Dat het niet zo is dat het niet meer 'kan' misgaan. Dat heeft Ajax wel vaker bewezen de laatste tijd.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Niks is onmogelijk, maar wat is je punt?
Wanneer was de laatste keer dat het niet meer kon misgaan en het wel mis ging in de titelrace?quote:Op zondag 1 mei 2016 20:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat het niet zo is dat het niet meer 'kan' misgaan. Dat heeft Ajax wel vaker bewezen de laatste tijd.
Voorbeelden?quote:Op zondag 1 mei 2016 20:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat het niet zo is dat het niet meer 'kan' misgaan. Dat heeft Ajax wel vaker bewezen de laatste tijd.
Dat is natuurlijk wel een hele specifieke beperking die je daar oplegt. Als je kijkt naar wedstrijden tegen kleintjes waar Ajax knullig punten heeft verspeeld waardoor Ajax het zich alleen al dit seizoen een stuk moeilijker dan nodig heeft gemaakt, dan zie ik er wel een paar. En dat zijn dan geen wedstrijden waar je pech hebt, maar waar je eigenlijk niet eens aanspraak mag maken op de overwinning.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat het niet meer kon misgaan en het wel mis ging in de titelrace?
Dat ben ik met je eens, maar gebaseerd op de afgelopen jaren zie ik het ze wel vasthouden. Zeker tegen een De Graafschapquote:Op zondag 1 mei 2016 20:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel een hele specifieke beperking die je daar oplegt. Als je kijkt naar wedstrijden tegen kleintjes waar Ajax knullig punten heeft verspeeld waardoor Ajax het zich alleen al dit seizoen een stuk moeilijker dan nodig heeft gemaakt, dan zie ik er wel een paar. En dat zijn dan geen wedstrijden waar je pech hebt, maar waar je eigenlijk niet eens aanspraak mag maken op de overwinning.
Als Frank gewoon weer start met deze opstelling heb ik er ook wel vertrouwen in.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar gebaseerd op de afgelopen jaren zie ik het ze wel vasthouden. Zeker tegen een De Graafschap
Dijks mag er wel weer bij en Viergever eruit, en als Riedewald een beetje aardig teruggekomen is van zijn blessure (wat ik niet kan inschatten) mag die er ook wel bijquote:Op zondag 1 mei 2016 20:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als Frank gewoon weer start met deze opstelling heb ik er ook wel vertrouwen in.
SVV - uit?quote:Op zondag 1 mei 2016 20:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat het niet meer kon misgaan en het wel mis ging in de titelrace?
Toen was ik -4, dus dat staat niet helemaal op mijn netvliesquote:
Google maar op Zier Tebbenhoff.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toen was ik -4, dus dat staat niet helemaal op mijn netvlies
HAHAHAHA AIAIAIIAIAAA, bedankt hansquote:Op zondag 1 mei 2016 20:45 schreef Brammess het volgende:
Het is weer Rachidday op Gudelj zijn snapchat
En dat is 'ie vaak!quote:Op zondag 1 mei 2016 19:56 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Wat ben je toch schattig als je boos bent.
Jazeker. Niet gaan klooien. Alleen Dijks voor Tete.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als Frank gewoon weer start met deze opstelling heb ik er ook wel vertrouwen in.
Serero vervangen door Bazoerquote:Op zondag 1 mei 2016 20:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Fysiek te zwak tegen de bouwvakkers van De Graafschapquote:Op zondag 1 mei 2016 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer?
Serero was een van onze beste spelers vandaag
LENGTE SNELHEID KRACHTquote:Op zondag 1 mei 2016 21:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Fysiek te zwak tegen de bouwvakkers van De Graafschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |