toch de biologische papa op?quote:Op maandag 2 mei 2016 13:24 schreef agter het volgende:
[..]
Daar kunnen die kinderen niets aan doen.
Hij laat ze gewoon in de steek terwijl ze voor hun leven vechten.
Omdat hij en zijn vriendin uit elkaar gaan, laat hij ze in de steek?quote:Op maandag 2 mei 2016 13:24 schreef agter het volgende:
[..]
Daar kunnen die kinderen niets aan doen.
Hij laat ze gewoon in de steek terwijl ze voor hun leven vechten.
Wat loop jij nou te trollen danquote:Op maandag 2 mei 2016 13:04 schreef agter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |