Waarom vind je dat?quote:Op maandag 2 mei 2016 12:39 schreef Modus het volgende:
Zal mij verbazen als Selby dit uit handen geeft. Die is toch net dat tikje geharder en gehaaider. En op basis van carrière tot nu toe vind ik een 2e titel voor Selby ook net iets terechter dan een 1e voor Ding.
Dan heb jij Ding weinig zien spelen. Hij heeft net het "centuries tijdens 1 wedstrijd" record ge-evenaard van Hendry. (6 stuks in 1 match). En hij heeft er dit jaar 13 waar het record op 16 staat (ook Hendry). Nee, die doet echt wel het werk er voor.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:39 schreef Modus het volgende:
Zal mij verbazen als Selby dit uit handen geeft. Die is toch net dat tikje geharder en gehaaider. En op basis van carrière tot nu toe vind ik een 2e titel voor Selby ook net iets terechter dan een 1e voor Ding.
Verbeterd. 7.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan heb jij Ding weinig zien spelen. Hij heeft net het "centuries tijdens 1 wedstrijd" record ge-evenaard van Hendry. (6 stuks in 1 match).
Van die eindeloze frames.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:53 schreef bruinebeer het volgende:
Wat is de manier om kijkers te verliezen?
Nee hoor. Echt niet.quote:
Dat lijkt mij niet. Eerlijk gezegd vind ik de eindeloze tactische frames het mooiste van snookerquote:
Kan me niet lang genoeg duren. Dan zie ik nog wat als ik thuiskomquote:
twitter:Magician147 twitterde op zondag 01-05-2016 om 21:38:14HMS Selby has dropped anchor #shotclock reageer retweet
Testcricketquote:Op maandag 2 mei 2016 16:28 schreef Zorro het volgende:
Ik vind dat juist het mooist om te zien. Maar alles moet tegenwoordig snel en kort en flitsend. De 10km bij het schaatsen vind ik ook leuk, maar dat duurt voor velen tegenwoordig ook te lang. Tja.
En dat vind ik dan weer minder. Om het schaatsen maar weer aan te halen: Bij de 500m zie je ze alleen snel gaan, maar alleen de tijdwaarneming geeft aan wie de winnaar is. Nou spannend. Bij de 10km zie je ze afstand nemen, terugkomen ed, veel mooier.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:34 schreef Janneke141 het volgende:
Ja, ik vind het ook wel mooi om te zien hoor. Maar de meeste ontwikkelingen in de tv-sport zijn er toch op gericht om het minder langdradig te maken. Snellere formats zijn gewilder.
Wat is het toch ook een irritant spel soms.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:52 schreef Szura het volgende:
Zo schiet Ding uiteindelijk toch niks op
13-10
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |