abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 november 2002 @ 16:04:48 #1
10016 RipCurl
Surfin the web, not the waves
pi_7023449
Ik weet niet precies of dit hier hoort, het is meer een stelling dan wat geklaag, maar toch is het ook wel weer een beetje geklaag...

gister/vannacht waren er rellen in Antwerpen vanwege een moord van een blanke man op een Moslim. vervolgens hoor je vannuit de Moslim kant gelijk dat het om een racistische moord gaat, en dat terwijl daar helemaal geen bewijzen voor zijn.

de buitenlandse gemeenschap loopt altijd maar te zeuren dat wij nog alijtd racistisch zijn naar hun toe, terwijl zij het juist continu over racisme hebben, en wij niet. wij zien het gewoon als moord van een blanke man op een donkere man.

maar wanneer er een blanke man door een buitenlander wordt doodgeschoten, dan is er geen enkele buitenlander die roept dat het een rasistische moord is.

oftewel het lijkt er op dat wij blanken altijd rasistisch zijn wanneer het de buitenlandse gemeenschap uit komt (dus als ze ons ergens van willen beschuldigen) maar anderson is dat nooit het geval.

mijn stelling is dus eigenlijk ook "Buitenlanders drukken hun eigen volk naar beneden door nog steeds te denken dat elke blanke een rasist is tegen hun volk".

I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.
pi_7023549
Je weet toch niet eens het hele verhaal. Je weet niet wat voor redenen die mensen in die wijk daarvoor hebben gehad.

Toen ik het 2 miunuten zelf hoorde op het nieuws had ik ook zoiets van 'noujaaa', maar ik vind het wat fijner om anderen te becriticiseren dan mijzelf.

woensdag 27 november 2002 @ 16:16:23 #3
10016 RipCurl
pi_7023773
ik weet inderdaad niet het hele verhaal erachter, maar het valt me vaker op dat de buitenlanders ons over alles beschuldigen tegen hun, maar als het ff andersom is.....

als een marokaan de kroeg niet in komt omdat hij sportschoenen aan heeft, dan is het gelijk racisme volgens hun, maar als een blanke er niet inkomt vanwege hetzelfde probleem, dan....

oftewel ze gooien altijd maar alles op racisme.

I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.
  woensdag 27 november 2002 @ 16:16:40 #4
28253 badclown
What I have and you don't
pi_7023784
Ik geef je groot gelijk!! (die stelling)

Ik wordt er een beetje str*ntziek van die buitenlanders die ons rascisten noemen maar die eigenlijk zelf kijk haar aan ut discrimineren zijn... ik denk dat het gewoon komt omdat zij hier te gast zijn en daarom het "zwakke" volk zijn...

Ik discrimineer niet.... ik maak alleen onderscheid !
  woensdag 27 november 2002 @ 16:16:44 #5
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_7023790
Bij homo's zie je dat ook op een bepaalde manier. Waarom bestaan er nou gaygames? Zijn homo's niet welkom op de gewone Olympische Spelen? Is er met homo's iets lichamelijks aan de hand dat ze niet goed kunnen sporten (zoals bij de paralympics). NEE, geen van dat alle. De gaygames houden ook een soort van rasicme in stand. Homo's creeren een soort verschil tussen zichzelf en hetrosexuelen, iets waar ze zo hard om roepen dat ze dat juist niet willen hebben. Erg vreemd vind ik dat altijd

[Dit bericht is gewijzigd door nonzz op 27-11-2002 16:18]

lege ton
pi_7023814
quote:
Op woensdag 27 november 2002 16:16 schreef RipCurl het volgende:
maar het valt me vaker op dat de buitenlanders ons
Spreek even lekker voor jezelf ?
  woensdag 27 november 2002 @ 16:19:19 #7
36007 PimpShaggy
Dans met mij de tango
pi_7023858
quote:
Op woensdag 27 november 2002 16:16 schreef nonzz het volgende:
Bij homo's zie je dat ook op een bepaalde manier. Waarom bestaan er nou gaygames? Zijn homo's niet welkom op de gewone Olympische Spelen? Is er met homo's iets lichamelijks aan de hand dat ze niet goed kunnen sporten (zoals bij de paralympics). NEE, geen van dat alle. De gaygames houden ook een soort van rasicme instand. Erg vreemd vind ik dat altijd
Shaggy staat helemaal achter je .................nee, niet op die manier!!
pi_7023969
Je was er toch niet bij?
Niet zeuren dus.
Die dooie gast uit Venlo bleek achteraf ook geen lieverdje te zijn, geen reden om zijn licht uit te meppen, maar het geeft wel aan dat niemand zomaar iets doet.

Verder is het vaak zo dat als een witte een discotheek niet binnenkomt om zijn sportschoenen, dan heeft ie er hoogstwaarschijnlijk een trainingspak boven aan, waar een kale kop uit steekt met wijdgesperde ogen.

Terwijl als ik gewoon netjes gekleed ben, zoals "the next men", wordt ik vaak toch geweigerd. Erg vreemd vind ik dat

woensdag 27 november 2002 @ 16:24:30 #9
10016 RipCurl
pi_7023996
quote:
Op woensdag 27 november 2002 16:17 schreef gelly het volgende:

[..]

mis ik wat??
ik spreek hiermee niemand specifieks aan hoor, maar een bedoel er een "kleine" groep buitenlanders mee die vinden dat wi hun discrimineren, maar eigenlijk discrimineren zij zichzelf!
pi_7024086
quote:
Op woensdag 27 november 2002 16:24 schreef RipCurl het volgende:
bedoel er een "kleine" groep buitenlanders mee die vinden dat wi hun discrimineren, maar eigenlijk discrimineren zij zichzelf!
Er zijn ook "kleine" groepen Nederlanders die buitenlanders discrimineren, maar eigenlijk discrimineren zij zichzelf.

Wat wil je nu eigenlijk zeggen?

woensdag 27 november 2002 @ 16:30:06 #11
10016 RipCurl
pi_7024126
systemlan, helaas gebeurt dat inderdaad nog af en toe wat erg betreurenswaardig is.

maar aan de andere kant, werdt ik afgelopen zaterdag in een lokale discotheek gewijgerd omdat ik geen ID bij me had (ben 22.. :S ) ben toen uiteraard ff in discussie geweest met die gasten wat niet hielp.

maar een marokaan die wat verder in de rij voor mij stond, die had het ook erover dat ze hem discrimineerden...

woensdag 27 november 2002 @ 16:32:11 #12
10016 RipCurl
pi_7024190
quote:
Op woensdag 27 november 2002 16:28 schreef meneer__Juan het volgende:

[..]

Er zijn ook "kleine" groepen Nederlanders die buitenlanders discrimineren, maar eigenlijk discrimineren zij zichzelf.

Wat wil je nu eigenlijk zeggen?

doordat een groep buitenlanders (die bij mij in het dorp (zeist) best groot is) zich niet aan de gestelde regels willen houden, gooien ze het er altijd maar op dat ze gediscriminieerd worden, terwijl dit niet het geval is.

dus door dit continu te roepen, discrimineren wij hun niet, maar zij discrimineren zichzelf.

snappież

woensdag 27 november 2002 @ 16:33:14 #13
32627 Anakim
aka airtight granny
pi_7024209
quote:
Verder is het vaak zo dat als een witte een discotheek niet binnenkomt om zijn sportschoenen, dan heeft ie er hoogstwaarschijnlijk een trainingspak boven aan, waar een kale kop uit steekt met wijdgesperde ogen.
juist... zo kan ik het ook. Als een marrokaan een discotheek niet binnenkomt om zijn sportschoenen, dan is ie hoogstwaarschijnlijk een pooier die nieuwe "chickies" wilt "regelen"...
pi_7024263
quote:
Op woensdag 27 november 2002 16:32 schreef RipCurl het volgende:

[..]

doordat een groep buitenlanders (die bij mij in het dorp (zeist) best groot is) zich niet aan de gestelde regels willen houden, gooien ze het er altijd maar op dat ze gediscriminieerd worden, terwijl dit niet het geval is.

dus door dit continu te roepen, discrimineren wij hun niet, maar zij discrimineren zichzelf.

snappież

Aha. Ja, ik ken dat verschijnsel. Ik heb een hekel aan racisten, maar ik heb ook een hekel aan mensen die het woord 'racisme' misbruiken.
pi_7024425
racisme is een toverwoord geworden voor de 'buitenlanders'
pi_7024470
Venlo was ook een racistische moord alleen omdat het een blanke was.
  woensdag 27 november 2002 @ 16:48:06 #17
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew İ
pi_7024480
quote:
Op woensdag 27 november 2002 16:32 schreef RipCurl het volgende:

snappież

Een kleine groep van een kleine groep van een kleine groep misbruikt het woord "racisme"

Jep. VrEzUluk. En ScHokKunt.

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_7024668
"Ze willen ons zwartmaken als ze over ons praten" Hoe ging dat spreekwoord over die pot en ketel ook al weer....
pi_7024736
Lees de eerste post van dit topic maar eens: <SFIENX> Als je boos kijkt ben je racist.!!!

Misschien dat dit deels een verklaring geeft waarom een deel van de zwarte bevolking te snel naar de term "Rascisme" grijpt.

Bigheadz R.I.P.
pi_7024805
quote:
Op woensdag 27 november 2002 16:17 schreef gelly het volgende:

[..]

Jij hoeft je ook niet aangesproken te voelen, echt realistisch kom je niet over namelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 27-11-2002 17:11]

[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 10-04-2003 0:26]
pi_7024845
quote:
Op woensdag 27 november 2002 16:16 schreef nonzz het volgende:
Bij homo's zie je dat ook op een bepaalde manier. Waarom bestaan er nou gaygames? Zijn homo's niet welkom op de gewone Olympische Spelen? Is er met homo's iets lichamelijks aan de hand dat ze niet goed kunnen sporten (zoals bij de paralympics). NEE, geen van dat alle. De gaygames houden ook een soort van rasicme in stand. Homo's creeren een soort verschil tussen zichzelf en hetrosexuelen, iets waar ze zo hard om roepen dat ze dat juist niet willen hebben. Erg vreemd vind ik dat altijd
Je bent zeker hetero nonzz? Dit is tenminste iets wat alleen iemand die altijd deel uit maakt van de meerderheid kan zeggen. Gaygames als een vorm van rascisme: je moet er maar opkomen
pi_7025699
blabla... who cares

of het racisme is of niet, daar gaat het niet zozeer om, en je hebt gewoon domme mensen rond lopen die om eht minste geringste al dingen gaan roepen (zie frontpage reacties of andere laag intelligente opmerkingen op het forum). Het is gewoon een moord, de belgische rechter verzint wel een mooie straf voor de dadeer en klaar is kees. Ik ken de dader noch het slachtoffer dus eigelijk kan het mij weinig schelen.

donderdag 28 november 2002 @ 10:13:18 #23
36007 PimpShaggy
Dans met mij de tango
pi_7036818
quote:
Op woensdag 27 november 2002 18:00 schreef LenL het volgende:
Ik ken de dader noch het slachtoffer dus eigelijk kan het mij weinig schelen.
Natuurlijk kan het jou weinig schelen. Jij zit lekker op je bureaustoel.
Als je uit Antwerpen zou komen, zou het je ineens wel kunnen schelen zeker.

Dat zoiets gebeurt is gewoon diep triest en gevaarlijk. Er zijn nu al twee dagen van rellen aan de gang over een moord waarvan niemand weet wat het motief is.

Ook van de Arabische Liga valt het me zwaar tegen. Ik dacht dat zij Arabische ideeën zouden gaan vertegenwoodigen op een serieuze manier, maar ook zij denken het motief al te weten en doen gewoon mee met die 'betogingen'.

pi_7036887
moord is gewoon fout door wie dan ook gepleegt. Als ze er gelijk racisme bijhalen is ook fout. Maar ik denk dat het daar al langere tijd borrelde want het komt niet zomaar dat opeens iedereen uit loopt om te "rellen".

En je hebt wel gelijk als een "buitenlander" een blanke neerknalt hoor je niks over racisme alleen maar omdat de nederlanders te bang zijn hun bek open te trekken. Maar ja ze doen hun best allemaal maar...... doe maar normaal doe je gek genoeg.

Proud Skinhead
  donderdag 28 november 2002 @ 12:28:20 #25
40891 Archibald
L'amour toujours!
pi_7038805
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:18 schreef skinheadholland het volgende:
moord is gewoon fout door wie dan ook gepleegt. Als ze er gelijk racisme bijhalen is ook fout. Maar ik denk dat het daar al langere tijd borrelde want het komt niet zomaar dat opeens iedereen uit loopt om te "rellen".

En je hebt wel gelijk als een "buitenlander" een blanke neerknalt hoor je niks over racisme alleen maar omdat de nederlanders te bang zijn hun bek open te trekken. Maar ja ze doen hun best allemaal maar...... doe maar normaal doe je gek genoeg.

Zozo........

En jij noemt jezelf Skniheadholland. Grapjas!

wacht eens even.........................
pi_7048523
quote:
Racisme
De uitdrukking "racisme" heeft in Nederland zijn eigenlijke betekenis verloren mede door toedoen van een aantal politici die kritiek op de door hun gepropageerde en tot mislukken gedoemde "maakbare multiculturele samenleving" niet dulden. Helaas zijn vele mensen in dit land deze trend gevolgd en gebruiken deze term nu te pas en te onpas, vaak uit pure onwetendheid, soms heel bewust. Vooral allochtonen, wetende dat dit woord in dit land een beladen betekenis heeft gekregen, gebruiken het heel vaak zodra hen iets niet past of iemand niet dát doet wat zíj willen. Een beetje de omgekeerde wereld dus.

Welnu: dan nog maar eens de echte, oorspronkelijke definitie:

Van racisme is sprake indien men mensen of bevolkingsgroepen minderwaardig vindt ten opzichte van de "eigen" mensen en op grond daarvan discrimineert.

Discriminatie
Discriminatie .. hét pressiemiddel van vooral links

Het begrip discriminatie werd in 1971 in ons Wetboek van Strafrecht opgenomen nadat het oorspronkelijk door de voormalige Sowjet Unie (ja hoor !) in de Verenigde Naties werd geïntroduceerd. Mooi toch ? Helaas beseffen velen niet wat de consequenties daarvan kunnen zijn. Eigenlijk is het immers een totalitaire ideologie die wordt opgelegd aan een democratische samenleving en die tot doel heeft de mensen weerloos en monddood te maken. Ieder politiek en sociaal meningsverschil kan voortaan immers vertaald worden in termen van discriminatie.Wij hebben dan ook te maken met een breed assortiment van linkse en ultra-linkse pressiegroepen waartegen een maatschappelijke zelfverdediging onmogelijk wordt gemaakt. Het is namelijk niet de bedoeling dat deze wet tegen progressieve (?) mensen in stelling wordt gebracht !
Ook het begrip "discriminatie" wordt heden ten dage dus te pas en te onpas gebruikt. Alleen al het uitspreken van een mening over een bepaalde bevolkingsgroep wordt door sommigen al gezien als discriminatie terwijl het er totaal niks mee te maken heeft.
Er wordt immers pas gediscrimineerd zodra iemand (of een bevolkingsgroep) daadwerkelijk minder rechten in de praktijk zou hebben of krijgen dan anderen.

Met het uiten van een mening beperk je deze rechten helemaal niet. Ook wordt door deze mening geen rechten aan mensen ontzegd.
Een liberale democratie moet zich onderscheiden door de vrijheid van meningsuiting. En die vrijheid behoort ook te gelden voor opinies die sommigen onwelgevallig zijn.

Het aanduiden van een kritische of onwelgevallige mening als zijnde discriminerend is dus pure onzin

Het misbruik van de termen RACISME en DISCRIMINATIE maakt(e) voor bepaalde mensen de weg vrij om allerlei plannen uit te voeren die tegen het voortbestaan van het Nederlandse volk gericht zijn, zonder dat men voor kritiek behoeft te vrezen.

Laat u dus nooit de mond snoeren of intimideren met deze kul-argumenten als u tegenstander bent van een multicultureel Nederland, immigratieland of het véél te ruimhartig asielbeleid ! Bovendien heeft dit totaal niets te maken met rechts-extremisme, zoals sommige verblinde lieden u willen doen geloven ! Integendeel : het getuigt van realiteitszin als men de werkelijkheid onderkent ... en niet in dit "racisme- en discriminatiegeleuter" trapt.

[b]De oorlog is voorbij, tijd voor het proces. Chirac, Schroder en Putin in de beklaagdenbank in Den Haag[/b]
pi_7048700
quote:
Op woensdag 27 november 2002 16:04 schreef RipCurl het volgende:
Ik weet niet precies of dit hier hoort, het is meer een stelling dan wat geklaag, maar toch is het ook wel weer een beetje geklaag...

gister/vannacht waren er rellen in Antwerpen vanwege een moord van een blanke man op een Moslim. vervolgens hoor je vannuit de Moslim kant gelijk dat het om een racistische moord gaat, en dat terwijl daar helemaal geen bewijzen voor zijn.

de buitenlandse gemeenschap loopt altijd maar te zeuren dat wij nog alijtd racistisch zijn naar hun toe, terwijl zij het juist continu over racisme hebben, en wij niet. wij zien het gewoon als moord van een blanke man op een donkere man.

maar wanneer er een blanke man door een buitenlander wordt doodgeschoten, dan is er geen enkele buitenlander die roept dat het een rasistische moord is.

oftewel het lijkt er op dat wij blanken altijd rasistisch zijn wanneer het de buitenlandse gemeenschap uit komt (dus als ze ons ergens van willen beschuldigen) maar anderson is dat nooit het geval.

mijn stelling is dus eigenlijk ook "Buitenlanders drukken hun eigen volk naar beneden door nog steeds te denken dat elke blanke een rasist is tegen hun volk".

Open kladblok
CTRL+H

Bovenste vakje: Moslim
Onderste vakje: Marokkaan

En dan een paar keer doen
(of je drukt op het derde knopje van boven)

Dan praten we verder okay?

...

pi_7049332
nee
pi_7058894
Beste mensen die dit bericht wilde lezen,

Ik heb een aantal dingen waar ik persoonlijk niet goed uitkom!
Waarom zijn die Moslims aan het rellen in Antwerpen omdat er iemand van hun soort is vermoord?
Beet je raar vindt je ook niet?!

Wat ik nog gekker vind is dat ze het niet gewoon zien als de wil van god!!
Want toen er een Marokkaan in Venlo een van onze Hollandse makkers doodschopte kreeg je van de ouders van de Marokkaan het antwoord " Ja heel jammer maar het is de wil van god"

Wij waren boos maar zijn niet gaan rellen.
Wij zijn één van onze vele witte tochten gaan houden.
Die we om deze redenen steeds vaker moeten houden... Ik weet het niet maar het volgen van de Islam is dat nou echt het zelfde als iemand gewoon maar in elkaar slaan of iemand jou wil en geloof op leggen want zo denken de meeste Nederlanders er wel over want de Islam bewijst on nooit het tegen deel.

Als ze echt de Islam willen volgen en zich niet aan de Nederlandse wetgeving willen houden en de Minimalen normen en waarden van heden ten dagen die toch al niet te veel voorstellen niet kunnen volgenen.
Dan vind ik dat ze best terug gestuurd mogen worden naar land van oorsprong.

Het verschuilen achter... Wij zijn gast arbeiders geweest heeft geen zin.
Met het geld dat jullie verdienen aan onze Regerings regels bouwen jullie onder tussen Marokko op en daar helpen wij nog eens mee ook door miljarden die kant op te sturen om te helpen opbouwen.

Wel een haat tegen het westen maar leven van de vrijheid die we bieden.
Jullie spreken niet eens onze taal (bijna niet dan om maar even te zorgen dat ik niet generaliseer) Maar wel de vrijheid hebben om hier een Moskee te bouwen en daar te zeggen wat je wil...en eigelijk ook nog eens de vrijheid hebben om hier een partij te beginnen in onze regering?!

Wij kaaskoppen moeten dat eens proberen in Marokko daar zien ze ons aankomen.
Wees een wat dankbaarder voor het land waar je bent.
Hou je handjes een thuis en ga in degelijk integratie project volgen dan pas zal Nederland jullie met een gewoon oog aankijken..
tot die tijd zullen wij zoals het liedje ons generaliseer jullie haten en slecht over jullie praten.

Met vriendelijke groet Qautrix

vrijdag 29 november 2002 @ 13:44:33 #30
18261 masterzipper
Nissan Skyline R34 GT-R
pi_7059030
quote:
Op woensdag 27 november 2002 16:04 schreef RipCurl het volgende:

Jij zegt wat ik denk!
En zo IS het gewoon. Of we het nou leuk vinden of niet.
[url=http://www.middlehurst.co.uk]Nissan Skyline[/url] GT-R BNR-34 V-Spec II - (0 - 100km/h: 5,2 sec.) - (max.power: 280HP @ 6800rpm) - (max.torque: 400Nm @ 4400rpm)
pi_7061972
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 13:37 schreef Qautrix het volgende:

Waarom zijn die Moslims aan het rellen in Antwerpen omdat er iemand van hun soort is vermoord?

Want toen er een Marokkaan in Venlo een van onze Hollandse makkers doodschopte kreeg je van de ouders van de Marokkaan het antwoord " Ja heel jammer maar het is de wil van god"

Die we om deze redenen steeds vaker moeten houden... Ik weet het niet maar het volgen van de Islam is dat nou echt het zelfde als iemand gewoon maar in elkaar slaan of iemand jou wil en geloof op leggen want zo denken de meeste Nederlanders er wel over want de Islam bewijst on nooit het tegen deel.

Quatrix, voor een deel heb je gelijk. Ik sta namelijk geheel achter het begin van je verhaal.

Maar wanneer je daar begint over "...het volgen van de islam.." ben je fout bezig. Die rellende Marokkanen in Antwerpen zijn zeker fout als je het mij vraagt. Maar om alle moslims vervolgens te veroordelen is een grote fout.

Ik ben het wel met je eens als het gaat om de rellende Marokkanen in Antwerpen en de ouders van die gast die in Venlo iemand hadden. Dat geeft je echter geen reden om iedereen over één kam te scheren.

Wel vind ik het zeer triest dat dit soort trieste voorvallen steeds vaker lijken voor te komen.

pi_7062094
quote:

Als ze echt de Islam willen volgen en zich niet aan de Nederlandse wetgeving willen houden en de Minimalen normen en waarden van heden ten dagen die toch al niet te veel voorstellen niet kunnen volgenen.
Dan vind ik dat ze best terug gestuurd mogen worden naar land van oorsprong.

Het verschuilen achter... Wij zijn gast arbeiders geweest heeft geen zin.
Met het geld dat jullie verdienen aan onze Regerings regels bouwen jullie onder tussen Marokko op en daar helpen wij nog eens mee ook door miljarden die kant op te sturen om te helpen opbouwen.

Wel een haat tegen het westen maar leven van de vrijheid die we bieden.
Jullie spreken niet eens onze taal (bijna niet dan om maar even te zorgen dat ik niet generaliseer) Maar wel de vrijheid hebben om hier een Moskee te bouwen en daar te zeggen wat je wil...en eigelijk ook nog eens de vrijheid hebben om hier een partij te beginnen in onze regering?!

Wij kaaskoppen moeten dat eens proberen in Marokko daar zien ze ons aankomen.
Wees een wat dankbaarder voor het land waar je bent.
Hou je handjes een thuis en ga in degelijk integratie project volgen dan pas zal Nederland jullie met een gewoon oog aankijken..
tot die tijd zullen wij zoals het liedje ons generaliseer jullie haten en slecht over jullie praten.

Met vriendelijke groet Qautrix

Ach rot toch op man
Er wordt een marokkaan vermoordt en jullie lullen over moslims
en dan begin je vervolgens weer over marokko

Dream on

...

pi_7062307
quote:
Wie zijn "wij" trouwens ?

Op het internet werd opgeroepen tot "verzet tegen buitenlanders" en werd geroepen om vergelding door het huis van de ouders in brand te steken, of willekeurig marokkanen aan te vallen.

Zelfs het condoleance register werd volgespuwd met racisitische en haatoproepende teksten.

Nee, "we" zijn niet de straat op gegaan, omdat de gemiddelde nederland te laf is om in het openbaar dergelijke meningen te verkondigen, dat doen we liever anoniem achter een PC.

Ga toch weg met je zogenaamde morele suprioriteit van "de nederlander", "we" zijn geen haar beter.

vrijdag 29 november 2002 @ 16:50:49 #34
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_7062648
Ik ben het volledig eens (maybe op een paar dingetjes na) met de topicstarter
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 16:33 schreef gelly het volgende:

[..]

Zelfs het condoleance register werd volgespuwd met racisitische en haatoproepende teksten.

Tsja dat krijg je dan

-edit- De bom ontploft binnenkort nog wel eens en dan is het helemaal mis en niet alleen hier in NL

The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
pi_7063776
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 16:23 schreef hicham het volgende:

[..]

Ach rot toch op man

Dream on

...

We zijn je aan het zwartmaken als we over je praten
pi_7064220
quote:

[..]

Ga toch weg met je zogenaamde morele suprioriteit van "de nederlander", "we" zijn geen haar beter.

Laat me niet lachen. Na de moord op Fortuyn werden er auto's in de parkeergarage van de 2e kamer in brand gestoken, weet je nog? Ik heb trouwens liever dat 'wij laffe Nederlanders' lekker op safe spelen en vanachter de pc haatopruiende teksten typen dan dat we de straat op gaat om mensen in elkaar te trappen en ruiten in te gaan gooien.
pi_7065613
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 18:01 schreef FouteMensenStaff het volgende:

[..]

We zijn je aan het zwartmaken als we over je praten

Hu-mor

...

pi_7065861
heb je onderussen wel eens geluisterd naar dat nummer van raymzter????

zegt dat wij egoistisch en rasistisch zijn...

en zit op een gegeven moment een regel in dat nummer...
iest in de zin van: jullie vinden elke marrokaan een dief.. en jullie
scheren ons allemaal over een kam..

nu het mooiste: een kameraad van mijn zwager(tje) kent zijn familie...de meesten hebben een strafblad. heling, diefstal..

ik vroeg me laatst af..
hoe komt het dat die "stellingen" zoals "een marrokaan is lui".. en "een marrokaan is een dief" ,de wereld in zijn geslopen.....

joodse traditie..met zn allen gezellig allerlei dingen niet eten...
pi_7065896
quote:

[..]

Wie zijn "wij" trouwens ?

Op het internet werd opgeroepen tot "verzet tegen buitenlanders" en werd geroepen om vergelding door het huis van de ouders in brand te steken, of willekeurig marokkanen aan te vallen.

Nee, "we" zijn niet de straat op gegaan, omdat de gemiddelde nederland te laf is om in het openbaar dergelijke meningen te verkondigen, dat doen we liever anoniem achter een PC.

Het vreemde blijft wel dat zij "de moslims" zichzelf tegenspreken als het aankomt op het geloof. Eerst zeggen dat "het de wil van Allah" is, om vervolgens een paar weken later, nog geen paar honderd km verderop te rellen omdat een soortgenoot doodgeschoten is.
Als zij nu ook zeggen dat het de wil van Allah is, is er niks aan de hand en zouden ze niet gaan rellen. Maar nee, dan geldt het plotseling niet.
Het is duidelijk dat er geen enkele rechtlijnigheid in de Islam of de interpertatie daarvan is.
pi_7066009
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 20:28 schreef smoke1980 het volgende:
ik vroeg me laatst af..
hoe komt het dat die "stellingen" zoals "een marrokaan is lui".. en "een marrokaan is een dief" ,de wereld in zijn geslopen.....
Bekeringsdrang, daar weet het joodse volk ook alles van.De christenen zeiden tegen hun 'jullie hebben geen recht om onder ons te leven als joden'.En wat een voedingsbodem werd voor de nazi-genocide.
pi_7066514
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 16:23 schreef hicham het volgende:
Ach rot toch op man

Dream on

Ja, verklaar jij maar eens waarom een Libanees wel de Marokkaanse frustratie uit kan buiten, en een Nederlander niet.

zaterdag 30 november 2002 @ 10:03:58 #42
36007 PimpShaggy
Dans met mij de tango
pi_7071762
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 21:08 schreef battlesickloner het volgende:

[..]

Ja, verklaar jij maar eens waarom een Libanees wel de Marokkaanse frustratie uit kan buiten, en een Nederlander niet.

Ja, verklaar jij eens waarom een Jood wel de Amerikaanse frustratie uit kan buiten, en een Nederlander niet.

pi_7071835
quote:
Op woensdag 27 november 2002 16:35 schreef meneer__Juan het volgende:

[..]

Aha. Ja, ik ken dat verschijnsel. Ik heb een hekel aan racisten, maar ik heb ook een hekel aan mensen die het woord 'racisme' misbruiken.

Als jij een hekel hebt aan racisten, discrimineer je zelf ook! En denk daar maar is over na
Altijd blijven lachen
pi_7073360
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 10:22 schreef Femke13 het volgende:

[..]

Als jij een hekel hebt aan racisten, discrimineer je zelf ook! En denk daar maar is over na

Ezel, ik heb een hekel aan mensen met vooroordelen oftewel mensen die andere mensen haten zonder dat ze daar ook maar iets persoonlijks van hen weten. Je moet mensen toch beoordelen op hun innnerlijk, niet op hun uiterlijk of afkomst?? Vandaar dat ik een hekel aan ze heb.

Er bestaat namelijk een groot verschil tussen mensen haten op grond van hun gedrag en mensen haten op grond van bijvoorbeeld hun huidskleur.
Ik haat racisten dus op grond van hun gedrag en niet op grond van hun uiterlijk. Dat is dus geen dicriminatie, want ik moet eerst iets van ze weten voordat ik een hekel aan ze heb.

Denk de volgende keer eerst na voordat je dit soort achterlijke taal uitkraamt.

pi_7073409
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 14:01 schreef meneer__Juan het volgende:

[..]

Ezel, ik heb een hekel aan mensen met vooroordelen oftewel mensen die andere mensen haten zonder dat ze daar ook maar iets persoonlijks van hen weten. Je moet mensen toch beoordelen op hun innnerlijk, niet op hun uiterlijk of afkomst?? Vandaar dat ik een hekel aan ze heb.

Er bestaat namelijk een groot verschil tussen mensen haten op grond van hun gedrag en mensen haten op grond van bijvoorbeeld hun huidskleur.
Ik haat racisten dus op grond van hun gedrag en niet op grond van hun uiterlijk. Dat is dus geen dicriminatie, want ik moet eerst iets van ze weten voordat ik een hekel aan ze heb.

Denk de volgende keer eerst na voordat je dit soort achterlijke taal uitkraamt.

Ik ga hier niet verder op in. Wat ben jij dom aan het lullen zeg....
discrimineren kan op innerlijk en op uiterlijk, discrimineer jij bijvoorbeeld iemand op zijn geloof, dan is dat zijn innerlijk, en dan hoeft niet perse direct zichtbaar te zijn! En mensen haten lijkt me zoiezo niet gezond, dat zegt meer over jou dan over die mensen!
Altijd blijven lachen
  zaterdag 30 november 2002 @ 14:10:50 #46
8369 speknek
Another day another slay
pi_7073465
Voor een gedeelte is het waar. De Arabische wereld staat niet bepaald bekend om het toegeven of verantwoordelijkheid nemen van fouten. De despotistische leiders niet, omdat dat hun positie verslechtert, en de bevolking niet, omdat ze geindoctrineerd worden door hun leiders. Deze defensieve "het is hun schuld" mentaliteit haal je niet gemakkelijk uit mensen. En als je deze mensen kinderen op laat voeden is het alleen maar logisch dat die daar zelf ook hinder van ondervinden i.e. het overnemen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 30 november 2002 @ 14:22:19 #47
36007 PimpShaggy
Dans met mij de tango
pi_7073591
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 14:05 schreef Femke13 het volgende:

[..]

Ik ga hier niet verder op in.

Dat doe je al.............. maar ga verder want van jou had ik niets anders verwacht.
quote:
discrimineren kan op innerlijk en op uiterlijk, discrimineer jij bijvoorbeeld iemand op zijn geloof, dan is dat zijn innerlijk, en dan hoeft niet perse direct zichtbaar te zijn! En mensen haten lijkt me zoiezo niet gezond, dat zegt meer over jou dan over die mensen!
Iemands geloof is niet alleen het innerlijk. Het is een manier van leven. Het komt deels terug in het innerlijk en deels in het uiterlijk.

Veel mensen worden bij hun geboorte al tot een geloof bekeerd en volgens jou weet je dan al iets over hun innerlijk?

Natuurlijk zegt het iets over mij, maar het zegt juist meer over de mensen die iemand haten zonder dat ze er iets van iemand weten.

Ik schaam me er niet voor om te zeggen dat ik mensen haat die zonder enige reden de medemens haten. Het probleem is dat het bij die mensen, racisten genaamd, vaak niet alleen bij woorden blijft.

Maar je kraamt wel onzin tegen mij uit, maar zeg eens wat jij van dit topic denkt.

pi_7073697
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 10:03 schreef PimpShaggy het volgende:
Ja, verklaar jij eens waarom een Jood wel de Amerikaanse frustratie uit kan buiten, en een Nederlander niet.
Hey, als dit betekent dat ik jouw nooit meer ga horen over Amerikaans opportunisme en imperialisme

Maar dat je de vraag met een volledig niet opgaande vergelijking ontduikt dat zal iedereen wel duidelijk zijn

zaterdag 30 november 2002 @ 14:42:42 #49
36007 PimpShaggy
Dans met mij de tango
pi_7073761
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 14:36 schreef battlesickloner het volgende:

[..]

Hey, als dit betekent dat ik jouw nooit meer ga horen over Amerikaans opportunisme en imperialisme

Volgens mij heb ik dat niet gezegd. Ik vraag me af of je op dit moment aan het hallucineren bent.
quote:
Maar dat je de vraag met een volledig niet opgaande vergelijking ontduikt dat zal iedereen wel duidelijk zijn
Dat jij het antwoord zelf niet weet is al triest genoeg, vandaar dat ik die vergelijking maak. Maar ook dat zal iedereen duidelijk zijn.
pi_7073875
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 14:42 schreef PimpShaggy het volgende:
Volgens mij heb ik dat niet gezegd. Ik vraag me af of je op dit moment aan het hallucineren bent.
Juist, onet dacht ik dus nog dat ik een seriuze reaktie op jou moest geven.
What was I thinking ...
quote:
Dat jij het antwoord zelf niet weet is al triest genoeg, vandaar dat ik die vergelijking maak.
Tuurlijk joh
pi_7073910
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 14:22 schreef PimpShaggy het volgende:

[..]

Dat doe je al.............. maar ga verder want van jou had ik niets anders verwacht.
[..]

Iemands geloof is niet alleen het innerlijk. Het is een manier van leven. Het komt deels terug in het innerlijk en deels in het uiterlijk.

Veel mensen worden bij hun geboorte al tot een geloof bekeerd en volgens jou weet je dan al iets over hun innerlijk?

Natuurlijk zegt het iets over mij, maar het zegt juist meer over de mensen die iemand haten zonder dat ze er iets van iemand weten.

Ik schaam me er niet voor om te zeggen dat ik mensen haat die zonder enige reden de medemens haten. Het probleem is dat het bij die mensen, racisten genaamd, vaak niet alleen bij woorden blijft.

Maar je kraamt wel onzin tegen mij uit, maar zeg eens wat jij van dit topic denkt.

Wat ik van dit topic denk? Tja, het is een discussie waar we toch niet uit zullen komen. Ik denk wel dat buitenlanders bepaalde dingen sneller op racisme gooien, soms ook als een excuus. Persoonlijk heb ik geen goede ervaringen met buitenlanders, maar ik ben geen racist. Ik heb ook buitenlandse vrienden gehad, dus ik trek pas een conclusie over iemand als ik diegene ken, of dat nu een nederlander of een buitenlander is.
Wel vindt ik het prima als mensen uit het buitenland hier komen wonen, maar als zij hier een overtreding begaan (en dat heb ik het niet over verkeersovertredingen) dat dat als gevolg heeft dat ze terugmoeten naar hun eigen land. Dat is mijn mening.
Altijd blijven lachen
  zaterdag 30 november 2002 @ 16:42:45 #52
36007 PimpShaggy
Dans met mij de tango
pi_7074943
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 14:53 schreef battlesickloner het volgende:

[..]

Juist, onet dacht ik dus nog dat ik een seriuze reaktie op jou moest geven.
What was I thinking ...
[..]

Tuurlijk joh

Domme opmerkingen worden door mij beantwoordt met domme opmerkingen. Maar je geeft in ieder geval wel toe dat je last hebt van waanbeelden.

Jij een serieuze reactie geven?? Waarom zou je, blijf gewoon jezelf zou ik zeggen.

pi_7076660
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 16:42 schreef PimpShaggy het volgende:
Domme opmerkingen worden door mij beantwoordt met domme opmerkingen.

De rest ook
  maandag 2 december 2002 @ 11:02:41 #54
36007 PimpShaggy
Dans met mij de tango
pi_7098920
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 19:20 schreef battlesickloner het volgende:

[..]

De rest ook

Je bedoelt de rest van je domme opmerkingen?
  maandag 2 december 2002 @ 14:23:23 #55
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_7101924
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 20:28 schreef smoke1980 het volgende:
nu het mooiste: een kameraad van mijn zwager(tje) kent zijn familie...de meesten hebben een strafblad. heling, diefstal..
Raymzter is half Nederlands. Zijn halve familie is dus Nederlands. Kent die kameraad van jouw zwagertje dat gedeelte v/d fam. toevallig?

[Dit bericht is gewijzigd door KreKkeR op 03-12-2002 11:59]

Krekker is de bom!
  dinsdag 3 december 2002 @ 09:32:49 #56
36007 PimpShaggy
Dans met mij de tango
pi_7117337
quote:
Op maandag 2 december 2002 14:23 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Raymzter is half Nederlands. Zijn halve familie is dus Nederlands. Kent die kameraad van jouw zwagertje dat gedeelte v/d fam. toevallig?

Juist!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')