Ga gewoon kansloze vrouwen aanspreken op badoo of tinder!!!quote:Op maandag 2 mei 2016 08:21 schreef syndroom het volgende:
Het is en blijft uitermate frustrerend, als midden twintiger leven in een wereld waar iedereen seks kan hebben terwijl je zelf er maar moet leren omgaan dat je zelf niemand kan krijgen.
Elke gezonde jongen wil seks, logisch. De meeste hebben hier geen problemen mee en raken voordat ze 20 zijn nog hun maagdelijkheid kwijt. Wat als het daarna niet lukt, de kans is groot dat als het nu niet lukt nooit niet meer gaat lukken.
Een prostituee is geen optie omdat ik daar geen geld voor heb en ik daar principieel op tegen ben. Welke opties heb ik nog? Hoe moet ik hiermee omgaan?
Sociaal zijn, tussen mensen mengen en vrouwen benaderen durf ik niet, te bang om weer af te gaan. Maanden geleden was ik nog zo strijdlustig maar inmiddels ben ik wat realistischer gaan denken en is het toch een stukje moeilijker dan het lijkt, vooral omdat ik moeite heb met het contact leggen met mensen.
Ik vind het vooral jammer dat vrouwen zulke hoge eisen stellen, je moet per se hoogopgeleid zijn, veel geld verdienen, succesvol of erg sociaal zijn. Zonder deze eigenschappen laten vrouwen je keihard links liggen. Solidariteit ho maar
Ondertussen heb ik wel m'n seksuele behoeftes, wat moet ik doen? Om deze strijd aan te gaan en die berg te beklimmen zijn we minimaal jaren verder voordat ik misschien ook maar een beetje succes heb..
Naar mijn gevoel zit een groot % daar niet op om af te spreken maar meer voor de vleeskeuring omdat dat simpelweg gewoon leuk is.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:05 schreef hoechst het volgende:
[..]
Ga gewoon kansloze vrouwen aanspreken op badoo of tinder!!!
Een kind kan dewas doen
picsquote:Op maandag 2 mei 2016 19:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Naar mijn gevoel zit een groot % daar niet op om af te spreken maar meer voor de vleeskeuring omdat dat simpelweg gewoon leuk is.
Zo werkt het ook irl, een grote vleeskeuring. Mensen zoals TS en ik moeten het niet van hun uiterlijk hebben en kunnen dus nooit spontaan iemand ontmoeten tijdens uitgaansgelegenheden, supermarkt, trein, straat, winkels, werk of waar dan ook. Dit gebeurde wel zo met mijn vrienden. De meeste van hen konden flirten en ontmoette dames waar we kwamen.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Naar mijn gevoel zit een groot % daar niet op om af te spreken maar meer voor de vleeskeuring omdat dat simpelweg gewoon leuk is.
Maar alleen de premium vrouwen natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle meisjes mogen potverdrie blij zijn dat ze met hem het bed mogen delen.
Hij verdient het echt, hij heeft er zoveel voor gedaan!
Zit waarschijnlijk alleen in je hoofd en zijn het maar gedachtesquote:Op maandag 2 mei 2016 19:23 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb een kop als een grindtegel, een lichaam als een vergiet en mijn innerlijk is ook maar average. En toch heb zelfs ik seks/vriendinnen gehad, TS. Man the fuck up dus en ga vrienden maken en socializen.
Incelquote:Op maandag 2 mei 2016 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle meisjes mogen potverdrie blij zijn dat ze met hem het bed mogen delen.
Hij verdient het echt, hij heeft er zoveel voor gedaan!
Misschien wel, maar hoe het ook zij, uiterlijk zegt dus nog niet alles.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:40 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Zit waarschijnlijk alleen in je hoofd en zijn het maar gedachtes
Fuck kerel?quote:Op maandag 2 mei 2016 19:38 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Zo werkt het ook irl, een grote vleeskeuring. Mensen zoals TS en ik moeten het niet van hun uiterlijk hebben en kunnen dus nooit spontaan iemand ontmoeten tijdens uitgaansgelegenheden, supermarkt, trein, straat, winkels, werk of waar dan ook. Dit gebeurde wel zo met mijn vrienden. De meeste van hen konden flirten en ontmoette dames waar we kwamen.
Laat ik het zo zeggen, als ik met een vriend op stap ging dan gebeurde er meestal dingen, en het enige wat je kan is toekijken en niet deelnemen.
het is mentaal zwaar om hiermee om te gaan, dat er nooit iemand is die jou de moeite waard vind.
Ben nu in de 30 en kan er beter mee omgaan dan vroeger, maar de TS zit nog middenin deze fase halverwege de 20.
Fuck deze tekst, even serieus, wat een vergif.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:43 schreef -Deluzion- het volgende:
Incel's can be otherwise very normal people with normal mental, emotional, and physical states. However, ask any incel and he (most times a male) will tell you the thing he wants most in the world is a meaningful relationship, sex aside. Ironically, women have little romantic interest, and will friendzone the incel, causing emotional trauma and can lead to love shyness.
These people are often polite, intelligent, and even funny around their friends (which can include women). In addition, they are spiritual, and have well defined identities from trying to fix themselves for the opposite sex. Nevertheless, they are doomed to be alone because of minor flaws in character, interests, or physical appearance.
Imagine being the only kid on the playground without a new toy everyone takes for granted. You are allowed to see and touch the toy, but can never play with it or have your own. When the toy breaks, they ask you to fix it then take it right back. That's what it feels like to be an incel.
Lekker pessimistischquote:Op maandag 2 mei 2016 19:43 schreef -Deluzion- het volgende:
Incel's can be otherwise very normal people with normal mental, emotional, and physical states. However, ask any incel and he (most times a male) will tell you the thing he wants most in the world is a meaningful relationship, sex aside. Ironically, women have little romantic interest, and will friendzone the incel, causing emotional trauma and can lead to love shyness.
These people are often polite, intelligent, and even funny around their friends (which can include women). In addition, they are spiritual, and have well defined identities from trying to fix themselves for the opposite sex. Nevertheless, they are doomed to be alone because of minor flaws in character, interests, or physical appearance.
Imagine being the only kid on the playground without a new toy everyone takes for granted. You are allowed to see and touch the toy, but can never play with it or have your own. When the toy breaks, they ask you to fix it then take it right back. That's what it feels like to be an incel.
Wil je dat dan?quote:Op maandag 2 mei 2016 19:38 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Zo werkt het ook irl, een grote vleeskeuring. Mensen zoals TS en ik moeten het niet van hun uiterlijk hebben en kunnen dus nooit spontaan iemand ontmoeten tijdens uitgaansgelegenheden, supermarkt, trein, straat, winkels, werk of waar dan ook. Dit gebeurde wel zo met mijn vrienden. De meeste van hen konden flirten en ontmoette dames waar we kwamen.
Laat ik het zo zeggen, als ik met een vriend op stap ging dan gebeurde er meestal dingen, en het enige wat je kan is toekijken en niet deelnemen.
het is mentaal zwaar om hiermee om te gaan, dat er nooit iemand is die jou de moeite waard vind.
Ben nu in de 30 en kan er beter mee omgaan dan vroeger, maar de TS zit nog middenin deze fase halverwege de 20.
Want met Halcon ging dat ook zo?quote:Op maandag 2 mei 2016 19:38 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Het probleem is toch juist dat jullie niet normaal zijn?quote:Op maandag 2 mei 2016 19:43 schreef -Deluzion- het volgende:
En dat.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:32 schreef Kamina het volgende:
[..]
Het probleem is toch juist dat jullie niet normaal zijn?
En vrouwen benoemen als "toys" is weinig "polite".quote:Op maandag 2 mei 2016 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat.
Minor flaws... blijkbaar niet zo minor.
Ach ja, geraaskal van iemand die heeft opgegeven. Beetje als iemand die dik is geworden en vervolgens als zogenaamde feminist door het leven gaat; prekend voor 'fat acceptance' en haten op de patriarch, om maar af te leiden van de dingen waar ze eigenlijk aan wat zouden moeten doen.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:35 schreef Kamina het volgende:
[..]
En vrouwen benoemen als "toys" is weinig "polite".
ach boeie dan verzin je toch gewoon een heel spannend verhaal.. ben je een piloot in opleiding.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:32 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Geloof het of niet, zelfs die hebben standaarden
Liegen doet hij al genoeg, kan nog wel een leugentje bij.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:52 schreef hoechst het volgende:
[..]
ach boeie dan verzin je toch gewoon een heel spannend verhaal.. ben je een piloot in opleiding.
die wijven liegen ook altijd.
Ja dat sowieso, sommige vrouwen liegen idd erg veelquote:Op maandag 2 mei 2016 20:52 schreef hoechst het volgende:
[..]
ach boeie dan verzin je toch gewoon een heel spannend verhaal.. ben je een piloot in opleiding.
die wijven liegen ook altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |