quote:
Jonguh, klik dan!quote:Op zondag 1 mei 2016 22:40 schreef Kaas- het volgende:
http://www.moviemeter.nl/film/98647
Zag net deze homofilm. Goede film zeg. En lekkere hoofdrolspeler (Ben Schnetzer).
[ afbeelding ]
Jezus.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe je lenzen eens in. Homofilm, geen horrorfilm. Die link klopt gewoon.
Allergische reactie voor iets, al weken. Moet wel.quote:
Oh jaquote:Op maandag 2 mei 2016 00:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Allergische reactie voor iets, al weken. Moet wel.
Wel lekker dat stralende weertjequote:Op maandag 2 mei 2016 08:27 schreef Kaas- het volgende:
En ik heb een rode verbande bakkes (en armen) van de zon.
quote:Op zondag 1 mei 2016 19:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dan is er voor mij ook nog wel hoopAls ik een keer niet ga, dan moet ik wel ergens anders mee bezig zijn. Als je dat weekend thuis bent, dan denk je er toch elke keer aan.
quote:Op zondag 1 mei 2016 23:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe je lenzen eens in. Homofilm, geen horrorfilm. Die link klopt gewoon.
Ja, ik vond het echt een mooie feelgood film. Af en toe zelfs beetje emo, dan staarde ik even met een pokerface wat in de verte.quote:
Fietsen scheelt heel veel, en cornflakes en vla levert blijkbaar niet zoveel op.quote:
Echte mannen huilen niet natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2016 14:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, ik vond het echt een mooie feelgood film. Af en toe zelfs beetje emo, dan staarde ik even met een pokerface wat in de verte.
Is nog lekker ook.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fietsen scheelt heel veel, en cornflakes en vla levert blijkbaar niet zoveel op.
Mag ik niet janken tijdens buttsex dan?quote:Op maandag 2 mei 2016 15:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Exact, daarom.
Echte mannen doen gewoon butseks.
Daar gaat mijn hele "O, hij is zo groot!" met traantje in de ogen actquote:
Kut, ik realiseer me opeens dat mijn vriend ook een acteursopleiding doet.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar gaat mijn hele "O, hij is zo groot!" met traantje in de ogen act
quote:Op maandag 2 mei 2016 15:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kut, ik realiseer me opeens dat mijn vriend ook een acteursopleiding doet.
Van die harige harde bruine kloten?quote:Op maandag 2 mei 2016 15:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe. Yeah baby wat had je dan verwacht van die kokosnoten huehuehuehue
Het is fok, het is ONZ, het zijn mannen, het zijn homo's.quote:
Is jouw existentie op deze aarde de moeite waard?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is fok, het is ONZ, het zijn mannen, het zijn homo's.
You expected rocket science?
Ja, hij is mijn muze.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is jouw existentie op deze aarde de moeite waard?
Ben jij een gevoelig jongetje dat houdt van dansen en van kunst?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Neuh. Maar wiens leven wel?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
O, toch welquote:
Dan nog steeds?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en als je het leven als leeg en deprimerend concept neemt?
lijkt?quote:Op maandag 2 mei 2016 17:27 schreef Kaas- het volgende:
Lijkt wel alsof jullie allemaal bots zijn die maar willekeurig iets posten.
ik drink nu een pre workout maar heeft veel te zoete smaakquote:Op maandag 2 mei 2016 17:34 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb eerder vandaag een middagdutje gehouden
Oh bahquote:Op maandag 2 mei 2016 17:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik drink nu een pre workout maar heeft veel te zoete smaak
Blijf!!quote:Op maandag 2 mei 2016 17:40 schreef Kaas- het volgende:
Gvd het zijn écht bots
Ik word al maanden voor de gek gehouden
#unfollow
LUIIIII! Ik heb bijna 600 kcal verfietst.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:34 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb eerder vandaag een middagdutje gehouden
Waar ben je wel niet heen gefietst? Das behoorlijk wat. 30 km ofzo.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
LUIIIII! Ik heb bijna 600 kcal verfietst.
Van huis naar station, van station naar uni, van uni naar station, van station naar huis, van huis naar bijles, van bijles naar huis. Iedere keer 10 minuten, en ik fietst behoorlijk door, dus ik heb die 19-23 km/h geselecteerd.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waar ben je wel niet heen gefietst? Das behoorlijk wat.
Oh jeetjequote:Op maandag 2 mei 2016 17:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
LUIIIII! Ik heb bijna 600 kcal verfietst.
quote:
Oh dat zou dan ook exact 19 a 23 km moeten zijn, dus kan wel kloppen.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Van huis naar station, van station naar uni, van uni naar station, van station naar huis, van huis naar bijles, van bijles naar huis. Iedere keer 10 minuten, en ik fietst behoorlijk door, dus ik heb die 19-23 km/h geselecteerd.
Dat soort dure plas ga ik echt niet aan beginnenquote:Op maandag 2 mei 2016 17:41 schreef Mortaxx het volgende:
https://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/blast-pre-workout
deze is het, voel me nu al beest
Uhuh.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh dat zou dan ook exact 19 a 23 km moeten zijn, dus kan wel kloppen.
Waarom moest ik gelijk denken aan een nummer van PdL?quote:
Whehe.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:48 schreef Rezania het volgende:
Wisten jullie dat thee maar 1 kcal is?En een kadet met boter en 4 plakjes grillworst levert nog steeds minder energie op dan een kaal kaiserbroodje.
Alleen die waarschuwingen zijn wel een beetje lame. Ik check 1 koekje in, gelijk 'JE DOEL IS OM VANDAAG ONDER DE 88G SUIKER TE BLIJVEN! OMG OMG OMG!!!!'quote:
Ja ik kijk eerlijk gezegd niet eens naar die doelen per zus en zo. Kijk enkel naar cal en beredeneer op basis van boerenverstand of de dingen die ik eet om aan die cal te komen een beetje oke zijn of niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen die waarschuwingen zijn wel een beetje lame. Ik check 1 koekje in, gelijk 'JE DOEL IS OM VANDAAG ONDER DE 88G SUIKER TE BLIJVEN! OMG OMG OMG!!!!'
Die doelen zijn juist belangrijker dan het aantal kcal. Niet je bak kwark opeten omdat je een blikje redbull wilt, scheelt in calorieen misschien niks maar in voedingsstoffen juist heel veel.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja ik kijk eerlijk gezegd niet eens naar die doelen per zus en zo. Kijk enkel naar cal en beredeneer op basis van boerenverstand of de dingen die ik eet om aan die cal te komen een beetje oke zijn of niet.
En dan zou het ook nog weer beter zijn om rooibos of groene thee te drinken...quote:Op maandag 2 mei 2016 18:48 schreef Rezania het volgende:
Wisten jullie dat thee maar 1 kcal is?En een kadet met boter en 4 plakjes grillworst levert nog steeds minder energie op dan een kaal kaiserbroodje.
Veel vet waarschijnlijk.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En dan zou het ook nog weer beter zijn om rooibos of groene thee te drinken...
Maar serieus? Heeft een kaiserbroodje zoveel calorieën? Hoe kan dat dan
Ja dat begreep ik eigenlijk ook wel. Maar het is meer dat je het niet zo snel zou verwachtenquote:
Er zitten veel meer koolhydraten in een kaiserbroodje dan in een bruine bol.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ik heb ook een laptop besteld gisterquote:Op maandag 2 mei 2016 19:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je weer uit je anti-materialistische fase?
Klopt, maar dat is iets wat ik wel kan bedenken.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die doelen zijn juist belangrijker dan het aantal kcal. Niet je bak kwark opeten omdat je een blikje redbull wilt, scheelt in calorieen misschien niks maar in voedingsstoffen juist heel veel.
Ik had groene thee.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
was het vergetenquote:Op maandag 2 mei 2016 20:33 schreef Kaas- het volgende:
Tijd voor VI. Enige op de tv waar ik voor ga zitten.
Nohomo.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:33 schreef Kaas- het volgende:
Het was een beetje een flopshowquote:Op maandag 2 mei 2016 20:33 schreef Kaas- het volgende:
Hoezo? Ik heb niet gekeken, maar wel de hele tijd half geluisterd en dat luistert wel lekker weg.quote:
Ik vond het een beetje saaiquote:Op maandag 2 mei 2016 22:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb niet gekeken, maar wel de hele tijd half geluisterd en dat luistert wel lekker weg.
Oh kan wel, maar is me dan niet opgevallen door niet heel actief te volgen.quote:
Haha. Niet eens vanuit het forum. Ik klikte door vanuit een andere fobo waar ik jouw naam ineens zag staan tussen de voyeurs.quote:
er staat een paintquote:Op maandag 2 mei 2016 22:46 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En diep teleurgesteld dat je geen foto had..
Je hebt heul wel eens foto gezien.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:49 schreef Kaas- het volgende:
Jullie hebben allemaal geen foto.
Maar goed, ik heb zelf niet eens een fotoboek.
Is goed. Stuur maar in DMquote:Op maandag 2 mei 2016 22:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Doe dat even in de dm Patrique leest hier mee
Ben er wel knapper op geworden tho.quote:
Doe ik niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stuur jij net als Rene wel eens pics van jezelf rond zonder broek?
Oh, maar hoe moet ik het verschil weten terwijl je enkel pics from below hebt lopen sturen?quote:Op maandag 2 mei 2016 22:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben er wel knapper op geworden tho.
en weer tandarts geweest. Met mn tanden![]()
Neuh.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stuur jij net als Rene wel eens pics van jezelf rond zonder broek?
Niewaar.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, maar hoe moet ik het verschil weten terwijl je enkel pics from below hebt lopen sturen?
Waar.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat ik het niet mocht delen.
Leuk welquote:Op maandag 2 mei 2016 22:57 schreef Kaas- het volgende:
Leicester is sinds 1 minuut kampioen van Engeland.
Dat is eigenlijk wel jammer, maar als Leicester-fan zou dat me nu niet boeien. Zo tof hoe zo'n promovendusje ff kampioen van de grootste competitie wordt.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Leuk wel
Helaas wel zonder zelf te spelen
Jammer ditquote:Op maandag 2 mei 2016 23:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben ik net weer ver weg met m'n 10/10 massageskills natuurlijk.
Nee ik snap het ook nietquote:Op maandag 2 mei 2016 23:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel jammer, maar als Leicester-fan zou dat me nu niet boeien. Zo tof hoe zo'n promovendusje ff kampioen van de grootste competitie wordt.
Die speler van het jaar uit Algerije ken(de) ik ook gewoon niet eens.
Was hij dan het grootste talent? Of zijn er parallel meerdere verkiezingen ofzo? Anyway, die Mahrez had een belangrijke prijs gewonnen en ik kende hem niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:07 schreef Paxcon het volgende:
Volgens mij is trouwens Vardy tot speler van het jaar verkozen, niet Mahrez
Oh dat zou best kunnen ja. Ik kende zelfs Vardy nog niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was hij dan het grootste talent? Of zijn er parallel meerdere verkiezingen ofzo? Anyway, die Mahrez had een belangrijke prijs gewonnen en ik kende hem niet.
Het stomme is dat ik hem ook nog steeds niet zou herkennen qua uiterlijk.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh dat zou best kunnen ja. Ik kende zelfs Vardy nog niet.
Ik denk dat het bij een hype blijft en het volgend jaar weer middelmaat isquote:Op maandag 2 mei 2016 23:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik hem ook nog steeds niet zou herkennen qua uiterlijk.Lees alleen om de haverklap z'n naam en zie soms een goal van hem op Dumpert ofzo.
Maar goed, volgend jaar in de Champions League.
Ben er bang voor, zit allemaal zo dicht op elkaar.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij een hype blijft en het volgend jaar weer middelmaat is
Oh, dan zitten we in hetzelfde schuitje. Ik viel in slaap op de bank en nu ben ik wakker.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik sliep al, maar werd wakker en ging maar ff muziek luisteren
Ik werd afgelopen week ineens weer zwaarderquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:55 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Hoe gaat het met afvallen, Kaas?
Ga dan ook niet op de bank slapenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:54 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Oh, dan zitten we in hetzelfde schuitje. Ik viel in slaap op de bank en nu ben ik wakker.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik werd afgelopen week ineens weer zwaardergeen idee hoe dat kon want ik was tegelijkertijd wel lekkerder geworden
Ja daar gooi ik het maar op ofzo hahaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Spieren worden ook zwaarder he.
Chiller dan je bed?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 02:00 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Kan ook niet helpen dat mn bank heel lekker ligt.![]()
Kat ernaast en poefff.
heb je verschil tussen kilo spier en kilo vet wel eens gezienquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik werd afgelopen week ineens weer zwaardergeen idee hoe dat kon want ik was tegelijkertijd wel lekkerder geworden
Niet heel bewust ofzo denk ik neequote:Op dinsdag 3 mei 2016 02:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb je verschil tussen kilo spier en kilo vet wel eens gezien
Jawel juist welquote:Op dinsdag 3 mei 2016 02:02 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch? Of heb je niet zo gezond gegeten de afgelopen week?
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 02:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jawel juist wel
Alleen vrijdag veel gezopen
Moment ff progresspic in spoiler zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 02:05 schreef Kaas- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat meet je dan, VP ofzo?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 02:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Ik moet nog een april-meting doen, zal wel komende week gebeuren. Ik vermoed dat ik het maar beter niet kan wetenLaatste tijd niet zo serieus bezig geweest.
Straight Edge hèquote:Op dinsdag 3 mei 2016 02:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je bent toch nog wezen stappen? Of op drugs ipv alcohol
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 02:08 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]Oh das wel goed, zit er nog verschil tussen links en rechts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rechts is mijn faparm, dus sterkere spieren. Dus niet representatief van de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 02:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh das wel goed, zit er nog verschil tussen links en rechts?
Waarschijnlijk vanwege die eerste alinea, alleen durven ze het niet de 'niet-faparm' te noemen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 02:10 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Rechts is mijn faparm, dus sterkere spieren. Dus niet representatief van de werkelijkheid.
Nee, ze pakken dan je niet-schrijfarm, geen idee meer waarom. Was wel een reden voor.![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 02:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanwege die eerste alinea, alleen durven ze het niet de 'niet-faparm' te noemen.
uhuh. Never.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:39 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Zelfs ooit Rene naakt op Grindr gespot.
Die kettingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
SowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Haha, tokkie alert!quote:
Pax is fan.quote:
Gaat nog wel even duren voordat de hele kaart donkerblauw is gekleurd.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:13 schreef Kaas- het volgende:
Donkerblauw is waar homo's met elkaar kunnen trouwen:
[ afbeelding ]
We beginnen als Europa achter te lopen op Noord- en Zuid-Amerika. Wel komt Finland erbij per 1-1-2017.
Rip studiedagquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:32 schreef Rezania het volgende:
Zo, mss had ik toch een wekker moeten zetten.
Ja, ik neem die praatjes voortaan ook niet meer zo serieus.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En maar roepen dat die studie 100 uur per week kost.
Alleen die praatjes maar, ja?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, ik neem die praatjes voortaan ook niet meer zo serieus.
Hoe moet ik weten hoe mensen eruit zien?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:10 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nee, is een foto van Google, zie je toch?
Wat is het kut als je ergens in het oosten woont...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:13 schreef Kaas- het volgende:
Donkerblauw is waar homo's met elkaar kunnen trouwen:
[ afbeelding ]
We beginnen als Europa achter te lopen op Noord- en Zuid-Amerika. Wel komt Finland erbij per 1-1-2017.
Damn. Dat is niet mis.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:32 schreef Rezania het volgende:
Zo, mss had ik toch een wekker moeten zetten.
Waarom heb jij een rechten tentamen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:35 schreef Paxcon het volgende:
Ik liet hem laatst een rechtententamen zien en na 1 zin was hij afgehaakt.
Wilde vandaag toch enkel de MOOC afmaken, dus dat niet per se.quote:
Omdat ik rechten studeer en ik die dag een tentamen had en dat tentamen tegenkwam toen ik m'n tas uitpaktequote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waarom heb jij een rechten tentamen?
Je zou verwachten dat Japan nog blauw zou zijn als modern en internationaal verweven land, maar nee hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat is het kut als je ergens in het oosten woont...
Kaas, wat is MOOC?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wilde vandaag toch enkel de MOOC afmaken, dus dat niet per se.
Grindr is niet geblokkeerd daar, itt tot de andere landen in het midden-oosten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat Japan nog blauw zou zijn als modern en internationaal verweven land, maar nee hoor.
Weet niet. Rez komt altijd met nietszeggende afkortingen.quote:
Ik ging er eigenlijk vanuit dat je een slimme boy was, Bram.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten hoe mensen eruit zien?
Omg. MOOC! Dat heb ik ook moeten doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wilde vandaag toch enkel de MOOC afmaken, dus dat niet per se.
JATTERT!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat ik rechten studeer en ik die dag een tentamen had en dat tentamen tegenkwam toen ik m'n tas uitpakte
Is Japan op zich niet echt een van de andere landen in het Midden-Oosten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:42 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Grindr is niet geblokkeerd daar, itt tot de andere landen in het midden-oosten.
Kom op zeg. Het zijn Aziatenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat Japan nog blauw zou zijn als modern en internationaal verweven land, maar nee hoor.
.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:35 schreef Paxcon het volgende:
Ik liet hem laatst een rechtententamen zien en na 1 zin was hij afgehaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grgrGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weet niet. Rez komt altijd met nietszeggende afkortingen.
Mijn vriend doet dat ook. Vraag ik wat hij vandaag gedaan heeft. "Ooooh ik had de hele ochtend TGL." Dan heb ik al niet eens meer zin om door te vragen haha.
Aahhh. Het college dat niet online gevolgd kan worden zal hij door het verslapen wel gemist hebben?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:44 schreef Kaas- het volgende:
Het is volgens google trouwens een vak dat je online kan volgen Pax.![]()
Nee hoor, dat mag gewoon. Staat ook info over de datum van de nabespreking enzo opquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Omg. MOOC! Dat heb ik ook moeten doen.
[..]
JATTERT!
Dat is waar.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is Japan opzich niet echt een van de andere landen in het Midden-Oosten.
Wow bramquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Kom op zeg. Het zijn Aziaten
[..]
.
Zo'n online accessible course ding: Massive Online Open Course
Massive Online Open Course. Filmpjes en vraagstukken over een onderwerp die over de hele wereld toegankelijk zijn. In dit geval dus over transportverschijnselen.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:45 schreef Rezania het volgende:
[..]Geef me een half uurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grgr
Maar je tentamen danquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Massive Online Open Course. Filmpjes en vraagstukken over een onderwerp die over de hele wereld toegankelijk zijn. In dit geval dus over transportverschijnselen.
[..]Zo zo, een veranderingsdriehoekje en een ln.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grgr![]()
Ik heb vandaag geen college.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]hehe ja
[..]
Aahhh. Het college dat niet online gevolgd kan worden zal hij door het verslapen wel gemist hebben?
[..]
Nee hoor, dat mag gewoon. Staat ook info over de datum van de nabespreking enzo op
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo zo, een veranderingsdriehoekje en een ln.
Assumption is the mother of all screw-ups.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk vanuit dat je een slimme boy was, Bram.
De MOOC is onderdeel van het vak. Eerst maak je een deel daarvan om de basis te leren en tijdens het college leggen ze de wat moeilijkere dingen uit. Zijn ook dezelfde mensen voor beide onderdelen. Blended learning heet het geloof ik.quote:
[..]Ziet er interessant uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grgrNobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Oh wauw...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
De MOOC is onderdeel van het vak. Eerst maak je een deel daarvan om de basis te leren en tijdens het college leggen ze de wat moeilijkere dingen uit. Zijn ook dezelfde mensen voor beide onderdelen. Blended learning heet het geloof ik.
Wat cool. Bij ons mocht je de oude tentamens niet eens kopiëren om mee te oefenen na de bespreking. Ze zijn te lui om vaker nieuwe tentamens te maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]hehe ja
[..]
Aahhh. Het college dat niet online gevolgd kan worden zal hij door het verslapen wel gemist hebben?
[..]
Nee hoor, dat mag gewoon. Staat ook info over de datum van de nabespreking enzo op
Wat?quote:
[..]Dit snap ik zelfs nog met mijn middelbare schooldiploma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grgr![]()
Dacht dat jij een ingewikkelde opleiding deed!?
Ik vind dat echt niet makkelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:52 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dit snap ik zelfs nog met mijn middelbare schooldiploma.![]()
Betaquote:
Jij hebt andere kwaliteiten!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt niet makkelijk.
Then again: Had wiskundA
Ik vind het wel chill. Vorig jaar gingen de colleges vaak te snel om de grote formules over te nemen, nu kan ik gewoon op de pauzeknop rammen.quote:
Ha, haha, hahahaha. Ga maken dan.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:52 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dit snap ik zelfs nog met mijn middelbare schooldiploma.![]()
Hahaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat cool. Bij ons mocht je de oude tentamens niet eens kopiëren om mee te oefenen na de bespreking. Ze zijn te lui om vaker nieuwe tentamens te maken.
Zoveel kennisquote:
Ga verder....quote:
Dus je weet de juiste term wel! Thank god.quote:
Lijkt het overigens ook onmogelijk om elk jaar compleet nieuwe vragen te maken. Tuurlijk moet je wel zaken aanpassen, maar op elkaar lijken zullen ze op een gegeven moment toch wel aangezien je dezelfde stof toetst.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
HahaHier kopiëren ze ook gewoon uit oude tentamens. Ik had laatst zo'n vak en ze hadden 1 oud tentamen voor de studenten online gezet en een vraag daaruit ter waarde van 2 cijferpunten gewoon volledig gekopieerd in het nieuwe tentamen
[..]
Zoveel kennis
Veranderingsdriehoekje paste beter in de context van mijn post. Dat is nou het verschil tussen taal en wiskunde.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus je weet de juiste term wel! Thank god.
Hahaha, ahww. Ik heb zelf een MOOC gemaakt voor Adobe illustrator. Echt een ruk opdracht was dat.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
HahaHier kopiëren ze ook gewoon uit oude tentamens. Ik had laatst zo'n vak en ze hadden 1 oud tentamen voor de studenten online gezet en een vraag daaruit ter waarde van 2 cijferpunten gewoon volledig gekopieerd in het nieuwe tentamen
[..]
Zoveel kennis
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Jammer dat 'ie een vriend heeft wat dat betreft.
Klopt.. Maar dit was gewoon een letterlijke kopie. Zelfde casus enzo. Vind het wel bijzonder dat ze een oud tentamen online zetten die precies dezelfde vraag heeft.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lijkt het overigens ook onmogelijk om elk jaar compleet nieuwe vragen te maken. Tuurlijk moet je wel zaken aanpassen, maar op elkaar lijken zullen ze op een gegeven moment toch wel aangezien je dezelfde stof toetst.
LOL dat is niet wat ik bedoelde.. Maar lekker voor hem!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Jammer dat 'ie een vriend heeft wat dat betreft.
Die rol neem ik wel. Boeiuh.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Pls maak me niet de domme jongen van deze topic reeks.
Leuk gehad, maar hebben al tegen elkaar gezegd dat het niet meer zal in zitten want hij was pas een halfjaar out en beetje ontdekkende en ik heb ook geen zin in nieuwe jongens youknow en ik ga toch naar de VS. Toch erg leuk gehad. Ietwat te leuk.quote:
Ja, pure luiheid. Als studenten dat op een gegeven moment doorhebben gaan ze natuurlijk vooral heel goed oude tentamens doorspitten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Klopt.. Maar dit was gewoon een letterlijke kopie. Zelfde casus enzo. Vind het wel bijzonder dat ze een oud tentamen online zetten die precies dezelfde vraag heeft.
Ja, want het Griekse alfabet heeft natuurlijk niks met taal te maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Veranderingsdriehoekje paste beter in de context van mijn post. Dat is nou het verschil tussen taal en wiskunde.
Smecklich. Ik ga zo ook eten. Wat zal ik eerst eten?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:57 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Haha, alsof dat lastig zou zijn...
Ga eerst even eten.
quote:
Niemand is dat.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Pls maak me niet de domme jongen van deze topic reeks.
Ik hoop dat mijn vriend het lekker vind ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:58 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
LOL dat is niet wat ik bedoelde.. Maar lekker voor hem!
Dit tentamen wordt door 60% de eerste keer gefaald omdat ze dezelfde instelling als jij hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:57 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Haha, alsof dat lastig zou zijn...
Ga eerst even eten.
Wow. Zo liefquote:
Tof!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Leuk gehad, maar hebben al tegen elkaar gezegd dat het niet meer zal in zitten want hij was pas een halfjaar out en beetje ontdekkende en ik heb ook geen zin in nieuwe jongens youknow en ik ga toch naar de VS. Toch erg leuk gehad. Ietwat te leuk.
Binnenkort komt ie naar Groningen hebben we afgesproken.
Ik zie het zovaak bij vakken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, pure luiheid. Als studenten dat op een gegeven moment doorhebben gaan ze natuurlijk vooral heel goed oude tentamens doorspitten.
Zou het beide weggooien en iets lekkers halen!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Smecklich. Ik ga zo ook eten. Wat zal ik eerst eten?
Crackers met kipfilet
of
Griekse Yoghurt met chocolade muesli en blauwe bessen?
Laat deze maar gaan, denk niet dat ik hem uit kan leggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want het Griekse alfabet heeft natuurlijk niks met taal te maken.
Gelukkig. Ik wil niet het domme blondje zijn. We zijn hier allemaal uitermate ontwikkeld en geweldig intelligent.quote:
Ik ben sinds kort ook redelijk fan van Griekse yoghurtquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Smecklich. Ik ga zo ook eten. Wat zal ik eerst eten?
Crackers met kipfilet
of
Griekse Yoghurt met chocolade muesli en blauwe bessen?
Zal toch wel!?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn vriend het lekker vind ja.
Omdat je redenatie als een lul op een drumstel slaat.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Laat deze maar gaan, denk niet dat ik hem uit kan leggen.
Klopt. 100%quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zie het zovaak bij vakken.
Gewoon alle oude tentamens doornemen die er te vinden zijn en dan kom je sowieso iets bekends tegen tijdens het tentamen.
Haha, dezelfde instelling als ik..quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit tentamen wordt door 60% de eerste keer gefaald omdat ze dezelfde instelling als jij hebben.
Nouja. Het is beide hartstikke smakelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:00 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zou het beide weggooien en iets lekkers halen!
En als het niet zo is, is het alsnog wel handig om al die oude tentamens geoefend te hebben whehe.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zie het zovaak bij vakken.
Gewoon alle oude tentamens doornemen die er te vinden zijn en dan kom je sowieso iets bekends tegen tijdens het tentamen.
Die van Optimel zijn heel lekker. Gewoon wat fruit en/of honing?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort ook redelijk fan van Griekse yoghurt
Alleen naturel zonder iets wel een beetje lastig weg te krijgen
Mag ik hopenquote:
Nee.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat je redenatie als een lul op een drumstel slaat.![]()
![]()
Wat had jij ook al weer gestudeerd? Nu ben ik wel benieuwd.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:01 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Haha, dezelfde instelling als ik..
Och jongen toch.. Je weet niet half..
Idd ja. Dat dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat had jij ook al weer gestudeerd? Nu ben ik wel benieuwd.
Je hebt ook 0% vet. Net zoals magere yoghurt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:02 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Griekse yoghurt zit toch vol met vet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |