Goede dag leute,
Sinds vandaag heb ik weer internet, dus ik kan ook vandaag pas mijn klacht neerpleuren.
Een vriend van mij uit de US van de A heeft veel vrije tijd aan zijn handen dus bezoekt vaker Trump ralleys en verkoopt daar petten en andere accesoires van Trump. Hij vond het dus ook een leuk idee om 1 zo'n pet naar zijn kompaan in het Oosten te sturen.
Kwam mij heel handig uit, ik gun namelijk de Trump immers zijn welverdiende kans, en ik heb eindelijk iets veur op mn koppie.
![DTC-PRESCAP-RD-2.jpg]()
Eenmaal donderdag op de skool aangekomen kreeg ik al vet vieze blikken, maar zoals menig fokker weet doet het brandend hart en huilende blik van links mij alleen maar deugd.
Echter vond de uni het niet gepast om "politieke ideëen te verspreiden" in de school. Echter staat dit nergens in een of ander kledingsregelement dat ondertekend is, noch werd het wijf met een tshirt van de Belgische partij "GROEN" aangepakt. Maar goed, linksliberaal mag altijd zelf selectief wezen blijkbaar.
Nu moet ik morgen (vandaag) dan maar die pet terug zien te krijgen...
-- You can't stump the Trump --
Giant tropical centipedes share their territories with tarantulas
Despite its impressive length, it’s a nimble navigator, and some can be highly venomous
As quick as lightning, just like the tarantula it’s killing, the centipede has two curved, hollow fangs which inject paralysing venom
This centipede is a predator!