abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161864626
Het is en blijft uitermate frustrerend, als midden twintiger leven in een wereld waar iedereen seks kan hebben terwijl je zelf er maar moet leren omgaan dat je zelf niemand kan krijgen.

Elke gezonde jongen wil seks, logisch. De meeste hebben hier geen problemen mee en raken voordat ze 20 zijn nog hun maagdelijkheid kwijt. Wat als het daarna niet lukt, de kans is groot dat als het nu niet lukt nooit niet meer gaat lukken.

Een prostituee is geen optie omdat ik daar geen geld voor heb en ik daar principieel op tegen ben. Welke opties heb ik nog? Hoe moet ik hiermee omgaan?

Sociaal zijn, tussen mensen mengen en vrouwen benaderen durf ik niet, te bang om weer af te gaan. Maanden geleden was ik nog zo strijdlustig maar inmiddels ben ik wat realistischer gaan denken en is het toch een stukje moeilijker dan het lijkt, vooral omdat ik moeite heb met het contact leggen met mensen.

Ik vind het vooral jammer dat vrouwen zulke hoge eisen stellen, je moet per se hoogopgeleid zijn, veel geld verdienen, succesvol of erg sociaal zijn. Zonder deze eigenschappen laten vrouwen je keihard links liggen. Solidariteit ho maar :r

Ondertussen heb ik wel m'n seksuele behoeftes, wat moet ik doen? Om deze strijd aan te gaan en die berg te beklimmen zijn we minimaal jaren verder voordat ik misschien ook maar een beetje succes heb. ;( .

[ Bericht 30% gewijzigd door Copycat op 02-05-2016 08:32:13 ]
pi_161864627
Ga naar de hoeren.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_161864634
Er is maar één manier, en dat is betalen voor seks.
pi_161864645
Als je geen geld hebt voor de hoeren zou ik ook niet aan een relatie beginnen
pi_161864657
Wat heb je in die tussenliggende maanden gedaan om je situatie te verbeteren? Volg je al therapie en/of onderneem je activiteiten om onder de mensen te komen?
  maandag 2 mei 2016 @ 08:26:43 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161864660
Schopje SEX
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161864670
quote:
2s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:26 schreef Copycat het volgende:
Schopje SEX
zet er maar een slotje op TS heeft de OP weg gehaald
  maandag 2 mei 2016 @ 08:29:32 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161864679
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:28 schreef tailfox het volgende:

:')

Ik zet de OP even terug, zoals we altijd doen.
pi_161864682
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

:')

Ik zet de OP even terug, zoals we altijd doen.
Nee laat maar. Ik moest gewoon even mijn frustratie ventileren
pi_161864686
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:28 schreef tailfox het volgende:

[..]

en terecht
  maandag 2 mei 2016 @ 08:32:51 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161864698
OP is terug.
  maandag 2 mei 2016 @ 08:33:53 #12
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_161864707
Ga op een datingsite, dan is het makkelijker minder verlegen te zijn. Maar bovenal, gezien je zelf vertrouwen een deuk lijkt te hebben opgelopen, vraag jezelf af waar je tekort doet, waarbij je op jezelf zou afknappen andersom en doe er wat aan :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_161864736
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:33 schreef Frag_adder het volgende:
Ga op een datingsite, dan is het makkelijker minder verlegen te zijn. Maar bovenal, gezien je zelf vertrouwen een deuk lijkt te hebben opgelopen, vraag jezelf af waar je tekort doet, waarbij je op jezelf zou afknappen andersom en doe er wat aan :)
dit vind ik juist een zeer slecht advies. Dating site is moeilijker dan mensen aan spreken in de club. Want mensen op een datings site hebben alle opening zinnen al gehad. Dus TS ga uit en spreek mensen aan
  maandag 2 mei 2016 @ 08:42:36 #14
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_161864791
TS, tussen de regels door staat gewoon dat je een pity fuck wil. Leuk man, zal vast wonderen doen voor je eigenwaarde. Zwelg niet weg in zelfmedelijden en passiviteit maar verander wat je kan veranderen om je kansen te vergroten. Het is waarschijnlijk niet direct leuk maar op termijn zal je blij zijn dat je toch wat van je leven hebt gemaakt.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  maandag 2 mei 2016 @ 08:43:01 #15
453178 Nachtwens
Viezûh kottik
pi_161864795
quote:
16s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:21 schreef syndroom het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat vrouwen zulke hoge eisen stellen, je moet per se hoogopgeleid zijn, veel geld verdienen, succesvol of erg sociaal zijn. Zonder deze eigenschappen laten vrouwen je keihard links liggen. Solidariteit ho maar :r
Generaliserende onzin. Sommige vrouwen (en mannen!) zijn inderdaad zo materialistisch dat ze alleen mee gaan met rijke stinkerds, maar dit is zo'n klein deel dat het geen reden kan zijn om het niet te proberen.

Hou op met kut smoesjes te verzinnen en probeer het gewoon. Je hebt niets te verliezen.
"Never forget what you are.
The rest of the world will not.
Wear it like armor, and it can never be used to hurt you."
-- Tyrion Lannister
pi_161864796
Friends with benefids
pi_161864822
Met een vriendin ben je vaak duurder uit dan bij de hoeren (of je moet heel vaak gaan).
  maandag 2 mei 2016 @ 08:46:00 #18
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_161864825
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:36 schreef tailfox het volgende:

[..]

dit vind ik juist een zeer slecht advies. Dating site is moeilijker dan mensen aan spreken in de club. Want mensen op een datings site hebben alle opening zinnen al gehad. Dus TS ga uit en spreek mensen aan
Vind je? Hmm tegenovergesteld met mijn ervaringen. En dan nog het lopen van een blauwtje valt daar minder mee :) je kan makkelijker op meer oefenen!

Maar hoe dan ook, als je loopt te klagen dat niemand op je valt. Zo een klagend persoon zijn is dan ook niet aantrekkelijk. Zorg dat je meer van het leven geniet. Juist die uitstraling helpt dan weer ontzettend :)
  maandag 2 mei 2016 @ 08:47:58 #19
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_161864840
Volgens mij heb je een wat dieper liggend onderliggend probleem en dat is een veel te laag zelfbeeld. Dát is juist wat vrouwen absoluut niet aantrekkelijk vinden, als je daaraan gaat werken en ondertussen eens gebruik maakt van wat datingsites komt het vast goed. Iemand die vooral zichzelf zielig vindt, is voor niemand aantrekkelijk. Het klinkt heel cliché, maar als je niet blij bent met jezelf, zal iemand anders dat ook niet zijn.
Don't let my username fool you...
pi_161864954
quote:
Ik vind het vooral jammer dat vrouwen zulke hoge eisen stellen, je moet per se hoogopgeleid zijn, veel geld verdienen, succesvol of erg sociaal zijn. Zonder deze eigenschappen laten vrouwen je keihard links liggen. Solidariteit ho maar
Ik denk dat je geen vriendin kunt krijgen omdat je als een mongool over vrouwen denkt.
Ik ben niets van dat alles en moet ze van me afslaan.
pi_161864977
Je eisen qua vrouwen bijstellen.....
Als je vindt dat vrouwen alleen uit zijn op hoog opgeleide, veel,verdienende mannen, dan zit je naar de verkeerde vrouwen te kijken.
pi_161865028
quote:
Elke gezonde jongen wil seks, logisch.
Elk gezond meisje ook, dus waarschijnlijk zou daar een match moeten zijn. Ik lees regelmatig wat tenenkrommende teksten van je a la 'geile studentes' en weet ik wat. Misschien moet je de lat niet zo hoog leggen en sowieso niet zo obsessief ermee bezig zijn, dan mislukt het juist.
pi_161865054
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:46 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Vind je? Hmm tegenovergesteld met mijn ervaringen. En dan nog het lopen van een blauwtje valt daar minder mee :) je kan makkelijker op meer oefenen!

Maar hoe dan ook, als je loopt te klagen dat niemand op je valt. Zo een klagend persoon zijn is dan ook niet aantrekkelijk. Zorg dat je meer van het leven geniet. Juist die uitstraling helpt dan weer ontzettend :)
De man/vrouw verhouding op een datingsite is veel schever dan in welke club dan ook. Wel is het zo dat beide een tikje anders werken. Zo kan het gebeuren dat sommige mannen, die in het echt falen, wel succes hebben op datingsites, maar andersom is ook geen uitzondering, net als de man die in beide faalt.

Het veel geopperde advies om dan maar naar een datingsite te gaan sta ik dus ook niet achter. Het is niet per definitie makkelijker (en het vele genegeerd of afgezeikt worden kan juist vernietigend zijn voor je zelfvertrouwen) en je zal uiteindelijk toch eens in het echt moeten leren om met vrouwen te praten.

Kan je beter naar een gaybar gaan. Daar lopen heteroseksuele vrouwen rond die uit willen gaan zonder de standaard vleeskeuring. Dat is een mooie plek om in een minder dreigende setting je interactie met vrouwen te oefenen. Niet dat je dan opeens met veel gemak scoort, maar gewoon wat lol hebben met meisjes lijkt me een goede beginstap voor TS.
pi_161865314
quote:
Het is en blijft uitermate frustrerend, als midden twintiger leven in een wereld waar iedereen seks kan hebben terwijl je zelf er maar moet leren omgaan dat je zelf niemand kan krijgen.

Elke gezonde jongen wil seks, logisch. De meeste hebben hier geen problemen mee en raken voordat ze 20 zijn nog hun maagdelijkheid kwijt. Wat als het daarna niet lukt, de kans is groot dat als het nu niet lukt nooit niet meer gaat lukken.
Wat een onzin, enige gevallen wanneer het hopeloos wordt is wanneer iemand qua sociale vaardigheden ook geen vooruitgang meer boekt.

Oh en seks beschouwen als een soort recht helpt ook niet echt.

quote:
Sociaal zijn, tussen mensen mengen en vrouwen benaderen durf ik niet, te bang om weer af te gaan. Maanden geleden was ik nog zo strijdlustig maar inmiddels ben ik wat realistischer gaan denken en is het toch een stukje moeilijker dan het lijkt, vooral omdat ik moeite heb met het contact leggen met mensen.

Want jij richt je pijlen op de labielsten en lelijksten, omdat je voor de maatschappij bent of zo? :')

Vrouwen willen ook gewoon seks en zijn daarbij niet per se veeleisend, maar op engerds die over Utrecht Centraal rondzwerven en op die manier hopen aan hun trekken te kunnen komen zitten er idd maar heel weinig te wachten.
pi_161865418
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2016 09:34 schreef Chai het volgende:

[..]

Wat een onzin, enige gevallen wanneer het hopeloos wordt is wanneer iemand qua sociale vaardigheden ook geen vooruitgang meer boekt.

Oh en seks beschouwen als een soort recht helpt ook niet echt.

[..]

Want jij richt je pijlen op de labielsten en lelijksten, omdat je voor de maatschappij bent of zo? :')

Vrouwen willen ook gewoon seks en zijn daarbij niet per se veeleisend, maar op engerds die over Utrecht Centraal rondzwerven en op die manier hopen aan hun trekken te kunnen komen zitten er idd maar heel weinig te wachten.
Nou hé, vooral dat hele miskende 'ja maar jullie zijn lekkere chickies die het zo kunnen krijgen en ik wacht al tien jaar, dus GEEF ME' gebeuren doet onderbroekjes redelijk rap opdrogen denk ik :')
pi_161865528
quote:
2s.gif Op maandag 2 mei 2016 09:40 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou hé, vooral dat hele miskende 'ja maar jullie zijn lekkere chickies die het zo kunnen krijgen en ik wacht al tien jaar, dus GEEF ME' gebeuren doet onderbroekjes redelijk rap opdrogen denk ik :')
Seks met syndroom heeft voor meisjes gewoon geen meerwaarde.

Hij probeert dat te verdoezelen door aannames te doen over de eisen van de dames, maar in werkelijkheid hebben die niet per se een probleem met een dommige niet zo knappe jongen met schulden en weinig inkomen.

Als ze er maar warm van worden is dat voor wat oppervlakkig contact geen enkel probleem. ;) Daarbij zijn sociale vaardigheden van een bepaald basisniveau inderdaad wel een vereiste, want iemand die heel creepy overkomt zal nooit als aantrekkelijk worden ervaren.
pi_161865557
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2016 09:46 schreef Chai het volgende:

[..]

Seks met syndroom heeft voor meisjes gewoon geen meerwaarde.

Hij probeert dat te verdoezelen door aannames te doen over de eisen van de dames, maar in werkelijkheid hebben die niet per se een probleem met een dommige niet zo knappe jongen met schulden en weinig inkomen.

Als ze er maar warm van worden is dat voor wat oppervlakkig contact geen enkel probleem. ;) Daarbij zijn sociale vaardigheden van een bepaald basisniveau inderdaad wel een vereiste, want iemand die heel creepy overkomt zal nooit als aantrekkelijk worden ervaren.
Precies, er zijn ook genoeg vrouwen die soms 'gewoon zin' hebben, en dan echt niet verwachten dat je in een BMW komt voorrijden, de looks hebt van George Clooney, en even een salarisstrookje overlegd met >60k inkomen. Maar goed, je moet wel íets hebben. En dat kan ook humor zijn, of gewoon een gezellige, innemend innerlijk.

Maar er is niet zo onaantrekkelijk als dat miskende gedoe, en gezweem in zelfmedelijden. Zélfs als je er dan uitziet als George Clooney gaan er maar weinig knietjes van elkaar denk ik :')
pi_161865803
quote:
2s.gif Op maandag 2 mei 2016 09:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Precies, er zijn ook genoeg vrouwen die soms 'gewoon zin' hebben, en dan echt niet verwachten dat je in een BMW komt voorrijden, de looks hebt van George Clooney, en even een salarisstrookje overlegd met >60k inkomen. Maar goed, je moet wel íets hebben. En dat kan ook humor zijn, of gewoon een gezellige, innemend innerlijk.

Maar er is niet zo onaantrekkelijk als dat miskende gedoe, en gezweem in zelfmedelijden. Zélfs als je er dan uitziet als George Clooney gaan er maar weinig knietjes van elkaar denk ik :')
Iemand met een bovengemiddeld goed uiterlijk die daardoor waarschijnlijk zelf ook voldoende aandacht heeft gekregen, maar op communicatiegebied nog steeds achterblijft is des te enger.

Wat syndroom niet lijkt te beseffen is dat seks een vorm van interactie is die voorafgegaan wordt door interactie die de opbouw vormt. Die opbouw kan inderdaad redelijk minimaal zijn in een bepaalde setting, maar er gaat altijd iets aan vooraf. ALTIJD

Uit voorafgaande interactie moet jouw meerwaarde blijken of de meerwaarde van de interactie die gaande is en het uitbouwen daarvan. Daarvoor is een bepaalde klik noodzakelijk en bepaalde kenmerken (zelfde intelligentieniveau, gemeenschappelijke interesses, zelfde soort humor) vergroten de kans daarop wel, maar zijn nooit een absolute voorwaarde.

Aanvulling: kans op een klik verdwijnt aanzienlijk wanneer de drijfveer voor de interactie van een van de deelnemers een bepaald doel is, in plaats van oprecht genieten van het leren kennen en contact met de andere persoon.
pi_161866052
Je wekt geen lust op bij vrouwen, dat is het probleem. Geen eisenlijstjes, maar gewoon de natuur.

Solidariteit. :') Het feit dat je niet door hebt hoe eng het is om van solidariteit te spreken als het aankomt op met wie mensen seks willen hebben, betekent dat je waarschijnlijk gewoon te vreemd bent om aan de vrouw te komen. En dat gaat ook niet veranderen als je te bang blijft om normale interacties te hebben met mensen (nee, niet op een station).

Dus dan is er geen oplossing, behalve bezinning in het feit dat het voor jou (op dit moment) niet is weggelegd en je te focussen op andere zaken.
pi_161866093
Zou jij uit solidariteit seks hebben met een lelijke vrouw van 140 kilo? Zij verdient ook een verzetje.

Zie je nu een beetje hoe belachelijk jouw manier van denken is?
pi_161866133
We kunnen allemaal weer ons best bedoelde advies geven, maar het komt er gewoon op neer dat Syndroom niet spoort. Het enige advies wat volstaat is psychologische hulp, heel hard.
pi_161866155
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 10:20 schreef Bananenpap het volgende:
We kunnen allemaal weer ons best bedoelde advies geven, maar het komt er gewoon op neer dat Syndroom niet spoort. Het enige advies wat volstaat is psychologische hulp, heel hard.
Het houdt ons van de straat.
pi_161866191
quote:

Ik vind het vooral jammer dat vrouwen zulke hoge eisen stellen, je moet per se hoogopgeleid zijn, veel geld verdienen, succesvol of erg sociaal zijn. Zonder deze eigenschappen laten vrouwen je keihard links liggen. Solidariteit ho maar
Hahahahahahahahahahahahaha HAHAHAHAHAHAHAHAHA :') _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_161866226
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 10:20 schreef Bananenpap het volgende:
Of zullen we hem aanraden nog meer creepy dingen te doen zodat de kans dat hij via de politie met hulpverlening in aanraking komt groter wordt?
pi_161866255
quote:
9s.gif Op maandag 2 mei 2016 10:24 schreef Chai het volgende:

[..]

Of zullen we hem aanraden nog meer creepy dingen te doen zodat de kans dat hij via de politie met hulpverlening in aanraking komt groter wordt?
Zit ook wat in. Dit zijn wel mijn lievelingstopics. :@
  maandag 2 mei 2016 @ 10:28:36 #36
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_161866307
Als jij denkt dat vrouwen alleen vallen op mannen met die eigenschappen heb je echt een vertekend beeld van de werkelijkheid. :D

En waarschijnlijk heb je zelf vrij weinig te bieden om uiteenlopende redenen, maar richt je je wel op die groep vrouwen die wel kunnen kiezen. Dus lower your standards en als je dat niet wilt, waarom zouden die vrouwen dat dan wel moeten doen.

Werk trouwens eerst eens aan jezelf voordat je je pijlen richt op een ander.
pi_161866318
We moeten hem eigenlijk niet aan eenmalige seks helpen, want dan weet hij wat hij mist en wordt zijn droogstaan nog frustrerender. Denk ik.
pi_161866399
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2016 10:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Zou jij uit solidariteit seks hebben met een lelijke vrouw van 140 kilo? Zij verdient ook een verzetje.

Zie je nu een beetje hoe belachelijk jouw manier van denken is?
Daar kun je het niet mee vergelijken. Dit is andere koek. Wat uiterlijk betreft is er niks mis met me, heb gewoon een gemiddeld figuur, en zie er niet minder uit dan andere jongeren. Alleen mijn sociale vaardigheden zijn nauwelijks ontwikkeld waardoor ik telkens als een creep of schlemiel overkom en daardoor een verkeerde indruk achterlaat. :')

Het is gewoon een stukje frustratie dat ik als jongeman maar moet accepteren dat ik onderaan de ladder sta, niet tegen de concurrentie kan opboksen en dat vrouwen niks in me zien (lees niet geil van me worden).

Eigenlijk is dus niet alleen de seksuele frustratie maar ook dat je op sociaal vlak helemaal onderaan staat, niet geliefd bent en dat tig andere mannen, die veelal ook nog jonger zijn veel meer te bieden hebben dat ik.

Desalniettemin blijf ik vasthouden aan mijn kwaliteitseisen en wensen. Ik moet er natuurlijk ook opgewonden van kunnen raken, en bovenal ZELF de dames uitkiezen die IK wil hebben.
pi_161866432
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 10:32 schreef syndroom het volgende:

[..]

Daar kun je het niet mee vergelijken. Dit is andere koek. Wat uiterlijk betreft is er niks mis met me, heb gewoon een gemiddeld figuur, en zie er niet minder uit dan andere jongeren. Alleen mijn sociale vaardigheden zijn nauwelijks ontwikkeld waardoor ik telkens als een creep of schlemiel overkom en daardoor een verkeerde indruk achterlaat. :')

Het is gewoon een stukje frustratie dat ik als jongeman maar moet accepteren dat ik onderaan de ladder sta, niet tegen de concurrentie kan opboksen en dat vrouwen niks in me zien (lees niet geil van me worden).

Eigenlijk is dus niet alleen de seksuele frustratie maar ook dat je op sociaal vlak helemaal onderaan staat, niet geliefd bent en dat tig andere mannen, die veelal ook nog jonger zijn veel meer te bieden hebben dat ik.

Desalniettemin blijf ik vasthouden aan mijn kwaliteitseisen en wensen. Ik moet er natuurlijk ook opgewonden van kunnen raken, en bovenal ZELF de dames uitkiezen die IK wil hebben.
Vrouwen vallen niet op je. Dus dan ben je het mannelijke equivalent van een lelijke, dikke vrouw. Het gaat er niet om hoe jij jezelf beoordeelt in dat opzicht, maar hoe vrouwen dat lijken te doen. Zij kunnen beter beoordelen wat ze aantrekkelijk vinden en jij bent het niet, om wat voor reden dan ook.

Blijf je vooral richten op knappe studentes, maar die dames willen ook ZELF iemand kiezen die ZIJ aantrekkelijk vinden. Niet jou dus.
pi_161866453
quote:

[..]

Ga er maar vanuit dat voor een vrouw een creep onaantrekkelijker is dan een vrouw van 140 kg voor jou.

Daarom heb jij helemaal niks te kiezen.

4everalone

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2016 10:36:25 ]
pi_161866470
Ah, eenzijdige solidariteit. Nee, dat gaat wel werken ja.
Als je vrouwen eens gaat zien als mensen ipv aliens.. Gaat een wereld voor je open. Ik val niet op geld of mega carrière. Wel op leuke mannen met humor en een beetje lef.
pi_161866554
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 10:36 schreef Koettie het volgende:
Ah, eenzijdige solidariteit. Nee, dat gaat wel werken ja.
Als je vrouwen eens gaat zien als mensen ipv aliens.. Gaat een wereld voor je open. Ik val niet op geld of mega carrière. Wel op leuke mannen met humor en een beetje lef.
Dat gaat zo lastig als hij mensen, mannen en vrouwen, niet durft te benaderen.
pi_161866598
Gewoon neuken is ook lekker. Het probleem is dat het voor maagden niet gewoon maar heel bijzonder is.

Als je moeite hebt met contact leggen moet je daar harder je best voor doen, leren hoe dat moet. Zorg eerst maar eens dat je gewoon leuk contact kan hebben met een vrouw die jij aantrekkelijk vindt. Stapje voor stapje dingen doen die je eng vindt tot je ze niet meer zo eng vindt. Zelfvertrouwen is iets dat je opbouwt. Sommigen hebben dat al in hun kleuterjaren gedaan, maar dat is meestal misplaatst. Het zijn juist de mensen die ergens bang voor zijn die moeten durven.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_161866666
quote:
Een prostituee is geen optie omdat ik daar geen geld voor heb
Een prostituee is goedkoper dan een vriendin. Een relatie onderhouden kost geld, veel geld. Een prostituee is uit financieel oogpunt juist aantrekkelijk(er).

quote:
ik daar principieel op tegen ben.
Okay, dat kan.

quote:
Welke opties heb ik nog?
Geen. Jij denkt onrealistische eisen te kunnen stellen...

quote:
Dit is gewoon een hoop bullshit. Als je niet hoogopgeleid bent, moet je het zoeken bij laagopgeleiden. Hoe denk je verder een relatie te kunnen onderhouden zonder (genoeg) geld te verdienen?

En je hebt wel een enorm scheve wereldbeeld als je denkt dat solidariteit met de benen wijdt betekent.

quote:
Ondertussen heb ik wel m'n seksuele behoeftes, wat moet ik doen?
Minder uitgeven, en geld sparen voor een prostituee.
pi_161866690
Maar goed, deze user heeft alle combinaties die mogelijk zijn vast al gehoord...

De postgeschiedenis spreekt voor zich.
pi_161866733
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 10:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Gewoon neuken is ook lekker. Het probleem is dat het voor maagden niet gewoon maar heel bijzonder is.
Daar heb je gelijk in, voor mij zou het bijzonder zijn. Ik zit bijna een jaar hier en nog steeds, nog altijd maagd. Elke keer weer met plannen, beloftes komen tot zelfs een groot offensief aan toe maar tot nu toe is het resultaat 0 geweest.

Voor een groot deel van de bevolking is het hebben van seks wel vanzelfsprekend, vooral in in Nederland met die open westerse cultuur waarin alles maar kan en mag. Dus ja, ten overstaan van anderen zou ik wel een keer gewoon met iemand naar bed willen gaan. Geen prostituee maar echt zelfstandig een meisje weten te versieren en die naar bed meenemen. Vergeet niet dat het ook een boost is voor je zelfvertrouwen.
pi_161866741
quote:

[..]

Dat hele solidariteitsgebeuren maakt je echt heel scary. Zelfs voor mij als man :D Ik vind het echt bizar dat je als volwassen vent lult over 'recht hebben op', en daarmee vrouwen dus gewoon ziet als veredelde cumdumpster, die zodra ze hun benen openen voor één man dat schijnbaar ook verschuldigd zijn aan een andere man. Da's echt redelijk bizar, en tegen het enge aan. Ik weet niet hoe ver je dat doorvoert, maar ik hoop dat je snel in gaat zien dat het geen gezonde gedachtes zijn, voordat je het 'recht hebben' in de praktijk wil brengen :r
pi_161866749
Als username "syndroom" kiezen zegt eiglk al genoeg. 8)7
pi_161866753
quote:

[..]

Natuurlijk valt dat met elkaar te vergelijken. Jouw waarde op de seksuele markt is even hoog zo niet lager dan dat van een lelijke vrouw met zwaar overgewicht. Jullie staan beide onderaan de ladder. Zij is zelfs nog in het voordeel omdat mannen eerder geneigd zijn om hun standaard te verlagen voor een avontuurtje, terwijl vrouwen voor een avontuurtje liever iemand willen van hogere waarde.

Alleen de top 5 - 20% van de mannen hebben de dames voor het uitkiezen. Dat streven is onrealistisch en hoe eerder je dat accepteert hoe beter.
pi_161866756
quote:

[..]

Owh.. Dus het is niet dat alle vrouwen jou niet willen, maar dat de vrouwen die jij wil jou niet willen. Dus je klaagt over dat knappe/leuke vrouwen kieskeurig zijn maar bent het ondertussen zelf ook.

Ja, dat gaat werken.
  maandag 2 mei 2016 @ 10:54:31 #51
141482 Q.
JurassiQ
pi_161866795
quote:

[..]

Het blijft geweldig. Helemaal niets te bieden hebben maar wel allerlei hoge eisen stellen terwijl je het verdomt fatsoenlijk aan je sociale skills te werken. Dat gaat echt werken. :')
For great justice!
  maandag 2 mei 2016 @ 10:55:56 #52
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_161866821
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 10:52 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Owh.. Dus het is niet dat alle vrouwen jou niet willen, maar dat de vrouwen die jij wil jou niet willen. Dus je klaagt over dat knappe/leuke vrouwen kieskeurig zijn maar bent het ondertussen zelf ook.

Ja, dat gaat werken.
En in een keer is al het medeleven voor TS verdwenen :)
pi_161866873
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 10:51 schreef syndroom het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, voor mij zou het bijzonder zijn. Ik zit bijna een jaar hier en nog steeds, nog altijd maagd. Elke keer weer met plannen, beloftes komen tot zelfs een groot offensief aan toe maar tot nu toe is het resultaat 0 geweest.

Voor een groot deel van de bevolking is het hebben van seks wel vanzelfsprekend, vooral in in Nederland met die open westerse cultuur waarin alles maar kan en mag. Dus ja, ten overstaan van anderen zou ik wel een keer gewoon met iemand naar bed willen gaan. Geen prostituee maar echt zelfstandig een meisje weten te versieren en die naar bed meenemen. Vergeet niet dat het ook een boost is voor je zelfvertrouwen.
Je kunt ook versierd worden. Maar daar is ook niks aan te plannen. Het is ook niet zo dat met een moment je probleem opgelost is, en je probleem is dat dat moment er op deze manier niet komt. Het enige wat je kunt plannen is je eigen ontwikkeling tot een minder onzeker persoon, maar daarvoor moet je zelf in het leven stappen en niet aan de zijlijn blijven staan. Als je niet goed durft moet je met kleine stapjes beginnen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_161866950
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 10:55 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

En in een keer is al het medeleven voor TS verdwenen :)
Dat had ik toch al niet. Dus dat scheelt. Alleen maar klagen en niets aan je situatie doen. Daarbij ligt de focus helemaal op seks. Ik denk dat hij sowieso geen sociaal leven heeft. Misschien moet hij daar eerst iets aan doen.
pi_161866984
quote:
_O-.

Wellicht wordt het tijd om te beseffen dat je weinig te eisen en wensen hebt...

Ik gok dat jij heel erg veel vrije tijd hebt. Een optie is investeren in je lichaam, zodat je opvalt met een gespierd lijf. Dat zou ook zelfvertrouwen geven, die jij vervolgens uitstraalt.

Ik noem maar iets... Net zoals jij een vrouw van 140 kg niet interessant vindt, vinden vrouwen die jou wel aanspreken jou niet interessant. Kun je over blijven janken, maar de enige manier om het te veranderen is aan jezelf werken en jezelf verbeteren. En ja, dat houdt in dat je op je bek blijft gaan; het leven is vallen en opstaan...

Dus, stel je eisen bij en wees realistisch in je willen of wees niet zo eigenwijs en zoek professioneel hulp en doe wat aan je minpunten.
  maandag 2 mei 2016 @ 11:20:54 #56
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_161867367
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 11:02 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dat had ik toch al niet. Dus dat scheelt. Alleen maar klagen en niets aan je situatie doen. Daarbij ligt de focus helemaal op seks. Ik denk dat hij sowieso geen sociaal leven heeft. Misschien moet hij daar eerst iets aan doen.
Klopt ook, wel apart, het is niet het willen van een relatie (wat overigens ook al een belabberd uitgangspunt is, zorg eerst eens dat je van je leven geniet en kijk dan of er een relatie bij past, veel stabieler uitgangspunt dan een relatie willen die dan jouw leven kan fixen...) maar het is ook gewoon puur een one night stand :P

Daar zijn dan toch echt de hoeren voor...
pi_161867388
Je hebt toch ook van die sites om seksdates te regelen? Het is allemaal best eenvoudig tegenwoordig.
  maandag 2 mei 2016 @ 11:25:01 #58
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_161867439
quote:

Met die instelling kom je er wel ja :') Hoe kom je aan die onzin.

Tip: Probeer internet daten en probeer niet wanhopig over te komen en probeer al helemaal niet je eigen falen af te wentelen op de vrouwen, want dat is namelijk wat je nu doet.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_161867453
probleem gevonden van TS.
KLB / NL vrouwen zijn sletten
  maandag 2 mei 2016 @ 11:25:48 #60
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_161867457
quote:
Een prostituee is geen optie omdat ik daar geen geld voor heb en ik daar principieel op tegen ben. Welke opties heb ik nog? Hoe moet ik hiermee omgaan?

Je gaat maar sparen, en opdonderen verder met je principes. Je bent niet in de positie zo'n luxe te stellen als 'je principes' :') Gaat nou voor maar gewoon naar de hoeren, voordat je opgekropte seksuele energieën demonische vormen aan gaan nemen. Daar doe je al helemaal niemand een plezier mee.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  maandag 2 mei 2016 @ 11:30:27 #61
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_161867555
Je hebt toch ook geen werk?

Prioriteiten stellen kun je in ieder geval niet.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_161867688
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2016 11:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Je hebt toch ook geen werk?

Prioriteiten stellen kun je in ieder geval niet.
Passief huilen is natuurlijk makkelijker dan daadwerkelijk iets doen aan je marktpositie.
  maandag 2 mei 2016 @ 11:36:49 #63
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_161867709
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 11:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Passief huilen is natuurlijk makkelijker dan daadwerkelijk iets doen aan je marktpositie.
klagen en zielig gevonden willen worden is toch onze nationale sport?
pi_161867966
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 11:36 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

klagen en zielig gevonden willen worden is toch onze nationale sport?
Weer een sport waar ik niet goed in ben dan.
  maandag 2 mei 2016 @ 11:47:38 #65
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_161867997
quote:
9s.gif Op maandag 2 mei 2016 11:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ach je kan er toch niet mee naar de Olympische Spelen.
pi_161868007
quote:
9s.gif Op maandag 2 mei 2016 11:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

van die sport wordt je alleen maar lelijk
pi_161869107
quote:

[..]

Dat is inderdaad niet te vergelijken. Iemand met een normaal uiterlijk die overkomt alsof hij net op aarde is geland en niks begrijpt van normale menselijke interactie staat terecht veel lager op de sociale ladder dan iemand die er niet uitziet, maar sociaal wel mee kan komen. Ga daar eens aan werken in plaats van roepen dat meisjes je zouden moeten neuken vanuit een of ander socialistisch ideaal.
  maandag 2 mei 2016 @ 12:48:25 #68
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_161869392
Dit valt gewoon onder seksueel noodgeval.
pi_161869734
Wat een engerd die TS. :')
  maandag 2 mei 2016 @ 13:30:35 #70
456432 Kamina
Tenacious!
pi_161870304
Ts heeft professionele hulpverlening nodig.

En dan bedoel ik een psycholoog, niet een prostituee.
1 + 1 = blauw
pi_161870456
Ik vind de frustratie en verongelijkte woede die uit de OP en verder spreekt eigenlijk een behoorlijke alarmbel. Niemand heeft recht op seks, de maatschappij is het je niet verplicht of zo. Dan is er dat andere topic van je over alle vrouwen die sletten zijn. De vrouwenhaat druipt er werkelijk vanaf, eng gewoon.

Het lijkt me wel zo gezond om hier professionele hulp bij te zoeken, want zoals je overkomt vrees ik voor de eerste vrouw die jij mee naar huis weet te lokken en bang wordt en niet meer wil daardoor.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  maandag 2 mei 2016 @ 13:49:04 #72
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_161870701
Het is een kwestie van tijd totdat TS zijn eerste slachtoffer maakt :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_161871331
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2016 13:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Het is een kwestie van tijd totdat TS zijn eerste slachtoffer maakt :)
;(

Met als excuus dat een normale man niet zonder seks kan.
  maandag 2 mei 2016 @ 15:06:32 #74
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_161872472
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

;(

Met als excuus dat een normale man niet zonder seks kan.
En dat de vrouw in kwestie het door haar kleding / gedrag uitlokte en er zelf om gevraagd had.
Zij het zonder woorden....
pi_161872550
Of dat hij struikelde en per ongeluk met zijn penis in haar vagina viel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')