Dat kan, maar daar hebben die kindjes niks aan. Hij is door een onwijs zware periode gegaan met die tweeling, lijkt me sterk dat je dan ineens zegt 'oh wacht, ik ben jullie vader niet, DOEI!'.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:21 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Zou er toch snel klaar mee zijn als mijn partner zoiets zou flikken. Damn, zou zelfs hopen dat de echte verwekker er zwaar door in de shit komt.
quote:Op maandag 2 mei 2016 10:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Hoe zou het in de spreekkamer zijn geweest, toen Mattie kennis nam van dit nieuws?
Hoe zou die arts zich gevoeld hebben toen hij erachter kwam en het moest vertellenquote:Op maandag 2 mei 2016 10:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Hoe zou het in de spreekkamer zijn geweest, toen Mattie kennis nam van dit nieuws?
Beetje Jane the Virgin?quote:Op maandag 2 mei 2016 10:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het kan ook nog een foutje in ziekenhuis zijn? Twee potjes omgewisseld.
Wel erg pijnlijk allemaal hoor.
Ik kan me voorstellen dat je zeker als nieuwbakken "vader" door een achtbaan van emoties gaat als blijkt dat je kinderen ineens niet van jou blijken te zijn. Ook als dat een medische reden heeft. Je bent je er toch al aan gaan binden natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je dan uit elkaar gaat en zo'n dramatische brief schrijft.
Ach ja die worden getraind op slecht nieuws gesprekken.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe zou die arts zich gevoeld hebben toen hij erachter kwam en het moest vertellen
Het is redelijk onvoorstelbaar, maar dat maakt het nog niet 'onwaar'. Het lijkt me echt sterk dat je bij een 'medische blunder' een brief op deze manier schrijft. Dan neem je je vriendin meer in bescherming en verwacht ik dat je dusdanig boos bent dat je het beestje gewoon bij z'n naam noemt.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je zeker als nieuwbakken "vader" door een achtbaan van emoties gaat als blijkt dat je kinderen ineens niet van jou blijken te zijn. Ook als dat een medische reden heeft. Je bent je er toch al aan gaan binden natuurlijk.
Het lijkt mij weer heel sterk dat je je als vrouw, bezig in een hormoon-vruchtbaarheids-boost-traject onveilig laat volblaffen door een ander. Dat is de kat op het spek binden natuurlijk.
Ik denk dat Mattie inderdaad de tijd heeft om Fok! te gaan lezen.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:29 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik schrik een beetje van die ''lollige'' reacties hier![]()
Die man heeft het al zwaar genoeg, het hoeft er niet ingewreven te worden..
En de +1k reacties op het Facebook bericht. En twitter.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik denk dat Mattie inderdaad de tijd heeft om Fok! te gaan lezen.
Een linkje is vast wel te sturen als het een DJ isquote:Op maandag 2 mei 2016 10:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik denk dat Mattie inderdaad de tijd heeft om Fok! te gaan lezen.
Tja dat zijn al langer de rioolputjes van internet.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
En de +1k reacties op het Facebook bericht. En twitter.
Ze zaten in rust toch? Ze waren nog niet het medische traject ingegaan.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je zeker als nieuwbakken "vader" door een achtbaan van emoties gaat als blijkt dat je kinderen ineens niet van jou blijken te zijn. Ook als dat een medische reden heeft. Je bent je er toch al aan gaan binden natuurlijk.
Het lijkt mij weer heel sterk dat je je als vrouw, bezig in een hormoon-vruchtbaarheids-boost-traject onveilig laat volblaffen door een ander. Dat is de kat op het spek binden natuurlijk.
Bij een sperma verwisseling breng je dat nieuws niet op de manier die Mattie nu gedaan heeft.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
twitter:LavieJanRoos twitterde op maandag 02-05-2016 om 10:28:01Zal de tweeling van een Mattie zijn? reageer retweet
Ik vraag me oprecht af of dat een 'nog niet' was. Het klonk vooral alsof hij daar helemaal geen trek in had en zijn leventje zo prima vond.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:35 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ze zaten in rust toch? Ze waren nog niet het medische traject ingegaan.
Als ik het was gaf ik haar de vinger, regelde ik mijn zaken bij de rechtbank en stapte ik op het eerst volgende vliegtuig voor een lekkere vakantie in een warm land, even afschakelenquote:Op maandag 2 mei 2016 10:49 schreef deedeetee het volgende:
Maar wat doet hij nu ? Gaat hij toch nog bij de kinderen in het ziekenhuis kijken of wil hij er helemaal niks meer mee vandoen hebben ?
Lijkt me echt een afschuwelijke situatie hoor.
Ik heb me er eerlijk gezegd toen niet zo in verdiept.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af of dat een 'nog niet' was. Het klonk vooral alsof hij daar helemaal geen trek in had en zijn leventje zo prima vond.
Maar hij heeft zich toch al vreselijk aan die kindjes gehecht. Ik denk niet dat hij er zo gemakkelijk afstand van kan nemen.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:50 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Als ik het was gaf ik haar de vinger, regelde ik mijn zaken bij de rechtbank en stapte ik op het eerst volgende vliegtuig voor een lekkere vakantie in een warm land, even afschakelen
Ik toen ook niet, maar toen het nieuws van die tweelingzwangerschap naar buiten kwam, had ik wel de indruk dat hij echt niet van plan was om de molen in te gaan. Maar ik luister echt nooit naar zijn programma, dus het is puur op basis van berichtgeving van de serieuze mediaquote:Op maandag 2 mei 2016 10:51 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik heb me er eerlijk gezegd toen niet zo in verdiept.
Ik had juist het idee dat hij er heel er blij mee was destijds...quote:Op maandag 2 mei 2016 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af of dat een 'nog niet' was. Het klonk vooral alsof hij daar helemaal geen trek in had en zijn leventje zo prima vond.
Bij het lezen van de brief was mijn eerste gedachte dat ze een open relatie hadden en er nu achter waren gekomen dat hij niet de vader was en dat iemand dat naar buiten wou brengen. Pas toen ik las dat ze apart verder gaan, kreeg ik het idee dat ze vreemd is gegaan.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is redelijk onvoorstelbaar, maar dat maakt het nog niet 'onwaar'. Het lijkt me echt sterk dat je bij een 'medische blunder' een brief op deze manier schrijft. Dan neem je je vriendin meer in bescherming en verwacht ik dat je dusdanig boos bent dat je het beestje gewoon bij z'n naam noemt.
Met de spontane zwangerschap? Ja. Maar met het vooruitzicht de medische molen in te gaan? Had niet de indruk dat dat voor hem ook maar een seconde een optie is geweest. Vandaar ook dat 'wonder'-gedoe.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had juist het idee dat hij er heel er blij mee was destijds...
De rollercoaster van twee veel te vroeg geboren kindjes is sowieso al niet te bevatten, en als dan blijkt dat je toch geen vader bent geworden.. damn ik denk dat ik echt totaal van het padje zou raken.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:49 schreef deedeetee het volgende:
Maar wat doet hij nu ? Gaat hij toch nog bij de kinderen in het ziekenhuis kijken of wil hij er helemaal niks meer mee vandoen hebben ?
Lijkt me echt een afschuwelijke situatie hoor.
Bizarquote:Op maandag 2 mei 2016 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt bizar. Die heeft zich dus tijdens dat hele medische traject door een ander laten volpappen.
Mjah, ik denk dat in die fase (toch nog proberen zwanger te worden) open relatie niet echt te rijmen was? Dan neem je wel bewust veel risico, aangezien je dan dus alleen op een condoom vertrouwd bij 'anderen'...quote:Op maandag 2 mei 2016 10:53 schreef Mula het volgende:
[..]
Bij het lezen van de brief was mijn eerste gedachte dat ze een open relatie hadden en er nu achter waren gekomen dat hij niet de vader was en dat iemand dat naar buiten wou brengen. Pas toen ik las dat ze apart verder gaan, kreeg ik het idee dat ze vreemd is gegaan.
Dat wel,maar daarvoor zei hij dacht ik ook wel vaker dat hij zn leven zo ook prima vond (al kan dat natuurlijk gewoon zo zijn dat hij zn prive leven niet open en bloot geeft)quote:Op maandag 2 mei 2016 10:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had juist het idee dat hij er heel er blij mee was destijds...
Ja zo iddquote:Op maandag 2 mei 2016 10:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat wel,maar daarvoor zei hij dacht ik ook wel vaker dat hij zn leven zo ook prima vond (al kan dat natuurlijk gewoon zo zijn dat hij zn prive leven niet open en bloot geeft)
Misschien wou zij wel ZO graag,was ze zo wanhopig, dat ze dit bewust gedaan heeft. Zwanger worden en net doen alsof hij de vader is
Broodje aap, dat percentage ligt veel lager:quote:Op maandag 2 mei 2016 10:58 schreef Idisrom het volgende:
Ik meende een keer gelezen te hebben gemiddeld een op de tien kinderen.
Dat is ook de reden dat altijd de vrouwen om de wieg staan te kraaien dat de baby zo op zijn vader lijkt. Ter geruststelling zogenaamd.
Ik hoop dat de moeder zelf wel weet wie dan de vader is en dit niet ook nog uitgezocht moet worden.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Broodje aap, dat percentage ligt veel lager:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)logische-vader.dhtml
Edit: zouden we nog te horen krijgen wie de biologische vader is? Ik hoop niet Wietze
Gelovige mensen engnekken noemenquote:Op maandag 2 mei 2016 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
Als zij zo'n gelovige engnek was, is dat dan niet de reden geweest dat ze geen molen in wilde gaan gingen?
Tijd om daar even aan te kloppen, lijkt me. In je eentje een tweeling opvoeden lijkt me geen pretje.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik hoop dat de moeder zelf wel weet wie dan de vader is en dit niet ook nog uitgezocht moet worden.
Die gast durft daar natuurlijk nooit mee naar buiten te komenquote:Op maandag 2 mei 2016 11:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tijd om daar even aan te kloppen, lijkt me. In je eentje een tweeling opvoeden lijkt me geen pretje.
Huh? Ze waren niet eens getrouwd, toch? Kan me niet voorstellen dat ze in die categorie valt...quote:Op maandag 2 mei 2016 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
Als zij zo'n gelovige engnek was, is dat dan niet de reden geweest dat ze geen molen in wilde gaan gingen?
Of ze wilde gewoon érg graag kindjes. En heeft ze een érg lieve buurman.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:06 schreef JaneDoe het volgende:
zojuist hier op de werkvloer na een verhitte discussie unaniem besloten: kirsten is een hoer!
De andere DJ waar Mattie mee werkt is behoorlijk gelovig. Alleen halen ze dat hier door elkaarquote:Op maandag 2 mei 2016 11:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh? Ze waren niet eens getrouwd, toch? Kan me niet voorstellen dat ze in die categorie valt...
Wietze is degene die behoorlijk gelovig isquote:Op maandag 2 mei 2016 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ding dong:quote:Op maandag 2 mei 2016 11:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tijd om daar even aan te kloppen, lijkt me. In je eentje een tweeling opvoeden lijkt me geen pretje.
Ze kreeg er ook nog voor betaald?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:06 schreef JaneDoe het volgende:
zojuist hier op de werkvloer na een verhitte discussie unaniem besloten: kirsten is een hoer!
Oh ik las aan het begin ergens dat iemand schreef of ze een religekkie was...quote:Op maandag 2 mei 2016 11:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh? Ze waren niet eens getrouwd, toch? Kan me niet voorstellen dat ze in die categorie valt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |