quote:
Jonguh, klik dan!quote:Op zondag 1 mei 2016 22:40 schreef Kaas- het volgende:
http://www.moviemeter.nl/film/98647
Zag net deze homofilm. Goede film zeg. En lekkere hoofdrolspeler (Ben Schnetzer).
[ afbeelding ]
Jezus.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe je lenzen eens in. Homofilm, geen horrorfilm. Die link klopt gewoon.
Allergische reactie voor iets, al weken. Moet wel.quote:
Oh jaquote:Op maandag 2 mei 2016 00:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Allergische reactie voor iets, al weken. Moet wel.
Wel lekker dat stralende weertjequote:Op maandag 2 mei 2016 08:27 schreef Kaas- het volgende:
En ik heb een rode verbande bakkes (en armen) van de zon.
quote:Op zondag 1 mei 2016 19:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dan is er voor mij ook nog wel hoopAls ik een keer niet ga, dan moet ik wel ergens anders mee bezig zijn. Als je dat weekend thuis bent, dan denk je er toch elke keer aan.
quote:Op zondag 1 mei 2016 23:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe je lenzen eens in. Homofilm, geen horrorfilm. Die link klopt gewoon.
Ja, ik vond het echt een mooie feelgood film. Af en toe zelfs beetje emo, dan staarde ik even met een pokerface wat in de verte.quote:
Fietsen scheelt heel veel, en cornflakes en vla levert blijkbaar niet zoveel op.quote:
Echte mannen huilen niet natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2016 14:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, ik vond het echt een mooie feelgood film. Af en toe zelfs beetje emo, dan staarde ik even met een pokerface wat in de verte.
Is nog lekker ook.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fietsen scheelt heel veel, en cornflakes en vla levert blijkbaar niet zoveel op.
Mag ik niet janken tijdens buttsex dan?quote:Op maandag 2 mei 2016 15:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Exact, daarom.
Echte mannen doen gewoon butseks.
Daar gaat mijn hele "O, hij is zo groot!" met traantje in de ogen actquote:
Kut, ik realiseer me opeens dat mijn vriend ook een acteursopleiding doet.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar gaat mijn hele "O, hij is zo groot!" met traantje in de ogen act
quote:Op maandag 2 mei 2016 15:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kut, ik realiseer me opeens dat mijn vriend ook een acteursopleiding doet.
Van die harige harde bruine kloten?quote:Op maandag 2 mei 2016 15:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe. Yeah baby wat had je dan verwacht van die kokosnoten huehuehuehue
Het is fok, het is ONZ, het zijn mannen, het zijn homo's.quote:
Is jouw existentie op deze aarde de moeite waard?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is fok, het is ONZ, het zijn mannen, het zijn homo's.
You expected rocket science?
Ja, hij is mijn muze.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is jouw existentie op deze aarde de moeite waard?
Ben jij een gevoelig jongetje dat houdt van dansen en van kunst?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Neuh. Maar wiens leven wel?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
O, toch welquote:
Dan nog steeds?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en als je het leven als leeg en deprimerend concept neemt?
lijkt?quote:Op maandag 2 mei 2016 17:27 schreef Kaas- het volgende:
Lijkt wel alsof jullie allemaal bots zijn die maar willekeurig iets posten.
ik drink nu een pre workout maar heeft veel te zoete smaakquote:Op maandag 2 mei 2016 17:34 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb eerder vandaag een middagdutje gehouden
Oh bahquote:Op maandag 2 mei 2016 17:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik drink nu een pre workout maar heeft veel te zoete smaak
Blijf!!quote:Op maandag 2 mei 2016 17:40 schreef Kaas- het volgende:
Gvd het zijn écht bots
Ik word al maanden voor de gek gehouden
#unfollow
LUIIIII! Ik heb bijna 600 kcal verfietst.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:34 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb eerder vandaag een middagdutje gehouden
Waar ben je wel niet heen gefietst? Das behoorlijk wat. 30 km ofzo.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
LUIIIII! Ik heb bijna 600 kcal verfietst.
Van huis naar station, van station naar uni, van uni naar station, van station naar huis, van huis naar bijles, van bijles naar huis. Iedere keer 10 minuten, en ik fietst behoorlijk door, dus ik heb die 19-23 km/h geselecteerd.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waar ben je wel niet heen gefietst? Das behoorlijk wat.
Oh jeetjequote:Op maandag 2 mei 2016 17:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
LUIIIII! Ik heb bijna 600 kcal verfietst.
quote:
Oh dat zou dan ook exact 19 a 23 km moeten zijn, dus kan wel kloppen.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Van huis naar station, van station naar uni, van uni naar station, van station naar huis, van huis naar bijles, van bijles naar huis. Iedere keer 10 minuten, en ik fietst behoorlijk door, dus ik heb die 19-23 km/h geselecteerd.
Dat soort dure plas ga ik echt niet aan beginnenquote:Op maandag 2 mei 2016 17:41 schreef Mortaxx het volgende:
https://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/blast-pre-workout
deze is het, voel me nu al beest
Uhuh.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh dat zou dan ook exact 19 a 23 km moeten zijn, dus kan wel kloppen.
Waarom moest ik gelijk denken aan een nummer van PdL?quote:
Whehe.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:48 schreef Rezania het volgende:
Wisten jullie dat thee maar 1 kcal is?En een kadet met boter en 4 plakjes grillworst levert nog steeds minder energie op dan een kaal kaiserbroodje.
Alleen die waarschuwingen zijn wel een beetje lame. Ik check 1 koekje in, gelijk 'JE DOEL IS OM VANDAAG ONDER DE 88G SUIKER TE BLIJVEN! OMG OMG OMG!!!!'quote:
Ja ik kijk eerlijk gezegd niet eens naar die doelen per zus en zo. Kijk enkel naar cal en beredeneer op basis van boerenverstand of de dingen die ik eet om aan die cal te komen een beetje oke zijn of niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen die waarschuwingen zijn wel een beetje lame. Ik check 1 koekje in, gelijk 'JE DOEL IS OM VANDAAG ONDER DE 88G SUIKER TE BLIJVEN! OMG OMG OMG!!!!'
Die doelen zijn juist belangrijker dan het aantal kcal. Niet je bak kwark opeten omdat je een blikje redbull wilt, scheelt in calorieen misschien niks maar in voedingsstoffen juist heel veel.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja ik kijk eerlijk gezegd niet eens naar die doelen per zus en zo. Kijk enkel naar cal en beredeneer op basis van boerenverstand of de dingen die ik eet om aan die cal te komen een beetje oke zijn of niet.
En dan zou het ook nog weer beter zijn om rooibos of groene thee te drinken...quote:Op maandag 2 mei 2016 18:48 schreef Rezania het volgende:
Wisten jullie dat thee maar 1 kcal is?En een kadet met boter en 4 plakjes grillworst levert nog steeds minder energie op dan een kaal kaiserbroodje.
Veel vet waarschijnlijk.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En dan zou het ook nog weer beter zijn om rooibos of groene thee te drinken...
Maar serieus? Heeft een kaiserbroodje zoveel calorieën? Hoe kan dat dan
Ja dat begreep ik eigenlijk ook wel. Maar het is meer dat je het niet zo snel zou verwachtenquote:
Er zitten veel meer koolhydraten in een kaiserbroodje dan in een bruine bol.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ik heb ook een laptop besteld gisterquote:Op maandag 2 mei 2016 19:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je weer uit je anti-materialistische fase?
Klopt, maar dat is iets wat ik wel kan bedenken.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die doelen zijn juist belangrijker dan het aantal kcal. Niet je bak kwark opeten omdat je een blikje redbull wilt, scheelt in calorieen misschien niks maar in voedingsstoffen juist heel veel.
Ik had groene thee.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
was het vergetenquote:Op maandag 2 mei 2016 20:33 schreef Kaas- het volgende:
Tijd voor VI. Enige op de tv waar ik voor ga zitten.
Nohomo.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:33 schreef Kaas- het volgende:
Het was een beetje een flopshowquote:Op maandag 2 mei 2016 20:33 schreef Kaas- het volgende:
Hoezo? Ik heb niet gekeken, maar wel de hele tijd half geluisterd en dat luistert wel lekker weg.quote:
Ik vond het een beetje saaiquote:Op maandag 2 mei 2016 22:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb niet gekeken, maar wel de hele tijd half geluisterd en dat luistert wel lekker weg.
Oh kan wel, maar is me dan niet opgevallen door niet heel actief te volgen.quote:
Haha. Niet eens vanuit het forum. Ik klikte door vanuit een andere fobo waar ik jouw naam ineens zag staan tussen de voyeurs.quote:
er staat een paintquote:Op maandag 2 mei 2016 22:46 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En diep teleurgesteld dat je geen foto had..
Je hebt heul wel eens foto gezien.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:49 schreef Kaas- het volgende:
Jullie hebben allemaal geen foto.
Maar goed, ik heb zelf niet eens een fotoboek.
Is goed. Stuur maar in DMquote:Op maandag 2 mei 2016 22:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Doe dat even in de dm Patrique leest hier mee
Ben er wel knapper op geworden tho.quote:
Doe ik niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stuur jij net als Rene wel eens pics van jezelf rond zonder broek?
Oh, maar hoe moet ik het verschil weten terwijl je enkel pics from below hebt lopen sturen?quote:Op maandag 2 mei 2016 22:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben er wel knapper op geworden tho.
en weer tandarts geweest. Met mn tanden![]()
Neuh.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stuur jij net als Rene wel eens pics van jezelf rond zonder broek?
Niewaar.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, maar hoe moet ik het verschil weten terwijl je enkel pics from below hebt lopen sturen?
Waar.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat ik het niet mocht delen.
Leuk welquote:Op maandag 2 mei 2016 22:57 schreef Kaas- het volgende:
Leicester is sinds 1 minuut kampioen van Engeland.
Dat is eigenlijk wel jammer, maar als Leicester-fan zou dat me nu niet boeien. Zo tof hoe zo'n promovendusje ff kampioen van de grootste competitie wordt.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Leuk wel
Helaas wel zonder zelf te spelen
Jammer ditquote:Op maandag 2 mei 2016 23:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben ik net weer ver weg met m'n 10/10 massageskills natuurlijk.
Nee ik snap het ook nietquote:Op maandag 2 mei 2016 23:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel jammer, maar als Leicester-fan zou dat me nu niet boeien. Zo tof hoe zo'n promovendusje ff kampioen van de grootste competitie wordt.
Die speler van het jaar uit Algerije ken(de) ik ook gewoon niet eens.
Was hij dan het grootste talent? Of zijn er parallel meerdere verkiezingen ofzo? Anyway, die Mahrez had een belangrijke prijs gewonnen en ik kende hem niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:07 schreef Paxcon het volgende:
Volgens mij is trouwens Vardy tot speler van het jaar verkozen, niet Mahrez
Oh dat zou best kunnen ja. Ik kende zelfs Vardy nog niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was hij dan het grootste talent? Of zijn er parallel meerdere verkiezingen ofzo? Anyway, die Mahrez had een belangrijke prijs gewonnen en ik kende hem niet.
Het stomme is dat ik hem ook nog steeds niet zou herkennen qua uiterlijk.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh dat zou best kunnen ja. Ik kende zelfs Vardy nog niet.
Ik denk dat het bij een hype blijft en het volgend jaar weer middelmaat isquote:Op maandag 2 mei 2016 23:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik hem ook nog steeds niet zou herkennen qua uiterlijk.Lees alleen om de haverklap z'n naam en zie soms een goal van hem op Dumpert ofzo.
Maar goed, volgend jaar in de Champions League.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |