haha heeft ie banquote:Op maandag 2 mei 2016 01:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik was aanwezig en zal je wel even vertellen hoe het gegaan is:
Braddie post vrolijk mee.
Chloro komt online.
Chloro zegt dat Braddie een dikkertje is..
Braddie wordt boos want persoonlijk.
Chloro daagt nog meer uit.
Braddie scheldt.
Ban.
Spannend hè.
Watquote:Op maandag 2 mei 2016 01:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zo'n kerel kreeg ban en heeft toen heel dat spel gehackt, politie en alles bij geweest.
Kutpubers
hacks door maddox waren coolerquote:
Ja, en toen dat eindelijk opgelost was gebeurde er exact hetzelfde met een pool, die het account van een admin had gehackt en de boel op stelten zettequote:
ja, dat vond ik echt naar. want hij was oprecht trotsquote:Op maandag 2 mei 2016 01:26 schreef deadprez het volgende:
gisternacht ergens zat ie ook nog te janken over chloro die zo'n kutwijf is dat mensen naar behandelt
om vervolgens te roepen dat hij met zijn matties een keer een bak shoarma in een chick d'r shirt gooide omdat ze vegetarisme propageerde
Hij heeft echt aandacht te kort ook met z'n vlogs en dat afvallenquote:Op maandag 2 mei 2016 01:26 schreef deadprez het volgende:
gisternacht ergens zat ie ook nog te janken over chloro die zo'n kutwijf is dat mensen naar behandelt
om vervolgens te roepen dat hij met zijn matties een keer een bak shoarma in een chick d'r shirt gooide omdat ze vegetarisme propageerde
breuls z'n account is volgens mij een keer gehackt door een slechte scammail, even kijken of ik toppa kan vindenquote:Op maandag 2 mei 2016 01:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
verbaas me echt dat iets dergelijks niet op FOK! is gebeurd
Ik dacht dat jij die date uit Groningen was van Braddie?quote:Op maandag 2 mei 2016 01:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij heeft echt aandacht te kort ook met z'n vlogs en dat afvallen
Volgens mij lult hij met die date ook alles bij elkaar
Dat zei ik nietquote:Op maandag 2 mei 2016 01:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik was aanwezig en zal je wel even vertellen hoe het gegaan is:
Braddie post vrolijk mee.
Chloro komt online.
Chloro zegt dat Braddie een dikkertje is..
Braddie wordt boos want persoonlijk.
Chloro daagt nog meer uit.
Braddie scheldt.
Ban.
Spannend hè.
Wat een mongooltjequote:Op maandag 2 mei 2016 01:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, en toen dat eindelijk opgelost was gebeurde er exact hetzelfde met een pool, die het account van een admin had gehackt en de boel op stelten zette
verbaas me echt dat iets dergelijks niet op FOK! is gebeurd
Ik heb toen ook keer gezegd dat hij zich wat minder met anderen moest bezighouden omdat hij ook elke keer jankt als het over hem gaatquote:Op maandag 2 mei 2016 01:26 schreef deadprez het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2016 01:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die date uit Groningen was van Braddie?
Fok gaat niet failliet.. wordt dan zwz overgekocht door de telegraafquote:Op maandag 2 mei 2016 01:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat een mongooltje![]()
Fok! gaat al failliet dus hacken is niet meer nodig
Als je dat zegt ben je een kankerhoerquote:Op maandag 2 mei 2016 01:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb toen ook keer gezegd dat hij zich wat minder met anderen moest bezighouden omdat hij ook elke keer jankt als het over hem gaat
Ik trek het mij ook altijd heel erg aan wat anderen van mij vinden hoor.quote:Op maandag 2 mei 2016 01:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb toen ook keer gezegd dat hij zich wat minder met anderen moest bezighouden omdat hij ook elke keer jankt als het over hem gaat
quote:Op maandag 2 mei 2016 01:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee nee, beetje slijmen als Frank online komt, dat doe je wel
Die reactie is weg of niet?quote:Op maandag 2 mei 2016 01:26 schreef deadprez het volgende:
In jouw geval volkomen terechtquote:Op maandag 2 mei 2016 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik trek het mij ook altijd heel erg aan wat anderen van mij vinden hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |